Ik vind het goei.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Wist geen andere topicnaam dus dan maar de anthem van Defqon
dat is altijd maar afwachten met een digitale camera, die zijn niet gemaakt voor goede geluidsopnamesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef Stanley3x0 het volgende:
[..]
Ik heb overigens gewoon een hoop geluk gehadmet de aanschaf van dat ding, want ook ik heb een nieuwere gekocht laatst.. en dat geluid daarvan is ook niet om over naar huis te schrijven..
maar wel 120.000 man aanwezig ondanks het weer hoorde ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Net terug uit Zwolle, wat een hippies daar man
voor 5/6 mee eens, enige dat ik aan wil passen is:quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Altijd fijn dat mstx altijd zijn positieve kant laat zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
nee normaal gesproken is het anthem op zn vroegst (maar meestal nog wat later) 1 maand voor het feest legaal te verkrijgen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Is de theme al legaal te verkrijgen? Heb wel gezien dat men de muziek van de site zelf geript had, maar dat is niet de volledige
quote:The DJ spins a galaxy of black vinyl.. For the Gods that came to dance
Sorry, ik was DV8quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd fijn dat mstx altijd zijn positieve kant laat zien
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef mstx het volgende:
[Positive]
Noisecontrollers![]()
DefQon.1![]()
Kasparov![]()
Bioweapon - The Weapon![]()
Rate Reducer Remix![]()
[/Positive]
Nee... zoek de set van TG's @ May Day Estonia maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensen heb je linkje naar The Weapon?
Ah, nog even afwachten dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nee normaal gesproken is het anthem op zn vroegst (maar meestal nog wat later) 1 maand voor het feest legaal te verkrijgen..
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:10 schreef mstx het volgende:
Showtek![]()
Mr. Puta
Blademasterz
Ruffian
Patrick Jumpen
AVIO
quote:
Ik vind die nieuwe vocal erdoorheen wel vet.quote:
Nieuwe TT: Here we fucking go!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
TT is hetzelfde als # 99
tijd voor een polletje?( Michel Polletje?
)
Je wil toch geen #65-herhalingquote:
quote:Bioweapon - The Weapon![]()
Bioweapon - Music is Life![]()
Bioweapon vs Audio Damage - Ghosts![]()
Bioweapon - Cosmic Destination![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke plaat van Used and Abused btw, lekker raggen![]()
Zo niet.. dan toch!
dat was een Ekdommetjequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Da_Ripper het volgende:
TT is hetzelfde als # 99
tijd voor een polletje?( Michel Polletje?
)
You're welcome!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef CrustyClown het volgende:
Euphoria gaat hem niet worden denk ik.
Overigens LeonH. Thnx iig! Als ik je volgende keer tegenkom gaan we zeker een biertje doen
dat lijkt er niet nog wel aardig op, dat is gewoon een hakenkruisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Silaz het volgende:
Dat Titanic logo lijkt nog wel aardig op een hakenkruis eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
3FM staat weer op hierquote:
Lijkt idd aardig op een Swastika, maar dat is iets anders dan een hakenkruisquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Silaz het volgende:
Dat Titanic logo lijkt nog wel aardig op een hakenkruis eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
Proost?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef LeonH het volgende:
Dat zal op Defqon zijn, en bedenk goed wat je tegen een limburger zegt als we een biertje gaan doen
Beste Rip de TT komt uit Gostosa Never say neverquote:
quote:
Nou ja, 2 keer Fequenzers, Nego en Kingsman, Bass modulators...niet verkeerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
check ook gestemd..
@ Boy -> jazeker maar verder niet echt vele nieuws onder de zon.. of heb ik het mis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |