En dan te denken dat het WMNS schoenen zijn (terwijl de OG voor mannen was). Ik zou ze wel willen, maar wil eerst ff real-life pics (aan de voet) zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dope![]()
Maar toch staan de ATC's nog steeds boven aan mijn lijstje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:56 schreef feelsgoodman het volgende:
Ga toch weg man.
(nice........................)
oe, lekker hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:55 schreef Phrits het volgende:
Pick-up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:27 schreef stijn_ het volgende:
iemand hier ervaringen met online shop left.nl? qua betrouwbaarheid/levertijden etc?
Air Tech Challenge II Hot Lavaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef TBY het volgende:
Sunboom, hoe heet die schoen die je in je schermafbeelding hebt staan? Ziet er echt vet uit!
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:39 schreef SunBoom het volgende:
[..]
pumpkinsoup had daar volgens mij haar Supra's vandaan. Is wel betrouwbaar dacht ik.
Thnx Oorlogshoofd en ZonneBoem ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze importeren/distribueren Supra in NL, volledig betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |