Ik vind het goei.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Wist geen andere topicnaam dus dan maar de anthem van Defqon
dat is altijd maar afwachten met een digitale camera, die zijn niet gemaakt voor goede geluidsopnamesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef Stanley3x0 het volgende:
[..]
Ik heb overigens gewoon een hoop geluk gehadmet de aanschaf van dat ding, want ook ik heb een nieuwere gekocht laatst.. en dat geluid daarvan is ook niet om over naar huis te schrijven..
maar wel 120.000 man aanwezig ondanks het weer hoorde ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Net terug uit Zwolle, wat een hippies daar man
voor 5/6 mee eens, enige dat ik aan wil passen is:quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Altijd fijn dat mstx altijd zijn positieve kant laat zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
nee normaal gesproken is het anthem op zn vroegst (maar meestal nog wat later) 1 maand voor het feest legaal te verkrijgen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Is de theme al legaal te verkrijgen? Heb wel gezien dat men de muziek van de site zelf geript had, maar dat is niet de volledige
quote:The DJ spins a galaxy of black vinyl.. For the Gods that came to dance
Sorry, ik was DV8quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd fijn dat mstx altijd zijn positieve kant laat zien
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef mstx het volgende:
[Positive]
Noisecontrollers![]()
DefQon.1![]()
Kasparov![]()
Bioweapon - The Weapon![]()
Rate Reducer Remix![]()
[/Positive]
Nee... zoek de set van TG's @ May Day Estonia maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensen heb je linkje naar The Weapon?
Ah, nog even afwachten dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nee normaal gesproken is het anthem op zn vroegst (maar meestal nog wat later) 1 maand voor het feest legaal te verkrijgen..
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
Ik vind die nieuwe vocal erdoorheen wel vet.quote:
Nieuwe TT: Here we fucking go!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
TT is hetzelfde als # 99
tijd voor een polletje?( Michel Polletje?
)
Je wil toch geen #65-herhalingquote:
quote:Bioweapon - The Weapon![]()
Bioweapon - Music is Life![]()
Bioweapon vs Audio Damage - Ghosts![]()
Bioweapon - Cosmic Destination![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke plaat van Used and Abused btw, lekker raggen![]()
Zo niet.. dan toch!
dat was een Ekdommetjequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
TT is hetzelfde als # 99
tijd voor een polletje?( Michel Polletje?
)
You're welcome!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef CrustyClown het volgende:
Euphoria gaat hem niet worden denk ik.
Overigens LeonH. Thnx iig! Als ik je volgende keer tegenkom gaan we zeker een biertje doen
dat lijkt er niet nog wel aardig op, dat is gewoon een hakenkruisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Silaz het volgende:
Dat Titanic logo lijkt nog wel aardig op een hakenkruis eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
3FM staat weer op hierquote:
Lijkt idd aardig op een Swastika, maar dat is iets anders dan een hakenkruisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Silaz het volgende:
Dat Titanic logo lijkt nog wel aardig op een hakenkruis eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
Proost?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef LeonH het volgende:
Dat zal op Defqon zijn, en bedenk goed wat je tegen een limburger zegt als we een biertje gaan doen
Beste Rip de TT komt uit Gostosa Never say neverquote:
quote:
Nou ja, 2 keer Fequenzers, Nego en Kingsman, Bass modulators...niet verkeerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
check ook gestemd..
@ Boy -> jazeker maar verder niet echt vele nieuws onder de zon.. of heb ik het mis![]()
Bij Emporium is het traditiequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo, weer bijgekomen na bevrijdingsfestival
Wat een kutweer, als het ook zo is op Emporium en Defqon moeten we maar weer de poncho's aandoen
waren zeker van die goedkope huishoudfolie dingen waar je na 5 min de gaten al in hebt zittenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Emporium is het traditie
Maar gewoon als je de kans hebt op een festival; gewoon zoveel mogelijk poncho's scoren. Ooit op Decibel 2 jaar terug half doos leeggeroofd. Ideaal om er altijd 1 voor de zekerheid mee te nemen
Checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waren zeker van die goedkope huishoudfolie dingen waar je na 5 min de gaten al in hebt zitten
Donkey Rollers in de regen/stormquote:
heldigquote:
wat een mooie verwoordingquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef Koepert het volgende:
Festivalletje in Poncho is klappen in stijl.. Getting High on Music, flying on wings of PVC...
vieze profiteursquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Check, wat wil je als ze gratis uitgedeeld worden.
Kan me herinneren paar jaar terug op defqon Emporium werden zo gratis uitgedeeld. Toen waren ze "op" en werden later bij diverse stands verkocht voor 5 EURO
Niet alleen de Alpha2 staan op een rare plaats vind ik. Ik zou Gizmo ook later laten draaien en dan voornamelijk wat early, net als de Darkraver en dan Promo hard laten afluiten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zak Main area:
12.00 – 13.00 Freddy F & Rico
13.00 – 14.00 The Sidesliders
14.00 – 15.00 Alpha²
15.00 – 16.00 Pavo
16.00 – 17.00 D-Block & S-te-Fan
17.00 – 18.00 Gizmo
18.00 – 19.00 Noisecontrollers
19.00 – 20.00 Deepack
20.00 – 21.00 Darkraver
21.00 – 22.00 Promo
12.00 – 22.00 MC Da Syndrome
TT van fantsy Island voor diegenen die gaan.. maar wie zet Alpha twins nou zo vroegdie horen als laatste voor de early/hardcore te draaien niet als 3de
is dit wel de officiële timetable? Ook als ik een Gizmo tussen NC en DBSTF zie staan :Squote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zak Main area:
12.00 – 13.00 Freddy F & Rico
13.00 – 14.00 The Sidesliders
14.00 – 15.00 Alpha²
15.00 – 16.00 Pavo
16.00 – 17.00 D-Block & S-te-Fan
17.00 – 18.00 Gizmo
18.00 – 19.00 Noisecontrollers
19.00 – 20.00 Deepack
20.00 – 21.00 Darkraver
21.00 – 22.00 Promo
12.00 – 22.00 MC Da Syndrome
TT van fantsy Island voor diegenen die gaan.. maar wie zet Alpha twins nou zo vroegdie horen als laatste voor de early/hardcore te draaien niet als 3de
x2quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe vocal erdoorheen wel vet.
Wanneer de kick erin komt, op 60% van het nummerquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2+ die melodie van de remix is ook gewoon lekker.
* NLS04 zet Rate reducer remix op, denkt terug aan Qountdown en ziet de lasers al bijna weer voor (boven) zich in de HMH![]()
Een vriendin van mij heeft echt een uber goed ding, niet duur en vid+audio is echt leakkahquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is altijd maar afwachten met een digitale camera, die zijn niet gemaakt voor goede geluidsopnames
[..]
Vond het jammer dat een blondine weer de foto moest verpesten met haar elegante middelvinger....quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
rip bart crusty of huig wie doet mij die groepsfotos van IQ ff doorspelen??
/end WOG met jetlag
Welke blondine, welke middelvinger?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond het jammer dat een blondine weer de foto moest verpesten met haar elegante middelvinger....
quote:Deepack & Pavo - Hardhouse Generation (FreshFM) (06-05-09)
Tracklist:
01. Tat and Zat - Skeleton
02. Noisecontrollers - Revolution Is Here
03. Zany - Animated Audio
04. Ran-D & Adero - Fade To Grey
05. A-Lusion meets Scope DJ - Reaching Out
06. Technoboy - Put Some Grace
07. d’Stylerz - Just A Freak (Just A Freq Mix)
08. The Vision - The Switch
09. Pavo - Communicate
10. Bad Habitz - Tear It
11. R3zonance - Weapon
FOK!meet-@-IQquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
rip bart crusty of huig wie doet mij die groepsfotos van IQ ff doorspelen??
/end WOG met jetlag
Ow ja, jullie hadden nog een andere meetingquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Welke blondine, welke middelvinger?![]()
In de catagorie oud maar goud heb ik vandaag:
aaah toffe foto, iemand voor de duidelijkheid nog een namelist erbij? (ik ben rechtsboven roodshirt, volgensmij was t warm na AVIO)quote:
Staat hierquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:38 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
aaah toffe foto, iemand voor de duidelijkheid nog een namelist erbij? (ik ben rechtsboven roodshirt, volgensmij was t warm na AVIO)
jij stond bij remcore helemaal vooraan met je kop in de boxen, dat idee heb ik nog geopperd maar dat ging niet door. (iets van we zijn niet allemaal remcore's ofzoiets?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Sethje het volgende:
ik was ontoerekingsvatbaar en zodoende niet op de foto denk ik
hahaha mooi gezegd harryquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
jij stond bij remcore helemaal vooraan met je kop in de boxen, dat idee heb ik nog geopperd maar dat ging niet door. (iets van we zijn niet allemaal remcore's ofzoiets?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit nou ff FeamFm te luisteren : VA - Qlubtempo 2001-2007 The Works - CD2
Toch me, please me, love me up and down..... I'm going to be a SEEEEXXX maniac!!!!Dat is wel een geil cdtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seid Ihr BereidEcht 1 vd weinige ST platen die ik ECHT GOED vind..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*
en nu ga ik weer verder studeren want anders verlies ik mijn gedachtentrein..Anglisten grapje..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Sethje het volgende:
ik was ontoerekingsvatbaar en zodoende niet op de foto denk ik
12meterquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Staat hier
[Hardstyle #100] Get on up, you're making me high!
Vandaag is pavo mijn held! Wat n plaat, niet normaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef NLS04 het volgende:
Wat zijn de noisecontrollers fokking helden zeg.
Dat zeg ik, Noisecontrollers..Communicate, weer een heerlijke ragplaat van deze heldenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vandaag is pavo mijn held! Wat n plaat, niet normaal
Of was het toch Michel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
Dat zeg ik, Noisecontrollers..Communicate, weer een heerlijke ragplaat van deze helden
goed voorbeeld doet volgen:quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
In de catagorie oud maar goud heb ik vandaag:
* mstx krijgt een flashback uit 2007 van Tatanka @ X-Qlusive Zanyquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zanza Labs - Control the Mind (original mix)
1 van mijn favorieten alelrtijden
Issie dan toch samen gemaakt door NC en Pavo? ik dacht alleen Pavoquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Noisecontrollers..Communicate, weer een heerlijke ragplaat van deze helden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
UVanger was weer 's (letterlijk) bezig![]()
FIRE!!!!!!!![]()
UVanger is baas! Echt als ik die gast tegenkom op Defqon moet ik met 'm op de foto!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
UVanger was weer 's (letterlijk) bezig![]()
FIRE!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit nou ff FeamFm te luisteren : VA - Qlubtempo 2001-2007 The Works - CD2
Toch me, please me, love me up and down..... I'm going to be a SEEEEXXX maniac!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die compilatie cd's heb ik echt grijs gedraait
Die zit nog met regelmaat in de cd-speler in de auto
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Lag het lekker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering gasten, wat is Skeleton een ongelofelijk dikke vette gruwelijke track![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lag het lekker?Heel grappig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.hardtraxx.nl/f(...)d-djuz017-t2002.html
Mei 2009? Grote steen ja.
There is no rehab for stupidity.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Heel grappig maar
http://www.hardtraxx.nl/f(...)d-djuz017-t2002.html
Mei 2009? Grote steen ja.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
vriendinnetje van Pavo in de playboyshe likes it hardstyle..? wie zal het zeggen
truste
Josh & Wesz - Alexesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat vandaag ook eens een oud setje te luisteren van Glowiej op HHG. Daar is een nummer met de vocal "Gametime" , dat nummer heb ik verder nooit ergens anders gehoord.... kan dat?
Mooie meid en een tof wijf!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
vriendinnetje van Pavo in de playboyshe likes it hardstyle..? wie zal het zeggen
truste
Ow shit joh, die naam komt me bekend voor...quote:
Dat dacht ik alquote:Oeps, ik haalde Skerloxx en die dus door elkaar Sorry .......
Zonde.. Maken die gasten niet back-up's ofzoquote:Helaas is pc gecrasht en alle files van alexes weg, dat is de reden dat hij niet op de like thiz ep stond
Hij zal toch nog wel ergens op cd'tje liggen, aangezien ze hem wel eens gedraaid hebben...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Zonde.. Maken die gasten niet back-up's ofzo?
Handig, ze hadden schijnbaar nog niet gehoord van backupsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Sethje het volgende:
Helaas is pc gecrasht en alle files van alexes weg, dat is de reden dat hij niet op de like thiz ep stond
Is Headhunterz ook al eens gebeurd waardoor Fear No Evil enzo weg waren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig, ze hadden schijnbaar nog niet gehoord van backups![]()
Achja net alsof jij elke week netjes een back-up maakt. Zulke dingen overkomen je altijd op kutmomenten en je zult altijd zien dat je dat net dat ene bestand niet als back-up hebt. Ik denk trouwens dat die jongens er nog harder van balen dan wij doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig, ze hadden schijnbaar nog niet gehoord van backups![]()
Daar heb je wel een punt. Hij kan misschien niet meer uitgebracht worden omdat ze de files niet meer hebben maar ze kunnen de track toch nog wel draaien?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij zal toch nog wel ergens op cd'tje liggen, aangezien ze hem wel eens gedraaid hebben...
De dingen waar het bedrijf van afhankelijk is worden hier dagelijks gebackupt. Artiesten leven van hun muziek dus het zou logisch zijn dat dat ook zo vaak wordt gebackupt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Achja net alsof jij elke week netjes een back-up maakt.
Dat wel maar dan zijn de midi files enzo wel verloren en kunnen ze hem dus niet verder uitwerken/masteren voor een release.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij zal toch nog wel ergens op cd'tje liggen, aangezien ze hem wel eens gedraaid hebben...
Zekers !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:22 schreef Sethje het volgende:
dat setje van deepack en pavo is best geil
Auto! (Hopelijk in m'n nieuwe, ga zaterdag voor eentje kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe gaan de mensen hier eigenlijk naar Defqon? Eigen vervoer of ook met een bus?
Ik heb 2 bussen geregeld dus wij komen met 90 man uit Haaren gek doen op defqon ;pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe gaan de mensen hier eigenlijk naar Defqon? Eigen vervoer of ook met een bus?
Same here. IQ op nuchtere maag is me uitstekend bevallen. Dus ga lekker rijden en scheelt weer extra kosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Auto! (Hopelijk in m'n nieuwe, ga zaterdag voor eentje kijken)
Van de bestanden/documenten maak ik elke maand een backupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
Achja net alsof jij elke week netjes een back-up maakt. Zulke dingen overkomen je altijd op kutmomenten en je zult altijd zien dat je dat net dat ene bestand niet als back-up hebt. Ik denk trouwens dat die jongens er nog harder van balen dan wij doen![]()
Per OV. Ging vorig jaar ook perfect.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
quote:
Pcies, Ik heb een simpel freeware programmaatje dat wekelijks een back-up maakt van bepaalde mappen die ik ingesteld heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]!
Waar slaat dat nou weer op. Ik vind 't alleen vreemd dat een DJ niet een "goede" backup heeft, vooral van zijn gegevens waar hij zijn werk in heeft zitten.
Same here .... so Boyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef LeonH het volgende:
Maak ook nooit back-ups eigenlijk![]()
Genoeg projecten die ik idd niet zou willen verliezen dus binnenkort maar eens even doen
Ik iig niet. Miss dat een Acti setje je over de streep kan helpen ??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj's zijn net mensen... het is ook niet goed dat "gevoelige" informatie op een USB stick in een taxi blijft liggen dat gebeurt ook, dus zulke dingen gebeuren gewoon... accept it![]()
verder heb ik zin in een feestje,:Y zijn er nog euphoria gangers? twijfel nog over of ik moet gaan miss dat mensen hier me over de streep kunnen trekken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 02 - Acti - Acti Orchestra 03 - Acti - Fire 04 - Acti - Calling the Night 05 - Acti - Pass the Grass 06 - Acti - From dancefloor to dancefloor 07 - Acti - I'm Gonna diss you right now 08 - Acti and Coca - Fuck with the beats 09 - Acti - I'm a natural Born DJ 10 - Zatox & Acti - Can't stop (original mix) 11 - Activator - Popper & sex 12 - Acti & Mani - We are the bass 2006 13 - Acti vs Mani - Equensu Ocha 14 - Acti - the saga continues (E-fact anthem) 15 - Acti - Glorification (Zatox & Activator Remix) 16 - Acti ft. MC Syco & MC da Syndrome - only 4 da HS 17 - Zatox & Acti - Don't let it go (chikbeer mix) 18 - Acti & Zatox - I Am What I Play 19 - Acti - Crap out 20 - Acti & Vorti - Raw 21 - Acti vs Mani - Vet Hard 22 - Acti vs Mani - l mondo e mio |
Als hij nou 's zijn usb liet liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef CrustyClown het volgende:
Ik iig niet. Miss dat een Acti setje je over de streep kan helpen ??
tat 1 & 2 waren me goed bevallen, dusssee jah laat maar ergens liggen (mn inbox bijv.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
wil je soms mijn USB hebben rip?![]()
je hoeft er maar om te vragen en ik laat hem ergens voor je liggen hoor
2 dangerous showquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef ElDani het volgende:
Die 2 Dangerous Show is wel prima..
quote:Tracklist:
First part Early:
01. Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
02. Tatarola - Who Is Calling?
03. ID
04. ID (ken de track wel, niet bij naam zo)
05. Cosmic Gate- Fire Wire (Club Mix)
06.
07. ID - This Is Cocaine (wie was dit ook alweer?)
08. A*S*Y*S* - Acid Nightmare
09. ID (ook bekend)
10. ID
11. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12. JDX - Kick It In Your Face Remix
13. Zany - Pure
14. ID
15. ID
16. Zany & Duro - Our Power
17. ID
18. Dozer - The Legacy
19. Killer Clown - Tormented
The Pitcher Set (Some tracks are played by Dozer or Dizzorder):
01. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
02. The Pitcher - Our Core
03. Psyko Punkz - Overclipping
04. Wildstylez - Music Or Noize
05. Josh & Wesz - Like Thiz
06. The Pitcher - Serenity
07. The Pitcher - Karma
08. Dozer - Relax
09. Bass Modulators - Indeep
10. TNT - Double Dutch Darkies
11. Zappaman - Sexual Healing (Back In The Days Mix)
12. Frequencerz - My Awakening
13. T.a.t.a.n.k.a. Project - DJ's Life (Extended Mix)
14. The Pitcher Ft. MC DV8 - Shine
15. The Pitcher - I Just Can't Stop
16. Digital Punk & Profyler - Rock The Party
17. Zany - Animated Audio
18. Zatox pres. Vyolet - Master & Slave
19. Kingsman & Nego - Condimentum
20. Crypsis vs Sasha F - Get Hit
21. The Vision - 4 Just 1 Day (B-Front remix)
22. Beat Providers - Intensive Care
23. Zatox meets The R3bels - Choir
24. Frontliner - Warphole
25. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
26. Noisecontrollers - CTRL ALT DEL
27. Floorcrusherz - Psycho Stylez
Afsluiting:
01. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
02. ID (moet ik toch weten)
03. ID
04. ID (Hardcore)
05. Menace 2 Society - Chronic Disorder
kop in de boxen is genieten, lang leve de oordopjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
jij stond bij remcore helemaal vooraan met je kop in de boxen, dat idee heb ik nog geopperd maar dat ging niet door. (iets van we zijn niet allemaal remcore's ofzoiets?)
dat is ook een strakke optie voor de route vanuit het Oosten, aangezien dan niemand de BOB hoeft te spelen en Event-Travel hard zuigtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
1 bus geregeld met de regio hierwordt top
Hoor wel eens wat negatieve dingen maar ik heb er zelf nooit problemen mee gehad ofzo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens wel eens aan event-travel gedacht.. Dat is dus niets of?? Want heb er totaal geen ervaring mee.
eigen ervaring Defqon.1 2007: 09.30 in de bus weg, 13.00 pas binnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens wel eens aan event-travel gedacht.. Dat is dus niets of?? Want heb er totaal geen ervaring mee.
Waar te downloaden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef ElDani het volgende:
Gisteravond was 2Dangerous uitgezonden op Fear FM. Pitcher kwam als gast, leuke mix met nieuwe track.
Verder uurtje oudere platen, en wat erna aan harder spul..
TL van wat ik nu weet:
[..]
Zo'n beetje overal schat ik zo. Tracklist is zo goed als rond overigens.quote:
Bartman zijn USB stickie zeetie! Crusty levert deze pracht productie vanavond in uw inbox en ook van al onze mede fok'kertjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
tat 1 & 2 waren me goed bevallen, dusssee jah laat maar ergens liggen (mn inbox bijv.)![]()
quote:Afsluiting:
01. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
02. Speedwave - Junior (Hardstyle Masterz Remix)
03. Crypsis - Tuatara
04. Geen flauw idee.
05. Menace 2 Society - Chronic Disorder
waar want ik wil aan een tijd zo'n dingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Oeps, ik haalde Skerloxx en die dus door elkaarSorry .......
![]()
Zat vandaag ook eens een oud setje te luisteren van Glowiej op HHG. Daar is een nummer met de vocal "Gametime" , dat nummer heb ik verder nooit ergens anders gehoord.... kan dat?
[..]
[ afbeelding ]
shirtjes zijn gewoon te bestellen![]()
Is dat serieus of wat....?quote:
tyquote:
hij is fijnquote:
Chilllquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:08 schreef mstx het volgende:
FF offtopic: donderdag m'n nieuwe auto ophalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
Chilllwat voor bakkie? Ik kan dr ook eindelijk voor 1 gaan sparen
Wat 'n mooie FOK!-taxiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Audi A3 uit 2000, 1.8 Turbo, 150pk, 140k op de tellert![]()
x2quote:
Gefeli remcoquote:
quote:
quote:
quote:
Technoboy - Top 10 May 2009
01. Technoboy and The Prophet feat. Shayla - Psycho Ex [Titanic]
02. Hardstyle Masterz - I Wonder [Titanic]
03. Tuneboy - Re-Generate It [Titanic]
04. The KGB's - Channel KGB (TNT aka Technoboy 'n' Tuneboy Remix) [Dance Pollution]
05. The Nasty Boyz - We Are Still Awake [Dance Pollution]
06. DJ Stephanie - The Power Of Love [BLQ]
07. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Remix) [BLQ]
08. Abyss and Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix) [CD-R]
09. Technoboy - I Feel You [Only CD]
10. Technboy feat. Shayla - Oh My God (Lucien Foort Remix / Stefano Pain Remix) [Spectra Records]
hatsieflats er kotm weer allemaal nieuw spul aan voor het zomer seizoenquote:Alpha Twins - Top 10 May 2009
Technboy feat. Shayla - Oh My God (Lucien Foort Remix / Stefano Pain Remix) [Spectra Records]house is hip JWTZZZZ
01. Alpha Twins - Sentience
02. Alpha Twins - Unleashed/Fragile
03. Ran-D vs. Alpha Twins - Say Yeah/Fright Night
04. Headhunterz and Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight
05. Tat and Zat - Proud To Be Loud
06. Ran-D vs. Frequencerz - The Music Made Me Do It
07. B-Front - Darkside
08. R3zorance - Weapon (The R3bels and Zatox Remix)
09. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
10. Wildstylez - The Phantom Beat
Puur toeval dat ik de plaat vanmorgen ook nog op had staan, dikke plaat dit hoorquote:
Wat moet dat dan voorstellen? Lucien Foort hoort toch eigenlijk gewoon in de house?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
hatsieflats er kotm weer allemaal nieuw spul aan voor het zomer seizoenzin
Technboy feat. Shayla - Oh My God (Lucien Foort Remix / Stefano Pain Remix) [Spectra Records] House is hip JWTZZZZZZZ![]()
Ja. Hij heeft gewoon een house versie van Oh My God gemaakt en TBY heeft die in zijn top 10 staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:03 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat moet dat dan voorstellen? Lucien Foort hoort toch eigenlijk gewoon in de house?
Ohja... Roda![]()
![]()
![]()
sorry moest even er uit![]()
Neem aan dat ie 'm niet draait in zijn sets? Waarom zet ie 'm dan in de top 10?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft gewoon een house versie van Oh My God gemaakt en TBY heeft die in zijn top 10 staan.
Niks vreemds aan verder?
Nee hij draait hem niet.. Hoezo is het vreemd?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Neem aan dat ie 'm niet draait in zijn sets? Waarom zet ie 'm dan in de top 10?
Meen me ook te herinneren dat Endymion of een andere hc act laatst Viva La Vida in de top 10 had staan. Ook zoiets vreemds...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Audi A3 uit 2000, 1.8 Turbo, 150pk, 140k op de tellert![]()
Denk mooie bak, maar als je met alles blij bent, waarom kies je dan voor een (in verhouding) dure auto?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:52 schreef Koepert het volgende:
Jongens.. t wordt mn eerste auto. ik ben met alles blij
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Denk mooie bak, maar als je met alles blij bent, waarom kies je dan voor een (in verhouding) dure auto?
euh... MSTX heeft n audi gekocht, ik heb net mn rijbewijs, aan t sparen voor n eerste auto, t sloeg meer op die 309, k ben met alles blij als eerste autoquote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Denk mooie bak, maar als je met alles blij bent, waarom kies je dan voor een (in verhouding) dure auto?
Huh wat? Iets tegen de 309?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
euh... MSTX heeft n audi gekocht, ik heb net mn rijbewijs, aan t sparen voor n eerste auto, t sloeg meer op die 309, k ben met alles blij als eerste auto
Oh, verkeerde context dusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
euh... MSTX heeft n audi gekocht, ik heb net mn rijbewijs, aan t sparen voor n eerste auto, t sloeg meer op die 309, k ben met alles blij als eerste auto
quote:
Kijk uit he jij. In een 'battle' tussen jou Audi en mijn 309 (de Tank) overleeft mijn auto het met gemak.quote:
Oh heb jij er ook zoeen... mijn collega heeft een 205 die het ook makkelijk zou winnen want die is toch al 2x total-loss verklaard.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kijk uit he jij. In een 'battle' tussen jou Audi en mijn 309 (de Tank) overleeft mijn auto het met gemak.![]()
Ik moest ff nadenken ,maar toen kwam wat jeugdsentiment opquote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef de_huig het volgende:
aan alle zany's die vandaag jarig zijn, proficiat..
aan alle zany's die vandaag niet jarig zijn, ook proficiat.
aan alle remcore's die gisteren jarig waren, proficiat..
aan alle remcore's die gisteren niet jarig waren, ook proficiat.
aan allen met een nieuwe auto, proficiat..
aan allen zonder nieuwe auto, ook proficiat.
aan allen met een nieuwe motor, proficiat..
aan allen zonder nieuwe motor, ook proficiat.
aan allen met een pasgehaald rijbewijs, proficiat..
aan allen zonder pasgehaald rijbewijs, ook proficiat.
aan allen met een peugeot 309, driewerf hulde
![]()
![]()
![]()
en agge wa tegen een 309 hebt, dan vat ik oe jongeeee![]()
Stampuh part 3....quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
The prophet & rocks - Hardstyle Leeft
brand maar los.. maar ik dacht zo heel heel stil in mijn hoofd zo he.. mwah
-waarom krijg ik geen youtube preview scherm
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaalquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
argh zo jammer he, die laatste release van de profeet was zo lekker en dan krijgen we ditquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaal
Bagger - poep - ruk - amateuristische troepquote:The prophet & rocks - Hardstyle Leeft
quote:Davide 'chubby' Sonar - TBA (zal wel 'save the day' worden)
Daar is die vocal weer ..tatattaaaa taattaaaa ....echt vetquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deze daarentegen
Sonar heeft ook wel een aardig buikje zeg
De kicks vind ik wel lekker, rest van de track is ook wel okay. Maar die lyricsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaal
het is wel in defqon-thema.. afval jwtzquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef NLS04 het volgende:
Het zal volgens 80% van de defqon bezoekers wel het hoogtepunt van de dag worden..
Hij is van eind vorig jaar . Hoorde 'm ook in dit setjequote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
en die plasmaravers plaat is puur zagennog nooit van gehoord trouwens..alias van iemand of (een) nieuwe held(en)? of loop ik gewoon achter
quote:Mind.Illusion Unusual Sounds 001
Naast mijn wekelijke sets op Fear FM zal ik vanaf nu om de week hier
een setje laten plaatsen met alles behalve standaard tracklisten. Het zal
elke keer een setje worden van nummers die je niet vaak meer hoort. Dit
kunnen hits zijn van enkele jaren geleden, naar mijn mening ondergewaardeerde platen van nu,
B kanten van platen enzovoort. Enjoy!
01. Girls from Hardasia - Hardasia
02. Max Force & Atmozfears - Return
03. Builder - Bad Manners (Luca Antolini mix)
04. N3ck - Turn down the Treble
05. DHHD - LSD
06. Technoboy - War Machine (2005 rmx)
07. Zatox - Mofoklub
08. Plasmaravers - Bust a Move
09. Clive King - Evolution Leapz FWD
10. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Opera mix)
11. Ramp - Enjoy The Music
12. Doctor V & Mister L - Come On
13. Zairon - Stand Up
14. Vekta - Eardrumz (Audio Damage rmx)
15. Acti & Mani - Equensu
Ik zegquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
die is vetjesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat waren ze allemaalquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je moet ook een IQ lager dan 30 hebben om dat vloeiend te kunnen typen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef T_Killer het volgende:
het heeft me btw n minuut of 4 geduurd om die zin te typen
quote:1. Zany vs. Duro - Our Power
2. The Prophet - Cocaine Bizznizz
3. Pavo - Tekno Musik
4. Antifact - Path of the Righteoussness
5. A-Lusion - Voodoo
6. Zany - Volt
7. Headhunterz - Forever Az One
8. A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
9. Davide Sonar - Beatz 4 u
10. Corleone - My Jam
11. Jones & B-Front - Volumez (old mix)
12. TNT - Double Dutch Darkies (original mix)
13. Dailucia - Music Over Mind
14. DJ Nightkiller - Skwert (original mix)
15. Zany vs. Duro - Back Again
Dat zijn twee Italianen: Alex Plasma en Leonardo Toni. Werken ook veel met DJ Vortexquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
en die plasmaravers plaat is puur zagennog nooit van gehoord trouwens..alias van iemand of (een) nieuwe held(en)? of loop ik gewoon achter
Downloadingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
Iets later dan normaal maar toch:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=288:the-movement-episode-008&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
volgens Discogs is The R3bels een alias van hunquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat zijn twee Italianen: Alex Plasma en Leonardo Toni. Werken ook veel met DJ VortexNiet echt nieuw, releasen al sinds 2003 onder die naam.
Bas van de NC over de release van de sanctus vinyl en over de rips van Hocus pocus en Night after night die online staanquote:Baso schreef:
Hi all,
first of all my opology for the delay of the nc-vinyl. The whitelabels are already there so it should not take long. I also want to agree that the release should have been there sooner. We are working on it.
Concerning hocus pocus and night after night. Those tracks are pretty old and we dont even play it anymore. Still great people like it. Im thinking of uploading the tracks for you as soon our site is finished.
Everybody thanks for support!,
Grz, Baso
Interessant!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Bas van de NC over de release van de sanctus vinyl en over de rips van Hocus pocus en Night after night die online staan
Inderdaad, dat duurt echt lang... Vind het wel al een verrassing dat die nieuwe Prophet er al is. Recession vind ik vet, alleen Morphed vind ik maar zo zo...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Interessant!
Hopelijk gaat die WEB-shop van Scantraxx eens online, maar ik heb het gevoel dat het LAAANNGG gaat duren.. Misschien weer wat speicaals met Defqon?? (Misschien wil ik Morphed/Recession, maar ik vind ze zo leeg klinken.. )
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Downloading
toch handig zo'n broncode
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef ElDani het volgende:
@LeonH
Ik MOET trouwens even gezegd hebben dat een eigen nummer wel vet is.
Ohzo haha, thanks!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=288:the-movement-episode-008&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
Waarvoor dank, dank en dank!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wàt een heerlijke set Leon
![]()
![]()
stuk voor stuk tracks die ik graag op een feest hoor, (hoewel ik die Dailucia - Music Over Mind niet kende) en als je "Back Again" draait dan ben je mij al een held!![]()
![]()
enne jouw trackie, je hoort wel dat het niet met al te prof.spul is gemaakt, maar hij is goed vol (--> genoeg afwisselingen e.d.).
Dikke intro, leuk die bass ff laten wachten ... jaah, keep it up!
Vanavond maar even downloaden thuis en luisterenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik ga denk ik van het weekend even luisteren, of als ik brakjes wil luisteren..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond maar even downloaden thuis en luisteren
hoeveel tijd heeft het typen je dit keer gekost?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef T_Killer het volgende:
sJo0wt3K iS du Sh11ieT!!! alTYd lOoeso3 meT mUn M3ttiEs alS dIe pla4tjuH vAn 'take pills and go to lala land' dUr oP koMmtttt JWTZZZZZZZZ
quote:
Je hebt van die br33z3r-vertalings-programma's waarmee je hele zinnen kan uitspuwen binnen luttele seconden hèquote:
Vette shit!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was hier niet iemand die al zijn hardstyle kwijt was?
dan raad ik nou aan om even gebruik te maken van nieuwsgroepen. Nu te downloaden, alle webreleases van 2007 tot nu... 11GB
sjow dat is wel strak, welke nieuwsgroep is t?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan raad ik nou aan om even gebruik te maken van nieuwsgroepen. Nu te downloaden, alle webreleases van 2007 tot nu... 11GB
Vandaag of morgen te downloaden:
en weg op verzoek van Modje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
sjow dat is wel strak, welke nieuwsgroep is t?
Heb wel eens gezocht naar hardstyle, maar kreeg maar 2 groepen en daar stond niks in a.b.hardstyle en nog eentje.
Heb vnvnd btw n paar keer geluisterd naar de profeet-morphed, en vind m stiekem toch wel vet. Ondanks dat hij wel leeg klinkt, maar dat maakt t toch wel vet. Maar hij is met zijn andere 'schepsels/miskramen/misbaksels' toch gedaald in mn lijstje de afgl maanden.
Bedankt voor de tip. Goede reden om weer 's zo'n abonnementje te nemen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vandaag of morgen te downloaden:
Waar is dat zinnetje ook alweer van: wij laten het je voelen, als een mes tot op het botquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef 16meter het volgende:
...als een mes tot op het bot.. in je bloed.. .
SMD - Helemaal Kapotquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar is dat zinnetje ook alweer van: wij laten het je voelen, als een mes tot op het bot
inderdaad, ik vond hem met HardBass ook stiekem vet klinkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
Heb vnvnd btw n paar keer geluisterd naar de profeet-morphed, en vind m stiekem toch wel vet. Ondanks dat hij wel leeg klinkt, maar dat maakt t toch wel vet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
We zijn weer een klassieker rijker met Hardstyle Leeft_!
Nice, vooral dat het alleen webreleases zijn. Had al een tijdje het idee misschien mijn vinyls wat beter te gaan sorteren en webreleases en scene releases apart te houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
You're welcomequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nice, vooral dat het alleen webreleases zijn. Had al een tijdje het idee misschien mijn vinyls wat beter te gaan sorteren en webreleases en scene releases apart te houden.
Maar dit is even goed nice. Thanx for the
Zo vroeg al aan het bier???quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Adrie?
[ afbeelding ]
of Adrie?
wil je een nieuwe auto winnen? SMS dan nu Adri AAN naar 4343 en ontving het nieuwste model op je oprijlaan
[ afbeelding ]
Als ik dat zou doen, dan zou ik ook gaan voor TBY, maar als DJ mixt hij voor mijn gevoel soms zo traag, dus ga ik liever voor Tatanka....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
je zegt het bijna zelf alveel mensen zien DJ-en en produceren als 1 ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |