abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 18:16:13 #251
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68399123
die let's dance & sound of thunder zijn wel fokking dik van DBSTF en dat van die like thiz remix, is dat op een bron gebaseerd? Want ik hoor er bar weinig van het origineel inzitten..

Heldendaad van de avond vond ik nog wel die strike again (remix?) van de NC. bohhh wat ging het er toen op zeg
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 26 april 2009 @ 18:47:33 #252
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68399930
quote:
en dat van die like thiz remix, is dat op een bron gebaseerd?
Lijkt me bullshit..
quote:
let's dance
Die klonk GRU-WE-LIJK !
There is no rehab for stupidity.
pi_68400263
Erg goed vermaakt Tijdens AVIO nog naar wat fokkers gezoch, maar niemand gevonden

Na Avio richting de main gegaan. Wildstylez draaide wel lekker. Bij DBSTF kwam ik er niet helemaal in, verder wel een lekkere set. Let's dance is een dikke track!
HHZ draaide wel aardig vond ik. TBY redelijk. Luna viel me mee

Dan Zany: wat een set. Respect voor zijn skills! ANimated Audio, Innocent en Pounding senses

NC ook top. Zoals NLS al zei, afsluiten met Strike again tat n zat een heerlijke afsluiter van een superavond!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_68401026
Was aanwezig, toppertje hoor!
pi_68401403
Die Donkey Rollers - Innocent is wel een hele vette beuker ja
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2009 @ 19:56:46 #256
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68401968
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:37 schreef 16meter het volgende:
Die Donkey Rollers - Innocent is wel een hele vette beuker ja
  zondag 26 april 2009 @ 20:09:32 #257
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68402327
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef kollie het volgende:
Dan Zany: wat een set. Respect voor zijn skills! ANimated Audio, Innocent en Pounding senses

Ben blij dat ik bij de eerste twee nummers door had wat voor een set het ging worden. En nu ik de tracklist heb gezien ben ik ook blij dat ik naar Frontliner ben gelopen.

Ben vroeger fan van die man geweest. Bedoel, heb 2 shirtjes laten maken van hem. Maar nu....nee hij boeit me echt niet meer
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 26 april 2009 @ 20:54:30 #258
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_68404042
Mooi dat iedereen zich toppie vermaakt heeft op IQ

Ik ben naar Hollands Hard in Huize Maas(grunn) geweest: wat een topfeest..

Huize Maas heeft echt super geluid (zeker voor zo'n relatief kleine zaal)..

Prophet (ja echt... )
super oldschool set, kneiters van Hardcore platen, maar ook Hardcore Mix van arise (van Na-Goyah dus) en meer van dat soort dingen, echt supertof, strak gemixt, hij kan t nog wel dus (maar ja, wel weer n scantraxx shirtje aan )

[ Bericht 1% gewijzigd door Koepert op 26-04-2009 21:55:32 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 26 april 2009 @ 21:51:38 #259
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68406160
Hm... geen liveset op Q-radio vandaag?

Ben me even de tracklists aan het kijken maar kan nou niet echt zeggen dat ik een set nou zo boeiend vind... Allemaal dezelfde meuk, totaal niet verrassend, zelfde sounds etc etc. Luna heeft nog de grootste afwisseling maar daar staan ook weer een paar draken van platen tussen..
Kwalitatief zou ik dan toch weer voor de set van Zany kiezen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 26 april 2009 @ 22:38:41 #260
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68407653
quote:
Luna heeft nog de grootste afwisseling maar daar staan ook weer een paar draken van platen tussen..
Zoals..?
quote:
Kwalitatief zou ik dan toch weer voor de set van Zany kiezen
Daar vond ik dan weer geen hol aan.
  zondag 26 april 2009 @ 22:50:01 #261
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68408028
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Hm... geen liveset op Q-radio vandaag?

Ben me even de tracklists aan het kijken maar kan nou niet echt zeggen dat ik een set nou zo boeiend vind... Allemaal dezelfde meuk, totaal niet verrassend, zelfde sounds etc etc. Luna heeft nog de grootste afwisseling maar daar staan ook weer een paar draken van platen tussen..
3 ur mind

Als je die al draait, ben je voor mij al een held en zorg dat je uitsteekt boven de rest
  zondag 26 april 2009 @ 22:57:59 #262
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68408321
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Zoals..?
Vooral het begin... Na 4 platen begint het een beetje lekker te worden

01. Intro
02. Duro - My Style Is Dutch Zegt genoeg
03. Isaac - The Sound Of The Underground
04. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking Sorry, ik vind er niet veel aan...
05. ID [Interview With Mc V]
06. Headhunterz - A New Day Lekkere melodie, maar de rest vind ik copy paste van Shreek

Vanaf hier begint het los te komen

07. Crypsis - Jealousy
08. Zero Sanity - Superdimp
09. Crypsis Ft. Sasha F - Get Hit
10. Crypsis - Step Back
11. Josh & Wesz - Like Thiz
12. Hyperdrive - The Punishment
13. Deepack - 3 Ur Mind
14. Crypsis ft. Luna - TBA
15. Dutch Master - Insomnia
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 26 april 2009 @ 23:14:19 #263
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68408834
Ik vond de opening juist vet. Bedoel, die plaat is niet vaak gedraaid en er nog mee openen is een teken van lef. Ik ging er in ieder geval op los

Sound of the underground is ook niet mijn ding. Maar ach , 1 of 2 plaatjes vind ik niet erg. En copies are fake had ik eigenlijk nooit gehoord op een feestje. Dus dat was van mij ook ff los gaan, want dat gaat altijd zo moeilijk in de auto
  maandag 27 april 2009 @ 00:10:20 #264
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68410467
Jongens top reviews ! Erg jammer dat ik niet kon... maarja ik heb vanaf vrijdag 10 uur tot nu maar 3.5 uur geslapen en een uber vette lan gehad
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_68413627
de set van Luna, Digital Punk & Profyler, B-Front, Ran-D en natuurlijk AVIO waren gewoon geniaal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 27 april 2009 @ 10:35:34 #266
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68415912
Het was fucking vet al vond ik het de laatste 2 uur jammer dat er geen echte super vette act stond geboekt.

Ran-d was echt dik, avio ook natuurlijk, tat en zat viel een keer niet tegen dus dat viel mee...
persoonlijk hoogtepunt dat ran-d de anthem van twisted draaide

Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_68416703
nieuwsbericht over Decibel 2009 op Partyflock:
quote:
Zaterdag 15 augustus organiseert b2s voor de 8ste keer Decibel outdoor festival. Net als de voorgaande jaren vindt Decibel plaats in natuurgebied Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Na de, door de bezoekers, geweldig gewaardeerde editie in 2008, trekt b2s ook dit jaar weer alles uit de kast om Decibel een van de hoogtepunten van jouw zomer te laten zijn.

Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember en 1992is4you! wederom vertegenwoordigd. Nieuw dit jaar is de Euphoria stage. Alle harde stijlen zijn hierdoor aanwezig en worden gepresenteerd door een gevarieerde mix van nationale en internationale top artiesten. Hiertoe behoren niet alleen de oude rotten in het vak, maar ook helden van nu en de gezichten van de toekomst.

Tevens heeft b2s de mogelijkheid gekregen om het festivalterrein te vergroten, waardoor er nog meer comfort en capaciteit ontstaat. De unieke eigenschappen van het terrein zoals de bebossing, heuvels en het strand komen hierdoor volledig tot hun recht.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 27 april 2009 @ 11:15:47 #268
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68417041
quote:
Kan er niet enthousiast over worden.

Weet ook niet waarom. Maar krijgen dan we gewoon niet te veel van het goeie. 3 hardstyle stages.....?

Krijg je een beetje het defqon 2007 gebeuren. Dat je een nummer (Builder- Her Voice) 5 keer hoort op een dag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 27-04-2009 11:22:05 ]
  maandag 27 april 2009 @ 11:17:30 #269
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_68417090
topic #100
fok-post #500
bezocht feest #50 (aldus PF)
al deze mooie jubilea vragen eigenlijk om een mooi verslag maar het meeste is al wel gezegd

anywayz..ik waag een poging, in mijn eigen waarschijnlijk wat warrige stijl :
we waren rond 11 uur binnen, fouilleren en alles ging snel, dus dat was prima. Even een rondje gelopen langs alle zalen om een indruk te krijgen en die indruk was goed. In elke zaal best veel aankleding gerelateerd aan het thema; meer dan in voorgaande jaren voor zover ik me kan herinneren dan.
een groot in-qontrol dollar biljet in money, veel schermen en cameras in media en de ogen in de main (niet echt "you", maar wel een idee van big brother is watching you boeit verder geen flikker natuurlijk).

daarna was het tijd voor AVIO en daar had ik, na alle verhalen hier, erg veel van verwacht. Ook omdat er een fok-meet gepland was natuurlijk
en mijn verwachting werden overtroffen..potverdorie zeg wat knalde dat een half uur volle bak gasgeven met een hele berg fokkers ik denk dat eldani het na AVIO nog het beste beschreef: "dit was niet normaaaal"

daarna een stukje digital punk wat ook erg lekker was..en toen kwam het eerste dilemma..moesten we hier blijven of toch maar naar dbstf? helaas helaas zijn we naar dbstf gegaan.. dat kon mij niet echt bekoren. veel te druk, stilstaand volk, en het geluid was ook niet echt denderend op de plek waar wij stonden..maar ach..het beste er maar van gemaakt en daarna terug naar media, voor een compensatie-sessie met Dhr. Pitcher. Serenity

toen bartman en crusty naar noize suppressor gingen, ben ik met bartvrouw naar luna gegaan..bartvrouw heeft een tijdje gezeten en toen heb ik er een eenmansparty van gemaakt..Luna is een baas en hij draaide fijne plaatjes..ik noem een get hit en een copies are faking. Ja dat was gewoon lekker; rustig aan je meters maken

tussen 3 en 4 zijn we naar ran-d geweest..en dat klapte er ook flink op zeg enige nadeel vond ik dat het geluid op dat moment (eigenlijk het enige moment tijdens heel IQ) niet goed was afgesteld..maar dat mocht de pret niet drukken.

tussen 4 en 5 was het eet/drink/zit pauze en daar kon ik me op zich wel in vinden, al was een uur wel erg lang. tussendoor maar een paar keer gaan staan om tussen de bankjes toch nog een beetje de spiertjes soepel te houden op de klanken van zany.. Ik had, in tegenstelling tot de reacties hier, echt het gevoel dat ie een meesterset aan het neerzetten was en toen ik drinken ging halen voor de rest, bij een bar in de main, duurde dat ook vrij lang...dit alles onder het mom van: ja..die rij bij de bar was echt lang ( ).

vanaf 5 uur B-front meegepikt en ondanks het feit dat ie rare gezichten trekt tijdens het draaien, kan hij er wel wat van Om half 6 zijn we helaas ff naar shadowlands gegaan..maar dat vond ik redelijk onboeiend..het is dat vince een held is..

het laatste uurtje achterin bij tat en zat gestaan (vooral gestaan en genieten, bewegen ging wat moeizaam). En een hele berg zaag-platen gehoord helaas zat I kissed a girl er weer tussen Vooraf vond ik trouwens a dj's life niet echt een boeiende plaat en dat vertelde ik ook tegen mn matties, maar toen ie eenmaal los ging heb ik mijn mening even bij moeten stellen..hij was fijn
Bij Choirs ( ) al mn laatste energie er volle bak uit gestampt en toen was t zo ongeveer tijd om te gaan.

samenvatting:
++AVIO
+het was echt fucking vet
+het geluid was goed over het algemeen
+fok!-meets
+aankleding
+lieve meisjes bij de bar

-dbstf (meer van verwacht)
-NS-kerel neergeslagen op het station
-het is weer voorbij
-blaren

edit: damn..het is best een lang verhaal geworden..heb ik altijd een beetje last van als ik ergens enthousiast over ben

AVIO meet:
boven vlnr: (..mattie broertje van 16meter (laten we hem 12meter noemen)), 16meter, Ripper, Harryvandetap.
onder vlnr: Eldani, Huig, Bartman, NLS04, Crusty
klopt toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door de_huig op 27-04-2009 12:44:09 ]
The only limit is your own imagination
  maandag 27 april 2009 @ 11:17:49 #270
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68417103
@ Boy de hardbass stage staat er niet tussen dus zou de euphoria stage niet gewoon de vervanger daarvan zijn ?

verder gaat decibel gewoon weer rocken net als de afgelopen 3 jaar

@ huig -> props rakker voor dat verslag..

B-front heeft Alpha twins - Fragile gedraaid dus ik vind het achteraf ook stom dat we naar shadowlands zijn geweest
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 27 april 2009 @ 11:20:20 #271
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68417162
quote:
02. Duro - My Style Is Dutch Zegt genoeg
Feestplaatje en heel weinig gehoord dus vond het wel vet .
Sound of the Underground maar vooral Copies Are Faking zijn ongelofelijk gruwelijk .
  maandag 27 april 2009 @ 11:28:34 #272
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68417374
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef de_huig het volgende:
topic #100
fok-post #500
al deze mooie jubilea vragen eigenlijk om een mooi verslag maar het meeste is al wel gezegd
Gefeliciteerd huigje Net verslag hoor
quote:
-NS-kerel neergeslagen op het station
Volgens mij liep ik net langs het station toen de eerste politiewagen kwam aanraden met sirene en al....
quote:
-het is weer voorbij
Ik heb toch wel stiekem een beetje "ik wil terug gevoel" lang niet meer gehad. Maar donderdag mogen we weer los in Arnhem

@Bart, op zich heb je gelijk.... we wachten dan maar ff af.

Ennuh iedereen dat boekje (partyzine) gelezen, met name het interview met Luna, Max en Isaac. Hun zeggen het ook al...wij Hollanders zijn verwend....
pi_68418734
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef de_huig het volgende:
volgens mijn PF was het mijn 100e hadden we samen jubileum...
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
B-front heeft Alpha twins - Fragile gedraaid dus ik vind het achteraf ook stom dat we naar shadowlands zijn geweest
en klappen dat die plaat deed gek!
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar donderdag mogen we weer los in Arnhem
volgens mij heb ik nog ergens een hele mooie foto van jou van vorig jaar Koninginnedag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 27 april 2009 @ 12:17:16 #274
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68418778
ff een teken van leven, later meer ...

Mannen wàt een verslagen , zal ze eens voorleggen
Wat je vindt, ...
pi_68418809
en waarom sta ik eigenlijk niet op die FOK!-meet-@-AVIO-foto? hadden jullie me niet ff van vooraan weg kunnen trekken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')