Dan was de keus simpel, Zak!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Mijn opvatting is van niet, want ze zijn nu weer van de X-Qlusive lineup af, en dat gebeurde direct de maandag na Qountdown. Dubbele boeking is het verhaal, maarja als je moet kiezen tussen draaien bij ZAK of draaien bij TBY X-Qlusive in de HMH?!
Tha Playah sloot XQ Showtek afquote:Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
The Playah mag van mij ook wel een keer een Q feestje afsluiten deze man heeft echt super fijne nummers gemaakt.
Fuck the Fame, Bounce, Still nr 1, Tha Bounce , Fuck the Titties stuk voor stuk harde klappers
Twas niet alleen maar op de PF line-up, ze hadden hun toch ook in dat peppy-magazine gestopt?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef Sethje het volgende:
Zak lag al ruimschoots vast en XQ was niet eens rond of iets dergelijks....Q had ze nooit op pf in de lineup mogen zetten....
als het daadwerkelijk zo is is het niet slordig maar eerder arrogant van Q, maarja hopelijk in de toekomst gewoon goed en knalle ze op alle festivals!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
en seth heeft wederom de inside info
dat is idd wel slordig van Q. nou ja voor mij is het makkelijker, nu hoef ik helemaal niet meer naar die bovenzaal geloof ik
Thilo en Evanti vroeger nog best vaak mee in de kroeg gestaanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde 'm laatst weer voorbij komen in een setje![]()
wil 'm over 'n massive soundsystem horen ... @ 3:30
Iets met een steen en liggen enzo.quote:
Geef mij dan de hhc versie maarquote:
hahahahahhahha, ja dit kan ik wel waarderen, leipe sjit oouwweequote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
Hier moeten meer producers iets mee doen
Botkanker in je soepquote:Op maandag 19 januari 2009 15:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hahahahahhahha, ja dit kan ik wel waarderen, leipe sjit oouwweekank a soup
![]()
"ik ben ook lid van de kanker pipo's"
hahahahaha
"paaaap, wanneer eten we weer kankersoep!"
eigenlijk wil ik er niet om lachen aangezien ik een hekel heb aan mensen die het K woord misbruikenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
Hier moeten meer producers iets mee doen
En toch ligt het gevoelig bij sommige mensen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik snap nooit die druk omtrent het schelden met kanker, alsof degene die dat doen niet weten hoe erg de ziekte is ofzo. Ken gasten die kanker overleefd hebben en er mee schelden, staat IMO totaaaal los van elkaar of je een kanker-tumor heb of dat je met kanker scheld...
ja kijk als ik ergens ben en iemand vraagt joh zou je er niet mee willen schelden dan probeer ik me in te houden. Maar ik snap die link nooit die men legt waardoor ze het zo erg vinden. Noem het beestje bij zn naam t is een vervelend deel van het leven maar het scheld zoals rip zeg veeeeel te lekker om niet te gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
En toch ligt het gevoelig bij sommige mensen.
Maargoed dat vinden de mensen die het wel doen maar raar en trekken zich er weinig van aan (helaas)
vlegelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Krijg de Tatankah![]()
Oud-Hollandsche Scheldwoorden FTW
kakhiel![]()
Van al die woorden gebruik ik alleen loeder en kwibus wel is... Beiden meer gewoon tegen vrienden om een beetje te zeuren ofwat.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Krijg de Tatankah![]()
Oud-Hollandsche Scheldwoorden FTW
kakhiel![]()
ik vind dat dan ook behoorlijk spottend tegenover deze baasquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Koepert het volgende:
En jantoeternuitje, drommels en potjandorie begin ik niet eens aan.
Preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Koepert het volgende:
K had dr ook n hekel aan, maar heb me dr maar een beetje overheen gezet. T is niet reeel om iedereen er vanaf te willen praten, en je kunt je wel vanalles aantrekken.
Godverdomme = godslasterend
Tering= ziekte
Kanker= ziekte
Fuck = seksistisch ofzo? Zal vast wel iemand vinden
En jantoeternuitje, drommels en potjandorie begin ik niet eens aan.
Vloek = emotie eruit gooien, beter dan slaan ofzo. Waar ik me wel weer aan irriteer is dingen als Kankervet, Kankergaaf etc etc...
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
1 OvergangWel een grappig moment, dv8 die voor de gein de koptel van zany wil pakken.. zany die hem geeft en wegrent
ik moet ook nog ff rondvragen hierquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is mooi , want ik zoek nog meer mensen
x2quote:
preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Sethje het volgende:
melo blijft erg dik van d,l&f remix vind ik
en dan gewoon een dikke jas aan en daar de hele avond pilsen met je kameradenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik wil zo een heineke walk-in koelkast gheeeeeeek![]()
Doe mij maar één gevuld met Grolsch, HJ of Jupiler dan....quote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
m'n pa en ik hoeven alleen nog maar m'n moeder om te praten en te overtuigen van het nut hiervanquote:Op maandag 19 januari 2009 16:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dat is ook de status hier momenteel, de schuur staat al vol met bier dus het is slechts een kwestie van ombouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
m'n pa en ik hoeven alleen nog maar m'n moeder om te praten en te overtuigen van het nut hiervan
Dat dus.. Het moet geen gewoonte wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Kben d'r ook niet echt een voorstander van, en neem het woord ook echt niet vaak in de mond.
Heel af en toe gebruik ik het wel want het scheld gewoon zo kk-lekkah
Eensch, maar k ben alleen gestopt met het ergeren aan mensen die t als regelmatig scheldwoord gebruiken. Kankervet etc erger ik me echter nog steeds aan..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef ElDani het volgende:
Eigenlijk scheld ik zelf zelden met kanker, vind het niet echt iets om mee te schelden.. Tegenwoordig schijnt het helemaal normaal en hip te zijn om het te doen.. Slecht eigenlijk.
That sums it up nicelyquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Sethje het volgende:
kanker allemaal lekker op naar kanker klaagbaak godverdomme
geouwekankerhoer allemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef Sethje het volgende:
kanker allemaal lekker op naar kanker klaagbaak godverdomme
Ben wel benieuwd naar de timetable woensdagquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
geouwekankerhoer allemaal![]()
ik heb een spier in mn rug verrekt en het doet echt pijhiiiiiiijn beter gaat t over want zaterdag moet het gas er natuurlijk weer op!
ik hoop op een uurtje early-klappersquote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ja, dan kunnen we het oorlogsplan smeden en onze tactieken bedenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |