ik zoek niet echt iets maar dope dunks zijn altijd welkomquote:

Ik heb purple pigeonsquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef shiftsix het volgende:
[..]
ik zoek niet echt iets maar dope dunks zijn altijd welkom
wat ik betaal hangt ervanaf natuurlijk

Je NB 577 Size's!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat moet je voor die oompa's en cali's?

Hoeveel dan?quote:

Nike air max Lights Premium Tartanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef JanusAnus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn vast niet enorm bijzonder, maar ik vind ze wel mooi. Waar koop je zoiets?
Op ebay is trouwens echt geen reet te vinden zeg. In maat 46 vind ik in ieder geval alleen maar van dezelfde zwarte/witte schoentjes.

Je wilt zeker niet ruilen voor een paartje SoDs?quote:

9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groterquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef DubzOne het volgende:
Als je normaal gesproken 44 hebt moet je denk ik een UK 9 hebben... Maar jouw Allstars heb je groter gekocht dan je Asics?! Over het algemeen valt Converse wel wat ruimer namelijk

Beter iets te groot dan iets te klein inderdaad, je kan er altijd nog een extra zooltje in doen als ze toch iets te groot blijken te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groter![]()
tigers vallen precies goed met 9uk
Maar zie bij sommige NB uk9 op ebay staan size 43 hmm misschien is dan 9.5 beter

Wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Steve-O het volgende:
iemand nog een idee waar ik een paartje NB 1500's Crooked tongues in maat 7.5/8 kan vinden ?

quote:The much anticipated 24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” will be released soon. Coming with a black suede upper with colorful accents, the sneaker has been heavily influenced by the art of Spanish artist Miro. The sneaker also features a golden 24 Kilates lace lock. The sneaker will be released at 24 Kilates in Barcelona on Saturday, April 4th, and will come along with a t-shirt.
quote:
quote:SOURCE: highsnobiety

Shifty heeft ze ook, mocht je iemand kennen in Enschede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Robbb het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar ik deze bij een online shop kan krijgen in maat 45. US 11 dacht ik dat dat is. Aangezien ze bij opperbest nog alleen in 8 hadden.
Is de shop van boardlords betrouwbaar?

Konden ze er niet meer kleuren op krijgen ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” | Release Details
[..]
[..]
[..]

UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef stroke het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=5283
Iemand een idee waar neer deze in NL uitkomen, en locatie's?

quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.
http://unknownonline.wordpress.com/

Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?quote:

Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef stroke het volgende:
[..]
kan het niet vinden op de site? ben ik nou echt een faler...

quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef seto het volgende:
vernijnig HAHA

Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?

Uiteraardquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor 110 blijven ze bij mij in de kast staan

Die lagen in de FL voor 60 euro.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef Ventilator het volgende:
Net deze gekocht online voor ¤65,-;
[ afbeelding ]

Nogsteeds te groot helaasquote:

mijn voeten krimpen en groeien met de dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een 8 voor NB 1500 Blackbeards nodig hebt dan pas je een 9 voor sb dunk lo

misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Je snapt het 'krijgt' gedeelte van 'krijgt ze' niet, das best fail.

eind volgende week komen ze bij UNKNOWN te liggen. Je kan matz benaderen voor een bestelling of loop even langs bij UNKNOWN.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef stroke het volgende:
[..]
misschien dat erop de site zou kunnen staan wanneer ze ze precies krijgen T_T, heb in het weekend deze schatjes gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lelijk model , En de CW is ook crapquote:

Wat vind jij dan mooie sneakers?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet het niet maar ik kijk voor het eerst in dit topic en zie echt alleen maar AFSCHUWELIJK lelijke schoenen.
Is dat echt in al die baggerkleuren? Ik heb er nog nooit iemand op zien lopen en als ik er een tegenkom weet ik niet hoe ik reageer. Waarschijnlijk ga ik hard lachen.

Laat dan eens wat van je schoenen zienquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat simpeler dan al die kleuren, geef mij maar eenvoud. De modellen zijn wel goed overigens, het gaat mij puur om die afzichtelijke kleuren.

Zie mijn edit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat dan eens wat van je schoenen zien

Dat is inderdaad veel mooier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat simpeler dan al die kleuren, geef mij maar eenvoud. De modellen zijn wel goed overigens, het gaat mij puur om die afzichtelijke kleuren.
Uiteraard de klassieke Air Max en zelf draag ik ook deze maar dan zonder klitteband.
[ afbeelding ]

Nee niet alle nikes vallen hetzelfde.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef Robbb het volgende:
VAllen alle nike's trouwens gelijk, dus 45 in classics is ook 45 in dunk's?

gewone dunks vallen normaal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Robbb het volgende:
Hmm, weet jij dan of dunks groter of kleiner vallen?

Ik geef hem verdomme het telefoon nummer! Dat is behulpzaam zijn op een next-level!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef SHOOOTO het volgende:
^waarom help jij die arme jongen niet, blixje? Robbb, als je nou even Lacebag een gezocht topic plaatst en je vraagt of er iemand uit Enschede/Amsterdam zo vriendelijk is om een paar schoenen op te pikken.

Nice,quote:

Ninja edit!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik geef hem verdomme het telefoon nummer! Dat is behulpzaam zijn op een next-level!

Dat vind ik nou zo gay he, een wivah. Mijn broertje doet dat ook wel eens op lacebag enzo, maar ik kan me serieus niet voorstellen wat er nou zo bijzonders is om te kijken wat voor schoenen/broek/whatever mensen aanhebben op een dag. Ik ga toch ook geen foto maken wat voor beleg ik vanochtend op mijn brood heb gedaan.quote:

I'll kill for e-props.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:53 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo gay he, een wivah. Mijn broertje doet dat ook wel eens op lacebag enzo, maar ik kan me serieus niet voorstellen wat er nou zo bijzonders is om te kijken wat voor schoenen/broek/whatever mensen aanhebben op een dag. Ik ga toch ook geen foto maken wat voor beleg ik vanochtend op mijn brood heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |