ik vind meestal niet een nr goed of fout omdat het van een bepaalde artiest komt maar ik heb wel van sommige artiesten hogere verwachtingen dan van anderen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef mstx het volgende:
Mensen die bij voorbaat al nummers vet vinden omdat ze van een bepaalde artiest zijnEn dat geldt ook voor onbekendere dj's
Vergeet niet dat de meeste mensen het liefst gewoon CD's luisteren i.p.v. vinyls. Ik luister in de auto ook nooit losse nummers maar altijd mixed cd's (of livesets) omdat ik niet 2 minuten naar een intro wil luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:04 schreef ElDani het volgende:
Los van dat vind ik dat hele gedoe met CD's maken een beetje overdreven. Als je gewoon vinyls blijft maken is het ook prima. Maarja, CD = fans en de 10 mensen die hem kopen, de rest download hem gewoon van het net, die hadden net zo goed vinyls/WEB kunnen kopen.. Oja die worden er altijd achteraan gegooid.
Je hebt tegenwoordig een x aantal nieuwe livesets per dag. Neem er 1 en brand hem. Natuurlijk, niet alles is even goed, maar er zijn op het moment genoeg DBSTF live-sets te vinden, om dat voorbeeld er maar even bij te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste mensen het liefst gewoon CD's luisteren i.p.v. vinyls. Ik luister in de auto ook nooit losse nummers maar altijd mixed cd's (of livesets) omdat ik niet 2 minuten naar een intro wil luisteren.
Daar zitten die nieuwe nummers van de CD natuurlijk niet in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig een x aantal nieuwe livesets per dag. Neem er 1 en brand hem. Natuurlijk, niet alles is even goed, maar er zijn op het moment genoeg DBSTF live-sets te vinden, om dat voorbeeld er maar even bij te houden.
Als een artiest geen CD zou maken zou je die ook niet hebben.. (daar begon de discussie mee toch?:P) Dan heb je promo's die ze draaien! Is toch ook leuk..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar zitten die nieuwe nummers van de CD natuurlijk niet in.
Huurhuisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
NrSix, huisje gekocht/gehuurd? op kamers ? of wat?
Die had ik ook op in de autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die hoorde ik net ook nog, had CD van DefQon.1 2008 opstaan
Daarom, meer details:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is mooi mangeef eens ff wat meer details
en jammer dan de feestjes nu wat minder worden, maar eigen plekje is ook vet chill
ben 'bang' dat dat nu wel beetje aan het gebeuren is...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ookal? Waarom?? moet echt geen mode worden om maar albums te gaan uitpoepen...![]()
toevallig is dat dan weer hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huurhuisje
[..]
Die had ik ook op in de auto
kijk aan, mooi voor elkaar zo te horenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Huurhuisje
[..]
Daarom, meer details:
Flatwoning met 2 slaapkamers
1 Min lopen vanaf mijn huidige ouderlijk huis
30 sec eerder op mijn werk, wat nu ook maar 2 min is
2e etage (hoogste). Geen directe linkerbuur, wel rechter.
Sleutel woensdag halen, vanaf donderdag klussen =]
Ga er zonder vriendin wonen, die heeft inmiddels een kamer in het altijd leuke Groningen.
moet ik ook nog ff doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Morgen maar eens kaartje voor emporium halen
Gaat goed komen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk aan, mooi voor elkaar zo te horenwe willen natuurlijk dan woensdag/donderdag wel foto's van je nieuwe crib hebben
sorry man, iets veel te hoog Cascada-gehalte voor mijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk
knip
Ben ik nu een uber-gaylord-jump-klapjosti ?![]()
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboerquote:1. Zany - Animated Audio
2. Floorcrushers - Psycho Stylez
3. Wildstylez ft. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
4. Dark Oscillators - Nero
5. Clive King - Pure Cocaine
6. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz remix)
7. Outsiders - Maneater
8. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
9. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
10. Beat Providers - The Solstice
11. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
12. Alpha Twins - Fragments
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
Ik bedoelde eigenlijk CD 2quote:
smaakvolle tracklistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef LeonH het volgende:
Even spammen.
Nu op Falcon FM! En vanaf nu iedere vrijdag op zaterdag van 1 tot 2 'snachts DJ Corleone in the mix!
Deze week deze tracklist:
[..]
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboer
en wordt veel te weinig gedraaidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat blijft dat toch een heerlijke track!
Sorry? SORRY?? Heel mn zolder ligt vol met sorry's ... daar koop ik nix voor hèquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef NLS04 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk CD 2CD1 nog nooit geluisterd en als dit erop staat zal het ook zo blijven. Get is aanstekelijk deuntje maar hoort naar mijn idee meer bij cascada zoals 16 meter al zei.. sorry
![]()
Foto? Misschien iets voor InQontrol.quote:Wtf is dat trouwens van Q-dance dan met je pasfoto sturen?Gaan ze die gebruiken voor de show ofzo?
En als je nix met pods / kasten en/of boeren hebtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef LeonH het volgende:
Als het goed is binnenkort te krijgen bij de podcastboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |