quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Josh & Wesz, B-Front, 2 Sidez, A-lusion en Scope DJ![]()
![]()
Die lijn-op is idd lekkel lekkel, maar om precies die reden als die poiuytr hier zegt, blijft de XX ook n optie tot het laatste momentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar niet voor mij begin nu alvast beetje te sparen voor alle grootte feesten die er nog aan zitten te komen!
7 Euro + 20 Euro (busje) + Drank (40 a 50 Euro) ben je al gauw zon 60 a 70 euro kwijt..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
wat nou sparen?!dat feestje kost 7 euro, normale entree
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef Da_Ripper het volgende:
enne ReM; naast entree is er ook nog vervoer & drank
ik heb nooit taxi kosten, altijd met auto... en verdrink maximaal 30 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
7 Euro + 20 Euro (busje) + Drank (40 a 50 Euro) ben je al gauw zon 60 a 70 euro kwijt..
En zit elke vrijdag ook nog in cafe ben maar een arme student
Bij mij gaat uitgaan en niet drinken niet samenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik heb nooit taxi kosten, altijd met auto... en verdrink maximaal 30 eurogisteren niet naar café geweest, dus dan mag ik vanavond wel van mezelf
Mag ik hopen van niet ... zou toch in maart gereleased worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef ElDani het volgende:
Activator album moet maar gauw komen! Hoe staat hij op het moment in de vooruitzichten? Zover ik weet is het nu Mei.. Helaas! IK WIL dat ding hebben!
datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef Koepert het volgende:
Vanavond gewoon rustig de vernieling in drinken...
Ben ik nou zo scheel en kijk ik er compleet overheen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef T_Killer het volgende:
Nu we t toch over sparen voor de grote feesten hebben....Volgende week is bij t kruidvat n actie voor treinkaartjes waarmee je 1 dag onbeperkt kunt treinen door NL voor 12,50. Die kaartjes zijn te gebruiken van maart tot eind juni ofzo geloof ik, dus een mooi gedeelte van t party seizoen.
Voor mensen die bijvoorbeeld met de trein helemaal vanuit Limburg naar de RAI gaan voor IQ ofzoscheelt dat knaken.
T kutte is wel dat ze óf op zaterdag óf op zondag geldig zijn, dus als je om 22 heen gaat en om 07 terug, moet je dr 2 kopen. Maar ik geef de info, kijk maar wat jullie dr mee doen, check internet of die folder, staat t precies in.
Owja tvp
que?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ben ik nou zo scheel en kijk ik er compleet overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |