Mja valt tegen... Zak is meestal met 2 man, net als feestjes in Groningen eo.. Grotere feesten gaan anderen regelmatig naar toe, ik zelden omdat ze t zo laat besluiten en ik dus geen vrij meer kan krijgen...of geen kaarten...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah jij heb nog geluk, daar gaan zij nog heen, naar dat soort feesten ga ik dan alleen
Presentquote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef kollie het volgende:
Op zich begin ik wel aardig zin te krijgen in emporium
wie is, behalve remcore, eigenlijk present?
x2quote:
je leert het welquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
oh, en heb nog 's ff So High aangezet en het is echt die intro en Jort's gitaar die 'm voor mij kut maken. Maar wanneer zij uitgeluld is met zingen en die crescendo erin komt mag ik wel weer graag ein danschje machen
links vooraan kun je mij de hele dag meetenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ikke, doen we fok-meet? aangezien ik dr op IQ niet bij was
Ik ben dus niet de enige met dit probleemquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Soortgelijk probleem.... heb maar enkele vrienden die van hier naar btje grotere feesten willen, en weten dat vaak pas laat, dus of IK kan niet meer mee ivm vrij vragen voor t werk, of ZIJ gaan niet mee, want geen zin of geld, dus avondjes Zak en kleinere feestjes in grunn eo is t enige wat er voor mij op regelmatie basis inzit![]()
Verder TVP dus...
DutchChef heeft dagjesmensen-vriendenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dit probleem![]()
Gelukkig heb ik wel een paar mensen over kunnen halen om naar Defqon te gaan.
Het vreemde is dat er wel bijna ieder weekend aan me wordt gevraagd of de datum van Qlimax al bekend is, daar willen ze dan wel opeens wel heel graag heen
Mja bij mij dus niet.... 2 vrienden en 2 collega's en dan heb je t gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DutchChef heeft dagjesmensen-vrienden
maar ff serieus, kameraden van mij houden van dezelfde muziek en er gaan altijd wel een paar mee
Een thuiswedstrijd als deze mag je toch niet laten schieten harmquote:
idd, maar ik heb leiver dat het een klien groep blijft die serieus dingen bespreekt en elkaar "kent" dan dat er 500 man hier lurken en tvp's plaatsen en absoluut niets toevoegen aan het topic..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
Wat komen er best wel veel mense op dit topic af de laatste tijd btw! Niet persé posters, maar ook volgers etcetera!
Zit miss wat in, maar goed, wij hebben soms ook posts die niks toevoegenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
idd, maar ik heb leiver dat het een klien groep blijft die serieus dingen bespreekt en elkaar "kent" dan dat er 500 man hier lurken en tvp's plaatsen en absoluut niets toevoegen aan het topic..
maar dat ben ik miss weer
Die mid is fucking geniaal gastenquote:Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
Mijn recatie op jouw opmerking op dit forum:quote:
miss had ik "serieus" moeten zeggen ok.. maar het punt ging om dat er nog wel eens zinvolle dingen worden gezegd.. en dan bedoel ik neit dingen als "x 2" of "Tvp" waar we per topic 2 pagina's aan kwijt zijnquote:
Held is een groot woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef CrustyClown het volgende:
Zinvolle dingen posten zeetie
Nou mijn zinvolle posts van de dag.
Interview met Bartman zijn held; Crysis
http://www.hardcoreradio.nl/news/112/free_interview_%96_crypsis
Pasterop he slangenoog.. vergeet niet waarom je zelf o.a. ook een aantal topics niet bent geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn recatie op jouw opmerking op dit forum:![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om dan toch op jou niveau te blijven dan....
Trance Generators![]()
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik juist top vind als hier tenminste serieus gediscussieerd wordt, ook al gebeurd het niet altijd. (bijvoorbeeld door het soort post zoals deze boven mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pasterop he slangenoog.. vergeet niet waarom je zelf o.a. ook een aantal topics niet bent geweest![]()
verder hou ik wel van je hoor![]()
er zat wat ruis op de lijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik juist top vind als hier tenminste serieus gediscussieerd wordt, ook al gebeurd het niet altijd. (bijvoorbeeld door het soort post zoals deze boven mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |