9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groterquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:45 schreef DubzOne het volgende:
Als je normaal gesproken 44 hebt moet je denk ik een UK 9 hebben... Maar jouw Allstars heb je groter gekocht dan je Asics?! Over het algemeen valt Converse wel wat ruimer namelijk
Beter iets te groot dan iets te klein inderdaad, je kan er altijd nog een extra zooltje in doen als ze toch iets te groot blijken te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
9uk allstars pas ik niet, 9.5 valt precies 10 is ietsje ruimer. Me linkervoet is namelijk paar mm groter![]()
tigers vallen precies goed met 9uk
Maar zie bij sommige NB uk9 op ebay staan size 43 hmm misschien is dan 9.5 beter
Wat heb je er voor over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Steve-O het volgende:
iemand nog een idee waar ik een paartje NB 1500's Crooked tongues in maat 7.5/8 kan vinden ?
quote:The much anticipated 24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” will be released soon. Coming with a black suede upper with colorful accents, the sneaker has been heavily influenced by the art of Spanish artist Miro. The sneaker also features a golden 24 Kilates lace lock. The sneaker will be released at 24 Kilates in Barcelona on Saturday, April 4th, and will come along with a t-shirt.
quote:
quote:SOURCE: highsnobiety
Shifty heeft ze ook, mocht je iemand kennen in Enschede.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Robbb het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar ik deze bij een online shop kan krijgen in maat 45. US 11 dacht ik dat dat is. Aangezien ze bij opperbest nog alleen in 8 hadden.
Is de shop van boardlords betrouwbaar?
Konden ze er niet meer kleuren op krijgen ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
24 Kilates x New Balance 1500 “Miro” | Release Details
[..]
[..]
[..]
UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef stroke het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=5283
Iemand een idee waar neer deze in NL uitkomen, en locatie's?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
UNKNOWN Alkmaar krijgt ze.
http://unknownonline.wordpress.com/
Geen idee wat die dingen doen Ik heb 110 voor mijne black barts betaald deze zullen een stuk hoger zijn denk ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |