quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
hahahahAHAHAHHAHAHAA GEEN NEPPE JORDANS
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
Zat er al op te kwijlen, dus toen ik in de stad was, toch maar gehaald..
[ afbeelding ]
Hoe heten die dingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:04 schreef stijn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort deze aan mijn voeten.
Nike Stores Exclusive.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:13 schreef Qlubtempo het volgende:
Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/wp-content/uploads/2009/01/p1130151.jpg
Waar gaan deze allemaal verkocht worden? Weet iemand dat?
Leuk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook! maar met andere colorway (wit/kobaltblauw)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker? Ik wilde ze vandaag oppikken voor mn vriendin, maar Rotterdam had ze niet. Schiphol dus wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 05:16 schreef thaWarhead het volgende:
Bovenste komt maart, onderste al verkrijgbaar bij Nike Stores (Amsterdam, Rotterdam, Schiphol)
Zijn die ook te koop in Nederland? De site waarvan Stijn_ die foto heeft, heeft ze niet meer op de site staanquote:
Die foto kan ik zo snel niet meer vinden, maar ik bedoelde die Big Nike. AM1 zou ik m'n vriendin niet aan doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:15 schreef thaWarhead het volgende:
Koston: Die rode AM1's toch? Staan hier al een weekje of 2 inmiddels. In Rotterdam liggen ze ook bij Woei.
Die komt niet in NL. 75 euro op Main Source.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef koston het volgende:
[..]
Die foto kan ik zo snel niet meer vinden, maar ik bedoelde die Big Nike. AM1 zou ik m'n vriendin niet aan doen
Hmm, niet in haar maat dus. Too bad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Die komt niet in NL. 75 euro op Main Source.
fototje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik zoek de adidas adi specific, een originials tranings schoen. Op de .com site hadden ze em, maar uitverkocht. Weet iemand deze ergens anders nog te vinden?
Dat vond ik ook ja. Op adidas.nl hebben ze em niet, maar op de .com hadden ze em wel. Ik was net te laat denk ik. Kon het kleine plaatje nog wel zien, maar geen vergrote versies. Heb me nu zonder resultaat suf gegoogeld. Nu wachten tot ze weer gestocked worden...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Frisse schoentjes. Ik heb geen idee waar je ze kan kopen maar zal mijn ogen eens ophouden als ik weer wat adidas site bekijk.
waar gehaald/welk model?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm, left.nl misschien en anders boardlords (quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zijn die ook te koop in Nederland? De site waarvan Stijn_ die foto heeft, heeft ze niet meer op de site staan
Hoe heten die dan weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:11 schreef snucky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:20 schreef seto het volgende:
Volgens mij kunnen sellers nu geen negatieve feedback meer achterlaten voor buyers, dus dan zit je wel snor.
wat hij zegt, die gestreepte laces zien er niet uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:14 schreef shiftsix het volgende:
[..]
dope
doe gele/witte sb laces erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |