quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef kollie het volgende:
TVP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soortgelijk probleem.... heb maar enkele vrienden die van hier naar btje grotere feesten willen, en weten dat vaak pas laat, dus of IK kan niet meer mee ivm vrij vragen voor t werk, of ZIJ gaan niet mee, want geen zin of geld, dus avondjes Zak en kleinere feestjes in grunn eo is t enige wat er voor mij op regelmatie basis inzitquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb nog geen festival geboekt, kan me maten nog niet overhalen gvd echt zwaar irritant, defqon al moeten laten lopen
Da minde nie! kun je dr n keertje op de fiets heen, laatie m schietenquote:
Nouja zeg wat is dat nou?!??!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
wrschnlijk geen Emp. geen ML, geen Decibel![]()
![]()
![]()
Venray, Nijmegen, Cuijk, Assen überall druk, druk, drukquote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Da minde nie! kun je dr n keertje op de fiets heen, laatie m schieten
Te druk in venray dan harm?
Idem hier. Afhakers eerste klasquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Sc0tTy het volgende:
whaha wou net gaan posten, gaftie een error dat ik nie meer mog posten, dis dus de reden
ik heb nog geen festival geboekt, kan me maten nog niet overhalen gvd echt zwaar irritant, defqon al moeten laten lopen
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Venray, Nijmegen, Cuijk, Assen Groningen überall druk, druk, druk
deze posts ook weer, GODDAMN FOK! - ik vervloek U, moet weer verder, can't stay, gotta go, no time
[ afbeelding ]
quote:
Ik niet. Dit weekend 4 dagen lang concerten checken. De vrijdag in de HMH en daarna Pinkpopquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef kollie het volgende:
Op zich begin ik wel aardig zin te krijgen in emporium
wie is, behalve remcore, eigenlijk present?
Hier ook (Hillegom, 15 km boven Leiden), in 5 minuten waren de wolken hier, in de 6e minuut ineens superveel vind en de 7e minuut ging het los.. Echt bizar!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ALICE (L)
vanuit de storm in leiden een tvpen het dondert en het bliksemt en het waait heel erg hard enzo.. terwijl er 5 min geleden echt nog neits aan het handje was.. best bizar..
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef kollie het volgende:
Ikke, doen we fok-meet? aangezien ik dr op IQ niet bij wasquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef kollie het volgende:
heerlijke top 10 weerquote:Wildstylez - Top 10 June 2009
01. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
02. Wildstylez - Supermarket
03. Headhunterz - Megasound/The Muzical Revolution
04. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
05. Tuneboy - Re-generate It
06. Wildstylez - The Phantom Beat/Single Sound
07. Pavo - Communicate
08. Headhunterz - Scrap Attack
09. Wildstylez and Frontliner - Spin That Shit (S.W.A.T Anthem 2009)
10. Wildstylez - Push That Feeling/K.Y.H.U (Noisecontrollers RMX)
Mjah jij heb nog geluk, daar gaan zij nog heen, naar dat soort feesten ga ik dan alleenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Koepert het volgende:
Soortgelijk probleem.... heb maar enkele vrienden die van hier naar btje grotere feesten willen, en weten dat vaak pas laat, dus of IK kan niet meer mee ivm vrij vragen voor t werk, of ZIJ gaan niet mee, want geen zin of geld, dus avondjes Zak en kleinere feestjes in grunn eo is t enige wat er voor mij op regelmatie basis inzit![]()
Mja valt tegen... Zak is meestal met 2 man, net als feestjes in Groningen eo.. Grotere feesten gaan anderen regelmatig naar toe, ik zelden omdat ze t zo laat besluiten en ik dus geen vrij meer kan krijgen...of geen kaarten...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah jij heb nog geluk, daar gaan zij nog heen, naar dat soort feesten ga ik dan alleen
Presentquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef kollie het volgende:
x2quote:
je leert het welquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
oh, en heb nog 's ff So High aangezet en het is echt die intro en Jort's gitaar die 'm voor mij kut maken. Maar wanneer zij uitgeluld is met zingen en die crescendo erin komt mag ik wel weer graag ein danschje machen
links vooraan kun je mij de hele dag meetenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ikke, doen we fok-meet? aangezien ik dr op IQ niet bij was
Ik ben dus niet de enige met dit probleemquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Soortgelijk probleem.... heb maar enkele vrienden die van hier naar btje grotere feesten willen, en weten dat vaak pas laat, dus of IK kan niet meer mee ivm vrij vragen voor t werk, of ZIJ gaan niet mee, want geen zin of geld, dus avondjes Zak en kleinere feestjes in grunn eo is t enige wat er voor mij op regelmatie basis inzit![]()
Verder TVP dus...
DutchChef heeft dagjesmensen-vriendenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dit probleem![]()
Gelukkig heb ik wel een paar mensen over kunnen halen om naar Defqon te gaan.
Het vreemde is dat er wel bijna ieder weekend aan me wordt gevraagd of de datum van Qlimax al bekend is, daar willen ze dan wel opeens wel heel graag heen
Mja bij mij dus niet.... 2 vrienden en 2 collega's en dan heb je t gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DutchChef heeft dagjesmensen-vrienden
maar ff serieus, kameraden van mij houden van dezelfde muziek en er gaan altijd wel een paar mee
Een thuiswedstrijd als deze mag je toch niet laten schieten harmquote:
idd, maar ik heb leiver dat het een klien groep blijft die serieus dingen bespreekt en elkaar "kent" dan dat er 500 man hier lurken en tvp's plaatsen en absoluut niets toevoegen aan het topic..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
Wat komen er best wel veel mense op dit topic af de laatste tijd btw! Niet persé posters, maar ook volgers etcetera!
Zit miss wat in, maar goed, wij hebben soms ook posts die niks toevoegenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
idd, maar ik heb leiver dat het een klien groep blijft die serieus dingen bespreekt en elkaar "kent" dan dat er 500 man hier lurken en tvp's plaatsen en absoluut niets toevoegen aan het topic..
maar dat ben ik miss weer
Die mid is fucking geniaal gastenquote:Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
Mijn recatie op jouw opmerking op dit forum:quote:
miss had ik "serieus" moeten zeggen ok.. maar het punt ging om dat er nog wel eens zinvolle dingen worden gezegd.. en dan bedoel ik neit dingen als "x 2" of "Tvp" waar we per topic 2 pagina's aan kwijt zijnquote:
Held is een groot woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef CrustyClown het volgende:
Zinvolle dingen posten zeetie
Nou mijn zinvolle posts van de dag.
Interview met Bartman zijn held; Crysis
http://www.hardcoreradio.nl/news/112/free_interview_%96_crypsis
Pasterop he slangenoog.. vergeet niet waarom je zelf o.a. ook een aantal topics niet bent geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn recatie op jouw opmerking op dit forum:![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om dan toch op jou niveau te blijven dan....
Trance Generators![]()
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik juist top vind als hier tenminste serieus gediscussieerd wordt, ook al gebeurd het niet altijd. (bijvoorbeeld door het soort post zoals deze boven mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pasterop he slangenoog.. vergeet niet waarom je zelf o.a. ook een aantal topics niet bent geweest![]()
verder hou ik wel van je hoor![]()
er zat wat ruis op de lijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik juist top vind als hier tenminste serieus gediscussieerd wordt, ook al gebeurd het niet altijd. (bijvoorbeeld door het soort post zoals deze boven mij)
whahahaha, die is strakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:54 schreef mstx het volgende:
[nutteloze post]
Achter elke deur een Zanybroyeur!![]()
[/nutteloze post]
Emporium is in mei en Defqon.1 in juniquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Haghorst het volgende:
Laat hem helaas toch schieten.. Is anders wel een duur maandje met intents, defqon, wellicht nog een ander feestje en ook nog gewoon uitgaan![]()
Maar hij doet het tochquote:
quote:The album is going to be released at the end of May and beginning of June.
Statement Of Intent contains 2 cd's!, 1 cd for the DJ and 1 cd for the fan.
The tracks on the album are the tracks of the Statements and 4 hot new tracks like the collaboration with Luna and Dana.
CD1 will be full versions and CD2 is a hot and stunning mix of all the tracks!
source: interview with Crypsis
Ben het wel met je eens op een paar punten.. Dat soort topics vind ik zelf ook nogal irrelevant. Ook heb je op off-topic een stel van die theeleuten haha. Die zijn de laatste tijd een beetje apart bezig, maar goed, laat ze maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef T_Killer het volgende:
Shit die tijdtafel van emporium is AAAN! Bass modulators en Alphaverb lekker laat! beetje onconventioneel, maar qua stijl zal t beter passen dan op t begin. Jammer (Vooral voor NLS) dat J&W zo vruug zijn.
Nog ff mijn 2 cents voor het aantal posters hier op FOK (want ik merkte dat ook de laatste weken dat er veel nieuwe gezichten waren). Ik heb daar niets op tegen zolang de discussie niet van t padje afgaat.
Zo ben ik vorige zomer begonnen met het bijhouden van Hardtraxx (ElDani zn stekkie) maar daar zijn nu inmiddels zoveel mensen op actief, de discussie gaat sinds n paar maanden werkelijk HE-LE-MAAL nergens meer over. Het releases forum is nog te doen maar verder is er een topic voor ieder filmpje wat op de dumpert staat, zijn er veel topic in de trant van 'je ideale line up' of 'wat zou jouw dj naam zijn' etc. Vorige week zag ik zelfs een topic met de naam 'is de spelling:WEB-releases of webreleases?' WHO FUCKING CARES
Begrijp me niet verkeerd hoor ElDani, tis niet persoonlijk, maar ik laat hardtraxx steeds meer links liggen want t gaat vrijwel nergens meer over. Na de zomer vorig jaar was t n super chill forum, maar de laatste maanden gaat het naar mijn mening nergens meer over.
Ja dat is wel jammer van J&Wquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef T_Killer het volgende:
Shit die tijdtafel van emporium is AAAN! Bass modulators en Alphaverb lekker laat! beetje onconventioneel, maar qua stijl zal t beter passen dan op t begin. Jammer (Vooral voor NLS) dat J&W zo vruug zijn.
Hee jij ook op GHFquote:
En of ik dat was !quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En was het niet crusty die laatst terecht zei van fok de standaard timetable!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://www.midtownshop.nl/en/product/6847
Wel bezig een remix af te maken, aldus z'n hyvesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ schijnt een remix bijna af te hebben van Spin That Shit..
Ik voel een vinyltje aankomen..
Vandaag stond erbij (hoorde ik net)quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wel bezig een remix af te maken, aldus z'n hyves
Wat verwacht je danquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
voor het grootste deel dus reeds uitgebrachte nummers, maar 4 nieuwe
maar wel full versions + aan elkaar gemixt, poeh poeh...
ik had iets meer dan 4 nieuwe nummers verwachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan. En die uitgebrachte tracks zijn dikke shit, zie het probleem niet.
hoeraquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hè hè.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
quote:Tracklist:
1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz remix)
2. The Prophet & Zatox - Prozaxx
3. Dozer - Relax
4. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
5. The Prophet - Recession
6. Pavo & Zany - Orgasmo
7. Technoboy - Put Some Grace
8. Headhunterz - Time 2 Rock
9. D-Block & S-Te-Fan - War Coz I'm Hard
10. Luna mts. Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers remix)
11. Dark Oscillators - Trapped
12. Marlon S & Profyler - Dark Symphony
13. Project One - Numbers (Wildstylez remix)
14. Noisecontrollers - Sanctus
Vet maar zijn die uitzendingen al te downloadenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef LeonH het volgende:
Beter laat dan nooit zeg ik maar:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=290:the-movement-episode-010&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=291:the-movement-episode-011&catid=26:the-movement&Itemid=199quote:1. The Hose - Drug Queen
2. Speedwave - Little Italy
3. Stardust - Trackmaster (Chemical remix)
4. Zany - Xpander
5. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
6. Isaac - The Afterworld
7. Wildstylez - K.Y.H.U.
8. Unknown - Street Spirit
9. Trilok & Chiren - Mythica (Corleone remix)
10. Noisecontrollers - Hocus Pocus
11. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Chickbeer Mix)
12. DHHD - Pain
hoe kun je er nou zin uin hebben terwijl je weet dat ik er niet bij benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat wordt het heerlijk morgen! Heb zo'n zin in Emporium om zoveel redenen:Een goed geslaagde presentatie op het bedrijf Gister mijn nieuwe auto gekregen Gister gekeken naar een nieuwe huisje en vandaag er keihard "JA" op zeggen Nieuw shirtje/ontwerp laten drukken voor morgen
Dus genoeg redenen om morgen helemaal uit mijn plaat te gaan
Sorry Bartmannekequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
hoe kun je er nou zin uin hebben terwijl je weet dat ik er niet bij benof is het jusit daarom
![]()
maar gefelcitieerd op alle fronten dus.. wat voor huisje en waar? en samen met je lief of alleen?
wat voor auto praten wij hier over; eentje met vierwielen en en stuur? of toch een luxer model
Ik zou wel willen, maar er bestaat zoiets als moeten werken op zaterdagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry BartmannekeSnap ook niet dat jullie (jij en vriendin) gewoon niet onze kant op komen...bedoel je vakantiegeld is toch binnen?
Er zijn mensen die het doen... en ik wist niet dat jullie pas 4 maanden iets hadden maar proficiat..quote:Maar huisje in een klein plaatsje maar nog wel in de buurt van waar ik nu woon. Ga wel alleen wonen, want om nou samen te wonen naar 4 maanden vind ik wel erg snel, denk je niet?
seht gut ausquote:En heb nu net als mijn vorige een peugot 207 maar dan wel met veel meer extra en een sportieve achterspoiler wat 'm helemaal afmaakt
miss volgend jaar.. als ik niet meer op zaterdag hoef te werken voor mijn centjes... kut studentenlevenquote:Maar uhm Emporium is niet uitverkocht. Er is hier slaapplek...ik zeg....gewoon gaan morgen gek!
Ik help vanavond eerst bij een voetbaltoernooi van mijn oude voetbalclub. Dan een uur of 4 pitten. Dan van 6 tot (hopelijk) 1 of anders tot 2 uur werken en dan als een gek naar de berendonck.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
miss volgend jaar.. als ik niet meer op zaterdag hoef te werken voor mijn centjes... kut studentenleven
aangezien dat mijn enige inkomsten zijn... en ik 2 x op vakantie moet is het toch redelijk belangrijk dat ik die dagen blijf makenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef NLS04 het volgende:
Ik help vanavond eerst bij een voetbaltoernooi van mijn oude voetbalclub. Dan een uur of 4 pitten. Dan van 6 tot (hopelijk) 1 of anders tot 2 uur werken en dan als een gek naar de berendonck.Het is dus allemaal niet ideaal maar ook niet onmogelijk als student zijnde
![]()
Mooi dingetje, nog een beetje leuke motor erin?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En heb nu net als mijn vorige een peugot 207 maar dan wel met veel meer extra en een sportieve achterspoiler wat 'm helemaal afmaakt
Hij is een tikkeltje sneller dan de vorige (1.6 HDI) zit er in 90 PK maar tis een fel beestje. Helaas natuurlijk rustig rijden aangezien hij gloedje nieuw isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Mooi dingetje, nog een beetje leuke motor erin?
Ik moest lachenquote:In Utrecht krijgen ze trouwens ook al zin in DefQon.1
http://www.nu.nl/algemeen(...)ovincie-utrecht.html
Doorwerthquote:Boy waar gaje nu dan wonen als je het een kleiner plaatsje noemt als lent..![]()
Dit is helemaal niet waar, hardhouse is in de UK zo dood als een pier. Ook dáár wordt het gecombineerd met hard trance, meer dan wat dan ook. Sterker nog, artiesten zoals Brian M vs McBunn en Cally&Juice, die hier in NL als ze hier draaien vooral richting hardstyle gaan, draaien in eigen land hard trance en hardstyle ongeveer 50/50quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Schamelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Rip sta je zeker met dat schamele valentijns-a4tje op de dvd
Damn, volgens mij wordt die HS-stage (verwacht ik) met die tempel best dik!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De Hardstyle stage op emporium ziet er ongeveer zo uit
http://partyflock.nl/album/981781/6166790.html
Die tekst staat er al een tijdje, zo van de wiki afgeplukt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef NaturalBornViking het volgende:
Misschien zeikerig maar ik ken de scene in de UK als geen ander, denk ff wat recht zetten
da's een felicitatie waardquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
enne samenwonen na 4 maanden kan, samenwonen na 8 maanden ook ... sterker nog, dat gaat ook gebeuren
nice Harmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
enne samenwonen na 4 maanden kan, samenwonen na 8 maanden ook ... sterker nog, dat gaat ook gebeuren
Congratsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef NLS04 het volgende:
2-sidez maar half meegemaakt,
Deepack was nice met die nieuwe TBA, get hit en die just a freak remix van d'stylerz door Frequencerz. Vond hem eerst wat tegenvallen maar nu op een goed geluidssyteem![]()
Alphaverb die lock & load - Blow your mind (zany remix) draaitBoh wat was dat vet. I got it klonk ook zeer lekker en prozaxx
Erg goede set vond ik.
Pitcher & Dozer - Begonnen te voorspelbaar met shine-serenity-relax dat we maar besloten om rondje te lopen, eten etc.
Technoboy was echt een van de minderen. De platen zijn over het algemeen wel vet (behalve die kut power of love) maar tering wat duren die breaks toch elke keer lang. Hij begon nog veelbelovend met citizen - if I say stop maar daarna kon ik eigenlijk alleen re-generate it en I'll growl echt waarderen. Wouden toen ook naar art of fighters maar daar stond ineens darkraver een oldskool set weg te geven?Ow wel leuk trouwes dat DV8 iets noemde over de saxofoon dude tijdens Next dimensional world
![]()
Wild motherfuckers, Hardstyle Family! dat is pas raggen. MC lulde erg veel maar het enthousiasme waarmee ie het deed vergoede veelTatanka en zatox stonden in de booth zo te springen dat de monitoren bijna om leken te vallen
3 kwartier gingen ook te snel voorbij.
Bass Modulators draaiden ook een lekkere set. Pathology blijft lekker en rate reducer (ook zonder de lasers) blijft een fijne plaat.
Zany & NC. Samen met wild motherfuckers de helden van de avond. Had stiekem gehoopt op weer die Donkey Rollers mash-up van IQ maar heb um niet gehoord. Desondanks genoeg te stampen gehad op zany's defqon anthem, innocent, wilde gullie bass en een dikke pounding senses remix![]()
geslaagd feestje dus
Ik zal de foto van de "Fok-Meet" maar niet online gooienquote:
Tony draait hier en daar nog onder die naam.... maar volgens mij alleen jumpy sound denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Wie heeft de beste vriendin?!, om te vieren dat we gaan samenwonen verraste ze me gister met 2 kaartjes 7th Festival
![]()
Nu keek ik naar die LU en zie Tony staan. Kwist niet dat Dozer nog draaide onder die naam.
Draait tie onder Tony anders dan onder Dozer ofzo? Meer leute die hier naartoe gaan vanmiddag btw?
en waskebeurt met die meet dan?![]()
haha goed voor elkaar jong, veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Wie heeft de beste vriendin?!, om te vieren dat we gaan samenwonen verraste ze me gister met 2 kaartjes 7th Festival
![]()
quote:Technoboy
Wildstylez
Digital Punk & Profyler
Brennan Heart
Dana
Alpha2
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
MC DV8
Whaha dies nice !quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister veel leuke reacties gehad tijdens Emporium op mijn shirt
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
hehe, dan stond je zowat de hele dag voor mijquote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister veel leuke reacties gehad tijdens Emporium op mijn shirt
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
En hier mijn compilatie filmpje
check 2:11
Misschien omdat het in een paupertent is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef Mr.J het volgende:
Hey, 10 years Technoboy nog niet uitverkocht? Je zou toch verwachten dat zo'n goede line up voor zo'n nette prijs wel snel uitverocht zou zijn?
http://partyflock.nl/party/143993:10_Years_of_Technoboy.html
tat z'n website.quote:
DJ Panda - It's A Dream?? Daar komt hij vandaan..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef Silaz het volgende:
Ik vind de mid van Attack Again ergens op lijken.. kan het alleen niet plaatsen :/
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcherquote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Overigens: er schijnen zeer binnekort livests te komen van Emporium. Ik hoorde Jro volgens mij op lsdb dat hij de Zany vs. NC set had en zo nog wel wat..
Goede zaak, waren dat beetje toffe setjes?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcher
eerste half uur van Dozer en TP was voorspelbaar, niet super. Tweede half uur ging het er behoorlijk opquote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Goede zaak, waren dat beetje toffe setjes?
Ik hoop op zany vs NC en J&W. Dat waren vette sets.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcher
Niet echt opgevallen, tis gewoon een lekker hebben nummer! hoorde 'm op Hardstyle_the_ultimate_collection_2009_vol_2-2cd-2009-knbr vond 'm gewoon passen bij het festival gevoelquote:Op maandag 1 juni 2009 15:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
BOy dat nr onder je aftermovie is dat niet gewoon de melodie van 99 luftballon ? = klein beetje getweaked?
ziet er weer nice uit allemaal
Vind de hardcore versie ook een stuk sterker, vond de kasparov remix van ctrl-alt-del ook vet.quote:
Q-base anthem is er in verscheidene soorten en matenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind de hardcore versie ook een stuk sterker, vond de kasparov remix van ctrl-alt-del ook vet.
Mag van mij wel vaker op feesten met meerdere areas ook meerdere versies van het anthem.
Weapon X remix van q-base anthem ook erg vet bijvoorbeeld
quote:A1 Lost In Dreams (Weapon X Remix)
Remix - Weapon X
A2 Lost In Dreams (Mystery Motion & Lockjaw Remix)
Remix - Lockjaw* , Mystery Motion
B1 Lost In Dreams (Cally & Juice Remix)
Remix - Cally & Juice
B2 Lost In Dreams (Miss Djax & Human Resource Remix)
Remix - Human Resource , Miss Djax
B3 Lost In Dreams (Tat & Zat Rmx)
Remix - Tat & Zat
jij snapt datquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef Da_Ripper het volgende:
maar kan niet wachten op DefQon, feeste met die ekte ekte![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef JortK het volgende:
Q-Base is 12 september?
quote:Brand New Wildstylez Release!!! Including The Awesome Noisecontrollers Remix Of K.Y.H.U. !!! Essential Hardstyle Tune !!!
A1. Push That Feeling
B1. K.Y.H.U. (Noisecontrollers Mix)
Release datum : maandag 29 juni 2009
Tim dat ene nummer met dat stemmetje van let the games begin of iets in die richting waar we op emporium niet op konden komen was Activator - Set u freequote:Op maandag 1 juni 2009 14:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik hoop op zany vs NC en J&W. Dat waren vette sets.
[Hardstyle #92] Let the beatings beginquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
... let the games begin of iets in die richting
Haha dat zei Tim al dat er een topic naar vernoemd was en dat maakte het nog irritanter dat we er niet op kwamenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #92] Let the beatings begin
khad je gister je eigen smsje van zaterdag kunnen terugsturen
Voor de liefhebber!quote:DO YOU WANNA BALLOON 2009 REMIXES FOR FREE....
Ciao Guys,
First of all we really hope all are doing well
The Remixes of one of our top seller “Do You Wanna Balloon” has been scheduled for release in the forthcoming weeks but this week we had a meeting at FTS headquarters and we decided to change our plans. This year we are celebrating 10 years of activity of Trance Generators DJ Team. To celebrate this event we are giving away the mp3 (high quality format) of this release. It’s our way to thank all the DJs and Ravers who have supported our work during these years play-listing our tracks in their sets or simply just dancing to the banging beats of the TGs sounds. “Do You Wanna Balloon” release has been one of the most successful tracks for us and it has been a real anthem for many shufflers and hardstylers !
There’s a video on Youtube including this song and it has reached more than 3.000.000 clicks
TRANCE GENERATORS'S YOUTUBE +3'000'000 CLICKS VIDEO
CLICK HERE and you’ll be able to get 4 new remixes of this track, done by Twilight Forces (IG Bounce & Darqtai), DJ Vortex, Daniele Mondello & Express Viviana and Swankie DJ & Kashi.
Once more thanks to you all for the support and all the best from Italy!
The TRANCE GENERATORS
(BEN DJ & RADIUM)
Dat kan toch zeker niet?!?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder wederom een Hardstyleloos weekend.. laatste feestje was alweer IQ
Dit is verdomme rotterdammmquote:
Zekers, nog nooit eerder geweest maar lineup is goed en het leek ons een mooie opwarmer voor defqon.quote:
Dit is verdomme een strijkijzer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dit is verdomme rotterdammm
[ afbeelding ]
Er staan daar gewoon geen eens platen spelers meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
is hardstyle leeft nou aangepast of is dit weer een andere plaat van onzer Dov?
x2quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef T_Killer het volgende:
PS1 Boy zet die foto's es online van NLS, Remcore en yours truly van zaterdag
worden op (grote) feesten toch nauwelijks meer gebruikt helaasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Er staan daar gewoon geen eens platen spelers meer
Vraagje.. Zijn de vocals tegen ons gericht denk je??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
Amen. Die vocal's zijn gewoon bijna net zo triest, goed gedaan dovquote:
Jep.. En MDMA ook zo lijkt tquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef 16meter het volgende:
tvp
gaan er nog mensen naar Free Festival/XXLerator?
matrixx zal wel stervensdruk worden met veel matig volk, maar heb wel weer zin in zoiets..
Aangezien zij onlangs promotie heeft gekregen en ik strax overal aan de slag kan, ga ik ganz nach obenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef T_Killer het volgende:
PS Rip, waar ga je wonen met mevr. Rip dan?
kmoest lachenquote:PS2 Is een spelcomputer![]()
Kheb het niet op top40 plaatjes met een HS-sausje eroverquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef LeonH het volgende:
de nieuwe Trilok & Chiren
AAhhh, heb toen hier dat filmpje met Drokx geluisterd en nooit meer aangezet dus toen ik zondag haar hoorde aftellen 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
Zonnetje en gassen iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jep.. En MDMA ook zo lijkt t![]()
Wel zin in mooie gekkigheidHopen dat t weer n beetje meewerkt... Zonnetje op de bol en gas met die zolen...
Geloof me, aan de aantallen te zien wordt het juist rustig. Iedereen gaat naar andere festivals toe. Dus ik heb straks lekker de ruimtequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef 16meter het volgende:
tvp
matrixx zal wel stervensdruk worden met veel matig volk, maar heb wel weer zin in zoiets..
Op PF zijn de aantallen inderdaad nog opvallend laag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geloof me, aan de aantallen te zien wordt het juist rustig. Iedereen gaat naar andere festivals toe. Dus ik heb straks lekker de ruimte
Het niveau van deze topicreeks is officieel tot een dieptepunt gekomenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef 16meter het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
'let's get ready to rumble' draaien, waar is dat ook alweer van? Loopt al 2 dagen aan me te vreten![]()
![]()
Hoezo? Ziet er wel geinig uit, bedoel je met Words From The Gang: Everybody wants to be a DJ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef ElDani het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dj-hero/50118
dit faalt.. Words From The Gang??
Reacties op Youtube zijn wel zo slecht altijd, of het zijn van deze nep promotieberichtjes of het is een of andere ruziequote:
Ja en ook gewoon dat figuurtje met die tekens jatten en alleen de naam van je land veranderenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Reacties op Youtube zijn wel zo slecht altijd, of het zijn van deze nep promotieberichtjes of het is een of andere ruzie
Ik was blij verrast toen ik dit hoorde..quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
album preview Brennan heart
er zitten wel aardige dingen tussensowieso Audiometric
en dat laatste nr is een remix van G-town madness and the viperkan best aardig worden
Hier zit er nog 1tje blij verrast te zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik was blij verrast toen ik dit hoorde..
Ik had het eigenlijk amper een kans gegeven, maar dit heeft me wel redelijk overtuigd.. Klinkt heerlijk! Die track met Shanokee is al ZO vet!
Tracks (in volgorde):
- Brennan Heart - Musical Impressions
- Brennan Heart - Face The Enemy
- Brennan Heart - Rockstar DJ
- Brennan Heart - Muzik Bizz
- Brennan Heart - Can’t Kill Us
- Brennan Heart - Feel U There (ft. Shanokee)
- Brennan Heart - Audiometric
- Brennan Heart - I Love Haters
- Brennan Heart - We Come and We Go
- Brennan Heart - Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Rmx)
Ik vind alleen het mixen van Brennan Heart in livesets ronduit klote, maar is hem niet te verwijten in deze CD.
Gaat jij is ff snel de Black 2009 Belgie set van em luisterenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef ElDani het volgende:
Ik vind alleen het mixen van Brennan Heart in livesets ronduit klote, maar is hem niet te verwijten in deze CD.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
en dat laatste nr is een remix van G-town madness and the viperkan best aardig worden
Dat bedoel ik.. Leer eens mixen ofzo! En iets minder break in je set mag wel..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Gaat jij is ff snel de Black 2009 Belgie set van em luisteren, net nog op mn ipod laten knallen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Complete Tracklist:
15. One Blade (Noise Controllers Remix)
quote:D-Block and S-Te-Fan - Top 10 June 2009
01. D-Block & S-te-Fan vs Dj Isaac - Music is why
02. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound of the thunder
03. D-Block & S-te-Fan - Ride with uz(..... rmx)
04. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
05. D-Block & S-te-Fan vs High voltage - Shiverz
06. D-Block & S-te-Fan - Teqnology
07. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
08. D-Block & S-te-Fan vs Deepack - rock diz/In other wordz
09. D-Block & S-te-Fan - Music made addict
10. P1 & noisecontrollers - Tonight
Sollyquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:44 schreef ElDani het volgende:
Wou ik ook net typen..
Zin in NC remix van One Blade!
OH GOD! Net wat ik altijd al heb willen horen.. Remix van die Technology vocal en nog maar eens even een hitje uitmelken.. Leuk joh!quote:03. D-Block & S-te-Fan - Ride with uz(..... rmx)
06. D-Block & S-te-Fan - Teqnology
quote:
Dus je hebt nog geen seconde gehoord en je vind het al een kut track vanwege de titel (die niks zegt)?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef ElDani het volgende:
2 opties.. Of Ayo Technology
Of die Daft Punk - Technologic.. Ook nog niet genoeg gebruikt..
Teminste zo'n gevoel hebik daarbij.. En dat lijkt me totaal niets!
Is ook wel waar..quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:25 schreef Koepert het volgende:
Mja dat vink ook n beetje kort door de bocht hoor... Op basis van n titel, die lijkt op meerdere nummers Klik t nummer niks vinden...
T kan best zijn dat je gelijk krijgt en t 1 van die 2 is, maar zo bevooroordeeld ergens in gaan zorgt ook wel n beetje voor narrowminded luistergedrag..
Dat was 'm idd, zat al de hele tijd aan A-lusion te denken .... wie? Onne! Remember himquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef Dalton_ het volgende:
Scope DJ - Lockdown zit zo'n vocal in
Audiometric iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vond ze wel mee vallen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Leer eens mixen ofzo! En iets minder break in je set mag wel..
Heb 15 minuten geluisterd en meer break dan niet gehoord. Toen afgezet en weggegooid. Zonde van mijn tijd als je ZO slecht mixt.
Dikke shitquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die vind ik ook vet, die opbouwquote:orgineel is echt weer een BH-nummertje.
nee hoor.. ik vind die ook best te pruimen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige hier die Wooloomooloo leuk vind.
Dat dus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
. ik vind die melodie daar veel beter bij tot zijn recht komen...
Amen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en ik vond ook vanaf het eerste moment die hardcore remix van scrap attack beter dan de HHz versie.. ik vind die melodie daar veel beter bij tot zijn recht komen...
K zie alleen n lelijk rood knulletjequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:07 schreef T_Killer het volgende:
http://www.matrixx.nl/includes/mid/static/popup.asp
Check dat lekker ding in die aftermovie op 0.42
Als ik jou was zou ik de volgende FOK meeting maar wegblijvenquote:
Haha.. Je hebt mij nog nooit gezien he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de volgende FOK meeting maar wegblijven
Niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef T_Killer het volgende:
ben jij ook n lelijk rood knulletje dan?Zeker alles in good fun
Superstar DJquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:04 schreef 16meter het volgende:
Dan nog Rockstar DJ, de naam deed me denken aan een track met soortgelijke naam, maar om nou te zeggen dat het kwalitatief in de buurt komt...
U2quote:
Waar zie jij Fokkers dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef NLS04 het volgende:
Aftermovie Emporium:
Is het trouwens een nieuwe hype dat fokkers op de aftermovie willen staan?
Zany had weer wat biertjes op. Hij kon ze zelfs niet meer op volgens mij, dus hij laat Darkraver maar zijn bier opdrinkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Zany ... GE-WEL-DIG![]()
"Wah..euh..was euher nou aan de hand!?"
Geile remixquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef LeonH het volgende:
Weet niet of iemand 'm al heeft gepost, de nieuwe Trilok & Chiren
Nhoop heb die doodgedraaid. Ganz Geil nummer. Lekker oppeppend, hoop 'm ooit nog eens op een festival te horen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige hier die Wooloomooloo leuk vind.
niets daarvanquote:
Ohwwwww GRUWELIJK LEKKER!!!.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
weer een remix van Pounding senses![]()
Ook een dikke lasershow trouwens, Als je dicht op de booth staat zie je dat nooit zo mooi
*boks*quote:Nhoop heb die doodgedraaid. Ganz Geil nummer. Lekker oppeppend, hoop 'm ooit nog eens op een festival te horen.
Net als dezequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ohwwwww GRUWELIJK LEKKER!!!.
Zany zou voor de 'grap' eens een vinyl uit moeten brengen met alle remixjen van dat nummer die ze tot nu toe allemaal wel niet gemaakt hebben zeg !
Ik moet zeggen dat ik Pounding Senses in de catogorie klassieker schaar, Wilde Gullie Bass echter totaal niet. Lekkere edit hiervan! Zou inderdaad leuk zijn om misschien een keer te verzamelen en evt weg te geven zoals TG dat deze week deden!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Begin het een beetje sneu te vinden, Wille Gullie Bass en Pounding Senses zijn tot in den treuren gerefixed (remix kun je het echt niet noemen)..
[..]
*boks*
Yours truly op 42 secquote:
quote:
net als de NC Remix van KYHU, die vind ik ook superquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef Silaz het volgende:
One blade remix van NCDat wordt gooooooooed hopelijk
![]()
![]()
One Blade
ik vond hem best wel lekker gaan, beukte er flink inquote:
die blijft gruwelijk, maar de remix die voor deze van Emporium kwam die was ook heerlijk dikke shitquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die Deeper Inside mix van Pounding Senses is absoluut goud maar de rest voegt helemaal niks toe..
ik zie het nu op PF jah... vorig jaar weggegaan tijdens Deepack, zo rond 06.30 dacht ik (waren al richting de kluisjes, totdat ze ineens Skwert erop gooiden en wij volle bak de Hangar weer in rendenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef T_Killer het volgende:
Q base btw niet meer van 16.00 - 08.00 maar van 17.00 - 07.00
Dus 14 ipv 16 uur. Kan ik wel mee leven...of je nu 16 of 14 uur gaat, bent sowieso meeeega rot als je thuis komt
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Sc0tTy het volgende:
Wooloomooloo![]()
Whaha die Zany, geweldig !
Kenker die preview van Trilok en Chiren![]()
ik aan Eurotripquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powers
Scotty Don't!
GVD, nóg een FOK!ker die met zn kop op de buis moetquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom gebeurd dit een keer op een feest
Lekkerrrrrquote:
Geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef T_Killer het volgende:
--> vet! Welke plaat draaien ze eigenlijk als jullie in beeld komen? klinkt vet
Ik dacht trouwens dat jij ook met dat a4tje in beeld zou komen harm?
kan ik m reserveren? even navragen of een vriend van me het kaartje wil hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Defqon kaartje, heb er uiteindelijk toch nog een over.
Natuurlijk gewoon voor de normale prijs: 60 euro
Op te halen in Leeuwarden anders via de mail.
Haha ik niequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef LeonH het volgende:
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powers
Scotty Don't!
Die hoor ik wel vaker juhquote:
PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Defqon kaartje, heb er uiteindelijk toch nog een over.
Natuurlijk gewoon voor de normale prijs: 60 euro
Op te halen in Leeuwarden anders via de mail.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Deepack vs Josh & Wesz set @ 2Dangerouz was lekker
quote:01. Isaac - Sound Of The Underground
02. Headunterz - Scrap Attack
03. Tuneboy - Re-generate It
04. D-Block & S-te-Fan Vs Josh & Wesz - TBA
05. Crypsis Ft Sasha F - Get Hit
06. Absyss And Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
07. Activator - Lullaby
08. Ran-D Vs Alpha Twins - Say Yeah
09. d'Stylerz - Just A Freak (Just A Freq Mix)
10. R3zonance - Weapon (Zatox & The R3bels Mix)
11. Low-E & Alter Egosz - Vendetta
12. Bioweapon - The Loneliest Number One
13. Zatox & Activator - Oxygen (With Medley)
14. The Machine - Electronic Diversity
15. Low-E & Alter Egosz - WTF
16. Project One - Numbers (Wildstylez Mix)
Gefeliciteerd met je vrouwtje!quote:
quote:VA - Hardbass Chapter 17
Release date: 26.06.2009
CD1 - mixed by Bass-T vs. Rocco
1. Art of Punk - The Beginning 1.7
2. Headhunterz - Scrap Attack
3. D-Block & S-TE-FAN - Music Made Addict
4. DJ Zealot - Charge (Clubmix)
5. Frontliner vs. Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
6. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
7. Rocco - Everybody 9.0 (Martial Hard)
8. Jeckyll & Hyde - Break It Down
9. B.S.C. Project - Promised Land
10. Kindervater - Alone In The Darkness (Jens O Mix)
11. Dan Winter - Jump & Run
12. Project 1 Rmxz - Rate Reducer (Headhunterz Mix)
13. The Pitcher - I Just Can't Stop
14. Martial Hard - I Try
15. DJ Activator & Francesco Zeta - Fear And Dark ((Medley Fear Of The Dark))
16. D-Block & S-Te-Fan vs. Coone - Creation Of Life
17. Brainkicker - Mash-Hairy (Weasel Must Go Down On Mircowaves)
18. Grandmaster Q & Charly Lownoise - Dwarf
19. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (InQontrol Anthem 2009)
20. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
21. A-Lusion Meets Scope DJ - Between Worlds
22. D-Block & S-Te-Fan - Shallow Planet
23. Topmodelz - Take On Me (DJ Zealot Remix)
24. Alex Deluxe - Party Like A Rockstar (Megastylez Rmx)
25. Ben Bedrock - High Again (Bootleg Mix)
26. Jasper - Big Deal (Club Mix)
27. Punk Freakz - To The Brain (Club Mix)
28. Jens O. - I Bet You Don't (Club Mix)
29. Atmozfears - Supernatural
30. Illuminatorz - Bad Shape
31. Used & Abused - Explode (Vortex Remix)
32. The Beholder And Max Enforcer - The Preacher
33. DJ Phil Ty - Miami Belch (Unpolite Mix)
CD2 - mixed by Technoboy vs. Tuneboy
1. The KGBs - Channel KGBs (TNT aka Technoboy'n'Tuneboy Remix)
2. TNT AKA Technoboy 'N' Tuneboy - Double Dutch Darkies
3. Wildstylez - Push That Feeling
4. Technoboy - Put Some Grace (In Your Face Mix)
5. T.A.T.A.N.K.A. Project - DJs Life (Extended Mix)
6. The Nasty Boyz - We Are Still Awake
7. DJ Phil Ty - A Kay A (Ehm.. Mix)
8. Zatox & Activator - Oxygen
9. Ivan Carsten - BumpinHard (Tuneboy Remix)
10. Technoboy - Ti Sento
11. The Prophet - Recession
12. The KGB'S - Infinity (DJ Phil Ty Rmx)
13. DJ Stephanie - The Power Of Love
14. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
15. Zappaman - Sexual Healing (Back In The Days Mix)
16. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Rmx)
17. Tuneboy - Re-Generate It
18. Dutch Master - Taste Me
Mix van blije "Special D" muziek en Hardstyle.....quote:
Das ook waar, vind het alleen jammer dat die 1CD zich gewoon niet volledig richt op happy muziek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Niks nieuws, das altijd al zo geweest met die serie
Die mids hiervan zouden we 3 jaar geleden voordat de rage begon gewoon jump hebben genoemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
04. D-Block & S-te-Fan Vs Josh & Wesz - TBA
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |