Dan ga je gewoon hier heen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:14 schreef Da_Ripper het volgende:
En als je nix met pods / kasten en/of boeren hebt
Uit de Q-dance mail:quote:
quote:In Qontrol - 25042009
Who is in qontrol?
If it's you, prove it and forward your passport photo to:
whoisinqontrol@q-dance.nl.
By doing this you'll be a part of In Qontrol 2009 and have the chance to be selected as one of the future owners of the In Qontrol package.
Is it you?
quote:outro (niet teveel op letten ik vond het leuk en had tijd over )
Deze kwam weer eens langs in mijn playlistquote:D-Block & S-Te-Fan vs Josh & Wesz vs Pila & The Scientist vs The Bazz Pimp @ Hardhouse Generation (Club Fresh / Fresh FM) (23-05-2007)
Tracklist
01. D-Block & S-te-Fan - Guilty
02. Scope DJ - Lockdown
03. Showtek - No Harder
04. Kevin Kaos - Fracture
05. Blademasterz - One Blade
06. D-Block & The Bass Pimpz - Rock Diz Joint
07. Chickz On Fire - Aanstekaaah!
08. D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
09. Builder - Her Voice (Dub Mix)
10. Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
11. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
12. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
13. Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Zeer lekker setje zegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:46 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deze kwam weer eens langs in mijn playlistToch wel een van mijn favo setjes
Idem, maar ik zocht even het dbstf setje van fresh fm, en toen pakte hij ook dezequote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zeer lekker setje zeg
Jammer dat ik altijd te lui ben om al die hardstyle van 2 jaar geleden op te zoeken in mijn laptop..
Heb ook niet normaal veel meer muziek op mijn laptop staan als je alles wil luisteren ben je wel een maandje zoet
Trouwens nieuwe cd van Technoboy las ik hier ergens hier?
van de site van frontliner. tjah....quote:12-03-2009 / Frontliner VS Acardipane – Outside World 2009
Off course all of you have noticed my former DJ Tool of Spacer, it became a bigger hit then I could ever imagine, and now, I’m thrilled to let you all know, after Scantraxx has negotiated with Marc Acardipane, Scantraxx now has the honour to release this remix on their own label!
Ik heb vannacht al een feestje gehad, zwaar naar de klote vandaag..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:12 schreef HarryVanDeTap het volgende:
iemand nog naar RESET vanavond?
lekkere lineup heb eigenlijk wel zin an een feessie
prima de luxequote:
E-Fect, toffe feesten waren dat altijdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Miami belch is gruwelijk.
Wat blijft dat toch een heerlijke track!
duuuuuus......quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef kollie het volgende:
[..]
van de site van frontliner. tjah....
Oud nieuws manquote:
http://partyflock.nl/party/137292:Bassrulers.htmlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
afgezien van RESET is er vanavond ook totaal niks te doen
209 kilometer van 2 uur en 6 minuten zegt Google Mapsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/137292:Bassrulers.html
Trailer is rond uit waardeloos, beetje youtube beelden bij elkaar geplakt en een lineup erin verwerkt..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Oud nieuws man. Trailer doet me ook niks, maar dat doet het bijna nooit.
Met uitzondering van IQ dit jaar, fuck wat is dat vet gedaan!
en dat heb je er niet voor over om met Crusty en mij ouderwets te rammelen ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
209 kilometer van 2 uur en 6 minuten zegt Google Maps
ik moet toch ergens een grens trekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en dat heb je er niet voor over om met Crusty en mij ouderwets te rammelen ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand trouwens een goede rip van Wan Taim voor mij?
Die mag inderdaad wel een keer uitkomen, maar hoorde hier al keer dat ie waarschijnlijk op Scantraxx unrealesed komt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand trouwens een goede rip van Wan Taim voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |