je zou je haast verplicht voelen om de hele dag films/series te kijken en muziek te luisteren, omdat je anders het spul voor niks meeneemtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:33 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoooo , laptop, 2 externe harde schijven en ipod vol met muziek/films/series.... Ik gaat naar portugal!
hopelijk heb ik daar internet anders tot over 4 weken ! ( keep the pms comming )
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bedoel je not a addict? Ik vind die erg geslaagd.
Atmozfears; check.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.
The Atmozfears is inderdaad ook een aanrader
Ik vind het origineel mooi. Ik vind dit best wel een geslaagde remake van een hitjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het begin klinkt ook zeker lekker, maar om daarna 40 sec orgineel stukje muziek erin te gooien haalde voor mij de fun eruit ... heb dat hele nummer ook nooit echt gemogen, misschien vandaar.
The Atmozfears is inderdaad ook een aanrader
Peter Fox - Stadtaffe.. Solo project van frontman van Seeed.. Erg relaxete muziek.. Duitse reggae.. Ja duits ja... Ken je Haus am See?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Silaz het volgende:
[..]
Atmozfears; check.
Defqon CD; check. luistert lekker weg
losse nummers; check.
Matisyahu; check
Vanavond richting mallorca. Iemand nog een setje of wat voor me. kan alles zijn voor muziek:P heb nog euh 90 mb over
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Silaz het volgende:
Matisyahu; check
Vanavond richting mallorca. Iemand nog een setje of wat voor me. kan alles zijn voor muziek:P heb nog euh 90 mb over
die is tof, en de NL-versie van Peter Vos (Huis Aan Zee) is ook prima te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Peter Fox - Stadtaffe.. Solo project van frontman van Seeed.. Erg relaxete muziek.. Duitse reggae.. Ja duits ja... Ken je Haus am See?
Dit dus..
en een 2GB stickje is sowieso wat makkelijker te hanteren in de auto dan een 1TB externe schijfquote:Oh en Remco: Die 2GB dingetjes roeleren idd.. 1TB Externe HD roeleert ook.. Maar k heb er geen REET AAN in de autodas t punt dus..
USB-kabel -> Dashboardkastjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is tof, en de NL-versie van Peter Vos (Huis Aan Zee) is ook prima te doen
[..]
en een 2GB stickje is sowieso wat makkelijker te hanteren in de auto dan een 1TB externe schijf
dat is waar, heb nog ergens een externe schijf liggen van 120GB liggen, daar zou alle muziek dan prima op passenquote:
och, die dingen kosten maar paar tientjes.. Hou er echter wel rekening mee dat je dus ook je aansteker kwijt bent (Iets met stroom voor HD enzo)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, heb nog ergens een externe schijf liggen van 120GB liggen, daar zou alle muziek dan prima op passenal gebruik ik die ook om back-up van C + D - schijf te maken...
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
och, die dingen kosten maar paar tientjes.. Hou er echter wel rekening mee dat je dus ook je aansteker kwijt bent (Iets met stroom voor HD enzo)
Dat moet ik ook nog een keer doen maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin om gaten te gaan boren in mn auto.quote:
Nee, meeste Externe HD's hebben niet genoeg aan alleen USB-stroom, dus moet je er ook n stroomkabel op aansluiten: ergo: die aansluiten (waarschijnlijk met n omvormer) op je aansteker danwel je 12v aansluiting achterin..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleem)
Achter de autoradio zitten ook genoeg 12 volt kabeltjes, daar kun je em ook vast wel op aansluiten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat HD dan stroom via USB-poort (en dus via autoradio) haalt, werkt de aansteker niet meer?? (word nooit gerookt in de auto, dus geen probleem)
Dit setje heb ik helemaal plat gedraaid:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef NLS04 het volgende:
Atmoz Fears @ Defqon
Psyko Punkz @ Defqon
Defqon CD 1 & 2
Endymion @ Defqon
Inqontrol CD 1
Iemand nog CD/ livesets tip voor in de auto?
mijn externe HD sluit ik via USB aan op de laptop en dan doet hij gewoon (hoor je hem draaien en lampje gaat branden)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee, meeste Externe HD's hebben niet genoeg aan alleen USB-stroom, dus moet je er ook n stroomkabel op aansluiten: ergo: die aansluiten (waarschijnlijk met n omvormer) op je aansteker danwel je 12v aansluiting achterin..
setje van Josh & Wesz / The Vision laatste keer op Fresh FMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef NLS04 het volgende:
Iemand nog CD/ livesets tip voor in de auto?
wat gek!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Alleen jammer dat een nummer me niet bevalt in dat setje en dat is K.Y.U.H remix! Voor de rest is dit echt een topsetje.
Die remix vind ik wel lekkerder dan het origineel maar gewoon niet mijn smaak allemaal iets te blij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gek!!K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) vind ik het juist fijntjes
Noize Suppressor?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voor de rest is dat setje van NS echt perfect,
500GB en 1TB trekken iets meer stroomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn externe HD sluit ik via USB aan op de laptop en dan doet hij gewoon (hoor je hem draaien en lampje gaat branden)maar kan zijn dat het in de auto niet wil, dan moet je via achterkant van de radio of via aansteker...
[..]
setje van Josh & Wesz / The Vision laatste keer op Fresh FM
Doetutnie!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Showtek @ Brüno
Raver zal nooit meer hetzelfde zijn
quote:peep through the door
it seems as though the grass was much greener before
the dead life has been washed upon the sea shore
money and greed deluded what is truly pure
and yet our flesh keeps screeching out for more
now you're trapped
a hole in the ozone about to make the world collapse
pollution fills the air and minds with bullet twisted facts
midnight is now upon us people righteous laws are coming back
don't turn your head away cause you can't get away
your mind is lost because your spirit has been led astray
don't ever say you gave it all if you ain't gave it all
just fade it in the hazy purple twilight
no more time I tried to warn you all it's now approaching midnight
panic's in the air
some jumping out of buildings others on their knees in prayer
some cry out to the sky and yell they aren't quite prepared
you looked god in the face and said forgive me all he did was stare.
now you can run,
but where you gonna hide from all the power of the sun?
the cosmic reprecussions of what human kind has done
no understanding of the fullness everything is simply one
soon to be none again so that new life can come again
illusions rule the mind your soul is never gonna end
so don't pretend you gave it all if you ain't gave it all
so I bid farewell.
no more good times or bad times, no more heaven no more hell.
now brace yourself for impact it's a half hour to twelve
complete in total darkness empty space is where you're left to dwell.
and all you had to do was live today for your tomorrow
but now it's over and you're drowning deep inside your sorrow
you could've led but instead you confirmed and chose to follow
so once again I bid farewell
there's only seconds left you'd like to second guess
but through your foolish ways you've literally beckoned death
so just don't say you gave it all if you ain't gave it all
nicequote:
ciao!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:30 schreef Silaz het volgende:
Thx Koepert voor je tip. klink goed.
En voor de rest. AJETO. ik ga me een anderhalve week vertoeven in Mallorca![]()
gelukkig nam ik de moeite om helemaal tot het einde van je quote te lezen, anders had ik het niet gesnaptquote:
justem, dan is het nog een keer mee te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Jaa ben veilig aan gekomen.
Ik heb al die prut meegenomen omdat ik hier niet op vakantie ben, m'n vader woont hier en ik woon hier dusch, ( wel elke dag op strand en elke nacht partyen heur) maar iig, ik kijk me met me broertje graag series en zoals vandaag is et kut weer dus dan is er nie veel te doen:)
quote:
jaaaaaah gek, #65 was echt topquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef JortK het volgende:
En het betreffende topic: [Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique
quote:
Jammer dat dat zover weg is voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
Euphoria 26 sept ook weer de moeite waard
Hardstyle 1
Technoboy
Wildstylez
Isaac
The Pitcher
D-Block & S-te-Fan
MC Villain
Hardstyle 2
Digital Punk
Profyler
Ran-D
Psyko Punkz
OMG OMG OMG!!!quote:“Analogue players in a digital world” is het vervolg op het nu al legendarische album “Today Is Tomorrow” uit 2007.
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moest bijna m'n pizza weer uitkotsen na het lezen van dit stukje...
http://partyflock.nl/news/14341:Showtek_Analogue_players_in_a_digital_world.html
Wederom tenenkrommende vocals. Maarja, het blijft hun handelsmerk hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..
Weinig vertrouwen in hun nieuwe album, dit is volgens mij een van hun nieuwe nummers:
Krijg er de tranen van in mijn ogen![]()
tering wat een baggerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
En dit nieuws komt nog wel op de bash showtek woensdag naar buiten..
Weinig vertrouwen in hun nieuwe album, dit is volgens mij een van hun nieuwe nummers:
Krijg er de tranen van in mijn ogen![]()
Wat hoor ik? een HS-FOK!ker met n huis in Portugal .... hmmmmquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
... en ik woon hier dusch,
Showtek bashen is wel erg 2008 hoor!!!! Tegenwoordig maken ze vet goeie muziek want ze draaien zelfs in australie!!!!11quote:
en volle zalen zaal in de USquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Showtek bashen is wel erg 2008 hoor!!!! Tegenwoordig maken ze vet goeie muziek want ze draaien zelfs in australie!!!!11![]()
Prachtig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
en op de bashdag nog n keer de vid van ST @ Brüno![]()
Showtek "trekt" volle zalen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en volle zalen zaal in de US
los dat ze gaan![]()
Christus dat doet gewoon pijn IN mn hoofd.. om te lezen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:33 schreef poiuytr het volgende:
ShoWt3K Wi|| B3 F*cK|ng 0p Y0uR M|nD!!!!![]()
![]()
G0 s44|t3K |t"S Y0uR P4rTy, W3 k33p|nG r0Ck|nG T|ll Th3 B*TcH3s g3tt|nG N4utY..![]()
![]()
P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!!![]()
![]()
w3 l|v3 f0r Th3 mUs\c!!!![]()
![]()
Krijg er maar geen genoegen van
zeker een dikke vette optie, heerlijke lijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle 1
Technoboy
Wildstylez
Isaac
The Pitcher
D-Block & S-te-Fan
MC Villain
Hardstyle 2
Digital Punk
Profyler
Ran-D
Psyko Punkz
dat album is alles behalve legendarisch, maar ze waren wel de eerste...quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moest bijna m'n pizza weer uitkotsen na het lezen van dit stukje...
http://partyflock.nl/news/14341:Showtek_Analogue_players_in_a_digital_world.html
hier heb je vast iets meer dan 5 minuten over gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:33 schreef poiuytr het volgende:
ShoWt3K Wi|| B3 F*cK|ng 0p Y0uR M|nD!!!!![]()
![]()
G0 s44|t3K |t"S Y0uR P4rTy, W3 k33p|nG r0Ck|nG T|ll Th3 B*TcH3s g3tt|nG N4utY..![]()
![]()
P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!! P4rTY l0V3R!!!!![]()
![]()
w3 l|v3 f0r Th3 mUs\c!!!![]()
![]()
Krijg er maar geen genoegen van
Die vond ik ook altijd leuk. Kreeg je ook nog vaker inkijk in de studio'squote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Mis trouwens de laatste tijd die leuke interviews van Q-dance met bepaalde Dj's wel hoor.
Vond altijd wel leuk om kijkje achter de schermen te krijgen. Tegenwoordig doet bijna elk Dj alles via zijn eigen Youtube kanaaltje.
Vorig jaar stonden er elke maand wel een paar interviews op de site van Q-dance!
quote:01-The R3bels - TBA
02-Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles
03-ID
04-Coone Vs. Deepack - Mayday Dream (Original Mix)
05-Vyolet - Burning
06-Tat & Zat - Skeleton
07-DJ Isaac - The Sound Of The Underground (Original Mix)
08-R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
09-Vyolet - Virtuality
10-The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Original Mix)
11-Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
12-The Pitcher Ft. DV8 - Shine
13-Noisecontrollers - Attack Again
goede kwaliteit setjes van Defqon? pm bitte ik zie alleen maar 96 kbps troepquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ff die goede kwaliteit (+ nieuwe) setjes van Defqon.1 downlenen nu
en gelukkig ook een kneiter van een setquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die van Psyko Punkz is gewoon goeie kwaliteit hoor..
Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
review van de Hard Bass 2009 DVD door onze PA87: DVD: Hard Bass 2009
wel jammer dat hij het een houseparty noemt
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Hardstyle valt ook onder de verzamelnaam "house".
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk inquote:
K heb t zelfde... Mening over t nummer, en ergernissen om YT..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wel een heerlijke track hoor, keer wat trance achtig middenstuk en dan komt ie er heerlijk in
Meestal ben ik bij hardstyle nummers naar eerste keer niet verkocht maar ik vind deze wel heel erg lekker hoor
Hoe verander ik trouwens die opties op het forum, als ik op een link van YouTube druk dan switch die altijd over of hij laadt hem in dit topic en als ik dan iets wil lezen valt ie weg. Super irritant![]()
Het valt gewoon onder house, dat sommige mensen nou zo dom zijn als het achtereind van een varken kan de reviewer niks aan doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar denk dat house hele andere associaties oproept bij mensen, vergeleken met hardstyle...
Mwoah, ben normaal erg te spreken over Noisecontrollers maar ik word niet echt warm van deze track...quote:
Heeft iemand een vergrootglas voor mij?quote:
quote:
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was ik ook nog vergeten hier bij te melden.
Wat gaat dit inhouden? De jongens die hier hele tijd Twitters volgen van bepaalde dj's zeiden wel vaak dat HH in de studio zat tracks te maken dus we zullen op Q-base wel weer wat leuks gaan zien!
Ik ben iig benieuwd.
Wat mis je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die line-up ziet er incompleet uit..
hier welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef T_Killer het volgende:
Weet niet of dit al bekend was:: http://www.youtube.com/user/Stanley3x000
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Godsgruwelijketering! Wat ben ik blij dat ik n ticket heb![]()
allemaal x2quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef 16meter het volgende:
Jammer van Stephanie en Brennan Heart op de Open Air. Maar op Q-base genoeg mogelijkheden om daaraan te ontsnappen.![]()
+ geen Showtek
Zany, B-Front en Noisecontrollers achtereenvolgens in de Hangar aiaiaiaiaiii
alleen HHZ toch?quote:
Geloof van wel anders was er wel een keer wat meer duidelijkheid gegeven welke Dj er nog meer bij zat!quote:
hmm, snap dat nooit al die aliasses , ckr als het maar 1 en de zelfde dj is... maar goed, zal wel weer andere style zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Geloof van wel anders was er wel een keer wat meer duidelijkheid gegeven welke Dj er nog meer bij zat!
Veel te weinig namen voor de hardcore & mainstage voor zo'n lang feestquote:
Haha als dit hem is ben ik blijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel te veel namen voor de hardstyle voor zo'n lang feest.
da's het goede aan Q-base: lange setsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel te weinig namen voor de hardcore & mainstage voor zo'n lang feest.
ietsje minder in de hangar en bij de open-air dit jaar. 1 uur en 45 minutenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:49 schreef Muta het volgende:
Q-base zijn altijd 2 uur sets bij bij de hangar.... 8 dj's voor 16 uur, dus nu het wss van 17 tot 7 duurt, iets kortere sets, maar dat is maar een kwartiertje minder, geen intro's maar meteen over naar de volgende dj.
en hoe toepasselijk op je moderator-schap: you'r blue da ba dee da ba die...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Die NC blijven maar tracks uitpoepen en blijven dezelfde lijn aanhouden ... knap hoor![]()
hoewel dat soort stemvervormers me meteen aan Cher of Eiffel 65 doen denken![]()
jij snapt hemquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
En dan te bedenken dat Cher een album heeft wat Blue heet
Jammer.quote:
Iddquote:
Sorry even vergeten...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Em-De-Em-Aa, ook geen links naar dl-sites plaatsen, por favor![]()
Erg standaard...quote:D-Block & S-te-Fan / Dana / Evil Activities
http://www.djgostosa.com/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Geloof van wel anders was er wel een keer wat meer duidelijkheid gegeven welke Dj er nog meer bij zat!
quote:Headhunterz presenting: Gostosa op Q-Base 2009
Het woord is er uit. Na lang speculeren is bekend wie de persoon achter Gostosa is, en dat is namelijk: Sindy, in normaal Nederlands: een lekkere Braziliaanse chick. Op Q-Base 2009 zal ze voor het eerst haar entree maken tijdens “Headhunterz presenting: Gostosa”.
Over Gostosa:
“On age 14 she found a herself a job in a nearby club cleaning the floor every morning as the people were leaving the party. This way she could save some money to be able to catch a flight one day in the future. Every morning when she arrived she saw the last people leaving and the dj finishing his last record of the night. She was amazed by the music and even got up earlier to hear just a little bit more of it before getting to work. The Dj’s who played there came from all over the world. One time she even had the chance to take a look behind the dj booth when a famous dj was playing and from that moment on she started dreaming.. What would it be like to live a life like that.. Traveling all over the world, surrounded by music and happy people dancing till the sun rises…”
Headhunterz presenting: Gostosa
“Scantraxx has a special surprise this night. The specific S.W.A.T. show elements and explosive sound system will be present like always. The Scantraxx S.W.A.T. team has one other musical surprise for you! There have been a lot of rumors about Gostosa lately and now its time to meet Gostosa. Finally, during Q-BASE Headhunterz will take the chance to present Gostosa! Be there!”
Als ze net zo mooi kan draaien als dat ze er uit ziet, dan heeft DJ Stephanie er misschien een waardige concurrent bij. Meer info over Gostosa vind je op haar website.
quote:
Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte zaak, eerst Stephanie toen Vyolet en nu wil Scantraxx ook een graantje meepikken van de hype met Gostosa.
Om platen te maken voor goede djs die al lang meegaan zoals dat bij Pavo gebeurd snap ik, anders word je tegenwoordig niet meer geboekt voor grote feesten.
Maar dit is echt totale onzin....
Zeg ik dan van niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zeg ik dan van niet?
Zeg alleen dat ik het een slechte zaak vind om producties te maken en puur een lekker wijfje uit te kiezen om deze te promoten.
Zelfde geld dus ook voor Korsakoff...
Klopt misschien verkeerde woordkeuze van mij daarinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.
quote:
loeterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef NLS04 het volgende:
Fijne vakantie iedereen en tot over een kleine 3 weken
arme arme arme.......ARME jongenquote:
ja je wordt op vakantie echt kapot gegooid met die house... kga zelf naar rimini, zal wel tzelfde zijn...Alhoewel daar wel discotheken zijn (volgens mij altromondo van gigi d'agostino) die hardstaaail draaien heb ik gehoord. Iemand hier ervaringen mee? beviel het?quote:
beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd
Zaal 1 wordt dus weer de bekende Scantraxx kliek, zaal 2 oude bagger (maar wel echte draaitafels) en zaal 3 mainstream hardcore.
![]()
eens!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef Sethje het volgende:
DBSTF verdienen het wel natuurlijk maar ze hadden het concept nooit zo moeten brengen als "pioneers van de hardere stijlen die al jaren meedraaien" want zoals nu blijkt moeten ze soms overstappen op iets nieuwers ( DBSTF). Een Deepack ofzo was veeeeeeel logischergewijs gezien het thema van thrillogy, al boeit dat verder ook weinig. Ik vind het alleen irritant op de een of andere manier
Ik heb zelf een kaartje voor Lowlands in bezit (daar ga ik dus heen) en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht. Moet dus wel weer wat meer op de uitgaven lettenquote:
Dan moet je hier wel pics plaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht.
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Boycotten die zooi, allemaal niet komen kijken bij Gostosa @ Q-Base
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !quote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef LeonH het volgende:
Godsammegloeiende goden! Die line-up van Q-base!![]()
![]()
Is me dat even lekker thuiskomen van een weekendje Disney!
Toch maar eens even kijken of ik wat volk meekrijg!
Ik weet ook nog niet 100% of ik ga, het ziet er tof uit dat zeker, maar toch kijken of ik wat vriendjes en vriendinnetjes kan activeren..quote:Op maandag 27 juli 2009 04:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand nog een goedkope optie om naar Decibel te gaan? Vind 35 Euro voor een busritje van het oosten naar Brabant wel aardig duur.
Ben jaarlijks al bijna meer dan 150 euro kwijt aan al dat reizen naar feesten!
Trein is denk ik niet echt een optie, omdat ik wel tot einde wil blijven! En niemand van onze groep Bobt naar feesten omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef poiuytr het volgende:
omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
straks staan er ook echt maar een paar lui bij Gostosaquote:Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!
afgezien van een paar bier in de eerste uren, drink ik verder de hele dag ook water / fris / energy drinkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
Je hoeft je er niet triest bij te voelen hoor, maar ik hou het iig niet vol.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Vrijdag naar Nature Onequote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardstyle-weekend met camping .. lijkt me echt zwaar relext!
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde typesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Mn vriendin had ook zo'n opmerking over rare belgenwat moet ik me daar dan bij voorstellen? Met een puntzak friet linksvoor ...
![]()
helaas heb je zulk volk overal rondlopenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde types
Tja, de tip die ik jou zou geven is dat je alles over je heen laat komen.. Het is gewoon een feest met andere muziek dan jij gewend bent, maar net zulke enthausiaste mensen..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Ik ben een jongen, luister veel rock en heb hardstyle altijd links laten liggen.
Nu heb ik echter een meisje ontmoet en ik kan wel zeggen dat het behoorlijk goed gaat tussen ons.
Ze luistert vanalles, maar voornamelijk hardstyle, gaat ook 4x per jaar naar grote feesten e.d.
Ik heb haar beloofd om mee te gaan naar Thrillogy, maar heb dus echt geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Heb al de 'hoofdacts' gelezen in dit topic, maar die zeggen me niet zoveel.
Kunnen jullie me zeggen wat ik moet verwachten qua sfeer, opzet en dat soort dingen, plus ik wil me graag inluisteren, maar weet niet welke DJ's goed zijn enz.
Help me?!
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Boeiend, Scooter doet dit al sinds 1994. Net zo goed dat andere producers samples/melodietjes/elementen jatten. Heerlijke muziek zo op zijn tijd, verstand op 0 en lekker meeblerenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Daar ben ik niet bang voor, als ik de muziek na een paar uur zat begin te raken, maak ik wel mijn eigen feestje.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
En nog 1 ding: als je het echt niet mee wilt, moet je ook niet gaan denk ik zo, want het lijkt wel alsof je niet helemaal zeker weet of je wel wilt!
preciesquote:
lijkt er haast wel opquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:quote:
Dat doet scooter toch iedere xquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Je hoort mij er niet over klagen dat ze alles op Youtube zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
en hij scoort er volgens ook nog meequote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat doet scooter toch iedere xmid van lullaby zit er ook in trouwens..
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genietenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
Op een ander filmpje hoor je nog dat hij het intro heeft van Wonderfull World van Bob Sinclar..quote:
Nah, ben niet zo van de pillen..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genieten
vergeet de waarde van de smiley nietquote:
Dat, of ze boycotten fok! omdat er teveel over andere dingen dan HS geluld wordtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef poiuytr het volgende:
Zijn Bartman enzo op vakantie?
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Klinkt lang niet slecht! Misschien eens kijken of je wat kan fixen met een kleine (digitale) release maatschappij??quote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef LeonH het volgende:
Even spammen
http://www.youtube.com/user/corleoneproductions#play/uploads
4 nieuwe dingetjes waarmee ik bezig ben, klinkt alleen nog niet vol genoeg
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
@16M; Assen dus, heb niet zoveel van Emmen zelf meegekregen maar met genoeg bier in de mik is elk gehucht nog wel funkheb wel al gesolliciteerd naar een MBO in Emmen (waarschijnlijk DrentheCollege) DR. heeft idd niet veel te bieden qua HS. Nog wel eens naar Skopje (Beilen) geweest maar dat was het volgens mij wel. Maar Groningen ligt om de hoek en idd Zak
... Deepack heb ik niet gezien op de lijst maar zag wel de NC's op 22aug. en de week daarop HHZ (solo
)
Ik bedoel ook niet zo zeer de hardstyle, meer muziek in het algemeen. Dat ze flink jatten klopt. En 't mooiste is dat het nog werkt ook.quote:@PA87: Zo ongegeneerd jatten als Scooter doet (bijna) geen enkele hardstyle producer. Dit is gewoon 1 op 1 kopiëren. Het is al jaren niets anders dan slecht jatwerk.
Hey voor Emmen is t heel wat iddquote:Op maandag 27 juli 2009 18:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.Emmen valt inderdaad zeer weinig te beleven, maar moet er af en toe ff m'n gezicht laten zien. Assen -> Groningen moet prima te doen zijn. En wat zegt die ligging nou helemaal... de liefhebber reist natuurlijk gerust het halve land af voor z'n portie hardstyle.
![]()
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Ik bedoelde trouwens dat feestje, maar nu ik die prijs zie voor 4 bekende namen.
dat dit kan in NL !!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef mstx het volgende:
[..]
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!![]()
inderdaad, heerlijk mind-intro's, puur en alleen dat stukje luisterenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:58 schreef LeonH het volgende:
Frontliner maakt bij Expressionz en Sunblast zoooooo'n dikke mid-intro's! En dan vind ik het echt jammer van wat er achteraan komt.
gewoon niet willen stoppen met stampenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Koepert het volgende:
festivalletje/feestje, paar biertjes en voor de rest fris.. Goede conditie en doorzettingsvermogen doen t goed genoeg voor mij om lang door te trekken...
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weer een vette plaat horen, bekaf staan te luisteren.. WaatLooss... 2 stampjes plaatsen, ooh fuck ik kan niet meer, Oh deze plaat? Nog een stampje willen plaatsen, en de beentjes gewoon bijna niet meer van de vloer krijgen..
Dat heet losgaan!
quote:
De grap is dat de meeste niet-hardstyle luisteraars die er een beetje voor openstaan, de hardstyle voor feestjes toch wel vaak erg vet vinden. Mede omdat er gewoon veel invloeden van andere stijlen inzitten (wedden dat je wat bekende deuntjes terug gaat horen?)quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
* ReMcOrE gaatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef stylxz het volgende:
Gaan er nog mensen hiero naar Q-Base? Die line-up is wel geil.
* mstx gaat uiteraard ookquote:
dat laatste sowiesoquote:Op maandag 27 juli 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
Decibel Anthem van dit jaar vanaf 2.30 ongeveer..
Het intro is tof, melo is ontzettend zomers en pakkend, maar zover ik hoor ben ik niet zo van: WAUW!!!!
Aan de andere kant is het 20000x beter dan die van vorig jaar, wat was dat een gedrocht.
Thanks!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klinkt lang niet slecht! Misschien eens kijken of je wat kan fixen met een kleine (digitale) release maatschappij??
* ElDani doet vrolijk mee met zwaar willen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:38 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper wil en gaat ook naar q-baas waarschijnlijk
DB-anthem mwhoh ....& jahik wil zwaar
Zonder nou teveel veren in je reet te steken, jouw zomermix is 1 van de redenen dat ik baal dat mn pa's autoradio geen data-cd's accepteert... Heerlijk chill begin, lekker opzetten en laten gaan.. Komt goed op gang..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
* ElDani doet vrolijk mee met zwaar willen!
Leuke andere kant voor The New God, die nu overal gedraaid word.
@ poiuytr:
Dankjewel! Veel goede dingen over gehoord gelukkig! Ook een heel laag tempo aangehouden in het begin, ik wou het "uit-je-luie-stoel-effect" hebben. En Your Life is gewoon een superplaat!
Dikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef LeonH het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo te horen is het laatste plaatje de nieuwe van hem en The Beholder
Doet me denken aan dat filmpje van Showtek in de US laatst. Op die Noord-Amerikaanse 'feesten' staat iedereen op elkaar gedrukt wat te springen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef poiuytr het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)ds-all/1/l7kpfl6yrjM
Kippenvel zeg
Niet normaal hoe druk. Gewoon geen ruimte om lekker los te gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doet me denken aan de filmpje van Showtek laatst. Op die Noord-Amerikaanse 'feesten' staat iedereen op elkaar gedrukt wat te springen.
irritante vocal, net zoals in de meeste tracks van dat album van 'mquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef ElDani het volgende:
Hogere kwaliteit en langere versie van Decibel.. Vel nu uw volledige ordeel!
Mijne: Leuke track! Kan er goed los op gaan! Ook wel lekker zomers en vrolijk.
Niet helemaal geweldig, maar zeker koopwaardig.
RELEASE: 3 Augustus
A1. Anthem
B1. Blademasterz Dub
Doe 't niet meer Dov en zijn vriendjes zijn er vlug bij!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:36 schreef ElDani het volgende:
Hogere kwaliteit en langere versie van Decibel.. Vel nu uw volledige ordeel!
Mijne: Leuke track! Kan er goed los op gaan! Ook wel lekker zomers en vrolijk.
Niet helemaal geweldig, maar zeker koopwaardig.
RELEASE: 3 Augustus
A1. Anthem
B1. Blademasterz Dub
Wel vet als Zany zijnde denk ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef poiuytr het volgende:
Kippenvel zeg
Wat is dat trouwens voor'n langzame versie van The Viper vs Endymion - How Long ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef poiuytr het volgende:
Kippenvel zeg
Isaac remix van How Longquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor'n langzame versie van The Viper vs Endymion - How Long ?
quote:DjZany Work in progress.... Thursday Zany & Beholder will be finished! Also working on 2 new Zany projects!
Innocent vinyl, Noisecontrollers 6-tracker, The New God/Do You Want Heavy?!, 2 Nieuwe Zany's, Psyko Punkz die ook een hoop produceren, Frequencerz en Toneshifterz die gecontracteerd worden..quote:
En wat ik pas terug nog van iemand heb gehoord, is dat er ook alweer een nieuwe ver klaar is "van" Pavo. Die gozer kent Paultje al heeeeel lang, dusja het mag wel betrouwbaar genoemd wordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Innocent vinyl, Noisecontrollers 6-tracker, The New God/Do You Want Heavy?!, 2 Nieuwe Zany's, Psyko Punkz die ook een hoop produceren, Frequencerz en Toneshifterz die gecontracteerd worden..
Mazzel dat Maximum Force Readyness/Mr. Monster op Q-Dance uitkomt..
Ik hoop maar dat ze genoeg ruimte hebben voor al die releases!
Psyko Punkz zitten helemaal niet bij fusion recordsquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Innocent vinyl, Noisecontrollers 6-tracker, The New God/Do You Want Heavy?!, 2 Nieuwe Zany's, Psyko Punkz die ook een hoop produceren, Frequencerz en Toneshifterz die gecontracteerd worden..
Mazzel dat Maximum Force Readyness/Mr. Monster op Q-Dance uitkomt..
Ik hoop maar dat ze genoeg ruimte hebben voor al die releases!
Je hebt gelijk.. Ik was even mensen in de war aan het halen.. Correctiequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Psyko Punkz zitten helemaal niet bij fusion records?
Heldenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat zeker. Vooral de NC produceren abnormaal veel.
Ik last trouwens op PF dat die 6-tracker van hun een 2 x 4 tracker word omdat ze alweer 2 tracks af hebben.
En het beste is nog dat de producties kwalitatief hoog blijven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
HeldenDeze jongens hebben nu al zon inbreng gehad aan de Hardstyle! Geboren producers.
Maar een 8-tracker.. Is dat niet een overkill van tracks aan NC op 1 moment? Weet niet of dat marketing-technisch zo ontzettend slim is, maar goed. Als het 8 goede producties zijn hoor je mij niet klagen uiteraard!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:06 schreef mstx het volgende:
[..]
En het beste is nog dat de producties kwalitatief hoog blijven.
Keek net toevallig in een lijst van nummers dat Noisecontrollers allemaal geproduceerd hebben en kom uit op ongeveer 80 nummersquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Maar een 8-tracker.. Is dat niet een overkill van tracks aan NC op 1 moment? Weet niet of dat marketing-technisch zo ontzettend slim is, maar goed. Als het 8 goede producties zijn hoor je mij niet klagen uiteraard!
Maar heb je daar officieel bericht van of niet? Of was het gewoon een random iemand die dat zei dat er 8 tracks gaan komen op de vinyl?
En 2 uur NC, puur eigen platen kunnen ze er nog wel van maken, eigenlijk ongelofelijk.
Een gast die het van een of andere twitter had afgetrokken ofzo.. Was al een tijdje geleden, weet niet of het waar is.quote:Maar heb je daar officieel bericht van of niet? Of was het gewoon een random iemand die dat zei dat er 8 tracks gaan komen op de vinyl?
Maar ik bedoel ook vooral met "recente" nummers.. Dus van ongeveer 1.5 tot 2 jaar.. Halen ze makkelijk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Keek net toevallig in een lijst van nummers dat Noisecontrollers allemaal geproduceerd hebben en kom uit op ongeveer 80 nummersHierbij tel ik niet mee dat bijv Shreek paar keer opnieuw geremixt is!
Meeste van het werk is ook nog van heel hoog niveau
Ze zijn ook nog maar amper 2 jaar echt ''groot'' weet nog wel dat we een halfjaar geleden hier een discussie hadden dat Noisecontrollers nooit op Q feestjes stonden nu hebben ze deze zomer al op DefQon gestaan en staan ze in Augustus nog op Mysterland en in September op Q-base.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Maar ik bedoel ook vooral met "recente" nummers.. Dus van ongeveer 1.5 tot 2 jaar.. Halen ze makkelijk!
Zijn paar een paar artiesten/groepjes die dat kunnen..
Ik vind ze eigenlijk allebei misplaatst. Technoboy produceert veel met zjin groepje, Zany en Activator ook. Pollen maakt veel.. DBSTF valt reuze mee in vergelijking met die gasten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog maar amper 2 jaar echt ''groot'' weet nog wel dat we een halfjaar geleden hier een discussie hadden dat Noisecontrollers nooit op Q feestjes stonden nu hebben ze deze zomer al op DefQon gestaan en staan ze in Augustus nog op Mysterland en in September op Q-base.
Kan alleen D-block & Stefan bij dat groepje plaatsen die zoveel produceren, daarna misschien ook een HH of Wildstylez maar dan houdt het ook wel op.
Wat deze jongens produceren is echt gekkenwerk in vergelijk met de rest in de HS-scene, en dan zijn echt vaak ook alleen nog maar echte klappers!
Vind 'm iets te rustig, had van mij wel paar stapjes harder mogen zijn! Misschien moet je 'm Live horen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef ElDani het volgende:
Over WS gesproken:
The Qontinent Anthem:
http://www.myspace.com/wildstyleznl
A New World/A New World (Second Mix)
T is wel n leuke tent.. Hs-feestje of gewoon avondje? komt namelijk bijna t zelfde publiek op af + n paar HS-liefhebbers op een HS-avond.. K weet niet meer wie er draaide toen ik er de laatste keer was, maar t is best n grote discotheek, alle zalen was n 'normale avond' en 1 zaal was n beetje dan dus Hardstyle-georienteerd.. Hou dus rekening met veel gezellig mensen, maar niet specifiek Hardstylers..quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
HeldenDeze jongens hebben nu al zon inbreng gehad aan de Hardstyle! Geboren producers.
Op Q-base wil ik hun zeker horen 2 uur lang
@Koepert of Rip: Stelt Skopje nog wat voor, binnenkort ga ik die kant namelijk op.
werd tijd of niet .. kan me herrinneren dat toen ik die OP voor #50 maakte hij toen al 'under construction' was.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even spammen. De site van Dj Pavo is eindelijk vernieuwd.
www.djpavo.com
en vanmiddag iin de auto kwamen Josh & Wesz met bad Houze Muzik ..... mofo ff langs ... blijft me toch een lekkere feest plaatquote:Dj Q-riz – Ain’t No Stoppin’ Me
01. Brennan Heart ft. Shanokee – Feel U Here
02. Headhunterz & Wildstylez – Project 1
03. The Pitcher – I Just Can’t Stop
04. Noisecontrollers – Attack Again
05. Zany & DV8 – Vision
06. The Prophet & Wildstylez – Cold Rockin’
07. D-Block & S-Te-Fan – Music Made Addicted
08. A-Lusion & Scope Dj – Reaching Out
09. Tatact – Taaac! (Renato Mix)
10. DHHD – LSD
11. Wildstylez – Single Sound
12. Gentelica – Kabooom!
13. Alphaverb – Still Here
14. Noisecontrollers – Yellow Minute
15. Hyperdrive – The Punishment
16. Alpha² - Fragile
17. Donkey Rollers – Voice Of Conscience
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Ik ben eruit.. Ik wil naar Q-Base!
Al die aftermovies halen je over haha! Maar nog geen vriendjes om mee te nemen.. Dus desnoods kan ik wel met 1 van jullie een tijdje vertoeven??
Wel kijken of ik dan van begin tot eind kan pakken, want dat lijkt me juist de charme van het feest!
En nog even om wat meer nut aan de post te geven.. een klassieker die ik laatst weer hoorde! En wat is hij toch vet! Komt 90% zeker in de volgende mix!
Emmen is maar klein beetje uit de richting.. Tussen Haarlem en Leiden in woon ik. Zoekend naar een kamer in Delft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ga ook van begin tot eind naar Q-Base... Zeker te weten.. En voor mijn part loop je de hele dag achter mij aan, ik vind t best haha.. K ga vanuit Emmen (Dr) naar Weeze, met de auto, je (en dat geldt voor meerdere) rijdt er maar achteraan haha.. Ik vind alles best..
Och, dan moet je idd toch globaal die richting op haha... Sowieso voor iedereen die gaat, als je via Emmen wil (dat we dus n soort roadtrip/meet hebben), let me know, kan prima natuurlijk..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Emmen is maar klein beetje uit de richting.. Tussen Haarlem en Leiden in woon ik. Zoekend naar een kamer in Delft.Maar als het aan mij ligt ga ik in het begin Hard Trance en Scantraxx/Control Tower.. Aan het einde Mainstage op Prophet na
. Maar dat verandert toch wel weer haha!
Bron: http://twitter.com/wildstyleznlquote:In the studio with D-block & S-te-fan!
jullie zetten wel weer een strakke en originele lijn neerquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kaartverkoop start zaterdag om 12.00
Godsallemachtig wat een geile line-up!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
Wanneer is het ? En hoe duurquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Ik ben eruit.. Ik wil naar Q-Base!
Al die aftermovies halen je over haha! Maar nog geen vriendjes om mee te nemen.. Dus desnoods kan ik wel met 1 van jullie een tijdje vertoeven??
Wel kijken of ik dan van begin tot eind kan pakken, want dat lijkt me juist de charme van het feest!
En nog even om wat meer nut aan de post te geven.. een klassieker die ik laatst weer hoorde! En wat is hij toch vet! Komt 90% zeker in de volgende mix!
12 september en 46E voor alleen n ticket.. (ivm reistijd ed miss hotel/slaapdingen rekening mee houden.)quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Wanneer is het ? En hoe duuranders kunnen wij samen gaan :x maat die 'normaal' meegaat is in afghanistan voor 4 maanden dus dat gaat em niet worden.
Heen en weer van hier naar Madrid.... met me muziek op was et zo gepieptalleen wel een lamme poot van et rijden
link deaud, maar tzal wel de nieuwe T-T-T-T-T-T-T-TWIIIIISSSTTTEEDDDD zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
Zoals ik al zei in je zelf-geopende topic .. die hoofdlettersquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Mo0ntoya het volgende:
Ben Paar weken Geleden Begonnen met Wat mixen van Hardstyle =O
Graag jullie meningen..
[12-09-09] Q-Base Festival - en heet die maat toevallig Toet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Wanneer is het ? En hoe duuranders kunnen wij samen gaan :x maat die 'normaal' meegaat is in afghanistan voor 4 maanden dus dat gaat em niet worden.
Serviequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bartman & co waren idd op vakantie.. 2 weken Servie zeetie
en morgen vertrekt deze jongen weer voor 2 weken naar Ierland, dus wederom stilte rondom mij de komende 2 weken.. en dan DECIBEL
maar ik heb de topics eens terug gelezen en heb nog niet zo veel gemist zie ik al
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
[line-up]
Luister ze ook net en idd hendigquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef LeonH het volgende:
Potverdilleme... Ben net even aan het shoppen op HS.com en die Max B. Grant heeft me ook 2 lekkere releases uitgebracht op Scantraxx special!
Weet niet of het door Duitsland komt, of dat het kan omdat er in de wijde omtrek verder toch niets is, maar vorig jaar (voor mij de eerste keer) stond het geluid er echt kanonnenhard. Zeker een van die hardcore ammo depots was absurd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef ElDani het volgende:
Ik zit even na te denken, in Duitsland mag de muziek altijd een tikkie harder dan in NL toch?
En gezien ik waarschijnlijk van plan ben om mijn oren 14 uur bloot te stellen en dan vervolgens erna ook nog te willen horen zit ik aan doppen te denken..
Otoplastieken zijn mij denk ik net te duur, ik ga nu gemiddeld 4 tot 6 keer per jaar naar een feest. Aan de andere kant heb ik van die wassen proppen gehad, maar toen had ik het gevoel dat ik aan de buitenkant van het gebouw stond te feesten. Heel dof en lelijk dus..
Wat zouden jullie aanraden?
quote:DBSTF: We also get a lot of questions about when the album will be released. The releasedate still is september 21st! But u never know what happens
Ik vind het wel een realistische datum.quote:
Degene die ik volgquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ] - Post anders n keer de dj-twitters die jullie al hebben, dan zet ik ze in de OP erbij
Frikandellen eten achter de draaitafels.quote:
Ik kom toevallig net terug uit Rimini.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:16 schreef T_Killer het volgende:
ja je wordt op vakantie echt kapot gegooid met die house... kga zelf naar rimini, zal wel tzelfde zijn...Alhoewel daar wel discotheken zijn (volgens mij altromondo van gigi d'agostino) die hardstaaail draaien heb ik gehoord. Iemand hier ervaringen mee? beviel het?
Veel over gehoord, wou er graag heen, maar het bleek dat ik "slechts" 200 km verderop zat.. Geen goed diee dus! Maar lijkt me wel heel tof om eens te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:12 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Ik kom toevallig net terug uit Rimini.
In de meeste clubs wordt inderdaad house gedraaid.
Altromondo is de enige discotheek waar een 'hardstyle' zaal is. Heb hier de hele avond geen hardstyle gehoord, maar werd positief verrast door SNOEIHARDE hardcore. Ging echt gruwelijk hard tekeer daar, prachtigVorige week woensdag stond Tatanka er in de grote zaal.
Grootste discotheek van Europa ligt er ook in de buurt, de Baia Imperiale. Opzich niet echt een bijzondere tent, slecht geluid en weinig sfeer. Maar toch leuk om te kunnen zeggen dat je er geweest bent
Zo, en nu ga ik es kijken wat ik allemaal gemist heb op hardstyle gebied, zie dat er veel info over Q Base beschikbaar is gekomen
1 Jupz vind er echt niets aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
1. Brennan Heart album nu opstaan.. ik vind het niet heel erg bijzonder ofzo.. het zijn op een paar iets betere allemaal platen die ik maar matig vind, positieve uitzondering: Audiometric.. verder veel te lange breaks en irritante vocals
2. Qontinent Cd van Wildstylez =
4. Hier komt het deuntje van the sacrifice dus vandaan
5. Nieuwe Zany & Beholder plaat =![]()
Omdat er domme vocals in zitten. Dat is ook de reden dat ik de meeste Showtek nummers kudt vind.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:50 schreef Sc0tTy het volgende:
btw wrom haat iedereen bleeding for the harder styles ? ik vind het echt een top plaat, hij klapt echt hard, komt het alleen omdat er een 'mee-zing' stuk in zit ???
Mjah maar een showtek nr klapt na de domme vocals nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat er domme vocals in zitten. Dat is ook de reden dat ik de meeste Showtek nummers kudt vind.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:17 schreef 16meter het volgende:
http://twitter.com/Dj_Digital_Punk
achtergrondfoto, rechts ter hoogte van de paal
zag het toevallig
Supermooi!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was net na de AVIO-IQ-FOK!-meet
*Twitters van MSTX + meer toegevoegd
Ik heb hem gelijk opgeslagen, thanks ripquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was net na de AVIO-IQ-FOK!-meet
*Twitters van MSTX + meer toegevoegd
Kreeg net van iemand een rip van Decibel anthem. Als je ongeveer de eerste helft van de melodie pakt, klinkt het echt 1 op 1 met Shup Up And Drive van Rihanna... True story!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
4. Hier komt het deuntje van the sacrifice dus vandaan
Heb zelf "partyplugs" van 12E van een online winkel... en die werken.. Natuurlijk minder dan die pro-dingen, maar t functioneert...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef ElDani het volgende:
Ik zit even na te denken, in Duitsland mag de muziek altijd een tikkie harder dan in NL toch?
En gezien ik waarschijnlijk van plan ben om mijn oren 14 uur bloot te stellen en dan vervolgens erna ook nog te willen horen zit ik aan doppen te denken..
Otoplastieken zijn mij denk ik net te duur, ik ga nu gemiddeld 4 tot 6 keer per jaar naar een feest. Aan de andere kant heb ik van die wassen proppen gehad, maar toen had ik het gevoel dat ik aan de buitenkant van het gebouw stond te feesten. Heel dof en lelijk dus..
Wat zouden jullie aanraden?
Vet, kga morgen naar rimini, dus zal zeker n bezoekje brengen. Hoorde ook dat volgende week Pendulum kwam in de altro mondo. Maar hopelijk is tatanka ofzo dr ook n keertjequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:12 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Ik kom toevallig net terug uit Rimini.
In de meeste clubs wordt inderdaad house gedraaid.
Altromondo is de enige discotheek waar een 'hardstyle' zaal is. Heb hier de hele avond geen hardstyle gehoord, maar werd positief verrast door SNOEIHARDE hardcore. Ging echt gruwelijk hard tekeer daar, prachtigVorige week woensdag stond Tatanka er in de grote zaal.
Grootste discotheek van Europa ligt er ook in de buurt, de Baia Imperiale. Opzich niet echt een bijzondere tent, slecht geluid en weinig sfeer. Maar toch leuk om te kunnen zeggen dat je er geweest bent
Zo, en nu ga ik es kijken wat ik allemaal gemist heb op hardstyle gebied, zie dat er veel info over Q Base beschikbaar is gekomen
iedere woensdag is Tat daar, check z'n site. Al is m'n italiaans niet zo goed, dus pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vet, kga morgen naar rimini, dus zal zeker n bezoekje brengen. Hoorde ook dat volgende week Pendulum kwam in de altro mondo. Maar hopelijk is tatanka ofzo dr ook n keertjeff gas erop.
Tot over 1,5 week mensen!
Is dat Club NL nou wat? Ben er vaak langs heen gelopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Dalton_ het volgende:
Silaz, duidelijk ook Mallorca bezocht? nodige fokkers die kant op geweest dan, zeker 3 al..
Moet zeggen dat het geluid wel hard was in de BCM maar heb me er niet echt vermaakt, op die domme engelse sletjes in de beneden zaal na dan.. Nog iets meegekregen van Luna en Darkraver in Club NL?
Het geluid stond echt keihard ja.. en de bass ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Dalton_ het volgende:
Silaz, duidelijk ook Mallorca bezocht? nodige fokkers die kant op geweest dan, zeker 3 al..
Moet zeggen dat het geluid wel hard was in de BCM maar heb me er niet echt vermaakt, op die domme engelse sletjes in de beneden zaal na dan.. Nog iets meegekregen van Luna en Darkraver in Club NL?
Idem hier, nooit naar binnen geweest. Maar wist dan ook niet dat Luna en Darkraver er waren. Wel gehoort op de eerste dag dat Paul Elstak er was. maar toen had ik kroegentochtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is dat Club NL nou wat? Ben er vaak langs heen gelopen
quote:Q) Hi Dennis, welcome abord we should say, we are really looking forward to seeing you here in Denmark, have you ever been here before?
A) Thanks guys, I am really looking forward to this! I have never been to Denmark ever in my life yet but it must be great, heard some good stories from DJ's who have played there, so...
Q) What are you looking forward to the most? Apart from the Scandinavian girls...
A) Haha well apart from the girls... ehh well I don't know! Haha no I am just looking forward to having a good time over there and wreck the place. I am sure it will be that way!
Q) You started your career producing music, using impulse tracker, a classic program I started out using out with my old Amstrad 286 pc, haha how have things changed since then?
A)Lots of stuff in Impulse Tracker was very limited of course, but to use effects like reverb I pre-made the effect on a sample and then imported it in Impulse Tracker. So all the really creative stuff I did actually outside of the tracker. Of course later there was Fruityloops (version 3 I believe) which made using effects much easier and better. Upon wanting more and better quality, Cubase was the next step and I am sticking with it, I love it.
Q) Can you remember the first time you heard your own track at a club? How did that feel?
A) Oh that was really great, even though it was at a local club. It was absolutely awesome to hear Lockdown getting played by The Prophet @ Defqon 2007 on the mainstage
Q) Do you still get a buzz when you hear your tracks played?
A) Yes I do, mostly because of the people who I see that are enjoying it!
Q) You have produced music in quite a various number of electronic genres, has hardstyle come to stay in your heart or are you still interested in other styles?
A) I am still interested in other styles, I listen to a lot of other styles as well, Sphongle, Infected Mushroom but also classical and ambient music and Pop, Rock, you name it. I might want to expand my producing to other styles as well some day, but not for now.
Q) Do you have any productions in the pipeline that we should look out for?
A) Yes as you may know I have been working on a track together with my girlfriend (You can check this track at the Scantraxx YouTube Channel: it's called Surreality, and I am finishing the B-side at the moment of writing this. I am also doing some other stuff that I can't tell you too much about yet you will hear it undoubtedly in a matter of time!
Q) You have only been DJ'ing for a few years, what is the greatest experience that you have had until now?
A) The Sound of Q-Dance tour in Sydney in March '09 was really the best experience! I also loved playing @ Defqon.1 this year together with my buddy A-lusion. The atmosphere was incredible!
Q)How does it feel being a part of the Scantraxx family?
A) I am proud to be a part of the Scantraxx family, there are a lot of great artists in the crew and the label really stands out.
Q)Thank you for your time, do have any last words you would like to share with your fans here in Denmark?
A) Be sure to come and visit the SWAT Tour in Denmark, I for sure am really looking forward to it! You can also follow me on twitter.com/scopedj. See ya there!
Met wie wil je een collab.. Met Zany. Ik voel een opzetje komen hier??quote:Dozer is no new face to the scene, in fact Tony van Boxtel has been putting in the graft as a DJ for for over two decades. With the identity of 'DJ Tony' for almost twenty years, he decided upon a change of image and style was required to satisfy his true hunger as an artist. After rebranding himself as 'Dozer', his first new career was launched with such a killer blow the hardstyle dancefloors continue to reverberate to this day! Only a week after the birth of Dozer, the ultimately destructive track 'The Church of the Darkside' was unleashed, a co-production with Michel Pollen of the Donkey Rollers in 2008. Since then, Dozer continues to produce earth-shattering hits such as 'Phantom', 'The Legacy', 'Reverse', 'Relax' and 'Hawk', all released on the Superplastik label. He is also an increasingly big face on the European hardstyle scene, performing at gigs such as Qrime Time, In Qontrol and Nature One.
We catch up with Tony to get to know the Dutch Destroyer aka Dozer that little bit better before he descends on the Mystic Peaks of Kiddstock with his demolishing beats.
Tell us briefly how you got into the music scene..
I started my career in 1990, as a resident dj in a local club. Back in those days I played house and newbeat. Those were really the only styles of dance music then, besides hiphop.
Tell us about your first ever DJ gig..
Haha, it was like my first sexual experience with a woman. So exciting, with the adrenaline rushing through my veins…!!
After 20 years in the scene DJing as DJ Tony, you decided to change your name and signature style, transforming yourself into the hardstyle DJ we know today! What prompted you to make this change?
I decided to change my name, because DJ Tony was also linked to jumpstyle music. I made the decision not to play that style of music anymore, because my heart belongs more to hardstyle. At this moment I’m only playing and producing hardstyle music, sometimes with some early rave hardcore tracks at the end of my set.
What music style did you play before this change?From 2000 till 2007 I played jump and hardstyle and before that period I played from club / groove to hardcore. I was resident so I had to fill the whole evening all by myself in the club.
‘The Church of the Darkside’ is something of a hardstyle anthem – what do you think made it such a massive hit?
Because this is a track with a lot of emotion in it when you listen to it. The track has some dark influences, but is still has a great catchy melody.
What three things could you not live without?
1. Performing as a DJ every weekend. 2. Producing music 3. Having nice dinners (preferably together with a beautiful woman ;-))
Do you see yourself more as a DJ or a producer and why?
I see myself more as a DJ, because this is the way everything started. I was spinning records for years before I made my first track. I do this together with Michel Pollen, who is also the co-producer of Donkey Rollers, The Pitcher and many more. Performing as a dj is something I do alone.
If you could collaborate with any artist, who would it be and what kind of production would you hope to create?
That will be Zany, he is a nice colleague from our label (Fusion / Superplastic) and he is a real good friend of mine for some years now. To be honest, this collaboration is almost a fact, the tracks are almost finished and will be released on Fusion soon. Those tracks are really awesome of course and will surprise you all!
What four people (alive or dead) that have been an inspiration to you would you invite to your fantasy dinner party?
If I’m allowed to choose just 4 people, then it will definitely be my parents and two good friends of mine. One of those friends died last year, so I really would like him to join me at my fantasy dinner party. Those four people always supported me with every step I took!!
What has been your most memorable gig to date so far and why?
Well, there were a lot memorable gigs over the past 19 years, which resulted in a lot of highlights so far. To choose one, then I will say my birthday bash we are organising every year. On those nights all my biggest fans, my family, my friends and nicest colleagues are there. The atmosphere is always fantastic! My birthday is every year something special!
Te downloaden op de betere sites.quote:Tracklist:
00. Intro
01. Dozer - Robin's Revenge
02. Dozer - The Legacy
03. Dozer - Relax
04. Kingsman & Nego Pres. Heatzone - Godliness
05. The Pitcher - Serenity
06. T.A.T.A.N.K.A. Project - DJ's Life (Extended Mix)
07. Killer Clown - Tormented
08. Dozer - Go
09. Williams Syndrome - Emotions
10. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
11. Dozer - Syren
12. Zany - Conceptions
13. Tatanka Pres. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
14. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Official Hard Bass 2009 Anthem)
15. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |