Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef stroke het volgende:
[..]
kan het niet vinden op de site? ben ik nou echt een faler...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef seto het volgende:
vernijnig HAHA
Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?
Uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staan
Die lagen in de FL voor 60 euro.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Ventilator het volgende:
Net deze gekocht online voor ¤65,-;
[ afbeelding ]
Nogsteeds te groot helaasquote:
mijn voeten krimpen en groeien met de dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een 8 voor NB 1500 Blackbeards nodig hebt dan pas je een 9 voor sb dunk lo
misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.
eind volgende week komen ze bij UNKNOWN te liggen. Je kan matz benaderen voor een bestelling of loop even langs bij UNKNOWN.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef stroke het volgende:
[..]
misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |