Dit is helemaal niet waar, hardhouse is in de UK zo dood als een pier. Ook dáár wordt het gecombineerd met hard trance, meer dan wat dan ook. Sterker nog, artiesten zoals Brian M vs McBunn en Cally&Juice, die hier in NL als ze hier draaien vooral richting hardstyle gaan, draaien in eigen land hard trance en hardstyle ongeveer 50/50quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Schamelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Rip sta je zeker met dat schamele valentijns-a4tje op de dvd
Damn, volgens mij wordt die HS-stage (verwacht ik) met die tempel best dik!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De Hardstyle stage op emporium ziet er ongeveer zo uit
http://partyflock.nl/album/981781/6166790.html
Die tekst staat er al een tijdje, zo van de wiki afgeplukt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef NaturalBornViking het volgende:
Misschien zeikerig maar ik ken de scene in de UK als geen ander, denk ff wat recht zetten
da's een felicitatie waardquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
enne samenwonen na 4 maanden kan, samenwonen na 8 maanden ook ... sterker nog, dat gaat ook gebeuren
nice Harmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
enne samenwonen na 4 maanden kan, samenwonen na 8 maanden ook ... sterker nog, dat gaat ook gebeuren
Congratsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:37 schreef NLS04 het volgende:
2-sidez maar half meegemaakt,
Deepack was nice met die nieuwe TBA, get hit en die just a freak remix van d'stylerz door Frequencerz. Vond hem eerst wat tegenvallen maar nu op een goed geluidssyteem![]()
Alphaverb die lock & load - Blow your mind (zany remix) draaitBoh wat was dat vet. I got it klonk ook zeer lekker en prozaxx
Erg goede set vond ik.
Pitcher & Dozer - Begonnen te voorspelbaar met shine-serenity-relax dat we maar besloten om rondje te lopen, eten etc.
Technoboy was echt een van de minderen. De platen zijn over het algemeen wel vet (behalve die kut power of love) maar tering wat duren die breaks toch elke keer lang. Hij begon nog veelbelovend met citizen - if I say stop maar daarna kon ik eigenlijk alleen re-generate it en I'll growl echt waarderen. Wouden toen ook naar art of fighters maar daar stond ineens darkraver een oldskool set weg te geven?Ow wel leuk trouwes dat DV8 iets noemde over de saxofoon dude tijdens Next dimensional world
![]()
Wild motherfuckers, Hardstyle Family! dat is pas raggen. MC lulde erg veel maar het enthousiasme waarmee ie het deed vergoede veelTatanka en zatox stonden in de booth zo te springen dat de monitoren bijna om leken te vallen
3 kwartier gingen ook te snel voorbij.
Bass Modulators draaiden ook een lekkere set. Pathology blijft lekker en rate reducer (ook zonder de lasers) blijft een fijne plaat.
Zany & NC. Samen met wild motherfuckers de helden van de avond. Had stiekem gehoopt op weer die Donkey Rollers mash-up van IQ maar heb um niet gehoord. Desondanks genoeg te stampen gehad op zany's defqon anthem, innocent, wilde gullie bass en een dikke pounding senses remix![]()
geslaagd feestje dus
Ik zal de foto van de "Fok-Meet" maar niet online gooienquote:
Tony draait hier en daar nog onder die naam.... maar volgens mij alleen jumpy sound denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Wie heeft de beste vriendin?!, om te vieren dat we gaan samenwonen verraste ze me gister met 2 kaartjes 7th Festival
![]()
Nu keek ik naar die LU en zie Tony staan. Kwist niet dat Dozer nog draaide onder die naam.
Draait tie onder Tony anders dan onder Dozer ofzo? Meer leute die hier naartoe gaan vanmiddag btw?
en waskebeurt met die meet dan?![]()
haha goed voor elkaar jong, veel plezier vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Wie heeft de beste vriendin?!, om te vieren dat we gaan samenwonen verraste ze me gister met 2 kaartjes 7th Festival
![]()
quote:Technoboy
Wildstylez
Digital Punk & Profyler
Brennan Heart
Dana
Alpha2
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
MC DV8
Whaha dies nice !quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister veel leuke reacties gehad tijdens Emporium op mijn shirt
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
hehe, dan stond je zowat de hele dag voor mijquote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister veel leuke reacties gehad tijdens Emporium op mijn shirt
Voor de mensen die het gemist hebben:
[ afbeelding ]
En hier mijn compilatie filmpje
check 2:11
Misschien omdat het in een paupertent is.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef Mr.J het volgende:
Hey, 10 years Technoboy nog niet uitverkocht? Je zou toch verwachten dat zo'n goede line up voor zo'n nette prijs wel snel uitverocht zou zijn?
http://partyflock.nl/party/143993:10_Years_of_Technoboy.html
tat z'n website.quote:
DJ Panda - It's A Dream?? Daar komt hij vandaan..quote:Op maandag 1 juni 2009 13:04 schreef Silaz het volgende:
Ik vind de mid van Attack Again ergens op lijken.. kan het alleen niet plaatsen :/
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcherquote:Op maandag 1 juni 2009 13:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Overigens: er schijnen zeer binnekort livests te komen van Emporium. Ik hoorde Jro volgens mij op lsdb dat hij de Zany vs. NC set had en zo nog wel wat..
Goede zaak, waren dat beetje toffe setjes?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcher
eerste half uur van Dozer en TP was voorspelbaar, niet super. Tweede half uur ging het er behoorlijk opquote:Op maandag 1 juni 2009 13:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Goede zaak, waren dat beetje toffe setjes?
Ik hoop op zany vs NC en J&W. Dat waren vette sets.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Er komen er waarschijnlijk een aantal op 3voor12 te staan... iig die van Dozer & The Pitcher
Niet echt opgevallen, tis gewoon een lekker hebben nummer! hoorde 'm op Hardstyle_the_ultimate_collection_2009_vol_2-2cd-2009-knbr vond 'm gewoon passen bij het festival gevoelquote:Op maandag 1 juni 2009 15:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
BOy dat nr onder je aftermovie is dat niet gewoon de melodie van 99 luftballon ? = klein beetje getweaked?
ziet er weer nice uit allemaal
Vind de hardcore versie ook een stuk sterker, vond de kasparov remix van ctrl-alt-del ook vet.quote:
Q-base anthem is er in verscheidene soorten en matenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vind de hardcore versie ook een stuk sterker, vond de kasparov remix van ctrl-alt-del ook vet.
Mag van mij wel vaker op feesten met meerdere areas ook meerdere versies van het anthem.
Weapon X remix van q-base anthem ook erg vet bijvoorbeeld
quote:A1 Lost In Dreams (Weapon X Remix)
Remix - Weapon X
A2 Lost In Dreams (Mystery Motion & Lockjaw Remix)
Remix - Lockjaw* , Mystery Motion
B1 Lost In Dreams (Cally & Juice Remix)
Remix - Cally & Juice
B2 Lost In Dreams (Miss Djax & Human Resource Remix)
Remix - Human Resource , Miss Djax
B3 Lost In Dreams (Tat & Zat Rmx)
Remix - Tat & Zat
jij snapt datquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef Da_Ripper het volgende:
maar kan niet wachten op DefQon, feeste met die ekte ekte![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef JortK het volgende:
Q-Base is 12 september?
quote:Brand New Wildstylez Release!!! Including The Awesome Noisecontrollers Remix Of K.Y.H.U. !!! Essential Hardstyle Tune !!!
A1. Push That Feeling
B1. K.Y.H.U. (Noisecontrollers Mix)
Release datum : maandag 29 juni 2009
Tim dat ene nummer met dat stemmetje van let the games begin of iets in die richting waar we op emporium niet op konden komen was Activator - Set u freequote:Op maandag 1 juni 2009 14:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik hoop op zany vs NC en J&W. Dat waren vette sets.
[Hardstyle #92] Let the beatings beginquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef NLS04 het volgende:
... let the games begin of iets in die richting
Haha dat zei Tim al dat er een topic naar vernoemd was en dat maakte het nog irritanter dat we er niet op kwamenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[Hardstyle #92] Let the beatings begin
khad je gister je eigen smsje van zaterdag kunnen terugsturen
Voor de liefhebber!quote:DO YOU WANNA BALLOON 2009 REMIXES FOR FREE....
Ciao Guys,
First of all we really hope all are doing well
The Remixes of one of our top seller “Do You Wanna Balloon” has been scheduled for release in the forthcoming weeks but this week we had a meeting at FTS headquarters and we decided to change our plans. This year we are celebrating 10 years of activity of Trance Generators DJ Team. To celebrate this event we are giving away the mp3 (high quality format) of this release. It’s our way to thank all the DJs and Ravers who have supported our work during these years play-listing our tracks in their sets or simply just dancing to the banging beats of the TGs sounds. “Do You Wanna Balloon” release has been one of the most successful tracks for us and it has been a real anthem for many shufflers and hardstylers !
There’s a video on Youtube including this song and it has reached more than 3.000.000 clicks
TRANCE GENERATORS'S YOUTUBE +3'000'000 CLICKS VIDEO
CLICK HERE and you’ll be able to get 4 new remixes of this track, done by Twilight Forces (IG Bounce & Darqtai), DJ Vortex, Daniele Mondello & Express Viviana and Swankie DJ & Kashi.
Once more thanks to you all for the support and all the best from Italy!
The TRANCE GENERATORS
(BEN DJ & RADIUM)
Dat kan toch zeker niet?!?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder wederom een Hardstyleloos weekend.. laatste feestje was alweer IQ
Dit is verdomme rotterdammmquote:
Zekers, nog nooit eerder geweest maar lineup is goed en het leek ons een mooie opwarmer voor defqon.quote:
Dit is verdomme een strijkijzer!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dit is verdomme rotterdammm
[ afbeelding ]
Er staan daar gewoon geen eens platen spelers meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
is hardstyle leeft nou aangepast of is dit weer een andere plaat van onzer Dov?
x2quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef T_Killer het volgende:
PS1 Boy zet die foto's es online van NLS, Remcore en yours truly van zaterdag
worden op (grote) feesten toch nauwelijks meer gebruikt helaasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Er staan daar gewoon geen eens platen spelers meer
Vraagje.. Zijn de vocals tegen ons gericht denk je??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
Amen. Die vocal's zijn gewoon bijna net zo triest, goed gedaan dovquote:
Jep.. En MDMA ook zo lijkt tquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef 16meter het volgende:
tvp
gaan er nog mensen naar Free Festival/XXLerator?
matrixx zal wel stervensdruk worden met veel matig volk, maar heb wel weer zin in zoiets..
Aangezien zij onlangs promotie heeft gekregen en ik strax overal aan de slag kan, ga ik ganz nach obenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef T_Killer het volgende:
PS Rip, waar ga je wonen met mevr. Rip dan?
kmoest lachenquote:PS2 Is een spelcomputer![]()
Kheb het niet op top40 plaatjes met een HS-sausje eroverquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:01 schreef LeonH het volgende:
de nieuwe Trilok & Chiren
AAhhh, heb toen hier dat filmpje met Drokx geluisterd en nooit meer aangezet dus toen ik zondag haar hoorde aftellen 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef LeonH het volgende:
Zonnetje en gassen iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jep.. En MDMA ook zo lijkt t![]()
Wel zin in mooie gekkigheidHopen dat t weer n beetje meewerkt... Zonnetje op de bol en gas met die zolen...
Geloof me, aan de aantallen te zien wordt het juist rustig. Iedereen gaat naar andere festivals toe. Dus ik heb straks lekker de ruimtequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef 16meter het volgende:
tvp
gaan er nog mensen naar Free Festival/XXLerator?
matrixx zal wel stervensdruk worden met veel matig volk, maar heb wel weer zin in zoiets..
Op PF zijn de aantallen inderdaad nog opvallend laag...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geloof me, aan de aantallen te zien wordt het juist rustig. Iedereen gaat naar andere festivals toe. Dus ik heb straks lekker de ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |