Huh wat? Iets tegen de 309?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
euh... MSTX heeft n audi gekocht, ik heb net mn rijbewijs, aan t sparen voor n eerste auto, t sloeg meer op die 309, k ben met alles blij als eerste auto
Oh, verkeerde context dusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
euh... MSTX heeft n audi gekocht, ik heb net mn rijbewijs, aan t sparen voor n eerste auto, t sloeg meer op die 309, k ben met alles blij als eerste auto
quote:
Kijk uit he jij. In een 'battle' tussen jou Audi en mijn 309 (de Tank) overleeft mijn auto het met gemak.quote:
Oh heb jij er ook zoeen... mijn collega heeft een 205 die het ook makkelijk zou winnen want die is toch al 2x total-loss verklaard.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kijk uit he jij. In een 'battle' tussen jou Audi en mijn 309 (de Tank) overleeft mijn auto het met gemak.![]()
Ik moest ff nadenken ,maar toen kwam wat jeugdsentiment opquote:Op maandag 11 mei 2009 13:06 schreef de_huig het volgende:
aan alle zany's die vandaag jarig zijn, proficiat..
aan alle zany's die vandaag niet jarig zijn, ook proficiat.
aan alle remcore's die gisteren jarig waren, proficiat..
aan alle remcore's die gisteren niet jarig waren, ook proficiat.
aan allen met een nieuwe auto, proficiat..
aan allen zonder nieuwe auto, ook proficiat.
aan allen met een nieuwe motor, proficiat..
aan allen zonder nieuwe motor, ook proficiat.
aan allen met een pasgehaald rijbewijs, proficiat..
aan allen zonder pasgehaald rijbewijs, ook proficiat.
aan allen met een peugeot 309, driewerf hulde
![]()
![]()
![]()
en agge wa tegen een 309 hebt, dan vat ik oe jongeeee![]()
Stampuh part 3....quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
The prophet & rocks - Hardstyle Leeft
brand maar los.. maar ik dacht zo heel heel stil in mijn hoofd zo he.. mwah
-waarom krijg ik geen youtube preview scherm
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaalquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
argh zo jammer he, die laatste release van de profeet was zo lekker en dan krijgen we ditquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaal
Bagger - poep - ruk - amateuristische troepquote:The prophet & rocks - Hardstyle Leeft
quote:Davide 'chubby' Sonar - TBA (zal wel 'save the day' worden)
Daar is die vocal weer ..tatattaaaa taattaaaa ....echt vetquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deze daarentegen
Sonar heeft ook wel een aardig buikje zeg
De kicks vind ik wel lekker, rest van de track is ook wel okay. Maar die lyricsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Om het maar plat te zeggen; wat een kankerplaat zeg niet normaal
het is wel in defqon-thema.. afval jwtzquote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef NLS04 het volgende:
Het zal volgens 80% van de defqon bezoekers wel het hoogtepunt van de dag worden..
Hij is van eind vorig jaar . Hoorde 'm ook in dit setjequote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
en die plasmaravers plaat is puur zagennog nooit van gehoord trouwens..alias van iemand of (een) nieuwe held(en)? of loop ik gewoon achter
quote:Mind.Illusion Unusual Sounds 001
Naast mijn wekelijke sets op Fear FM zal ik vanaf nu om de week hier
een setje laten plaatsen met alles behalve standaard tracklisten. Het zal
elke keer een setje worden van nummers die je niet vaak meer hoort. Dit
kunnen hits zijn van enkele jaren geleden, naar mijn mening ondergewaardeerde platen van nu,
B kanten van platen enzovoort. Enjoy!
01. Girls from Hardasia - Hardasia
02. Max Force & Atmozfears - Return
03. Builder - Bad Manners (Luca Antolini mix)
04. N3ck - Turn down the Treble
05. DHHD - LSD
06. Technoboy - War Machine (2005 rmx)
07. Zatox - Mofoklub
08. Plasmaravers - Bust a Move
09. Clive King - Evolution Leapz FWD
10. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Opera mix)
11. Ramp - Enjoy The Music
12. Doctor V & Mister L - Come On
13. Zairon - Stand Up
14. Vekta - Eardrumz (Audio Damage rmx)
15. Acti & Mani - Equensu
Ik zegquote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
die is vetjesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat waren ze allemaalquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je moet ook een IQ lager dan 30 hebben om dat vloeiend te kunnen typen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef T_Killer het volgende:
het heeft me btw n minuut of 4 geduurd om die zin te typen
quote:1. Zany vs. Duro - Our Power
2. The Prophet - Cocaine Bizznizz
3. Pavo - Tekno Musik
4. Antifact - Path of the Righteoussness
5. A-Lusion - Voodoo
6. Zany - Volt
7. Headhunterz - Forever Az One
8. A-Lusion & Scope DJ - Between Worlds
9. Davide Sonar - Beatz 4 u
10. Corleone - My Jam
11. Jones & B-Front - Volumez (old mix)
12. TNT - Double Dutch Darkies (original mix)
13. Dailucia - Music Over Mind
14. DJ Nightkiller - Skwert (original mix)
15. Zany vs. Duro - Back Again
Dat zijn twee Italianen: Alex Plasma en Leonardo Toni. Werken ook veel met DJ Vortexquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
en die plasmaravers plaat is puur zagennog nooit van gehoord trouwens..alias van iemand of (een) nieuwe held(en)? of loop ik gewoon achter
Downloadingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
Iets later dan normaal maar toch:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=288:the-movement-episode-008&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
volgens Discogs is The R3bels een alias van hunquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat zijn twee Italianen: Alex Plasma en Leonardo Toni. Werken ook veel met DJ VortexNiet echt nieuw, releasen al sinds 2003 onder die naam.
Bas van de NC over de release van de sanctus vinyl en over de rips van Hocus pocus en Night after night die online staanquote:Baso schreef:
Hi all,
first of all my opology for the delay of the nc-vinyl. The whitelabels are already there so it should not take long. I also want to agree that the release should have been there sooner. We are working on it.
Concerning hocus pocus and night after night. Those tracks are pretty old and we dont even play it anymore. Still great people like it. Im thinking of uploading the tracks for you as soon our site is finished.
Everybody thanks for support!,
Grz, Baso
Interessant!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Bas van de NC over de release van de sanctus vinyl en over de rips van Hocus pocus en Night after night die online staan
Inderdaad, dat duurt echt lang... Vind het wel al een verrassing dat die nieuwe Prophet er al is. Recession vind ik vet, alleen Morphed vind ik maar zo zo...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Interessant!
Hopelijk gaat die WEB-shop van Scantraxx eens online, maar ik heb het gevoel dat het LAAANNGG gaat duren.. Misschien weer wat speicaals met Defqon?? (Misschien wil ik Morphed/Recession, maar ik vind ze zo leeg klinken.. )
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Downloading
toch handig zo'n broncode
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef ElDani het volgende:
@LeonH
Ik MOET trouwens even gezegd hebben dat een eigen nummer wel vet is.
Ohzo haha, thanks!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=288:the-movement-episode-008&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
Waarvoor dank, dank en dank!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wàt een heerlijke set Leon
![]()
![]()
stuk voor stuk tracks die ik graag op een feest hoor, (hoewel ik die Dailucia - Music Over Mind niet kende) en als je "Back Again" draait dan ben je mij al een held!![]()
![]()
enne jouw trackie, je hoort wel dat het niet met al te prof.spul is gemaakt, maar hij is goed vol (--> genoeg afwisselingen e.d.).
Dikke intro, leuk die bass ff laten wachten ... jaah, keep it up!
Vanavond maar even downloaden thuis en luisterenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik ga denk ik van het weekend even luisteren, of als ik brakjes wil luisteren..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond maar even downloaden thuis en luisteren
hoeveel tijd heeft het typen je dit keer gekost?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:29 schreef T_Killer het volgende:
sJo0wt3K iS du Sh11ieT!!! alTYd lOoeso3 meT mUn M3ttiEs alS dIe pla4tjuH vAn 'take pills and go to lala land' dUr oP koMmtttt JWTZZZZZZZZ
quote:
Je hebt van die br33z3r-vertalings-programma's waarmee je hele zinnen kan uitspuwen binnen luttele seconden hèquote:
Vette shit!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was hier niet iemand die al zijn hardstyle kwijt was?
dan raad ik nou aan om even gebruik te maken van nieuwsgroepen. Nu te downloaden, alle webreleases van 2007 tot nu... 11GB
sjow dat is wel strak, welke nieuwsgroep is t?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan raad ik nou aan om even gebruik te maken van nieuwsgroepen. Nu te downloaden, alle webreleases van 2007 tot nu... 11GB
Vandaag of morgen te downloaden:
en weg op verzoek van Modje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
sjow dat is wel strak, welke nieuwsgroep is t?
Heb wel eens gezocht naar hardstyle, maar kreeg maar 2 groepen en daar stond niks in a.b.hardstyle en nog eentje.
Heb vnvnd btw n paar keer geluisterd naar de profeet-morphed, en vind m stiekem toch wel vet. Ondanks dat hij wel leeg klinkt, maar dat maakt t toch wel vet. Maar hij is met zijn andere 'schepsels/miskramen/misbaksels' toch gedaald in mn lijstje de afgl maanden.
Bedankt voor de tip. Goede reden om weer 's zo'n abonnementje te nemen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vandaag of morgen te downloaden:
Waar is dat zinnetje ook alweer van: wij laten het je voelen, als een mes tot op het botquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef 16meter het volgende:
...als een mes tot op het bot.. in je bloed.. .
SMD - Helemaal Kapotquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar is dat zinnetje ook alweer van: wij laten het je voelen, als een mes tot op het bot
inderdaad, ik vond hem met HardBass ook stiekem vet klinkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
Heb vnvnd btw n paar keer geluisterd naar de profeet-morphed, en vind m stiekem toch wel vet. Ondanks dat hij wel leeg klinkt, maar dat maakt t toch wel vet.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
We zijn weer een klassieker rijker met Hardstyle Leeft_!
Nice, vooral dat het alleen webreleases zijn. Had al een tijdje het idee misschien mijn vinyls wat beter te gaan sorteren en webreleases en scene releases apart te houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
You're welcomequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nice, vooral dat het alleen webreleases zijn. Had al een tijdje het idee misschien mijn vinyls wat beter te gaan sorteren en webreleases en scene releases apart te houden.
Maar dit is even goed nice. Thanx for the
Zo vroeg al aan het bier???quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Adrie?
[ afbeelding ]
of Adrie?
wil je een nieuwe auto winnen? SMS dan nu Adri AAN naar 4343 en ontving het nieuwste model op je oprijlaan
[ afbeelding ]
Als ik dat zou doen, dan zou ik ook gaan voor TBY, maar als DJ mixt hij voor mijn gevoel soms zo traag, dus ga ik liever voor Tatanka....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
je zegt het bijna zelf alveel mensen zien DJ-en en produceren als 1 ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |