Ik heb nog een paartje in maat 9 staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:28 schreef TBY het volgende:
op ebay weet je toch niet zeker of de sneakers gedragen zijn of niet? ik wil sowieso niet gedragen sneakers en 100% echte!
Dat is gewoon zo.quote:
Hoeveel wil je er voor uitgeven?quote:wat vraag je ervoor?
Newcastles heb ik nog nooit in fake uitvoering gezien, hij zal er vast wel zijn maar de schoen is zijn waarde niet waard om te faken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef TBY het volgende:
hoe weet je dat ze ongedragen zijn?
wat vraag je ervoor?
EDIT: hoe kun je zien aan sneakers of ze echt zijn, aan het labeltje toch?
waar heb je jouw SB dunk low castles gehaald dan?
Van elke SB releases is er wel een fake te vinden. Zo niet, dan maken ze wel een 'aparte' release erbij. Mooie voorbeelden zijn fake Jordan/AF1 releasesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Newcastles heb ik nog nooit in fake uitvoering gezien, hij zal er vast wel zijn maar de schoen is zijn waarde niet waard om te faken.
Ik heb mijn Newcastles in de winkel bij TOMS gekocht.
Lekkere UNDFTD AF1s, maar de veters moeten weg..de teringquote:
Net niet mijn maat, wel mooie sneakers...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef De Wouzeraar het volgende:
TVkooPmijnschoenen!
[TK] Nike Dunk Low Skate or Die, maat 44 / US10
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=4190
Damn, niet toevallig nog een over? Ik kan nog wel een paarse doos gebruiken voor mn Wiegersquote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:net al mn schoenendozen weg gepleurd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef stijn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort deze aan mijn voeten.
ehm, wie weet. denk het nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef koston het volgende:
[..]
Damn, niet toevallig nog een over? Ik kan nog wel een paarse doos gebruiken voor mn Wiegers
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
hahahahAHAHAHHAHAHAA GEEN NEPPE JORDANS
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
Zat er al op te kwijlen, dus toen ik in de stad was, toch maar gehaald..
[ afbeelding ]
Hoe heten die dingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef stijn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort deze aan mijn voeten.
Nike Stores Exclusive.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:13 schreef Qlubtempo het volgende:
Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/wp-content/uploads/2009/01/p1130151.jpg
Waar gaan deze allemaal verkocht worden? Weet iemand dat?
Leuk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! maar met andere colorway (wit/kobaltblauw)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker? Ik wilde ze vandaag oppikken voor mn vriendin, maar Rotterdam had ze niet. Schiphol dus wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 05:16 schreef thaWarhead het volgende:
Bovenste komt maart, onderste al verkrijgbaar bij Nike Stores (Amsterdam, Rotterdam, Schiphol)
Zijn die ook te koop in Nederland? De site waarvan Stijn_ die foto heeft, heeft ze niet meer op de site staanquote:
Die foto kan ik zo snel niet meer vinden, maar ik bedoelde die Big Nike. AM1 zou ik m'n vriendin niet aan doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef thaWarhead het volgende:
Koston: Die rode AM1's toch? Staan hier al een weekje of 2 inmiddels. In Rotterdam liggen ze ook bij Woei.
Die komt niet in NL. 75 euro op Main Source.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef koston het volgende:
[..]
Die foto kan ik zo snel niet meer vinden, maar ik bedoelde die Big Nike. AM1 zou ik m'n vriendin niet aan doen
Hmm, niet in haar maat dus. Too bad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komt niet in NL. 75 euro op Main Source.
fototje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de adidas adi specific, een originials tranings schoen. Op de .com site hadden ze em, maar uitverkocht. Weet iemand deze ergens anders nog te vinden?
Dat vond ik ook ja. Op adidas.nl hebben ze em niet, maar op de .com hadden ze em wel. Ik was net te laat denk ik. Kon het kleine plaatje nog wel zien, maar geen vergrote versies. Heb me nu zonder resultaat suf gegoogeld. Nu wachten tot ze weer gestocked worden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Frisse schoentjes. Ik heb geen idee waar je ze kan kopen maar zal mijn ogen eens ophouden als ik weer wat adidas site bekijk.
waar gehaald/welk model?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm, left.nl misschien en anders boardlords (quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zijn die ook te koop in Nederland? De site waarvan Stijn_ die foto heeft, heeft ze niet meer op de site staan
Hoe heten die dan weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef seto het volgende:
Volgens mij kunnen sellers nu geen negatieve feedback meer achterlaten voor buyers, dus dan zit je wel snor.
wat hij zegt, die gestreepte laces zien er niet uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dope
doe gele/witte sb laces erin
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:53 schreef El_Manco het volgende:
Iemand een idee waar ik sneakers krijg met klittenband in de stijl van onderstaande schoenen?
Het is dat ik geen fan ben van de kip en de krokodil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet iets hebben wat tussen een sportieve schoen valt en een nette schoen die ik naar mijn werk aan kanquote:
Zelfs als het wel hip was zou ik het niet doenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef feelsgoodman het volgende:
Daar is niets hip aan, dus vooral niet doen.
Heb je ies van een tracking nummer? Ik zou niets betalen als je niet eens weet waar je pakketje is. Anders moet je even bellen naar dit nummer: 0900-0570 (originele thread) of TNTpostquote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef Rekkof het volgende:
M'n pakje ligt al sinds 8 januari oid bij de douane. Heb al factuur e.d. op moeten sturen, maar tot vandaag nog niks binnengehad. Toch maar weer is gebeld. Blijkt dat ze het pakje ergens anders heen hebben gestuurd, waar die niet is aangekomen. Dus nu denken ze dat ie bij het inklaringsgedoe ligt, en anders is ie waarschijnlijk teruggestuurd.![]()
Kan ik de douane voor de kosten laten opdraaien als ie kwijt is of teruggestuurd wordt?
Laatste, je kan gewoon een doos nemen die je bij de supermarkt kan vinden. 3 paar schoenen is geen 10 kilo, dus betaal je 6.75 (basis pakket) of verzekerd (8.61).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef Jiveje het volgende:
Ik moet zometeen 3 paar schoenen opsturen. Iemand van jullie weet vast wel hoe ik dit het voordeligst mogelijk kan doen? Moet ik dan een 'Zeker Pakket' kopen of gewoon zelf een doos zoeken waar ze alledrie inpassen of wat?
Aight!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Laatste, je kan gewoon een doos nemen die je bij de supermarkt liggen. 3 paar schoenen is geen 10 kilo, dus betaal je 6.75 (basis pakket) of verzekerd (8.61).
@pickyourshoesquote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef heybabyY het volgende:
[..]
vette schoenen.
waar heb je die gehaald?
vraagje, waarom bel je ze zelf niet op? Ben je bang dat ze terugpraten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef kadeya het volgende:
Wil iemand even bij de douane vragen wat ze met mijn schoenen aan het doen zijn.
nee niet bellen, ik wil dat iemand persoonlijk langs gaat. zo'n steve brown type.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vraagje, waarom bel je ze zelf niet op? Ben je bang dat ze terugpraten?
Ja, dat heet inklaringskosten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef McTasty het volgende:
yo mensen even een vraagje he ik heb laatst schoenen van www.pickyourshoes.com gekocht duurde ten eerst al een hele maand voordat ik ze had. en dan moest ik ook nog eens betalen toen die knakker bij mij aan de deur stond. ik heb dus 1 de schoenen betaald, 2 verzendkosten, 3 toen ze werden afgeleverd 70 euro...
is dit normaal ?
hmmm, lelijk. Maar wat is jouw mening erover?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vinden jullie van die pegasus?
[ afbeelding ]
Ze schatten de waarde van het pakket.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:17 schreef McTasty het volgende:
damn dus dit gebeurt altijd no mather what of is er een bepaalde grote/gewicht aan gekoppeld?
hmm dat kan inderdaad kloppen ja ik heb zon brief thuis gehad ja. ik heb zelfs de douane gebeld toen xD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ze schatten de waarde van het pakket.
Als er een brief of iets bijzit met de waarde willen ze dat ook nog wel eens aannemen. En als het als "gift" (kado) verzonden is zitten er soms geen kosten aan verbonden. Maar je begrijpt wel dat veel mensen hem dus als gift laten versturen en dit truukje weinig kans van slagen meer heeft.
En als ze de waarde niet kunnen schatten, dan krijg je een brief thuis. Daar moet je wat informatie op invullen (wat is de waarde, etc.). Veel mensen vullen dus een lagere waarde in en als je door de mand valt zijn de consequenties voor jouw (maar gebeurd niet veel).
En de kosten zijn BTW (19% en nog een x aantal procent inklaringskosten ofzo). Dus de extra kosten worden aan de hand van de waarde van het pakket berekend. Gaat allemaal naar deze kutstaat.
Doe je goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yep... het niet DS paartje ga ik ruilen tegen wat leuks denk ik.
Patroon verneukt de blazer juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Herox het volgende:
Bij twijfel zou ik het al niet doen:P Vind blazers persoonlijk niks maar dat patroon is wel tof..
Hell no!quote:
Ik vind ze best tof!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hmmm, lelijk. Maar wat is jouw mening erover?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Patroon verneukt de blazer juist.
Heb ze idd maar niet genomen![]()
[..]
Hell no!
indeed![]()
Nee, smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef navigator het volgende:
Smaak is natuurlijk subjectief maar driekwart van de schoenen die hier gepost worden vind ik echt spuuglelijk. Of ligt het aan mij
Als je geen epileptie hebt wel...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste zijn wel vet toch?
Bedankt voor je grappige antwoordquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als je geen epileptie hebt wel...
Als ik schoenen zou willen bestellen bij main-source.co.uk dan scheelt dat 30-40% met de prijzen in Nederland. Dan is dat dus veel voordeligerquote:
nounounou, deze jongen komt ook es langs in het sneakertopic hoorquote:
loop eens langs bij Footlocker/Sneakers/Coach, genoeg Air Max modellen. Anders moet je even op purchaze.nl/we rock your socks kijken (staan in de OP btw)quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Je vind Lacoste sneakers zeker mooi?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef navigator het volgende:
Niet te veel tierelantijnen en hooguit 3,bij mekaar passende, kleuren. Maar maakt ook niet uit voor de rest, iedereen moet lekker dragen wat hij/zij mooi vindt
Seventyfive, Nike Store, Concrete.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Post van de maand dit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef shiftsix het volgende:
zag wel dat dunks bij footlocker 5 euro duurder zijn dan in coach
Rosh Skateboard Management natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:55 schreef Digital-Love het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een winkel in Rotterdam is die sb dunks verkoopt, en zo ja, waar deze zit(ten)?
Dankquote:
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef Famouss het volgende:
Ik had een tijdje geleden een Nike sb Low gehaald .. maar die zijn best wel dik ( breedt ) zijn die mid's en high ook zo of zijn die wat minder breedt ?
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low's
Voor Nike SB high heb ik 8.5 en voor SB low heb ik 9.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallen
nice, welke zijn dat?quote:
ehm, nee, die zou ik nog niet dragen op mijn eigen begrafenisquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je vind Lacoste sneakers zeker mooi?
Patta, online bij The Glade.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nice, welke zijn dat?
lama, heb ze al gevonden. waar te krijgen in NL? (online is prima)
Allebei zwaar nep natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:44 schreef Rekkof het volgende:
iemand ervaring met www.nike-dunksb.com en www.sneakerright.com?
echt/nep? grote pak kans door douane?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:59 schreef kadeya het volgende:
hey bij die sneakerright.com kan je de AM1 Amsterdam kopen voor $45!
W0w Kk G4v3 Kl3UrTjeZZZ enS0wWWW!~1!!1!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:15 schreef bbaadd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check dat model!!!!
kadeya, welke broek draag je bij die zwarte Toki Lux?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef kadeya het volgende:
thanks. Zwart is zeker ook dope.
[ afbeelding ]
Ook gehaald vanmiddag kon ze niet laten staanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef kadeya het volgende:
thanks. Zwart is zeker ook dope.
[ afbeelding ]
Een grijze hugo jeansquote:Op zondag 1 maart 2009 09:18 schreef MFPascal het volgende:
[..]
kadeya, welke broek draag je bij die zwarte Toki Lux?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ALIFE, New York City Bodega, Boston Darkside, San Francisco Dave’s Quality Meat, NYC Goods, Seattle Huf, San Francisco Nike Sportswear @ 21 Mercer, New York City Nike Sportswear @ The Montalban, Los Angeles Shoe Gallery, Miami UNDTFD, Santa Monica UNDFTD, Los Angeles UNDFTD, Las Vegas |
Niemand?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
Ik wil een Adidas jasje bestellen uit de UK, omdat het hier 110 e kost en daar 75 pound. Alleen de site waar ik em zag kostte het verzenden 11e of 9,95 pound.
Weet iemand nog meer Uk sites voor adidas kleding. Uit de OP heb ik alle .co.uk al gehad, maar welke zijn nog meer brits?
zat nu op mainline menswear met die 9,95 verzendkosten en op endclothing hebben ze mijn maat niet meer.
Kan het wel in ik zoek een kledingstuk proberen, maar zit hier beter natuurlijk
Nike iD of anders krijg je zoiets:quote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Blaxje het volgende:
Waarom hebben die High Dunks Ultimate Glory zo'n kuttextuurtje. Ik wil ze gewoon compleet vlak rood.
Dat bedoel ik dus, maar dan zonder die glim crapquote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nike iD of anders krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
kuuuuut ik heb fakesquote:Op maandag 2 maart 2009 17:41 schreef Blaxje het volgende:
Sowieso dat NIKE in spiegelbeeld erop staat is tantoe stom.
Die zijn erg mooi inderdaad, zoek ook zoiets eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer Adidas, ik smeek je.. MAAK ZE WEER!
at Den Haag? Zo ja, vraag naar Cloud (RJ) en je krijgt een bak koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef got.rice het volgende:
Van de week ff ophalen bij de Concrete
[ afbeelding ]
En een Whopper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
at Den Haag? Zo ja, vraag naar Cloud (RJ) en je krijgt een bak koffie.
mamaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:00 schreef fretclick het volgende:
So ur with ur honey and yur making out wen the phone rigns. U anser it n the vioce is "wut r u doing wit my daughter?" U tell ur girl n she say "my dad is ded". THEN WHO WAS PHONE?
Ik dacht dat ik ze ooit in Dordt heb zien staan, een klein winkeltje met alleen maar schoenen, een beetje tegenover de Coach, als ik het me goed herinner. Toen had ik te weinig geld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Welke winkel(s) in de Randstad (liefst in de buurt van Rotterdam) heeft een ruime keuze Adidas sneakers? Iemand die dat weet voor me? En dan vooral voor de Conductor Hi en de Attitude Hi
Adidas in nederland is gewoon niet goed geregeld. Kan je beter om internet gaan kijken veel meer variatie tegen lagere prijzen. O.A. Hapurts.comquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Welke winkel(s) in de Randstad (liefst in de buurt van Rotterdam) heeft een ruime keuze Adidas sneakers? Iemand die dat weet voor me? En dan vooral voor de Conductor Hi en de Attitude Hi
Dat is Sneakersquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze ooit in Dordt heb zien staan, een klein winkeltje met alleen maar schoenen, een beetje tegenover de Coach, als ik het me goed herinner. Toen had ik te weinig geld.
Ok, dank je. Nog meer goede websites?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef irencus het volgende:
[..]
Adidas in nederland is gewoon niet goed geregeld. Kan je beter om internet gaan kijken veel meer variatie tegen lagere prijzen. O.A. Hapurts.com
Niet echt in de Randstad, wellicht binnenkortquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Ik zat al te denken aan een ritje naar Alkmaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Niet echt in de Randstad, wellicht binnenkort
http://www.ilovesneakerz.nl/sneakerz/adidas.html
Neem eens een kijkje bij Britain of Funkie House.
google harputs dan. ik kwam op harputsadidas.com ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef dill het volgende:
[..]
Ok, dank je. Nog meer goede websites?
Ik heb totaal geen probleem met kopen online maar met schoenen lijkt t me toch wel lastig als je de maat niet weetMoet ze dan toch eerst ergens gaan passen.
edit: hapurts.com klopt niet, en de variaties die ik heb geprobeerd werken ook niet
Ik had gegoogled, maar met hapurts kom je niet bij harputs uit hoor. Maar heb m inmiddels, dank u.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
google harputs dan. ik kwam op harputsadidas.com ofzo
Foot Locker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:17 schreef padlarf het volgende:
Iemand enig idee waar ik in Nederland aan Zoo York schoenen kan komen? Laatst had ik er gezien bij de Britain, maar daar hebben ze ze nu niet meer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ze stonden ook niet in zijn topic, hij had het in het pickuptopic bij z'n pickup-post vermeld...2 weken terug, gelukkig had ie ze nog. Gaat wel een beetje proppen worden maar voor die schoenen heb ik dat wel over.
Nu heb ik klaar staan als ik thuis kom in Juni:
Tiffany
1999 BRED
JVI Infrared
Asics Lytespeed Delta
en ben nog bezig met een paartje Bronco's & Ben Drury AM1
Kan niet wachten totdat ik die shit kan rocken, whehe.
Model ziet er uit als een Attitude Hi of Conductor Hi...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
gezien op pagina 2 hier, welk model, waar te koop?
Liggen bij Sneakers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
gezien op pagina 2 hier, welk model, waar te koop?
Lol, daar woon ik. Maar Hoorn zuigt echt qua kledingwinkels (en dan helemaal met sneakers).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef snucky het volgende:
[..]
Ik heb ze idd bij Sneakers (in Hoorn, vlakbij Enkhuizen) vandaan.. 85 euro
weet ik niet, ik weet wel dat ze heel snel vies worden (canvas)quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Mindstate het volgende:
Wat was er nu met die mondriaans, liepen die uit ofzo? (vriend wil ze nog gaan halen)
Die kleuren gingen in de regen uitlopen ja (dus je krijgt hele vieze vlekken).quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Mindstate het volgende:
Wat was er nu met die mondriaans, liepen die uit ofzo? (vriend wil ze nog gaan halen)
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Een verkoper overtuigen waarom wij geen confirmed adres kunnen krijgen is lastig. Maar goed, de pauze is doorbroken
Met andere woorden, binnenkort komt er een tien jaar oude sneaker binnenquote:
geen idee, er zit wel een adidas Originals Store.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef navigator het volgende:
Kent iemand toevallig een goede sneakerstore in Valencia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |