Ohwwwww GRUWELIJK LEKKER!!!.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
weer een remix van Pounding senses![]()
Ook een dikke lasershow trouwens, Als je dicht op de booth staat zie je dat nooit zo mooi
*boks*quote:Nhoop heb die doodgedraaid. Ganz Geil nummer. Lekker oppeppend, hoop 'm ooit nog eens op een festival te horen.
Net als dezequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ohwwwww GRUWELIJK LEKKER!!!.
Zany zou voor de 'grap' eens een vinyl uit moeten brengen met alle remixjen van dat nummer die ze tot nu toe allemaal wel niet gemaakt hebben zeg !
Ik moet zeggen dat ik Pounding Senses in de catogorie klassieker schaar, Wilde Gullie Bass echter totaal niet. Lekkere edit hiervan! Zou inderdaad leuk zijn om misschien een keer te verzamelen en evt weg te geven zoals TG dat deze week deden!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Begin het een beetje sneu te vinden, Wille Gullie Bass en Pounding Senses zijn tot in den treuren gerefixed (remix kun je het echt niet noemen)..
[..]
*boks*
Yours truly op 42 secquote:
quote:
net als de NC Remix van KYHU, die vind ik ook superquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:32 schreef Silaz het volgende:
One blade remix van NCDat wordt gooooooooed hopelijk
![]()
![]()
One Blade
ik vond hem best wel lekker gaan, beukte er flink inquote:
die blijft gruwelijk, maar de remix die voor deze van Emporium kwam die was ook heerlijk dikke shitquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die Deeper Inside mix van Pounding Senses is absoluut goud maar de rest voegt helemaal niks toe..
ik zie het nu op PF jah... vorig jaar weggegaan tijdens Deepack, zo rond 06.30 dacht ik (waren al richting de kluisjes, totdat ze ineens Skwert erop gooiden en wij volle bak de Hangar weer in rendenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef T_Killer het volgende:
Q base btw niet meer van 16.00 - 08.00 maar van 17.00 - 07.00
Dus 14 ipv 16 uur. Kan ik wel mee leven...of je nu 16 of 14 uur gaat, bent sowieso meeeega rot als je thuis komt
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Sc0tTy het volgende:
Wooloomooloo![]()
Whaha die Zany, geweldig !
Kenker die preview van Trilok en Chiren![]()
ik aan Eurotripquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powers
Scotty Don't!
GVD, nóg een FOK!ker die met zn kop op de buis moetquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom gebeurd dit een keer op een feest
Lekkerrrrrquote:
Geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef T_Killer het volgende:
--> vet! Welke plaat draaien ze eigenlijk als jullie in beeld komen? klinkt vet
Ik dacht trouwens dat jij ook met dat a4tje in beeld zou komen harm?
kan ik m reserveren? even navragen of een vriend van me het kaartje wil hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Defqon kaartje, heb er uiteindelijk toch nog een over.
Natuurlijk gewoon voor de normale prijs: 60 euro
Op te halen in Leeuwarden anders via de mail.
Haha ik niequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef LeonH het volgende:
Ik moet bij jou naam altijd denken aan Dr. Evil van Austin Powers
Scotty Don't!
Die hoor ik wel vaker juhquote:
PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Defqon kaartje, heb er uiteindelijk toch nog een over.
Natuurlijk gewoon voor de normale prijs: 60 euro
Op te halen in Leeuwarden anders via de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |