God wat ging het eraf... Wat een feest!!quote:
Helemaal mee eens, was ook wel erg lekker om DDD te horenquote:Op zondag 18 januari 2009 06:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
God wat ging het eraf... Wat een feest!!![]()
Zany![]()
![]()
![]()
Donkey Rollers![]()
![]()
![]()
DJ DV8![]()
![]()
![]()
Dozer!
Best veel fokkers op XQ dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
rondjes LOPEN daarintegen![]()
Heeft DV8 leuk gedraaidquote:
1 Overgangquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef kollie het volgende:
Heeft DV8 leuk gedraaidgoede platenkeuze?
Wat een heldenplaat idd...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
1 OvergangWel een grappig moment, dv8 die voor de gein de koptel van zany wil pakken.. zany die hem geeft en wegrent
Double Dutch Darkies (Raw Mix)![]()
Tormented![]()
Silentium![]()
Ik moet toch maar een keer in zak gaan kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eindquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat een heldenplaat idd...
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Pavo niet gezien trouwens? Vond ik ook niet erg, want heb dozer aan het begin niet gezien. Dus die sloot de boel mooi knallend af!
Frontliner - Wharphole met Zak geluid!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier al kaarten gehaald voor IQ?
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekendquote:
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eind![]()
Ik ben om 5 uur vertrokken, dus dat moet al daarna geweest zijn alhoewel dat niet uit jouw reactie op te maken is.
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekend
Volgensmij kunnen er in de RAI nog meer mensen als in de ArenA als er meerdere hallen gebruikt worden... Dus dat is meer dan 40.000 (sensation white). Dat gaat niet zo hard denk ikquote:
De hele plaat is okquote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die outro van KillerClown - Tormented vanaf 4.00 is zo lekker
Sjonnie albufeira?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doet![]()
![]()
[..]
dat is mooi , want ik zoek nog meer mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.
[..]
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.
haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weetquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie ik harryvandetap... Denk ik toch weer aan die jupiler club uit den haag... Gvd wat een zure grafsooi gister, zo'n scheidsrechter die hem hard schijt vanwege een paar van die halven die er op de tribune zitten...
Ojah OT:
Hele Killerclown is wel oke!
Goeie vraag, Noisecontrollers zouden een heel album kunnen vullen met tracks die nooit zijn uitgebracht maar toch bomdik zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
Waarom heb je mij niet toegevoegd danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weet.
---
Ik heb een hele zooi van jullie halvegare ff toegevoegd op partyflockvoor de meets enzo dan herken je me misschien.
omdat ik jou niet in de lijst van Rippert zag en daar had ik even rondgekeken wie ik van fok herkendequote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
inderdaad sonde , zwaar lekker nummer datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
17 februari dusquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
reactie op rike's pm op PF
kom je ook eens buurten bij een optreden van me?
ik zeg gewoon een keertje ver van te voren geplanned met die hele ratteplaag van hierzo naar je optreden gaan, is lache toch![]()
x2quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: op partyflock ManNGzZz, StAmPeNgGg alles isDr staat een paard in de gang!
Ga niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
"Geruchten"quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
hmm ja ik ben ook wel into hardcore en ik vind de oude happyhardcore ook vet dus dat zal wel een verband hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef ElDani het volgende:
Koldska doet het inderdaad wel goed, al vind ik D-Mind helemaal niets, gaat me wat te snel en te happy..
Een uur lang mashups, nee dank jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef 16meter het volgende:
155 bpm ftw
en doe D-Mind maar ff niet op Defqon
me2quote:Op maandag 19 januari 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Mja ik hoef ook niet alleen maar niet vrolijke platen.. Maar soms heb ik echt iets van: dit is VOOR MIJ een beetje te.. Dan heb ik liever wat minder vrolijk en snel. Ik weet niet.. Op de een of andere manier trekt het me gewoon niet.
Dat ben ik op sich wel met je eens. Josh & Wesz zijn ook erg vrolijk, soms te voor mij, maar soms ook niet. En de kwaliteit van de producties is sowieso niet slecht te noemen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
me2Zo was een paar jaar geleden was Equal Mindz - Hardminded helemaal de shit in de scene maar na een maand had ik al helemaal genoeg van die blije break + Climax
Aan de andere kant, de shit van Josh en Wesz vind ik wel weer bomvet terwijl dat ook niet rauw te noemen valt zoals bijv. de Alpha twins
Al met al hebben de Noisecontrollers als je het mij vraagt een hele goede balans weten te vinden tussen de 2 uitersten van hardstyle
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Denk dat je het anders moet zien, NC zijn eigenlijk heel hard, maar ze splitsen hun producties op tussen aliassen en ook onder hardcore.
NC zijn sowieso gewoon koning, die afsluiter op Euphoria, pffff, als je die jongens de ruimte geeft (lees: er hoeft niet iemand anders na hun nog door te draaien) dan gaat echt alles naar de klote!
Weet iemand of dat het X-Qlusive anthem is?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind trouwens put some grrrrrrace van TBY zeker neit minder vet dan DDD
Ik denk niet dat Noisecontrollers 2 uur vol kunnen maken, dan moeten ze anders tracks gaan draaien waardoor je weer in het standaard gezanik terecht komtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
D-mind vind ik echt niet slecht hoor, heb aardig wat setjes van hem beluisterd en zitten best leuke tussen .Die mash ups zijn ook niet allemaal slecht. Maar qua niveau van eigen producties hoort hij natuurlijk nog lang niet op bijvoorbeeld een Defqon te staan. Even dooroefenen nog.Juich het wel toe dat mensen hun eigen ding doen. Zijn trackkeuze is vaak ook lang niet slecht. Koldsa ook al een x aantal van beluisterd en goed bevallen.
Luister zelf ook alleen maar sets trouwens. Intro's van 3 minuten word ik een beetje moe van als ik gewoon hardstyle wil horen. Op LSDB is altijd wel iets te downloaden, desnoods gare FearFM setjes. Heb je altijd wel de nieuwste releases (hitjes). Dat het mixwerk niet heel bijzonder is.. ok.
Noisecontrollers zijn voor mij echt dé helden. Jammer dat ze altijd een half uurtje live draaien. En meestal ook nog veel te vroeg, wat resulteerd in zo'n halftam publiek wat grotendeels stilstaat (zie Qountdown). Wil ze wel 's zien afsluiten met een 2 uur durende set.Geweldige sound, melodieus maar wel keihard. Noisecontrollers is zo een beetje de enige naam die garant staat voor kwaliteitsproducties. De meeste namen brengen toch tussendoor wel wat bagger uit (Zany, Frontliner, Headhunterz etc..), daar zijn hun nog niet op te betrappen geweest.
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
The Playah mag van mij ook wel een keer een Q feestje afsluiten deze man heeft echt super fijne nummers gemaakt.quote:
Noisecontrollers - Attack againquote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
T is vast een nummer dat ik had moeten kennen... dat kanniet anders bij zo'n lekker nummer, maar welke is het @ 1.48
(Ik) ga wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga niet.
Mijn opvatting is van niet, want ze zijn nu weer van de X-Qlusive lineup af, en dat gebeurde direct de maandag na Qountdown. Dubbele boeking is het verhaal, maarja als je moet kiezen tussen draaien bij ZAK of draaien bij TBY X-Qlusive in de HMH?!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trouwens, is dat gezeik tussen hun en Q-dance ondertussen al afgelopen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |