hmm, snap dat nooit al die aliasses , ckr als het maar 1 en de zelfde dj is... maar goed, zal wel weer andere style zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Geloof van wel anders was er wel een keer wat meer duidelijkheid gegeven welke Dj er nog meer bij zat!
Veel te weinig namen voor de hardcore & mainstage voor zo'n lang feestquote:
Haha als dit hem is ben ik blijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel te veel namen voor de hardstyle voor zo'n lang feest.
da's het goede aan Q-base: lange setsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel te weinig namen voor de hardcore & mainstage voor zo'n lang feest.
ietsje minder in de hangar en bij de open-air dit jaar. 1 uur en 45 minutenquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:49 schreef Muta het volgende:
Q-base zijn altijd 2 uur sets bij bij de hangar.... 8 dj's voor 16 uur, dus nu het wss van 17 tot 7 duurt, iets kortere sets, maar dat is maar een kwartiertje minder, geen intro's maar meteen over naar de volgende dj.
en hoe toepasselijk op je moderator-schap: you'r blue da ba dee da ba die...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Die NC blijven maar tracks uitpoepen en blijven dezelfde lijn aanhouden ... knap hoor![]()
hoewel dat soort stemvervormers me meteen aan Cher of Eiffel 65 doen denken![]()
jij snapt hemquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
En dan te bedenken dat Cher een album heeft wat Blue heet
Jammer.quote:
Iddquote:
Sorry even vergeten...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Em-De-Em-Aa, ook geen links naar dl-sites plaatsen, por favor![]()
Erg standaard...quote:D-Block & S-te-Fan / Dana / Evil Activities
http://www.djgostosa.com/quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Geloof van wel anders was er wel een keer wat meer duidelijkheid gegeven welke Dj er nog meer bij zat!
quote:Headhunterz presenting: Gostosa op Q-Base 2009
Het woord is er uit. Na lang speculeren is bekend wie de persoon achter Gostosa is, en dat is namelijk: Sindy, in normaal Nederlands: een lekkere Braziliaanse chick. Op Q-Base 2009 zal ze voor het eerst haar entree maken tijdens “Headhunterz presenting: Gostosa”.
Over Gostosa:
“On age 14 she found a herself a job in a nearby club cleaning the floor every morning as the people were leaving the party. This way she could save some money to be able to catch a flight one day in the future. Every morning when she arrived she saw the last people leaving and the dj finishing his last record of the night. She was amazed by the music and even got up earlier to hear just a little bit more of it before getting to work. The Dj’s who played there came from all over the world. One time she even had the chance to take a look behind the dj booth when a famous dj was playing and from that moment on she started dreaming.. What would it be like to live a life like that.. Traveling all over the world, surrounded by music and happy people dancing till the sun rises…”
Headhunterz presenting: Gostosa
“Scantraxx has a special surprise this night. The specific S.W.A.T. show elements and explosive sound system will be present like always. The Scantraxx S.W.A.T. team has one other musical surprise for you! There have been a lot of rumors about Gostosa lately and now its time to meet Gostosa. Finally, during Q-BASE Headhunterz will take the chance to present Gostosa! Be there!”
Als ze net zo mooi kan draaien als dat ze er uit ziet, dan heeft DJ Stephanie er misschien een waardige concurrent bij. Meer info over Gostosa vind je op haar website.
quote:
Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte zaak, eerst Stephanie toen Vyolet en nu wil Scantraxx ook een graantje meepikken van de hype met Gostosa.
Om platen te maken voor goede djs die al lang meegaan zoals dat bij Pavo gebeurd snap ik, anders word je tegenwoordig niet meer geboekt voor grote feesten.
Maar dit is echt totale onzin....
Zeg ik dan van niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Korsakoff doet het anders ook nog steeds goed hoor.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zeg ik dan van niet?
Zeg alleen dat ik het een slechte zaak vind om producties te maken en puur een lekker wijfje uit te kiezen om deze te promoten.
Zelfde geld dus ook voor Korsakoff...
Klopt misschien verkeerde woordkeuze van mij daarinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk dat het geen hype is maar al langer gebeurt.
quote:
loeterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:52 schreef NLS04 het volgende:
Fijne vakantie iedereen en tot over een kleine 3 weken
arme arme arme.......ARME jongenquote:
ja je wordt op vakantie echt kapot gegooid met die house... kga zelf naar rimini, zal wel tzelfde zijn...Alhoewel daar wel discotheken zijn (volgens mij altromondo van gigi d'agostino) die hardstaaail draaien heb ik gehoord. Iemand hier ervaringen mee? beviel het?quote:
beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd
Zaal 1 wordt dus weer de bekende Scantraxx kliek, zaal 2 oude bagger (maar wel echte draaitafels) en zaal 3 mainstream hardcore.
![]()
eens!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef Sethje het volgende:
DBSTF verdienen het wel natuurlijk maar ze hadden het concept nooit zo moeten brengen als "pioneers van de hardere stijlen die al jaren meedraaien" want zoals nu blijkt moeten ze soms overstappen op iets nieuwers ( DBSTF). Een Deepack ofzo was veeeeeeel logischergewijs gezien het thema van thrillogy, al boeit dat verder ook weinig. Ik vind het alleen irritant op de een of andere manier
Ik heb zelf een kaartje voor Lowlands in bezit (daar ga ik dus heen) en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht. Moet dus wel weer wat meer op de uitgaven lettenquote:
Dan moet je hier wel pics plaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
en heb vorige maand een nieuwe auto gekocht.
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Boycotten die zooi, allemaal niet komen kijken bij Gostosa @ Q-Base
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !quote:Op maandag 27 juli 2009 01:12 schreef LeonH het volgende:
Godsammegloeiende goden! Die line-up van Q-base!![]()
![]()
Is me dat even lekker thuiskomen van een weekendje Disney!
Toch maar eens even kijken of ik wat volk meekrijg!
Ik weet ook nog niet 100% of ik ga, het ziet er tof uit dat zeker, maar toch kijken of ik wat vriendjes en vriendinnetjes kan activeren..quote:Op maandag 27 juli 2009 04:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Al ga je alleen... ik hou je wel gezelschap !
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??quote:Op maandag 27 juli 2009 13:36 schreef poiuytr het volgende:
Weet iemand nog een goedkope optie om naar Decibel te gaan? Vind 35 Euro voor een busritje van het oosten naar Brabant wel aardig duur.
Ben jaarlijks al bijna meer dan 150 euro kwijt aan al dat reizen naar feesten!
Trein is denk ik niet echt een optie, omdat ik wel tot einde wil blijven! En niemand van onze groep Bobt naar feesten omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Trein en pendelbus? Bobben met iemand mee??
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef poiuytr het volgende:
omdat je toch niet zoveel uur zonder drank kan.
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
straks staan er ook echt maar een paar lui bij Gostosaquote:Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zat andere opties op Q-base, dus dat gaat wel goed komen!
afgezien van een paar bier in de eerste uren, drink ik verder de hele dag ook water / fris / energy drinkquote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ben op bijna elk feest nuchter. Ik voel me triest als ik die post van poiuytr lees
.
Je hoeft je er niet triest bij te voelen hoor, maar ik hou het iig niet vol.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
Vrijdag naar Nature Onequote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Hardstyle-weekend met camping .. lijkt me echt zwaar relext!
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde typesquote:Op maandag 27 juli 2009 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Mn vriendin had ook zo'n opmerking over rare belgenwat moet ik me daar dan bij voorstellen? Met een puntzak friet linksvoor ...
![]()
helaas heb je zulk volk overal rondlopenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is gewoon de gehele sfeer die anders is als in nederland, ik heb constant het gevoel dat er links en rechts van me een vechtpartij kan onstaan doordat die gasten bij bepaalde nummers als idioten om zich heen gaan springen en duwen en dan heb je nog van die binkies erbij die dan express omstanders aanstoten enzo..het zijn ook altijd dezelfde types
Tja, de tip die ik jou zou geven is dat je alles over je heen laat komen.. Het is gewoon een feest met andere muziek dan jij gewend bent, maar net zulke enthausiaste mensen..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Ik ben een jongen, luister veel rock en heb hardstyle altijd links laten liggen.
Nu heb ik echter een meisje ontmoet en ik kan wel zeggen dat het behoorlijk goed gaat tussen ons.
Ze luistert vanalles, maar voornamelijk hardstyle, gaat ook 4x per jaar naar grote feesten e.d.
Ik heb haar beloofd om mee te gaan naar Thrillogy, maar heb dus echt geen flauw idee wat ik er van moet verwachten. Heb al de 'hoofdacts' gelezen in dit topic, maar die zeggen me niet zoveel.
Kunnen jullie me zeggen wat ik moet verwachten qua sfeer, opzet en dat soort dingen, plus ik wil me graag inluisteren, maar weet niet welke DJ's goed zijn enz.
Help me?!
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:51 schreef steefstijf het volgende:
Goeiemiddag.
Boeiend, Scooter doet dit al sinds 1994. Net zo goed dat andere producers samples/melodietjes/elementen jatten. Heerlijke muziek zo op zijn tijd, verstand op 0 en lekker meeblerenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Lekker saai om de hele dag en avond cola te drinken
Daar ben ik niet bang voor, als ik de muziek na een paar uur zat begin te raken, maak ik wel mijn eigen feestje.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
En nog 1 ding: als je het echt niet mee wilt, moet je ook niet gaan denk ik zo, want het lijkt wel alsof je niet helemaal zeker weet of je wel wilt!
preciesquote:
lijkt er haast wel opquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:quote:
Dat doet scooter toch iedere xquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Je hoort mij er niet over klagen dat ze alles op Youtube zettenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat die krengen nou allemaal full op YT worden gegooid. Betekent dat niet een beetje dat downloaden van HS platen gewoon toegestaan wordt?
en hij scoort er volgens ook nog meequote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat doet scooter toch iedere xmid van lullaby zit er ook in trouwens..
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genietenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
Op een ander filmpje hoor je nog dat hij het intro heeft van Wonderfull World van Bob Sinclar..quote:
Nah, ben niet zo van de pillen..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
En veel pillen eten dan duurt het na het feest lekker lang voordat je klaarkomt, kun je optimaal van haar genieten
vergeet de waarde van de smiley nietquote:
Dat, of ze boycotten fok! omdat er teveel over andere dingen dan HS geluld wordtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef poiuytr het volgende:
Zijn Bartman enzo op vakantie?
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
what the fuck, vergelijk de melo es met dees:
Klinkt lang niet slecht! Misschien eens kijken of je wat kan fixen met een kleine (digitale) release maatschappij??quote:Op maandag 27 juli 2009 17:41 schreef LeonH het volgende:
Even spammen
http://www.youtube.com/user/corleoneproductions#play/uploads
4 nieuwe dingetjes waarmee ik bezig ben, klinkt alleen nog niet vol genoeg
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
@16M; Assen dus, heb niet zoveel van Emmen zelf meegekregen maar met genoeg bier in de mik is elk gehucht nog wel funkheb wel al gesolliciteerd naar een MBO in Emmen (waarschijnlijk DrentheCollege) DR. heeft idd niet veel te bieden qua HS. Nog wel eens naar Skopje (Beilen) geweest maar dat was het volgens mij wel. Maar Groningen ligt om de hoek en idd Zak
... Deepack heb ik niet gezien op de lijst maar zag wel de NC's op 22aug. en de week daarop HHZ (solo
)
Ik bedoel ook niet zo zeer de hardstyle, meer muziek in het algemeen. Dat ze flink jatten klopt. En 't mooiste is dat het nog werkt ook.quote:@PA87: Zo ongegeneerd jatten als Scooter doet (bijna) geen enkele hardstyle producer. Dit is gewoon 1 op 1 kopiëren. Het is al jaren niets anders dan slecht jatwerk.
Hey voor Emmen is t heel wat iddquote:Op maandag 27 juli 2009 18:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Succes ermee, hopelijk word je aangenomen.Emmen valt inderdaad zeer weinig te beleven, maar moet er af en toe ff m'n gezicht laten zien. Assen -> Groningen moet prima te doen zijn. En wat zegt die ligging nou helemaal... de liefhebber reist natuurlijk gerust het halve land af voor z'n portie hardstyle.
![]()
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Ik bedoelde trouwens dat feestje, maar nu ik die prijs zie voor 4 bekende namen.
dat dit kan in NL !!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:50 schreef mstx het volgende:
[..]
WTF! The Pitcher jat gewoon de complete melodie van Scooter!!!![]()
inderdaad, heerlijk mind-intro's, puur en alleen dat stukje luisterenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:58 schreef LeonH het volgende:
Frontliner maakt bij Expressionz en Sunblast zoooooo'n dikke mid-intro's! En dan vind ik het echt jammer van wat er achteraan komt.
gewoon niet willen stoppen met stampenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:33 schreef Koepert het volgende:
festivalletje/feestje, paar biertjes en voor de rest fris.. Goede conditie en doorzettingsvermogen doen t goed genoeg voor mij om lang door te trekken...
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 18:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weer een vette plaat horen, bekaf staan te luisteren.. WaatLooss... 2 stampjes plaatsen, ooh fuck ik kan niet meer, Oh deze plaat? Nog een stampje willen plaatsen, en de beentjes gewoon bijna niet meer van de vloer krijgen..
Dat heet losgaan!
quote:
De grap is dat de meeste niet-hardstyle luisteraars die er een beetje voor openstaan, de hardstyle voor feestjes toch wel vaak erg vet vinden. Mede omdat er gewoon veel invloeden van andere stijlen inzitten (wedden dat je wat bekende deuntjes terug gaat horen?)quote:Op maandag 27 juli 2009 17:26 schreef T_Killer het volgende:
En steefstijf: gewoon een keer naar zo'n feest gaan, vooral als je die chick leuk vindt is t zeker n keer proberen waard.
* ReMcOrE gaatquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef stylxz het volgende:
Gaan er nog mensen hiero naar Q-Base? Die line-up is wel geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |