quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef Rekkof het volgende:M'n pakje ligt al sinds 8 januari oid bij de douane. Heb al factuur e.d. op moeten sturen, maar tot vandaag nog niks binnengehad. Toch maar weer is gebeld. Blijkt dat ze het pakje ergens anders heen hebben gestuurd, waar die niet is aangekomen. Dus nu denken ze dat ie bij het inklaringsgedoe ligt, en anders is ie waarschijnlijk teruggestuurd.
Kan ik de douane voor de kosten laten opdraaien als ie kwijt is of teruggestuurd wordt?
Heb je ies van een tracking nummer? Ik zou niets betalen als je niet eens weet waar je pakketje is. Anders moet je even bellen naar dit nummer: 0900-0570 (
originele thread) of TNTpost
klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Telefoonnummer: of 020-5873400 of 020-5873491
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef Jiveje het volgende:Ik moet zometeen 3 paar schoenen opsturen. Iemand van jullie weet vast wel hoe ik dit het voordeligst mogelijk kan doen? Moet ik dan een 'Zeker Pakket' kopen of gewoon zelf een doos zoeken waar ze alledrie inpassen of wat?

Laatste, je kan gewoon een doos nemen die je bij de supermarkt kan vinden. 3 paar schoenen is geen 10 kilo, dus betaal je 6.75 (basis pakket) of verzekerd (8.61).
[ Bericht 0% gewijzigd door SHOOOTO op 23-02-2009 15:32:51 ]