quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Ik ben eruit.. Ik wil naar Q-Base!
Al die aftermovies halen je over haha! Maar nog geen vriendjes om mee te nemen.. Dus desnoods kan ik wel met 1 van jullie een tijdje vertoeven??
Wel kijken of ik dan van begin tot eind kan pakken, want dat lijkt me juist de charme van het feest!
En nog even om wat meer nut aan de post te geven.. een klassieker die ik laatst weer hoorde! En wat is hij toch vet! Komt 90% zeker in de volgende mix!
Emmen is maar klein beetje uit de richting.. Tussen Haarlem en Leiden in woon ik. Zoekend naar een kamer in Delft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik ga ook van begin tot eind naar Q-Base... Zeker te weten.. En voor mijn part loop je de hele dag achter mij aan, ik vind t best haha.. K ga vanuit Emmen (Dr) naar Weeze, met de auto, je (en dat geldt voor meerdere) rijdt er maar achteraan haha.. Ik vind alles best..
Och, dan moet je idd toch globaal die richting op haha... Sowieso voor iedereen die gaat, als je via Emmen wil (dat we dus n soort roadtrip/meet hebben), let me know, kan prima natuurlijk..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Emmen is maar klein beetje uit de richting.. Tussen Haarlem en Leiden in woon ik. Zoekend naar een kamer in Delft.Maar als het aan mij ligt ga ik in het begin Hard Trance en Scantraxx/Control Tower.. Aan het einde Mainstage op Prophet na
. Maar dat verandert toch wel weer haha!
Bron: http://twitter.com/wildstyleznlquote:In the studio with D-block & S-te-fan!
jullie zetten wel weer een strakke en originele lijn neerquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kaartverkoop start zaterdag om 12.00
Godsallemachtig wat een geile line-up!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
Wanneer is het ? En hoe duurquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Ik ben eruit.. Ik wil naar Q-Base!
Al die aftermovies halen je over haha! Maar nog geen vriendjes om mee te nemen.. Dus desnoods kan ik wel met 1 van jullie een tijdje vertoeven??
Wel kijken of ik dan van begin tot eind kan pakken, want dat lijkt me juist de charme van het feest!
En nog even om wat meer nut aan de post te geven.. een klassieker die ik laatst weer hoorde! En wat is hij toch vet! Komt 90% zeker in de volgende mix!
12 september en 46E voor alleen n ticket.. (ivm reistijd ed miss hotel/slaapdingen rekening mee houden.)quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Wanneer is het ? En hoe duuranders kunnen wij samen gaan :x maat die 'normaal' meegaat is in afghanistan voor 4 maanden dus dat gaat em niet worden.
Heen en weer van hier naar Madrid.... met me muziek op was et zo gepieptalleen wel een lamme poot van et rijden
link deaud, maar tzal wel de nieuwe T-T-T-T-T-T-T-TWIIIIISSSTTTEEDDDD zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef Sethje het volgende:
Zoals ik al zei in je zelf-geopende topic .. die hoofdlettersquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:12 schreef Mo0ntoya het volgende:
Ben Paar weken Geleden Begonnen met Wat mixen van Hardstyle =O
Graag jullie meningen..
[12-09-09] Q-Base Festival - en heet die maat toevallig Toet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
Wanneer is het ? En hoe duuranders kunnen wij samen gaan :x maat die 'normaal' meegaat is in afghanistan voor 4 maanden dus dat gaat em niet worden.
Serviequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bartman & co waren idd op vakantie.. 2 weken Servie zeetie
en morgen vertrekt deze jongen weer voor 2 weken naar Ierland, dus wederom stilte rondom mij de komende 2 weken.. en dan DECIBEL
maar ik heb de topics eens terug gelezen en heb nog niet zo veel gemist zie ik al
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Sethje het volgende:
Euphoria 26 sept ook weer de moeite waard
[line-up]
Luister ze ook net en idd hendigquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:05 schreef LeonH het volgende:
Potverdilleme... Ben net even aan het shoppen op HS.com en die Max B. Grant heeft me ook 2 lekkere releases uitgebracht op Scantraxx special!
Weet niet of het door Duitsland komt, of dat het kan omdat er in de wijde omtrek verder toch niets is, maar vorig jaar (voor mij de eerste keer) stond het geluid er echt kanonnenhard. Zeker een van die hardcore ammo depots was absurd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:31 schreef ElDani het volgende:
Ik zit even na te denken, in Duitsland mag de muziek altijd een tikkie harder dan in NL toch?
En gezien ik waarschijnlijk van plan ben om mijn oren 14 uur bloot te stellen en dan vervolgens erna ook nog te willen horen zit ik aan doppen te denken..
Otoplastieken zijn mij denk ik net te duur, ik ga nu gemiddeld 4 tot 6 keer per jaar naar een feest. Aan de andere kant heb ik van die wassen proppen gehad, maar toen had ik het gevoel dat ik aan de buitenkant van het gebouw stond te feesten. Heel dof en lelijk dus..
Wat zouden jullie aanraden?
quote:DBSTF: We also get a lot of questions about when the album will be released. The releasedate still is september 21st! But u never know what happens
Ik vind het wel een realistische datum.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |