Zekers !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:22 schreef Sethje het volgende:
dat setje van deepack en pavo is best geil
Auto! (Hopelijk in m'n nieuwe, ga zaterdag voor eentje kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe gaan de mensen hier eigenlijk naar Defqon? Eigen vervoer of ook met een bus?
Ik heb 2 bussen geregeld dus wij komen met 90 man uit Haaren gek doen op defqon ;pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe gaan de mensen hier eigenlijk naar Defqon? Eigen vervoer of ook met een bus?
Same here. IQ op nuchtere maag is me uitstekend bevallen. Dus ga lekker rijden en scheelt weer extra kosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Auto! (Hopelijk in m'n nieuwe, ga zaterdag voor eentje kijken)
Van de bestanden/documenten maak ik elke maand een backupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
Achja net alsof jij elke week netjes een back-up maakt. Zulke dingen overkomen je altijd op kutmomenten en je zult altijd zien dat je dat net dat ene bestand niet als back-up hebt. Ik denk trouwens dat die jongens er nog harder van balen dan wij doen![]()
Per OV. Ging vorig jaar ook perfect.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
quote:
Pcies, Ik heb een simpel freeware programmaatje dat wekelijks een back-up maakt van bepaalde mappen die ik ingesteld heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]!
Waar slaat dat nou weer op. Ik vind 't alleen vreemd dat een DJ niet een "goede" backup heeft, vooral van zijn gegevens waar hij zijn werk in heeft zitten.
Same here .... so Boyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef LeonH het volgende:
Maak ook nooit back-ups eigenlijk![]()
Genoeg projecten die ik idd niet zou willen verliezen dus binnenkort maar eens even doen
Ik iig niet. Miss dat een Acti setje je over de streep kan helpen ??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj's zijn net mensen... het is ook niet goed dat "gevoelige" informatie op een USB stick in een taxi blijft liggen dat gebeurt ook, dus zulke dingen gebeuren gewoon... accept it![]()
verder heb ik zin in een feestje,:Y zijn er nog euphoria gangers? twijfel nog over of ik moet gaan miss dat mensen hier me over de streep kunnen trekken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | 02 - Acti - Acti Orchestra 03 - Acti - Fire 04 - Acti - Calling the Night 05 - Acti - Pass the Grass 06 - Acti - From dancefloor to dancefloor 07 - Acti - I'm Gonna diss you right now 08 - Acti and Coca - Fuck with the beats 09 - Acti - I'm a natural Born DJ 10 - Zatox & Acti - Can't stop (original mix) 11 - Activator - Popper & sex 12 - Acti & Mani - We are the bass 2006 13 - Acti vs Mani - Equensu Ocha 14 - Acti - the saga continues (E-fact anthem) 15 - Acti - Glorification (Zatox & Activator Remix) 16 - Acti ft. MC Syco & MC da Syndrome - only 4 da HS 17 - Zatox & Acti - Don't let it go (chikbeer mix) 18 - Acti & Zatox - I Am What I Play 19 - Acti - Crap out 20 - Acti & Vorti - Raw 21 - Acti vs Mani - Vet Hard 22 - Acti vs Mani - l mondo e mio |
Als hij nou 's zijn usb liet liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef CrustyClown het volgende:
Ik iig niet. Miss dat een Acti setje je over de streep kan helpen ??
tat 1 & 2 waren me goed bevallen, dusssee jah laat maar ergens liggen (mn inbox bijv.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
wil je soms mijn USB hebben rip?![]()
je hoeft er maar om te vragen en ik laat hem ergens voor je liggen hoor
2 dangerous showquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef ElDani het volgende:
Die 2 Dangerous Show is wel prima..
quote:Tracklist:
First part Early:
01. Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
02. Tatarola - Who Is Calling?
03. ID
04. ID (ken de track wel, niet bij naam zo)
05. Cosmic Gate- Fire Wire (Club Mix)
06.
07. ID - This Is Cocaine (wie was dit ook alweer?)
08. A*S*Y*S* - Acid Nightmare
09. ID (ook bekend)
10. ID
11. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
12. JDX - Kick It In Your Face Remix
13. Zany - Pure
14. ID
15. ID
16. Zany & Duro - Our Power
17. ID
18. Dozer - The Legacy
19. Killer Clown - Tormented
The Pitcher Set (Some tracks are played by Dozer or Dizzorder):
01. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
02. The Pitcher - Our Core
03. Psyko Punkz - Overclipping
04. Wildstylez - Music Or Noize
05. Josh & Wesz - Like Thiz
06. The Pitcher - Serenity
07. The Pitcher - Karma
08. Dozer - Relax
09. Bass Modulators - Indeep
10. TNT - Double Dutch Darkies
11. Zappaman - Sexual Healing (Back In The Days Mix)
12. Frequencerz - My Awakening
13. T.a.t.a.n.k.a. Project - DJ's Life (Extended Mix)
14. The Pitcher Ft. MC DV8 - Shine
15. The Pitcher - I Just Can't Stop
16. Digital Punk & Profyler - Rock The Party
17. Zany - Animated Audio
18. Zatox pres. Vyolet - Master & Slave
19. Kingsman & Nego - Condimentum
20. Crypsis vs Sasha F - Get Hit
21. The Vision - 4 Just 1 Day (B-Front remix)
22. Beat Providers - Intensive Care
23. Zatox meets The R3bels - Choir
24. Frontliner - Warphole
25. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
26. Noisecontrollers - CTRL ALT DEL
27. Floorcrusherz - Psycho Stylez
Afsluiting:
01. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
02. ID (moet ik toch weten)
03. ID
04. ID (Hardcore)
05. Menace 2 Society - Chronic Disorder
kop in de boxen is genieten, lang leve de oordopjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
jij stond bij remcore helemaal vooraan met je kop in de boxen, dat idee heb ik nog geopperd maar dat ging niet door. (iets van we zijn niet allemaal remcore's ofzoiets?)
dat is ook een strakke optie voor de route vanuit het Oosten, aangezien dan niemand de BOB hoeft te spelen en Event-Travel hard zuigtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
1 bus geregeld met de regio hierwordt top
Hoor wel eens wat negatieve dingen maar ik heb er zelf nooit problemen mee gehad ofzo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens wel eens aan event-travel gedacht.. Dat is dus niets of?? Want heb er totaal geen ervaring mee.
eigen ervaring Defqon.1 2007: 09.30 in de bus weg, 13.00 pas binnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens wel eens aan event-travel gedacht.. Dat is dus niets of?? Want heb er totaal geen ervaring mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |