quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
tvp onder het genot van Zatox @ Q-Base
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
DDD klinkt echt heerlijk, klonk al veelbelovend op de filmpjes hij is echt top vind ik
Wij zijn ook met zijn 3e...best raar want normaal echt met 15 á 20 man maargoed los gaan we toch wel maar dan meeten we wel ff, op euphoria ook geslaagd hahaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harry ook op x-qlusive, ik ben wel in voor een meet want wij komen er met ze 2e heen omdat de rest te gehandicapt was om een kaart op tijd te kopen.
dusssssssssssssss Pils + hardstyle + meet = goud
jatoch, beetje zuipe beetje schreeuwe beetje springen, mn specialiteitenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wij zijn ook met zijn 3e...best raar want normaal echt met 15 á 20 man maargoed los gaan we toch wel maar dan meeten we wel ff, op euphoria ook geslaagd haha
http://www.disco-zak.com/nl/zak/bus.phpquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers die vnvd naar zak gaan, HELP!!
Iemand een idee hoe vanuit almelo goedkoop bij zak te komen?
Dacht namelijk dat er eerder altijd zon zak-bus ging, maar dan kan ik dus nu ineens niks over vinden. Godse teringsooi!!!
oordoppenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Sc0tTy het volgende:
gvd gister beetje lang bij een speaker gestaan, khoor in me linker oor nogsteeds een suis :/
www.nightrider.nl geprobeerd?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Fokkers die vnvd naar zak gaan, HELP!!
Iemand een idee hoe vanuit almelo goedkoop bij zak te komen?
Dacht namelijk dat er eerder altijd zon zak-bus ging, maar dan kan ik dus nu ineens niks over vinden. Godse teringsooi!!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oordoppen
[..]
www.nightrider.nl geprobeerd?
geen dankquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Make my day!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar zak!
Dat optreden in Melbourne was zo te zien een stuk kleinschaliger als in Sydney. Maarre, SouthstylingDonkeyTekShowquote:
Walt & Feliz - Expansion (Showtek Remix)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dat optreden in Melbourne was zo te zien een stuk kleinschaliger als in Sydney. Maarre, SouthstylingDonkeyTekShow![]()
![]()
En dat eerste nummer. Is dat een Cosmic Gate Hardstyle remix? Iemand weet welke dat dat is?
quote:Pils + hardstyle + meet = goud
quote:dan pakke we die af en gaan we rondjes rennen
Dank ripper!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
rondjes LOPEN daarintegen![]()
Mooi voor je Babbels, zag idd die nightrider flyer laatst in mn pf-inbox. Hoe werkt dat nou dan?
Heb je nu eignelijk een prive-taxi of is er een opstapplaats omdat er toch al meerdere gasten uit Almere die nightrider hadden geboekt?
wat dacht jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wat is er in Ny te doen dan?
-edit- De alpha tweelingen!![]()
Vetjes heurquote:
14 Feb heb ik daar wel een leuk alternatief voor HardBass :p Josh&WEsz en Crypsisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dank ripper!![]()
Wat mensen in Almere doen moeten ze zelf weten, maar in Almelo is dan gewoon een opstap plaats idd...
Hier in Twente mogen we verder ook niet klagen over goede uitgaansgelegenheden en vervoer er naar toe!![]()
Wat is er in Ny te doen dan?
-edit- De alpha tweelingen!![]()
God wat ging het eraf... Wat een feest!!quote:
Helemaal mee eens, was ook wel erg lekker om DDD te horenquote:Op zondag 18 januari 2009 06:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
God wat ging het eraf... Wat een feest!!![]()
Zany![]()
![]()
![]()
Donkey Rollers![]()
![]()
![]()
DJ DV8![]()
![]()
![]()
Dozer!
Best veel fokkers op XQ dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
rondjes LOPEN daarintegen![]()
Heeft DV8 leuk gedraaidquote:
1 Overgangquote:Op zondag 18 januari 2009 13:14 schreef kollie het volgende:
Heeft DV8 leuk gedraaidgoede platenkeuze?
Wat een heldenplaat idd...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef NrSiX het volgende:
[..]
1 OvergangWel een grappig moment, dv8 die voor de gein de koptel van zany wil pakken.. zany die hem geeft en wegrent
Double Dutch Darkies (Raw Mix)![]()
Tormented![]()
Silentium![]()
Ik moet toch maar een keer in zak gaan kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eindquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat een heldenplaat idd...
Sowieso een gruwelavond... Dat geluid in zak ook!![]()
Wist bij binnenkomst niet waar ik het zoeken moest. Die kicks trainen me borst beter dan welke sportschool ook!
![]()
Pavo niet gezien trouwens? Vond ik ook niet erg, want heb dozer aan het begin niet gezien. Dus die sloot de boel mooi knallend af!
Frontliner - Wharphole met Zak geluid!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier al kaarten gehaald voor IQ?
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekendquote:
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Idd heerlijk geluid daar. De timetable klopte idd niet, pavo schijnt er nog wel geweest zijn tegen het eind![]()
Ik ben om 5 uur vertrokken, dus dat moet al daarna geweest zijn alhoewel dat niet uit jouw reactie op te maken is.
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gaan ze hard ofniet ? , of is er nog niks over bekend
Volgensmij kunnen er in de RAI nog meer mensen als in de ArenA als er meerdere hallen gebruikt worden... Dus dat is meer dan 40.000 (sensation white). Dat gaat niet zo hard denk ikquote:
De hele plaat is okquote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
die outro van KillerClown - Tormented vanaf 4.00 is zo lekker
Sjonnie albufeira?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doet![]()
![]()
[..]
dat is mooi , want ik zoek nog meer mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik was er tot iets voor kwart voor zes... Toen ook nog geen pavo gezien nee.
[..]
Niks over bekend, maar je zal vast nog wel een weekje of 2 hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |