Dus je hebt nog geen seconde gehoord en je vind het al een kut track vanwege de titel (die niks zegt)?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef ElDani het volgende:
2 opties.. Of Ayo Technology
Of die Daft Punk - Technologic.. Ook nog niet genoeg gebruikt..
Teminste zo'n gevoel hebik daarbij.. En dat lijkt me totaal niets!
Is ook wel waar..quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:25 schreef Koepert het volgende:
Mja dat vink ook n beetje kort door de bocht hoor... Op basis van n titel, die lijkt op meerdere nummers Klik t nummer niks vinden...
T kan best zijn dat je gelijk krijgt en t 1 van die 2 is, maar zo bevooroordeeld ergens in gaan zorgt ook wel n beetje voor narrowminded luistergedrag..
Dat was 'm idd, zat al de hele tijd aan A-lusion te denken .... wie? Onne! Remember himquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef Dalton_ het volgende:
Scope DJ - Lockdown zit zo'n vocal in
Audiometric iddquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
album preview Brennan heart
Ik vond ze wel mee vallen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Leer eens mixen ofzo! En iets minder break in je set mag wel..
Heb 15 minuten geluisterd en meer break dan niet gehoord. Toen afgezet en weggegooid. Zonde van mijn tijd als je ZO slecht mixt.
Dikke shitquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
album preview Brennan heart
er zitten wel aardige dingen tussensowieso Audiometric
en dat laatste nr is een remix van G-town madness and the viperkan best aardig worden
Die vind ik ook vet, die opbouwquote:orgineel is echt weer een BH-nummertje.
nee hoor.. ik vind die ook best te pruimen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige hier die Wooloomooloo leuk vind.
Dat dus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
. ik vind die melodie daar veel beter bij tot zijn recht komen...
Amen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en ik vond ook vanaf het eerste moment die hardcore remix van scrap attack beter dan de HHz versie.. ik vind die melodie daar veel beter bij tot zijn recht komen...
K zie alleen n lelijk rood knulletjequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:07 schreef T_Killer het volgende:
http://www.matrixx.nl/includes/mid/static/popup.asp
Check dat lekker ding in die aftermovie op 0.42
Als ik jou was zou ik de volgende FOK meeting maar wegblijvenquote:
Haha.. Je hebt mij nog nooit gezien he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de volgende FOK meeting maar wegblijven
Niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef T_Killer het volgende:
ben jij ook n lelijk rood knulletje dan?Zeker alles in good fun
Superstar DJquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:04 schreef 16meter het volgende:
Dan nog Rockstar DJ, de naam deed me denken aan een track met soortgelijke naam, maar om nou te zeggen dat het kwalitatief in de buurt komt...
U2quote:
Waar zie jij Fokkers dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:17 schreef NLS04 het volgende:
Aftermovie Emporium:
Is het trouwens een nieuwe hype dat fokkers op de aftermovie willen staan?
Zany had weer wat biertjes op. Hij kon ze zelfs niet meer op volgens mij, dus hij laat Darkraver maar zijn bier opdrinkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Zany ... GE-WEL-DIG![]()
"Wah..euh..was euher nou aan de hand!?"
Geile remixquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef LeonH het volgende:
Weet niet of iemand 'm al heeft gepost, de nieuwe Trilok & Chiren
Nhoop heb die doodgedraaid. Ganz Geil nummer. Lekker oppeppend, hoop 'm ooit nog eens op een festival te horen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij ben ik ook de enige hier die Wooloomooloo leuk vind.
niets daarvanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |