quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Josh & Wesz, B-Front, 2 Sidez, A-lusion en Scope DJ![]()
![]()
Die lijn-op is idd lekkel lekkel, maar om precies die reden als die poiuytr hier zegt, blijft de XX ook n optie tot het laatste momentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar niet voor mij begin nu alvast beetje te sparen voor alle grootte feesten die er nog aan zitten te komen!
7 Euro + 20 Euro (busje) + Drank (40 a 50 Euro) ben je al gauw zon 60 a 70 euro kwijt..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
wat nou sparen?!dat feestje kost 7 euro, normale entree
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Da_Ripper het volgende:
enne ReM; naast entree is er ook nog vervoer & drank
ik heb nooit taxi kosten, altijd met auto... en verdrink maximaal 30 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
7 Euro + 20 Euro (busje) + Drank (40 a 50 Euro) ben je al gauw zon 60 a 70 euro kwijt..
En zit elke vrijdag ook nog in cafe ben maar een arme student
Bij mij gaat uitgaan en niet drinken niet samenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik heb nooit taxi kosten, altijd met auto... en verdrink maximaal 30 eurogisteren niet naar café geweest, dus dan mag ik vanavond wel van mezelf
Mag ik hopen van niet ... zou toch in maart gereleased worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef ElDani het volgende:
Activator album moet maar gauw komen! Hoe staat hij op het moment in de vooruitzichten? Zover ik weet is het nu Mei.. Helaas! IK WIL dat ding hebben!
datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef Koepert het volgende:
Vanavond gewoon rustig de vernieling in drinken...
Ben ik nou zo scheel en kijk ik er compleet overheen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef T_Killer het volgende:
Nu we t toch over sparen voor de grote feesten hebben....Volgende week is bij t kruidvat n actie voor treinkaartjes waarmee je 1 dag onbeperkt kunt treinen door NL voor 12,50. Die kaartjes zijn te gebruiken van maart tot eind juni ofzo geloof ik, dus een mooi gedeelte van t party seizoen.
Voor mensen die bijvoorbeeld met de trein helemaal vanuit Limburg naar de RAI gaan voor IQ ofzoscheelt dat knaken.
T kutte is wel dat ze óf op zaterdag óf op zondag geldig zijn, dus als je om 22 heen gaat en om 07 terug, moet je dr 2 kopen. Maar ik geef de info, kijk maar wat jullie dr mee doen, check internet of die folder, staat t precies in.
Owja tvp
que?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben ik nou zo scheel en kijk ik er compleet overheen?
Over dat kaartje..quote:Maar ik geef de info, kijk maar wat jullie dr mee doen, check internet of die folder, staat t precies in.
Jah nee, ik kan die aanbieding niet vinden in de folder die op internet staatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Silaz snapt 'm niet![]()
Doe lekker nog een dansje in je walk-in-fridge en neem er nog 1
lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef luckass het volgende:
Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy remix) [ afbeelding ]
Hehe.quote:
Alexes? (hopelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hehe.
Morgen komt eindelijk Josh & Wesz vinyl uit. Alleen is het nog een verassing wat er op de B-kant komt te staan.. Iemand met meer info?
http://www.recess.nl/vinyl/products/like-thiz-josh---wesz/38334/
quote:
Eindelijk, een medestanderquote:het InQontrol-Anthem (kweet niet hoor, ben er nog niet zo'n fan van ).
Dat is die mash-up, draait ie wel vakerquote:. Toen legde hij ineens de Fathermocker erop , maar hij mixte hem er aardig snel uit om daarna I Like It Loud te doen
Sexual healingquote:beginnend met Sex on the Streets
Typischquote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
had zelfs bijna een zakje met 20+ pillen te pakken van een gozer die gepakt was en het snel op de grond gooide, maar de security zag het ook)
Ik heb gelezen:quote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hehe.
Morgen komt eindelijk Josh & Wesz vinyl uit. Alleen is het nog een verassing wat er op de B-kant komt te staan.. Iemand met meer info?
http://www.recess.nl/vinyl/products/like-thiz-josh---wesz/38334/
35 euro.. Met je OV krijg je altijd 40% korting dus ben je met een gewoon kaartje (weekendretour) waarschijnlijk nog goedkoper uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef T_Killer het volgende:
Nou dr wordt gepraat over geldgebrek en sparen voor de komende feesten e.d.
Dus vertel ik dat er een actie is waarbij je een treinkaartje kunt kopen voor de periode maart/juni (ongeveer).
Dat treinkaartje kost 12.50 en is 1hele dag geldig, en zou je dus kunnen gebruiken om bijv. naar een feest te gaan (een treinkaartje naar amsterdam kost waar ik vndaan kom al gauw 35 eypo). Dus ik dacht, ik geef deze tip aan jullie, mijn allerbeste vrienden, zodat jullie jullie voordeel ermee kunnen doen.
Mocht ook al wel een keer, hoeveel drugs daar de grens over gaat is echt asociaal..quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog andere mensen die gister langs de kant zijn gezet naar Zak?
Wij moesten alles uitpakken enzoSchoenen en sokken uit, ging die vent van de douane mijn sigaretten controleren omdat ze uit Tenerife kwamen
Al met al een half uur verder
Mocht trouwens in de tussentijd ook niet mobiel bellenEn geen raam open doen
Indeed twas diequote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef de_huig het volgende:
leuk verslagje![]()
en die donkey mashup..misschien dezelfde als jack of sound in zn decibel setje had zitten?
Davide Sonar - Reactor?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:44 schreef DJ_ het volgende:
tvp , en kan iemand mijn geheugen opfrissen ?
hoe heet die remix van de matrix theme ook al weer ?
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieetquote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Indeed twas die![]()
En foto's/vid's doe ik niet aan. Nu heb ik niet de juiste foon daarvoor (+ geen kabeltje) maar ik zag Stanley ook druk aant filmen
Meesterlijk ik krijg altijd het gevoel dat die man nooit los gaat omdat hij bijna elke nieuwe track op film heeft staan.. Maar hoorde hier een keer dat ie ook wel los gaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieet
Dat filmpje doet me zoveel zin geven aan deze aankomende zomer, kijk nu al echt uit naar al die outdoorsquote:
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
en hij filmt niet continu hoor, meestal nieuwere tracks en losgaan zie ik hem ook wel doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..
thanksquote:
wel traag ingemixed zeg :/quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
en hij filmt niet continu hoor, meestal nieuwere tracks en losgaan zie ik hem ook wel doen.
groep van 4 lui meestal, 1 drinkt er niet; dus rijdt 1 van de 3 heen en rijdt kameraad die niet drinkt terugquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:44 schreef poiuytr het volgende:
Nog nooit nuchter in een discotheek of cafe geweest, bob je om de week met kameraden of is er 1 die geen alcohol drinkt?
Grolschquote:
dat zou pas ziek goed zijn!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
A1. Josh & Wesz - Like Thiz
B1. Josh & Wesz - Houze Muzik
B2. Josh & Wesz - Fucking Posers
x2quote:Op zondag 8 maart 2009 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
wat blijft Alpha twins - Fragile toch een fucking zieke plaatdie climax
![]()
Heel de A2 set blijft geniaal![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan me nog wel zo'n filmpje herinneren, had Alphaverb, dacht ik, zo ene liedje gemaakt met iets van Stanley heb jij je cam nog aan ofnieet
Decibel 2008, Southstylers livequote:
dat was hij, is hij nu niet meer. maar als er een vette artiest komt, is hij wel in NY te vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef poiuytr het volgende:
Volgens mij is die man ook nog DJ of Lightjockey in NY omdat ie altijd vanuit de booth filmt?
Deze is datquote:Op zondag 8 maart 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar hoor je dat stukje ook van van cam nog aan ofniet, maar ik weet zeker dat het ook nog een keer was in NY, ReMcOre heeft dat filmpje geloof ik wel een keer gepost..
volgens mij was ik daar niet, dus ik heb niet geschreeuwdquote:
Owquote:Op maandag 9 maart 2009 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij was ik daar niet, dus ik heb niet geschreeuwd
Toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld hij dat filmpje van Stanley op Decibel, waarbij je mij hoort schreeuwen of hij nog aan het filmen isquote:
haha dat is wel vetquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld hij dat filmpje van Stanley op Decibel, waarbij je mij hoort schreeuwen of hij nog aan het filmen isen dat zinnetje heeft Alphaverb gebruikt voor die Edit, maar dat is weer een ander filmpje
en dát filmpje bedoel ikquote:Op maandag 9 maart 2009 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat zinnetje heeft Alphaverb gebruikt voor die Edit, maar dat is weer een ander filmpje
Dankuquote:
Leuk verslag, voor 7E zeker een toppertje als ik dat zo hoor, jammer dat A-lusion zo tegenviel, ik heb em nog nooit live gezien maar is toch een van m'n favo dj'squote:Op maandag 9 maart 2009 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
even een kort verslagje van Night Of The DJ's - Evolution Sector @ Takens:
kwamen rond 23.45 binnenzetten, Josh & Wesz waren net begonnen en wat ons opviel was dat het nog erg rustig was! normaal volle bak met kampers en ander jong stakkerig volk, maar die waren zeker allemaal naar Masters heen
paar strakke platen gehoord, waaronder Ready en Kaboom van Alphaverb, Like Thiz, 2 Donkey Rollers platen; al met al een zeer aangename set die ook nog eens tot 01.15 duurde![]()
geluid viel na 12-en wel even bijna uit, je hoorde zo goed als niks, alleen de bass bleef dreunen
maar dat was met 2 seconden gepruts weer opgelost en toen konden we weer verder
daarna 15 minuutjes B-Front, openen met Dozer - Relax, daarna nog ff nieuwe track van hemzelf. en toen was het tijd voor 'the moment i was waiting for': 2 Sidez live![]()
en ik werd zeker niet teleurgesteld, ik ben samen met 2 kameraden een half uur lang helemaal uit m'n dak gegaan, gewoon alles kwam voorbij
![]()
![]()
![]()
ik noem: Resimulated (Old Version), Grainable System Overdrive (ofzoiets
), God, Escape From Reality, Freakin' en ze sloten af met Fuck It (Extreme Hard Vocal Edit)
![]()
![]()
ik wist niet meer waar ik het had, wat een geniale ultieme onovertroffen set!! ik heb nog nooit zulke wrede kicks gehoord en dat gewoon een half uur lang, met dik geluid moet gezegd worden, dan moet je wel gassen!!
toen beetje bijgekomen en chillend naar Scope DJ geluisterdzette een mooie set neer, soort edit van Lockdown gehoord en verder ook nette set
A-lusion als afsluiter, daar had ik me meer bij voorgesteld. We Are One kon me in het echt niet bekoren, verder veel Headhunterz werk etc.
nee, dat deed het niet echt voor mij, dus iets voor 4-en weggegaan.
op de terugweg een balletje mayo gehaald in Almelo![]()
al met al een hele vette avond gehad voor ¤ 7, met dik geluid en vette sets
![]()
deze liveset van 2 Sidez was beter dan die bij Scantraxx en op mijn all-time lijst van livesets kruipt deze nu op een close 2e plek, heeeeeel dicht achter de gedeelde 1e plek van Bazz Implant @ DefQon.1 2008 / AVIO @ QuakeDance 2008![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef Elwood1802 het volgende:
Net theorie gehaalt veur de motor
Hier mensen die de theorie nog moeten halen? [TK] Theorieboek Motor
hij was ook altijd 1 van mijn favo DJ's, maar laatste half jaar weinig van gehoord of gezien (hij was bezig met 3 nieuwe platen heb ik me laten vertellen) en dan valt zo'n 1e keer toch tegen; jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Leuk verslag, voor 7E zeker een toppertje als ik dat zo hoor, jammer dat A-lusion zo tegenviel, ik heb em nog nooit live gezien maar is toch een van m'n favo dj's
Wat ik weet was dat hij nieuwe platen aan het maken was. En dus een Live-Act in voorbereiding.. Mijn vraag.. Misschien een album? Het werd ook stil bij oa Zany toen hij daarmee bezig was.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was ook altijd 1 van mijn favo DJ's, maar laatste half jaar weinig van gehoord of gezien (hij was bezig met 3 nieuwe platen heb ik me laten vertellen) en dan valt zo'n 1e keer toch tegen; jammer
ja, die live-act is ook nog beetje vaag allemaal; weinig nieuws over tot nu toe... en een album van A-lusion, dat zou wel vet zijn! maar zie het nog niet gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat ik weet was dat hij nieuwe platen aan het maken was. En dus een Live-Act in voorbereiding.. Mijn vraag.. Misschien een album? Het werd ook stil bij oa Zany toen hij daarmee bezig was.
Ik vind A-Lusion meer naam hebben dan Crypsis, terwijl die ook met een album komt.. Dus wat dat betreft ben ik dat met je oneens.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik ook niet, hij heeft naar mijn ogen nog te weinig geproduced + z'n naam is nog niet groot genoeg om een solo album te maken
Dat is heul geen trailer, ik voel me bedrogen.quote:
quote:Oplegger; een aanhangwagen die door middel van een kingpin op de koppelschotel van een trekker wordt gekoppeld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trailer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. buurmeisje ook op de Qlimax DVD staat
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:29 schreef LeonH het volgende:
Ah. Zie net dat m'nik vind haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. buurmeisje ook op de Qlimax DVD staat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aantrekkelijkThe only limit is your own imagination
Hij staat ook in je pm toch? nja een rip..:9quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Crypsis - Statement II
Minus is More (30 maart)
A1 - Tuatara
A2 - Highest Pressure
B1 - Oppose the Majors
B2 - Chaser
Wat een H-E-L-D!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind haarmjah ze mag met mij bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in bedAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:wat een romanticus die BartmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Crypsis - Statement II
Minus is More (30 maart)
Reclame maken in Australiëquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Rip reclame voor de australische defqon
zwaar x2!!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
IK WIL LIKE THIZ NUUUUUUUU, die is toch uit vandaag?!?!?! of WEER uitgesteld?
leuke garpquote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Schatje mag ik je ....
ow wacht ik heb je foto al![]()
2 vinyls in korte tijd en nog een album op stapel, dan krijg je toch gauw het idee dat het snel snel moest... en de kwaliteit/originaliteit wat aan de kant geschoven wordt!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Crypsis statemtn II wederommaar hij moet wel uitkijken dat niet alles op elkaar blijft lijken
Vind die vinyls wel kneiter dikkquote:Op maandag 9 maart 2009 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zwaar x2!!
[..]
leuke garp![]()
[..]
2 vinyls in korte tijd en nog een album op stapel, dan krijg je toch gauw het idee dat het snel snel moest... en de kwaliteit/originaliteit wat aan de kant geschoven wordt!
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:26 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind haarOp die foto niet zo nee. Op zich wel een mooie meid heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aantrekkelijk11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
ik nog steeds de Defqon 07 dvdquote:Op maandag 9 maart 2009 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
keek gisteren Qlimax 2008 DVD met vriendin, die zag ook nog een bekend langskomen
PS: ik moet nog steeds Decibel DVD kijken
Daar heb ik Bartman altijd voor. Die heeft inmiddels een mooie collectie van Q & B2S Dvd'tjes in de kast staan. Als mijn geheugen mij weer eens in de steek laatquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
ik nog steeds de Defqon 07 dvd
Sindsdien heb ik geen Q-dvd meer gekocht.
4 trackerquote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Crypsis - Statement II
Minus is More (30 maart)
A1 - Tuatara
A2 - Highest Pressure
B1 - Oppose the Majors
B2 - Chaser
Wat een H-E-L-D!
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Daar heb ik Bartman altijd voor. Die heeft inmiddels een mooie collectie van Q & B2S Dvd'tjes in de kast staan. Als mijn geheugen mij weer eens in de steek laat, dan kan ik altijd een beroep doen op zijn collectie om wat fraaie herinneringen op te halen
Aawezigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag 10 april is er weer een Dangerouzmind bij Lucky in Rijssen:
22:00 - 23:00: ArmenianBoy
23:00 - 00:30: Alphaverb
00:30 - 02:00: Wildstylez
02:00 - 04:00: D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00: Max B. Grant
1,5 uur Alphaverb, 1,5 uur Wildstylez en 2 uur D-Block & S-te-Fan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Defqon precies een maandje eerder.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maar we beginnen goed
21 mar Promo
--
25 april InQontrol
--
23 mei SWAT
30 mei Emporium
6 juli Intens
13 juli Defqon
--
6 juni Groundzero
27 juni Awakenings Festival
--
15 aug Decibel
*22 aug Q-Base?
29 aug Mysteryland
dachtetwelja, dachtetwel!
nou..weinig..het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef ElDani het volgende:
Beste line-up moet ik zeggen!
Overigens gaat er volgens mij niet zo veel gebeuren de komende tijd op hardstyle-gebied. Een hoop line-ups van grotere feesten zijn al binnen en we wachten met zijn alle op een stel vinyltjes (Crypsis, Noisecontrollers, WEB van Zany's sampler etc)
Helaas voor jou is J&W WEER uitgesteld @ Recess.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
JOSH & WESZ VINYL NIE VERGETUH
Dominator outdoor zit er ook nog tussen.. 25 juni dacht ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ennuh ja, defqon mag dr wel op nu, q-base mag de datum ook wel geprikt worden zodat ik weet of het wel of niet met mysteryland tegelijk valt.
maar we beginnen goed
21 mar Promo
--
25 april InQontrol
--
23 mei SWAT
30 mei Emporium
6 juli Intens
13 juli Defqon
--
6 juni Groundzero
--
15 aug Decibel
*22 aug Q-Base?
29 aug Mysteryland
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Josh & Wesz - Like Thiz
Date: Wednesday, April 01, 2009
En dan op 1 april: grapje, hij is uitgesteld naar 23 juliquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Helaas voor jou is J&W WEER uitgesteld @ Recess.nl
Josh & Wesz - Like Thiz
Group: Vinyl
Style: Hardstyle
Artist: Josh & Wesz
Label: Hardcopy Recordings
Code: HC011
Type: 12"
Date: Wednesday, April 01, 2009
Status: pre-release
Price: ¤ 7,49 ex. (¤ 8,91 incl. VAT)
13 juli Defqon? Zullen we dat maar in Juni houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ennuh ja, defqon mag dr wel op nu, q-base mag de datum ook wel geprikt worden zodat ik weet of het wel of niet met mysteryland tegelijk valt.
maar we beginnen goed
21 mar Promo
--
25 april InQontrol
--
23 mei SWAT
30 mei Emporium
6 juli Intens
13 juli Defqon
--
6 juni Groundzero
--
15 aug Decibel
*22 aug Q-Base?
29 aug Mysteryland
ah ik had het nog niet gezien. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:40 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha ff foutje met juni / juli
maaruh leonh,
Decibel en Mysteryland staan al geplanned, en mysteryland hebben ze nu inneens de laatste week van augustus gezet ipv de week na decibel!
Daarom hoop ik dus dat q-dance nu q-base de week na decibel planned, anders vallen mystery en q-base samen en dat zou jammer zijn / bezoekersaantallen verneuken
Ik weet niet of ik dit zo leuk vind.. Het is misschien leuk om een keer te draaien, maar iedere DJ gaat dit ding dus helemaal stukdraaien.. Achja.quote:Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (SCAN041)
Label: Scantraxx
Vinyl: 6 April 2009
WEB: Waarschijnlijk niet
A1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Original Mix)
B1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Arcadipane mix)
Source: Astral music
Samples:
https://www.astralmusic.com/#itemno=AC1 ... =HARDSTYLE
6 april, dat is precies op tijd om op Emporium en Defqon.1 te draaien, net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef ElDani het volgende:
Outiside Spacer gaat uitgebracht (en uitgemolken) worden..
[..]
Ik weet niet of ik dit zo leuk vind.. Het is misschien leuk om een keer te draaien, maar iedere DJ gaat dit ding dus helemaal stukdraaien.. Achja.
Frontliner, wat doe jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zo leuk vind.. Het is misschien leuk om een keer te draaien, maar iedere DJ gaat dit ding dus helemaal stukdraaien.. Achja.
Eerder Scantraxx wat doe je.. Je eigen marktpositie verneuken en voor uitmelken het grote geld gaan??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Frontliner, wat doe je
@mstx: owjah kunne we handjes in de lugt doe nensoww
en als die stukje komt dat die musiek wegvalt doen we helemaal sow fannuhh![]()
![]()
!!!VET!
jah man dat is fet lagguh als die dj zo de plaat laat vastlopen!!!111!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:55 schreef 16meter het volgende:
@mstx: owjah kunne we handjes in de lugt doe nensoww
en als die stukje komt dat die musiek wegvalt doen we helemaal sow fannuhh![]()
![]()
!!!VET!
Vond het eerder een leuke optie voor de nieuwe Scantraxx unreleased iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb serieus nog geen enkele dvd gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef CrustyClown het volgende:
Daar heb ik Bartman altijd voor. Die heeft inmiddels een mooie collectie van Q & B2S Dvd'tjes in de kast staan. Als mijn geheugen mij weer eens in de steek laat, dan kan ik altijd een beroep doen op zijn collectie om wat fraaie herinneringen op te halen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:02 schreef mstx het volgende:
jah man dat is fet lagguh als die dj zo de plaat laat vastlopen!!!111!!1![]()
clippies van Showtekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef poiuytr het volgende:
Dance-liefhebbers krijgen eigen tv zender
Ik weet niet of we hier zo blij mee moeten zijn!
Patrick Jumpeng, DJ Porny, Jeckyll & Hyde, Blademasterz en meer! SMS HARDSTYLE AAN naar 4529 en ontvang deze vetuh ringtoon op juh mobiel!!!11111quote:
j3 v3rg33t n4tuUrlyK mr. Put4..... PUTA MADRE 696969 PUTA MADRE.. Ik wIl Wi3T r0kuhhhhh!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Patrick Jumpeng, DJ Porny, Jeckyll & Hyde, Blademasterz en meer! SMS HARDSTYLE AAN naar 4529 en ontvang deze vetuh ringtoon op juh mobiel!!!11111![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Patrick Jumpeng, DJ Porny, Jeckyll & Hyde, Blademasterz en meer! SMS HARDSTYLE AAN naar 4529 en ontvang deze vetuh ringtoon op juh mobiel!!!11111![]()
Ik sta altijd open voor avontuurtjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ vastlopende plaat -> Ja zeetie
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Dan is het mss wel van anderhalf jaar geleden maargoed.quote:# ustoopia Says:
juni 19th, 2007 at 0:51
[..YouTube..] dit is wel zo fuck*n asociaal vet. het zo gewoon bijna verboden moeten worden zo dik stampt deze plaat. ik voel die shit tot in het diepste van m’n botten en m’n ziel. ik ga al meer dan 10 jaar voor de hardere stijlen want ik ga er helemaal van uit me plaat. de beste gasten van showtek zijn gewoon geniaal. ze weten precies wat iemand zoals ik die met heel z’n gevoel op zo’n feest staat wil horen. ik ben grote fan, ik vind ze geweldig. party on
# activision1 Says:
juni 19th, 2007 at 15:00
[..YouTube..] ja lijkt me duidelijk toch
# RickRossen Says:
juli 10th, 2007 at 12:29
[..YouTube..] deze FTS blijft gewoon de beste!! er is sinds kort ook een re-make van FTS door showtek dt wel maar die plaat is lang nie zo goed als dees!!!
# maffears Says:
september 6th, 2007 at 12:08
[..YouTube..] showtek fts is zo fucking masterlijk
this is what i love
I can’t stop loving
get wasted on party’s from nine to seven in the morning
Straks begint ie het ook nog echt mooi te vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
puur voor de grap een cdtje vol met terror plempen en aan hem gevenzullen papa en mama leuk vinden
Die zijn nu al aan het balen nu ze dit hoorde, aangezien ze me wel eens horen mixen als ze op bezoek komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
puur voor de grap een cdtje vol met terror plempen en aan hem gevenzullen papa en mama leuk vinden
LMFD??quote:
de eerste keer was eigenlijk beneden in de zaal (daar was ik bij) ze draaiden alleen niet zelf, want ze konden het nog niet echt, kameraad van hun draaidequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:21 schreef NLS04 het volgende:
half uur durende video van de allereerste keer Noisecontrollers live (NY Hengelo)
EDIT
Natuurlijk gemaakt door stanley![]()
Iemand zin om een tracklist te bouwen?
het is niet te zien, maar ik stond toch echt vooraan met kameraad hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:36 schreef 16meter het volgende:
stelletje halve tammen daar bij die NC liveset.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
kicks kicks kicks!
M'n neefje van 7 komt net naar me toe: Ome Leon, zou je me eens van die boem boem boem muziek op een cd kunnen zetten?
Heb dat namelijk altijd opstaan als ik hem af en toe van school ophaal
juist, goed voor de opvoeding van het kereltjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ook echt alleen vooraan gaat het los in dat filmpje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
het is niet te zien, maar ik stond toch echt vooraan met kameraad hoorfeestje was dat toen, kende al wel paar platen en zo'n eerste keer is altijd vet
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
En ook echt alleen vooraan gaat het los in dat filmpje.
Ik heb gekeken tot aan Aliens.. zo een beetje de enige track die ik herkende.. We are.. dan ook nog wel. Maar die allereerste platen van hun heb ik niet alles van meegekregen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogdus bijna niemand wist wat er ging komen qua muziek, beetje lauwe bedoeling dus...
hmmm, zal dan eens proberen tracklist te maken van het weekendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot aan Aliens.. zo een beetje de enige track die ik herkende.. We are.. dan ook nog wel. Maar die allereerste platen van hun heb ik niet alles van meegekregen.
Ohww ja, we hadden een topic zonder jou gestart, hadden we dat niet vermeldquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
jullie kletsen me de oren van de kop af hier zeg
zaterdag bassrulersOVERMINDS
x2quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Aliens vind ik nog steeds een dikke plaat,
nou..we zijn losquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb lekker een 30 min showtek mix gemaakt
en hijs kut en dat ligt niet aan de DJ en ook niet aan de software maar aan de platen![]()
okay dan party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers
[insert draaiorgel]
x9999 + 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
x9999
op Emporium was dat echtTHIS IS MY HOOD!
Maar sh0wtecK fOh laif toch,, !!``quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kenker, jullie hebben echt niks te doen..
alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat rap-stuk er goed bij vind passenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
x9999
op Emporium was dat echtTHIS IS MY HOOD!
is geen remake hoor, gewoon een 2008 versiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
x9999 + 1
jammer dat ze m bijna nooit meer draaien, vooral zo'n remake zoals op emporium....juweeltje
echt hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kenker, jullie hebben echt niks te doen..
Lolololololo-lauralyrics werkt net als wiki; user-inbreng .... dit ziet & klinkt nergens naarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat rap-stuk er goed bij vind passen
quote:Little brothers is grown
Don't abortion your womb
we need more warriors soon
Star, sun and the moon
Think you're ready to fly
Coward this is ?? ??
Brothers the time is now
Rep rep.. Fly!
ik had zin om te SOGGENquote:Kenker, jullie hebben echt niks te doen
Klopt! Ik vond zijn set op Qountdown ook fijn! Leuk dat zo iemand de ruimte krijgt op een feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
Niet dat het echt hardstyle is, maar vind dat hardtrance setje van Fausto op Trance Energy wel errrug lekker
Ik denk dat het heel moeilijk is voor die gasten om een groter podium toegewezen te krijgen aangezien het bij alle andere podia ook stikdruk was. wel beter dat het weer georganiseerd word.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
Komt dit jaar weer hardstyle met koninginnedag in arnhemWas vorig jaar echt bomvet alleen beetje jammer van de drukte. Hopen dat ze dit jaar wat meer ruimte krijgen
ik had ff PB gestuurd naar iemand van Global Soundz, die zei al dat het deze week in de agenda kwamquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
Komt dit jaar weer hardstyle met koninginnedag in arnhemWas vorig jaar echt bomvet alleen beetje jammer van de drukte. Hopen dat ze dit jaar wat meer ruimte krijgen
mijn broertje was ook daar aanwezig. Ik besloot zelf op het laatste moment om niet te gaan. Heul veul spijt van achterafquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogdus bijna niemand wist wat er ging komen qua muziek, beetje lauwe bedoeling dus...
dat is achteraf dan wel balen nu je dit allemaal zo weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef kollie het volgende:
[..]
mijn broertje was ook daar aanwezig. Ik besloot zelf op het laatste moment om niet te gaan. Heul veul spijt van achteraf
furybox![]()
zou gaaf zijn als ze dat soort platen weer eens draaienquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is achteraf dan wel balen nu je dit allemaal zo weetFurybox inderdaad een legendarische plaat, Luna draaide hem gewoon op Qlimax 2006 nog, toen kende ook bijna niemand ze en wij maar gillen en gassen
![]()
kom trouwens aardig wat oude plaatjes tegen in filmpje, wordt nog ff zoeken wat er allemaal in zit
die geweldige line was ik vergetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef Sethje het volgende:
obnoxious und crazy
Z'n setjes op Qlimax en Black zijn ook echt uberquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
Niet dat het echt hardstyle is, maar vind dat hardtrance setje van Fausto op Trance Energy wel errrug lekker
Dus hij draait nog wel ?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
02:30 - 04:00: The Prophet
jep en nog redelijk vaak ook de komende tijd : http://partyflock.nl/artist/301:The_Prophet.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dus hij draait nog wel ?!
Lange tijd stil geweest
Jammer dat The Pitcher zo vroeg moet. Had hem liever omgedraaid met Crypsis, alhoewel ik die helemaal niet ken eigenlijk. Misschien is het wel wat... De laatste vier setjes sowieso knallen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Sethje het volgende:
vette timetable op reset trouwens
Mainstage
23.00 – 00.00 The Pitcher
00.00 – 01.00 Kold Konexion
01.00 – 02.00 Crypsis
02.00 – 02.30 Headhunterz (live!)
02.30 – 04.30 Tatanka vs. Zatox
04.30 – 05.00 Noisecontrollers (live!)
05.00 – 06.00 D-Block & S-te-Fan
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Crypsis, alhoewel ik die helemaal niet ken eigenlijk. Misschien is het wel wat...
Crypsis is tot nu toe een van mijn nieuwe heldenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Persoonlijk had ik zelfs HHZ nog voor Crypsis gezien
Hoezo is dat jammer? Live is altijd vet, nummers worden lekker snel doorgemixed, net wat dikkere kicks etc. En het is niet meer dan logisch dat ze niet voor eider feest een nieuwe liveset in elkaar zetten, dat is niet te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef ElDani het volgende:
HHZ live is hetzelde als Hard Bass.. Beetje jammer..
En wie heeft verzonnen om The Pitcher te laten openen en DBSTF te laten sluiten?? Ik zou sluiten aan Tat & Zat overlaten! Die weten hoe dat moet!
Ik had persoonlijk Kold Konexxion laten openen..
ja gek, dan krijg je pas een geniale livesetquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:25 schreef kollie het volgende:
[..]
zou gaaf zijn als ze dat soort platen weer eens draaien
Rate Reducer Remix en Wildstylez zijn Numbers Hard mix worden uitgebracht. Verwachting op he tmoment is half april.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef RiKe het volgende:
Lekker aan het woggen hier(werk ontwijkend gedrag):p
Tevens tvp.
Begreep ik nou goed dat HHZ wat edits uit gaat brengen?
gelukkig maarquote:
Tja een bekende naam geeft wel een dikke boost aan je belevingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
ik hoorde et begin niet van de set dus wist niet wie er draaide, vond em niet zo eerlijk gezegd en toen ze op het eind zeiden dat et DBSTF was... viel et erg tegen :/
Dat slaat dus echt compleet nergens op....wat maakt het nou weer uit wie er draait....een setje is toch vet of hij is het niet. Los daarvan ben ik het er niet mee eens dat het geen vet setje is....quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
ik hoorde et begin niet van de set dus wist niet wie er draaide, vond em niet zo eerlijk gezegd en toen ze op het eind zeiden dat et DBSTF was... viel et erg tegen :/
Welke hype? Er is helemaal geen hype rondom die track volgens mij hoor...je hoort er amper wat over. Hij is erg simpel maar wel lekker in het gehoor, de kicks zijn typisch dbstf en klinken live errug lekker....geen topper maar leuk b-kantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef ElDani het volgende: Ik snap alleen helemaal niets van die gigantische hype rond Shallow Planet, ik vind het geen bijzondere track!
Echt een TE vette plaat ben blij dat ik hem zelf af en toe kan draaien, wie wil me aanrakenquote:Die mashup is wel erg leuk gedaan..
Wat is dat voor teringherrie zeg.....wat een kutplaat...zaterdag draaide dbstf hem en ook frequencerz, ik schrok me 2x echt kapot...het is echt lomp om het lomp doen ofzoquote:En ook natuurlijk Choirs![]()
![]()
heb hem volgens mij wel geluisterd, maar is niet echt blijven hangenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is dat voor teringherrie zeg.....wat een kutplaat...zaterdag draaide dbstf hem en ook frequencerz, ik schrok me 2x echt kapot...het is echt lomp om het lomp doen ofzo
gehoord bij Alpha2 @ NY laatst, heerlijke plaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Sethje het volgende:
Ik ben ook helemaal verliefd geworden op Psyko Punkz - Overclipping, nu paar keer live gehoord en wat gaat die los zeg!
click click! psyko punkz trick!
daar ben ik ook van hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar ik ben dan ook van de hardere (lees: Rauwere) hardstyle en minder van die überblije melodietjes die je vaak tegenwoordig
ik ben geen standaard klant wat betreft hardstyle, bijv een aantal producties van scantraxx van de laatste tijd kunnen me gestolen worden maar ik vind Unlocked van Luna dus wel weer heel vet![]()
die hoorde ik net ook nog, had CD van DefQon.1 2008 opstaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef NrSiX het volgende:
Vandaag in de auto kwam coone - xpress yourself langs, best een lekkere (oude) plaat eigenlijk
dat is mooi manquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef NrSiX het volgende:
Volgende week word het druk.. want *tromgeroflpantofl*
* NrSiX gaat eindelijk eens uit huis![]()
[ontopic]dus, even geen hsfeestjes meer[/ontopic]
daar ben ik al half jaartje mee bezig ofzo, maar de vriendin is volgend jaar klaar met school en gaat dan aan het werk. dus dan word de zoektocht pas echt serieus, tot die tijd plannen makenquote:
En Today is Tumorrowquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef kollie het volgende:
Ik vind zany's album wel van toegevoegde waarde
Eenschquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Zowiezo doen DJ-namen me vrij weinig, kan daarom dat idoleren niet uitstaan, waardeer toch elke track apart
hardbass chapter 16quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Sc0tTy het volgende:
geef mij mara gewoon mix cd's lekker gevarieert ipv 1 artiest
ik vind meestal niet een nr goed of fout omdat het van een bepaalde artiest komt maar ik heb wel van sommige artiesten hogere verwachtingen dan van anderen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef mstx het volgende:
Mensen die bij voorbaat al nummers vet vinden omdat ze van een bepaalde artiest zijnEn dat geldt ook voor onbekendere dj's
Vergeet niet dat de meeste mensen het liefst gewoon CD's luisteren i.p.v. vinyls. Ik luister in de auto ook nooit losse nummers maar altijd mixed cd's (of livesets) omdat ik niet 2 minuten naar een intro wil luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:04 schreef ElDani het volgende:
Los van dat vind ik dat hele gedoe met CD's maken een beetje overdreven. Als je gewoon vinyls blijft maken is het ook prima. Maarja, CD = fans en de 10 mensen die hem kopen, de rest download hem gewoon van het net, die hadden net zo goed vinyls/WEB kunnen kopen.. Oja die worden er altijd achteraan gegooid.
Je hebt tegenwoordig een x aantal nieuwe livesets per dag. Neem er 1 en brand hem. Natuurlijk, niet alles is even goed, maar er zijn op het moment genoeg DBSTF live-sets te vinden, om dat voorbeeld er maar even bij te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste mensen het liefst gewoon CD's luisteren i.p.v. vinyls. Ik luister in de auto ook nooit losse nummers maar altijd mixed cd's (of livesets) omdat ik niet 2 minuten naar een intro wil luisteren.
Daar zitten die nieuwe nummers van de CD natuurlijk niet in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig een x aantal nieuwe livesets per dag. Neem er 1 en brand hem. Natuurlijk, niet alles is even goed, maar er zijn op het moment genoeg DBSTF live-sets te vinden, om dat voorbeeld er maar even bij te houden.
Als een artiest geen CD zou maken zou je die ook niet hebben.. (daar begon de discussie mee toch?:P) Dan heb je promo's die ze draaien! Is toch ook leuk..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zitten die nieuwe nummers van de CD natuurlijk niet in.
Huurhuisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
NrSix, huisje gekocht/gehuurd? op kamers ? of wat?
Die had ik ook op in de autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die hoorde ik net ook nog, had CD van DefQon.1 2008 opstaan
Daarom, meer details:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is mooi mangeef eens ff wat meer details
en jammer dan de feestjes nu wat minder worden, maar eigen plekje is ook vet chill
ben 'bang' dat dat nu wel beetje aan het gebeuren is...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ookal? Waarom?? moet echt geen mode worden om maar albums te gaan uitpoepen...![]()
toevallig is dat dan weer hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huurhuisje
[..]
Die had ik ook op in de auto
kijk aan, mooi voor elkaar zo te horenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huurhuisje
[..]
Daarom, meer details:
Flatwoning met 2 slaapkamers
1 Min lopen vanaf mijn huidige ouderlijk huis
30 sec eerder op mijn werk, wat nu ook maar 2 min is
2e etage (hoogste). Geen directe linkerbuur, wel rechter.
Sleutel woensdag halen, vanaf donderdag klussen =]
Ga er zonder vriendin wonen, die heeft inmiddels een kamer in het altijd leuke Groningen.
moet ik ook nog ff doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgen maar eens kaartje voor emporium halen
Gaat goed komen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk aan, mooi voor elkaar zo te horenwe willen natuurlijk dan woensdag/donderdag wel foto's van je nieuwe crib hebben
sorry man, iets veel te hoog Cascada-gehalte voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk
knip
Ben ik nu een uber-gaylord-jump-klapjosti ?![]()
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboerquote:1. Zany - Animated Audio
2. Floorcrushers - Psycho Stylez
3. Wildstylez ft. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
4. Dark Oscillators - Nero
5. Clive King - Pure Cocaine
6. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz remix)
7. Outsiders - Maneater
8. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
9. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
10. Beat Providers - The Solstice
11. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
12. Alpha Twins - Fragments
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
Ik bedoelde eigenlijk CD 2quote:
smaakvolle tracklistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef LeonH het volgende:
Even spammen.
Nu op Falcon FM! En vanaf nu iedere vrijdag op zaterdag van 1 tot 2 'snachts DJ Corleone in the mix!
Deze week deze tracklist:
[..]
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboer
en wordt veel te weinig gedraaidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijft dat toch een heerlijke track!
Sorry? SORRY?? Heel mn zolder ligt vol met sorry's ... daar koop ik nix voor hèquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef NLS04 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk CD 2CD1 nog nooit geluisterd en als dit erop staat zal het ook zo blijven. Get is aanstekelijk deuntje maar hoort naar mijn idee meer bij cascada zoals 16 meter al zei.. sorry
![]()
Foto? Misschien iets voor InQontrol.quote:Wtf is dat trouwens van Q-dance dan met je pasfoto sturen?Gaan ze die gebruiken voor de show ofzo?
En als je nix met pods / kasten en/of boeren hebtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef LeonH het volgende:
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboer
Dan ga je gewoon hier heen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:14 schreef Da_Ripper het volgende:
En als je nix met pods / kasten en/of boeren hebt
Uit de Q-dance mail:quote:
quote:In Qontrol - 25042009
Who is in qontrol?
If it's you, prove it and forward your passport photo to:
whoisinqontrol@q-dance.nl.
By doing this you'll be a part of In Qontrol 2009 and have the chance to be selected as one of the future owners of the In Qontrol package.
Is it you?
quote:outro (niet teveel op letten ik vond het leuk en had tijd over )
Deze kwam weer eens langs in mijn playlistquote:D-Block & S-Te-Fan vs Josh & Wesz vs Pila & The Scientist vs The Bazz Pimp @ Hardhouse Generation (Club Fresh / Fresh FM) (23-05-2007)
Tracklist
01. D-Block & S-te-Fan - Guilty
02. Scope DJ - Lockdown
03. Showtek - No Harder
04. Kevin Kaos - Fracture
05. Blademasterz - One Blade
06. D-Block & The Bass Pimpz - Rock Diz Joint
07. Chickz On Fire - Aanstekaaah!
08. D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
09. Builder - Her Voice (Dub Mix)
10. Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
11. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
12. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
13. Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Zeer lekker setje zegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deze kwam weer eens langs in mijn playlistToch wel een van mijn favo setjes
Idem, maar ik zocht even het dbstf setje van fresh fm, en toen pakte hij ook dezequote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zeer lekker setje zeg
Jammer dat ik altijd te lui ben om al die hardstyle van 2 jaar geleden op te zoeken in mijn laptop..
Heb ook niet normaal veel meer muziek op mijn laptop staan als je alles wil luisteren ben je wel een maandje zoet
Trouwens nieuwe cd van Technoboy las ik hier ergens hier?
van de site van frontliner. tjah....quote:12-03-2009 / Frontliner VS Acardipane – Outside World 2009
Off course all of you have noticed my former DJ Tool of Spacer, it became a bigger hit then I could ever imagine, and now, I’m thrilled to let you all know, after Scantraxx has negotiated with Marc Acardipane, Scantraxx now has the honour to release this remix on their own label!
Ik heb vannacht al een feestje gehad, zwaar naar de klote vandaag..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:12 schreef HarryVanDeTap het volgende:
iemand nog naar RESET vanavond?
lekkere lineup heb eigenlijk wel zin an een feessie
prima de luxequote:
E-Fect, toffe feesten waren dat altijdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Miami belch is gruwelijk.
Wat blijft dat toch een heerlijke track!
duuuuuus......quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef kollie het volgende:
[..]
van de site van frontliner. tjah....
Oud nieuws manquote:
http://partyflock.nl/party/137292:Bassrulers.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
afgezien van RESET is er vanavond ook totaal niks te doen
209 kilometer van 2 uur en 6 minuten zegt Google Mapsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/137292:Bassrulers.html
Trailer is rond uit waardeloos, beetje youtube beelden bij elkaar geplakt en een lineup erin verwerkt..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Oud nieuws man. Trailer doet me ook niks, maar dat doet het bijna nooit.
Met uitzondering van IQ dit jaar, fuck wat is dat vet gedaan!
en dat heb je er niet voor over om met Crusty en mij ouderwets te rammelen ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
209 kilometer van 2 uur en 6 minuten zegt Google Maps
ik moet toch ergens een grens trekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en dat heb je er niet voor over om met Crusty en mij ouderwets te rammelen ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand trouwens een goede rip van Wan Taim voor mij?
Die mag inderdaad wel een keer uitkomen, maar hoorde hier al keer dat ie waarschijnlijk op Scantraxx unrealesed komt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand trouwens een goede rip van Wan Taim voor mij?
quote:xX8BallX (1 maand geleden) Toon Verbergen
0
Antwoorden | Spam
Brennan Heart is a faggot with no producing skills and Frontliner just made commercial shit since he joined Scantraxx.
Sorry, wist 't niet doet het wel over de pm!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Vragen naar/proggies aanbieden voor rips/tracks wordt niet echt gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |