hmm ja ik ben ook wel into hardcore en ik vind de oude happyhardcore ook vet dus dat zal wel een verband hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef ElDani het volgende:
Koldska doet het inderdaad wel goed, al vind ik D-Mind helemaal niets, gaat me wat te snel en te happy..
Een uur lang mashups, nee dank jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef 16meter het volgende:
155 bpm ftw
en doe D-Mind maar ff niet op Defqon
me2quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Mja ik hoef ook niet alleen maar niet vrolijke platen.. Maar soms heb ik echt iets van: dit is VOOR MIJ een beetje te.. Dan heb ik liever wat minder vrolijk en snel. Ik weet niet.. Op de een of andere manier trekt het me gewoon niet.
Dat ben ik op sich wel met je eens. Josh & Wesz zijn ook erg vrolijk, soms te voor mij, maar soms ook niet. En de kwaliteit van de producties is sowieso niet slecht te noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
me2Zo was een paar jaar geleden was Equal Mindz - Hardminded helemaal de shit in de scene maar na een maand had ik al helemaal genoeg van die blije break + Climax
Aan de andere kant, de shit van Josh en Wesz vind ik wel weer bomvet terwijl dat ook niet rauw te noemen valt zoals bijv. de Alpha twins
Al met al hebben de Noisecontrollers als je het mij vraagt een hele goede balans weten te vinden tussen de 2 uitersten van hardstyle
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Denk dat je het anders moet zien, NC zijn eigenlijk heel hard, maar ze splitsen hun producties op tussen aliassen en ook onder hardcore.
NC zijn sowieso gewoon koning, die afsluiter op Euphoria, pffff, als je die jongens de ruimte geeft (lees: er hoeft niet iemand anders na hun nog door te draaien) dan gaat echt alles naar de klote!
Weet iemand of dat het X-Qlusive anthem is?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind trouwens put some grrrrrrace van TBY zeker neit minder vet dan DDD
Ik denk niet dat Noisecontrollers 2 uur vol kunnen maken, dan moeten ze anders tracks gaan draaien waardoor je weer in het standaard gezanik terecht komtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.Juich het wel toe dat mensen hun eigen ding doen. Zijn trackkeuze is vaak ook lang niet slecht. Koldsa ook al een x aantal van beluisterd en goed bevallen.
Luister zelf ook alleen maar sets trouwens. Intro's van 3 minuten word ik een beetje moe van als ik gewoon hardstyle wil horen. Op LSDB is altijd wel iets te downloaden, desnoods gare FearFM setjes. Heb je altijd wel de nieuwste releases (hitjes). Dat het mixwerk niet heel bijzonder is.. ok.
Noisecontrollers zijn voor mij echt dé helden. Jammer dat ze altijd een half uurtje live draaien. En meestal ook nog veel te vroeg, wat resulteerd in zo'n halftam publiek wat grotendeels stilstaat (zie Qountdown). Wil ze wel 's zien afsluiten met een 2 uur durende set.Geweldige sound, melodieus maar wel keihard. Noisecontrollers is zo een beetje de enige naam die garant staat voor kwaliteitsproducties. De meeste namen brengen toch tussendoor wel wat bagger uit (Zany, Frontliner, Headhunterz etc..), daar zijn hun nog niet op te betrappen geweest.
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
The Playah mag van mij ook wel een keer een Q feestje afsluiten deze man heeft echt super fijne nummers gemaakt.quote:
Noisecontrollers - Attack againquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is vast een nummer dat ik had moeten kennen... dat kanniet anders bij zo'n lekker nummer, maar welke is het @ 1.48
(Ik) ga wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga niet.
Mijn opvatting is van niet, want ze zijn nu weer van de X-Qlusive lineup af, en dat gebeurde direct de maandag na Qountdown. Dubbele boeking is het verhaal, maarja als je moet kiezen tussen draaien bij ZAK of draaien bij TBY X-Qlusive in de HMH?!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |