Iemand?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
http://images.nicekicks.c(...)quare-polkadot-2.jpg
Iemand enig idee waar deze online (liefst NL/DL) te krijgen zijn?
nergens, eBay is je beste kans.quote:
US9quote:Op maandag 9 februari 2009 18:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nergens, eBay is je beste kans.
http://www.solestop.com/products/AIR_MAX_1_PREMIUM-1492-131.html
EDIT: je maat vermelden kan ook handig zijn.
Je kan het altijd proberen, of ze erin trappen is een ander verhaal. Het blijft natte vingerwerk voor de douane (of TNT).quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog een vraag over een pakketje. Heb weer een brief van TNT gehad over de inklaring.
Dit keer gaat om nieuwe sneakers die ik gekocht heb voor $50. Er kwamen verder nog $37.10 verzendkosten bij.
De verkoper heeft echter erbij gezet dat de waarde $30 is EN dat het een gift is.
Nu krijg ik van de tnt een brief waarin staat dat deze brief alleen van toepassing is bij een aangekochte verzending. "Voor een geschenkzending van particulier aan particulier, die gratis wordt geleverd, is de overlegging van een factuur en/of vergelijkbaar betalingsbewijs niet vereist.
Betekend dit nou dat ik gewoon in kan vullen dat het een 'gift' is? En trapt de TNT hier dan in?
nee sorry, verkoop ze liever, en zit weinig spul naar mijn smaak tussenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Ruilen tegen iets uit KLIKKERDEKLAK?
Ik ben maar eerlijk geweest en heb mn paypal factuur meegestuurdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen, of ze erin trappen is een ander verhaal. Het blijft natte vingerwerk voor de douane (of TNT).
Wel genoeg om jou je foto uit het fobo te laten verwijderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo zo Henk, nu heb je me:)
Doet me ergens aan denkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef no1uknow het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Collega van me heeft de blauwe gekocht en godverdomme wat zijn ze mooi.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:03 schreef shiftsix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meningen?
Thanksquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die van Baasvaak daarentegen
haha je hebt gelijk manquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar wordt hij niet mooier van hoor.
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.quote:
helemaal niet! Elke schoen moet mooi genoeg worden bevonden om te dragen, anders schaad je het nederlandse straatbeeld!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.
Ik heb hier wel eens Puma's geplaatst en die waren niet zo populair hier, maar ja ik vind ze wel mooi
Oh ja , helemaal vergeten , sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
helemaal niet! Elke schoen moet mooi genoeg worden bevonden om te dragen, anders schaad je het nederlandse straatbeeld!
Welke puma's?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ja , helemaal vergeten , sorry
* Enchanter gooit Puma's weg
ligt ook eraan welk model Puma's je hier post.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat jij ze mooi vind , wat andere er van vinden vind ik nooit zo belangrijk.
Ik heb hier wel eens Puma's geplaatst en die waren niet zo populair hier, maar ja ik vind ze wel mooi
Zoek maar ff in een van de vorige delen , ergens in eind November gok ik zoquote:
Oh wacht, er zit een Vans store in Amsterdamquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben op zoek naar een winkel in Amsterdam waar ze nogal een grote collectie Vans hebben. En dan niet van die skateschoenen, maar slip-ons in alle soorten en maten.
Iemand suggesties? Patta valt wel mee geloof ik he, qua vans?
Mja, maar slip-ons zijn wel een beetje dood nu. Loop ook maar even langs Rodolfo's en Independent Outlet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wacht, er zit een Vans store in Amsterdam.
quote:
Wat is er eigenlijk met de Rodolfo's in de Magna Plaza gebeurd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, maar slip-ons zijn wel een beetje dood nu. Loop ook maar even langs Rodolfo's en Independent Outlet.
Hebben.. hebben.. hebben!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef no1uknow het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Collega van me heeft de blauwe gekocht en godverdomme wat zijn ze mooi.
ebay?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Nooxx het volgende:
ik heb jullie hulp nodig , ik zoek een paar nike sb donatello schoenen. Maar kan ze echt nergens vinden.
Het gaat om deze schoenen :
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn of een webshop ofzo?
Als je een beetje goed zoekt zijn ze denk ik met enige regelmaat wel te vinden op Ebay, sneakerfora etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Nooxx het volgende:
ik heb jullie hulp nodig , ik zoek een paar nike sb donatello schoenen. Maar kan ze echt nergens vinden.
Het gaat om deze schoenen :
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn of een webshop ofzo?
ebay of sneaker fora.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:53 schreef TBY het volgende:
weet iemand waar ik de nike sb dunk low new castles kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |