quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef brtausi het volgende:
vandaag binnen gekregen!
Supra Skytop NS Red
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
140 incl verzenden uit de UK via flatspot.comquote:
check je PM at LB.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Robbb het volgende:
SHOOOTO wat zou ik dan moeten posten? mag ook via pm.
Ik vind die 1500´s zo vet, alleen lastig te vinden. Waar heb jij ze besteld? Of weet iemand aan adresje waar ik dit model kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef Stansfield het volgende:
De postbode bracht vandaag een heel mooi pakketje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay, link ook maargekregen van mensen hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Ik vind die 1500´s zo vet, alleen lastig te vinden. Waar heb jij ze besteld? Of weet iemand aan adresje waar ik dit model kan krijgen?
Thanks! Was wel een redelijke steal...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:57 schreef feelsgoodman het volgende:
Nice! Een van de weinige blazers waarvan ik zeker wel de zool zou likken.
(duur?)
En dan te denken dat het WMNS schoenen zijn (terwijl de OG voor mannen was). Ik zou ze wel willen, maar wil eerst ff real-life pics (aan de voet) zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dope![]()
Maar toch staan de ATC's nog steeds boven aan mijn lijstje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:56 schreef feelsgoodman het volgende:
Ga toch weg man.
(nice........................)
oe, lekker hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:55 schreef Phrits het volgende:
Pick-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef stijn_ het volgende:
iemand hier ervaringen met online shop left.nl? qua betrouwbaarheid/levertijden etc?
Air Tech Challenge II Hot Lavaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef TBY het volgende:
Sunboom, hoe heet die schoen die je in je schermafbeelding hebt staan? Ziet er echt vet uit!
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.
Thnx Oorlogshoofd en ZonneBoem ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |