topic #100
fok-post #500
bezocht feest #50 (aldus PF)
al deze mooie jubilea vragen eigenlijk om een mooi verslag maar het meeste is al wel gezegd

anywayz..ik waag een poging, in mijn eigen waarschijnlijk wat warrige stijl

:
we waren rond 11 uur binnen, fouilleren en alles ging snel, dus dat was prima. Even een rondje gelopen langs alle zalen om een indruk te krijgen en die indruk was goed. In elke zaal best veel aankleding gerelateerd aan het thema; meer dan in voorgaande jaren voor zover ik me kan herinneren dan.
een groot in-qontrol dollar biljet in money, veel schermen en cameras in media en de ogen in de main (niet echt "you", maar wel een idee van big brother is watching you

boeit verder geen flikker natuurlijk).
daarna was het tijd voor AVIO en daar had ik, na alle verhalen hier, erg veel van verwacht. Ook omdat er een fok-meet gepland was natuurlijk

en mijn verwachting werden overtroffen..potverdorie zeg wat knalde dat

een half uur volle bak gasgeven met een hele berg fokkers

ik denk dat eldani het na AVIO nog het beste beschreef: "dit was niet normaaaal"

daarna een stukje digital punk wat ook erg lekker was..en toen kwam het eerste dilemma..moesten we hier blijven of toch maar naar dbstf? helaas helaas zijn we naar dbstf gegaan..

dat kon mij niet echt bekoren. veel te druk, stilstaand volk, en het geluid was ook niet echt denderend op de plek waar wij stonden..maar ach..het beste er maar van gemaakt

en daarna terug naar media, voor een compensatie-sessie met Dhr. Pitcher. Serenity
toen bartman en crusty naar noize suppressor gingen, ben ik met bartvrouw naar luna gegaan..bartvrouw heeft een tijdje gezeten en toen heb ik er een eenmansparty van gemaakt..Luna is een baas en hij draaide fijne plaatjes..ik noem een get hit en een copies are faking. Ja dat was gewoon lekker; rustig aan je meters maken
tussen 3 en 4 zijn we naar ran-d geweest..en dat klapte er ook flink op zeg

enige nadeel vond ik dat het geluid op dat moment (eigenlijk het enige moment tijdens heel IQ) niet goed was afgesteld..maar dat mocht de pret niet drukken.
tussen 4 en 5 was het eet/drink/zit pauze en daar kon ik me op zich wel in vinden, al was een uur wel erg lang. tussendoor maar een paar keer gaan staan om tussen de bankjes toch nog een beetje de spiertjes soepel te houden op de klanken van zany.. Ik had, in tegenstelling tot de reacties hier, echt het gevoel dat ie een meesterset aan het neerzetten was

en toen ik drinken ging halen voor de rest, bij een bar in de main, duurde dat ook vrij lang...dit alles onder het mom van: ja..die rij bij de bar was echt lang (

).
vanaf 5 uur B-front meegepikt en ondanks het feit dat ie rare gezichten trekt tijdens het draaien, kan hij er wel wat van

Om half 6 zijn we helaas ff naar shadowlands gegaan..maar dat vond ik redelijk onboeiend..het is dat vince een held is..
het laatste uurtje achterin bij tat en zat gestaan (vooral gestaan en genieten, bewegen ging wat moeizaam). En een hele berg zaag-platen gehoord

helaas zat I kissed a girl er weer tussen

Vooraf vond ik trouwens a dj's life niet echt een boeiende plaat en dat vertelde ik ook tegen mn matties, maar toen ie eenmaal los ging heb ik mijn mening even bij moeten stellen..hij was fijn
Bij Choirs (

) al mn laatste energie er volle bak uit gestampt en toen was t zo ongeveer tijd om te gaan.
samenvatting:
++AVIO
+het was echt fucking vet
+het geluid was goed over het algemeen
+fok!-meets
+aankleding
+lieve meisjes bij de bar
-dbstf (meer van verwacht)
-NS-kerel neergeslagen op het station
-het is weer voorbij
-blaren

edit: damn..het is best een lang verhaal geworden..heb ik altijd een beetje last van als ik ergens enthousiast over ben

![]()
AVIO meet:
boven vlnr: (..
mattie broertje van 16meter (laten we hem 12meter noemen)), 16meter, Ripper, Harryvandetap.
onder vlnr: Eldani, Huig, Bartman, NLS04, Crusty
klopt toch?
[ Bericht 2% gewijzigd door de_huig op 27-04-2009 12:44:09 ]