ja gek, dan krijg je pas een geniale livesetquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:25 schreef kollie het volgende:
[..]
zou gaaf zijn als ze dat soort platen weer eens draaien
Rate Reducer Remix en Wildstylez zijn Numbers Hard mix worden uitgebracht. Verwachting op he tmoment is half april.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef RiKe het volgende:
Lekker aan het woggen hier(werk ontwijkend gedrag):p
Tevens tvp.
Begreep ik nou goed dat HHZ wat edits uit gaat brengen?
gelukkig maarquote:
Tja een bekende naam geeft wel een dikke boost aan je belevingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
ik hoorde et begin niet van de set dus wist niet wie er draaide, vond em niet zo eerlijk gezegd en toen ze op het eind zeiden dat et DBSTF was... viel et erg tegen :/
Dat slaat dus echt compleet nergens op....wat maakt het nou weer uit wie er draait....een setje is toch vet of hij is het niet. Los daarvan ben ik het er niet mee eens dat het geen vet setje is....quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
ik hoorde et begin niet van de set dus wist niet wie er draaide, vond em niet zo eerlijk gezegd en toen ze op het eind zeiden dat et DBSTF was... viel et erg tegen :/
Welke hype? Er is helemaal geen hype rondom die track volgens mij hoor...je hoort er amper wat over. Hij is erg simpel maar wel lekker in het gehoor, de kicks zijn typisch dbstf en klinken live errug lekker....geen topper maar leuk b-kantjequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef ElDani het volgende: Ik snap alleen helemaal niets van die gigantische hype rond Shallow Planet, ik vind het geen bijzondere track!
Echt een TE vette plaat ben blij dat ik hem zelf af en toe kan draaien, wie wil me aanrakenquote:Die mashup is wel erg leuk gedaan..
Wat is dat voor teringherrie zeg.....wat een kutplaat...zaterdag draaide dbstf hem en ook frequencerz, ik schrok me 2x echt kapot...het is echt lomp om het lomp doen ofzoquote:En ook natuurlijk Choirs![]()
![]()
heb hem volgens mij wel geluisterd, maar is niet echt blijven hangenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is dat voor teringherrie zeg.....wat een kutplaat...zaterdag draaide dbstf hem en ook frequencerz, ik schrok me 2x echt kapot...het is echt lomp om het lomp doen ofzo
gehoord bij Alpha2 @ NY laatst, heerlijke plaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Sethje het volgende:
Ik ben ook helemaal verliefd geworden op Psyko Punkz - Overclipping, nu paar keer live gehoord en wat gaat die los zeg!
click click! psyko punkz trick!
daar ben ik ook van hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar ik ben dan ook van de hardere (lees: Rauwere) hardstyle en minder van die überblije melodietjes die je vaak tegenwoordig
ik ben geen standaard klant wat betreft hardstyle, bijv een aantal producties van scantraxx van de laatste tijd kunnen me gestolen worden maar ik vind Unlocked van Luna dus wel weer heel vet![]()
die hoorde ik net ook nog, had CD van DefQon.1 2008 opstaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef NrSiX het volgende:
Vandaag in de auto kwam coone - xpress yourself langs, best een lekkere (oude) plaat eigenlijk
dat is mooi manquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef NrSiX het volgende:
Volgende week word het druk.. want *tromgeroflpantofl*
* NrSiX gaat eindelijk eens uit huis![]()
[ontopic]dus, even geen hsfeestjes meer[/ontopic]
daar ben ik al half jaartje mee bezig ofzo, maar de vriendin is volgend jaar klaar met school en gaat dan aan het werk. dus dan word de zoektocht pas echt serieus, tot die tijd plannen makenquote:
En Today is Tumorrowquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:12 schreef kollie het volgende:
Ik vind zany's album wel van toegevoegde waarde
Eenschquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Zowiezo doen DJ-namen me vrij weinig, kan daarom dat idoleren niet uitstaan, waardeer toch elke track apart
hardbass chapter 16quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:09 schreef Sc0tTy het volgende:
geef mij mara gewoon mix cd's lekker gevarieert ipv 1 artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |