Straks begint ie het ook nog echt mooi te vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
puur voor de grap een cdtje vol met terror plempen en aan hem gevenzullen papa en mama leuk vinden
Die zijn nu al aan het balen nu ze dit hoorde, aangezien ze me wel eens horen mixen als ze op bezoek komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
puur voor de grap een cdtje vol met terror plempen en aan hem gevenzullen papa en mama leuk vinden
LMFD??quote:
de eerste keer was eigenlijk beneden in de zaal (daar was ik bij) ze draaiden alleen niet zelf, want ze konden het nog niet echt, kameraad van hun draaidequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:21 schreef NLS04 het volgende:
half uur durende video van de allereerste keer Noisecontrollers live (NY Hengelo)
EDIT
Natuurlijk gemaakt door stanley![]()
Iemand zin om een tracklist te bouwen?
het is niet te zien, maar ik stond toch echt vooraan met kameraad hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:36 schreef 16meter het volgende:
stelletje halve tammen daar bij die NC liveset.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
kicks kicks kicks!
M'n neefje van 7 komt net naar me toe: Ome Leon, zou je me eens van die boem boem boem muziek op een cd kunnen zetten?
Heb dat namelijk altijd opstaan als ik hem af en toe van school ophaal
juist, goed voor de opvoeding van het kereltjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ook echt alleen vooraan gaat het los in dat filmpje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
het is niet te zien, maar ik stond toch echt vooraan met kameraad hoorfeestje was dat toen, kende al wel paar platen en zo'n eerste keer is altijd vet
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
En ook echt alleen vooraan gaat het los in dat filmpje.
Ik heb gekeken tot aan Aliens.. zo een beetje de enige track die ik herkende.. We are.. dan ook nog wel. Maar die allereerste platen van hun heb ik niet alles van meegekregen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogdus bijna niemand wist wat er ging komen qua muziek, beetje lauwe bedoeling dus...
hmmm, zal dan eens proberen tracklist te maken van het weekendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot aan Aliens.. zo een beetje de enige track die ik herkende.. We are.. dan ook nog wel. Maar die allereerste platen van hun heb ik niet alles van meegekregen.
Ohww ja, we hadden een topic zonder jou gestart, hadden we dat niet vermeldquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
jullie kletsen me de oren van de kop af hier zeg
zaterdag bassrulersOVERMINDS
x2quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Aliens vind ik nog steeds een dikke plaat,
nou..we zijn losquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb lekker een 30 min showtek mix gemaakt
en hijs kut en dat ligt niet aan de DJ en ook niet aan de software maar aan de platen![]()
okay dan party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers pa party lovers
[insert draaiorgel]
x9999 + 1quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
x9999
op Emporium was dat echtTHIS IS MY HOOD!
Maar sh0wtecK fOh laif toch,, !!``quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kenker, jullie hebben echt niks te doen..
alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat rap-stuk er goed bij vind passenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
x9999
op Emporium was dat echtTHIS IS MY HOOD!
is geen remake hoor, gewoon een 2008 versiequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
x9999 + 1
jammer dat ze m bijna nooit meer draaien, vooral zo'n remake zoals op emporium....juweeltje
echt hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kenker, jullie hebben echt niks te doen..
Lolololololo-lauralyrics werkt net als wiki; user-inbreng .... dit ziet & klinkt nergens naarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat rap-stuk er goed bij vind passen
quote:Little brothers is grown
Don't abortion your womb
we need more warriors soon
Star, sun and the moon
Think you're ready to fly
Coward this is ?? ??
Brothers the time is now
Rep rep.. Fly!
ik had zin om te SOGGENquote:Kenker, jullie hebben echt niks te doen
Klopt! Ik vond zijn set op Qountdown ook fijn! Leuk dat zo iemand de ruimte krijgt op een feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
Niet dat het echt hardstyle is, maar vind dat hardtrance setje van Fausto op Trance Energy wel errrug lekker
Ik denk dat het heel moeilijk is voor die gasten om een groter podium toegewezen te krijgen aangezien het bij alle andere podia ook stikdruk was. wel beter dat het weer georganiseerd word.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
Komt dit jaar weer hardstyle met koninginnedag in arnhemWas vorig jaar echt bomvet alleen beetje jammer van de drukte. Hopen dat ze dit jaar wat meer ruimte krijgen
ik had ff PB gestuurd naar iemand van Global Soundz, die zei al dat het deze week in de agenda kwamquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:44 schreef NLS04 het volgende:
Komt dit jaar weer hardstyle met koninginnedag in arnhemWas vorig jaar echt bomvet alleen beetje jammer van de drukte. Hopen dat ze dit jaar wat meer ruimte krijgen
mijn broertje was ook daar aanwezig. Ik besloot zelf op het laatste moment om niet te gaan. Heul veul spijt van achterafquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, toen was het net de tijd van Wannabe, We Are, Furybox etc., weinig mensen kenden NC nogdus bijna niemand wist wat er ging komen qua muziek, beetje lauwe bedoeling dus...
dat is achteraf dan wel balen nu je dit allemaal zo weetquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef kollie het volgende:
[..]
mijn broertje was ook daar aanwezig. Ik besloot zelf op het laatste moment om niet te gaan. Heul veul spijt van achteraf
furybox![]()
zou gaaf zijn als ze dat soort platen weer eens draaienquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is achteraf dan wel balen nu je dit allemaal zo weetFurybox inderdaad een legendarische plaat, Luna draaide hem gewoon op Qlimax 2006 nog, toen kende ook bijna niemand ze en wij maar gillen en gassen
![]()
kom trouwens aardig wat oude plaatjes tegen in filmpje, wordt nog ff zoeken wat er allemaal in zit
die geweldige line was ik vergetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef Sethje het volgende:
obnoxious und crazy
Z'n setjes op Qlimax en Black zijn ook echt uberquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
Niet dat het echt hardstyle is, maar vind dat hardtrance setje van Fausto op Trance Energy wel errrug lekker
Dus hij draait nog wel ?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
02:30 - 04:00: The Prophet
jep en nog redelijk vaak ook de komende tijd : http://partyflock.nl/artist/301:The_Prophet.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dus hij draait nog wel ?!
Lange tijd stil geweest
Jammer dat The Pitcher zo vroeg moet. Had hem liever omgedraaid met Crypsis, alhoewel ik die helemaal niet ken eigenlijk. Misschien is het wel wat... De laatste vier setjes sowieso knallen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Sethje het volgende:
vette timetable op reset trouwens
Mainstage
23.00 – 00.00 The Pitcher
00.00 – 01.00 Kold Konexion
01.00 – 02.00 Crypsis
02.00 – 02.30 Headhunterz (live!)
02.30 – 04.30 Tatanka vs. Zatox
04.30 – 05.00 Noisecontrollers (live!)
05.00 – 06.00 D-Block & S-te-Fan
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Crypsis, alhoewel ik die helemaal niet ken eigenlijk. Misschien is het wel wat...
Crypsis is tot nu toe een van mijn nieuwe heldenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Persoonlijk had ik zelfs HHZ nog voor Crypsis gezien
Hoezo is dat jammer? Live is altijd vet, nummers worden lekker snel doorgemixed, net wat dikkere kicks etc. En het is niet meer dan logisch dat ze niet voor eider feest een nieuwe liveset in elkaar zetten, dat is niet te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef ElDani het volgende:
HHZ live is hetzelde als Hard Bass.. Beetje jammer..
En wie heeft verzonnen om The Pitcher te laten openen en DBSTF te laten sluiten?? Ik zou sluiten aan Tat & Zat overlaten! Die weten hoe dat moet!
Ik had persoonlijk Kold Konexxion laten openen..
ja gek, dan krijg je pas een geniale livesetquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:25 schreef kollie het volgende:
[..]
zou gaaf zijn als ze dat soort platen weer eens draaien
Rate Reducer Remix en Wildstylez zijn Numbers Hard mix worden uitgebracht. Verwachting op he tmoment is half april.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:18 schreef RiKe het volgende:
Lekker aan het woggen hier(werk ontwijkend gedrag):p
Tevens tvp.
Begreep ik nou goed dat HHZ wat edits uit gaat brengen?
gelukkig maarquote:
Tja een bekende naam geeft wel een dikke boost aan je belevingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
ik hoorde et begin niet van de set dus wist niet wie er draaide, vond em niet zo eerlijk gezegd en toen ze op het eind zeiden dat et DBSTF was... viel et erg tegen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |