haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weetquote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie ik harryvandetap... Denk ik toch weer aan die jupiler club uit den haag... Gvd wat een zure grafsooi gister, zo'n scheidsrechter die hem hard schijt vanwege een paar van die halven die er op de tribune zitten...
Ojah OT:
Hele Killerclown is wel oke!
Goeie vraag, Noisecontrollers zouden een heel album kunnen vullen met tracks die nooit zijn uitgebracht maar toch bomdik zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
Waarom heb je mij niet toegevoegd danquote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
haha soms kan ik om ze lachen, soms vind ik het te ver gaan, maarja ik sta er los van hoor, dat je dat weet.
---
Ik heb een hele zooi van jullie halvegare ff toegevoegd op partyflockvoor de meets enzo dan herken je me misschien.
omdat ik jou niet in de lijst van Rippert zag en daar had ik even rondgekeken wie ik van fok herkendequote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
inderdaad sonde , zwaar lekker nummer datquote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX heeft "we are the noisecontrollers" herontdekt. Waarom is die nooit uitgebracht op vinyl?
17 februari dusquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
reactie op rike's pm op PF
kom je ook eens buurten bij een optreden van me?
ik zeg gewoon een keertje ver van te voren geplanned met die hele ratteplaag van hierzo naar je optreden gaan, is lache toch![]()
x2quote:Op zondag 18 januari 2009 20:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet toegevoegd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: op partyflock ManNGzZz, StAmPeNgGg alles isDr staat een paard in de gang!
Ga niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
"Geruchten"quote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef l3laster het volgende:
gaan er nog mensen naar Hardbass... gaan geruchten dat het uitverkocht is... maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |