at Den Haag? Zo ja, vraag naar Cloud (RJ) en je krijgt een bak koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef got.rice het volgende:
Van de week ff ophalen bij de Concrete
[ afbeelding ]
En een Whopper!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
at Den Haag? Zo ja, vraag naar Cloud (RJ) en je krijgt een bak koffie.
mamaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:00 schreef fretclick het volgende:
So ur with ur honey and yur making out wen the phone rigns. U anser it n the vioce is "wut r u doing wit my daughter?" U tell ur girl n she say "my dad is ded". THEN WHO WAS PHONE?
Ik dacht dat ik ze ooit in Dordt heb zien staan, een klein winkeltje met alleen maar schoenen, een beetje tegenover de Coach, als ik het me goed herinner. Toen had ik te weinig geld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Welke winkel(s) in de Randstad (liefst in de buurt van Rotterdam) heeft een ruime keuze Adidas sneakers? Iemand die dat weet voor me? En dan vooral voor de Conductor Hi en de Attitude Hi
Adidas in nederland is gewoon niet goed geregeld. Kan je beter om internet gaan kijken veel meer variatie tegen lagere prijzen. O.A. Hapurts.comquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Welke winkel(s) in de Randstad (liefst in de buurt van Rotterdam) heeft een ruime keuze Adidas sneakers? Iemand die dat weet voor me? En dan vooral voor de Conductor Hi en de Attitude Hi
Dat is Sneakersquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze ooit in Dordt heb zien staan, een klein winkeltje met alleen maar schoenen, een beetje tegenover de Coach, als ik het me goed herinner. Toen had ik te weinig geld.
Ok, dank je. Nog meer goede websites?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef irencus het volgende:
[..]
Adidas in nederland is gewoon niet goed geregeld. Kan je beter om internet gaan kijken veel meer variatie tegen lagere prijzen. O.A. Hapurts.com
Niet echt in de Randstad, wellicht binnenkortquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef dill het volgende:
Ik zat al te denken aan een ritje naar Alkmaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Niet echt in de Randstad, wellicht binnenkort
http://www.ilovesneakerz.nl/sneakerz/adidas.html
Neem eens een kijkje bij Britain of Funkie House.
google harputs dan. ik kwam op harputsadidas.com ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef dill het volgende:
[..]
Ok, dank je. Nog meer goede websites?
Ik heb totaal geen probleem met kopen online maar met schoenen lijkt t me toch wel lastig als je de maat niet weetMoet ze dan toch eerst ergens gaan passen.
edit: hapurts.com klopt niet, en de variaties die ik heb geprobeerd werken ook niet
Ik had gegoogled, maar met hapurts kom je niet bij harputs uit hoor. Maar heb m inmiddels, dank u.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
google harputs dan. ik kwam op harputsadidas.com ofzo
Foot Locker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:17 schreef padlarf het volgende:
Iemand enig idee waar ik in Nederland aan Zoo York schoenen kan komen? Laatst had ik er gezien bij de Britain, maar daar hebben ze ze nu niet meer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ze stonden ook niet in zijn topic, hij had het in het pickuptopic bij z'n pickup-post vermeld...2 weken terug, gelukkig had ie ze nog. Gaat wel een beetje proppen worden maar voor die schoenen heb ik dat wel over.
Nu heb ik klaar staan als ik thuis kom in Juni:
Tiffany
1999 BRED
JVI Infrared
Asics Lytespeed Delta
en ben nog bezig met een paartje Bronco's & Ben Drury AM1
Kan niet wachten totdat ik die shit kan rocken, whehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |