quote:Op zondag 22 februari 2009 18:53 schreef El_Manco het volgende:
Iemand een idee waar ik sneakers krijg met klittenband in de stijl van onderstaande schoenen?
Het is dat ik geen fan ben van de kip en de krokodil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet iets hebben wat tussen een sportieve schoen valt en een nette schoen die ik naar mijn werk aan kanquote:
Zelfs als het wel hip was zou ik het niet doenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef feelsgoodman het volgende:
Daar is niets hip aan, dus vooral niet doen.
Heb je ies van een tracking nummer? Ik zou niets betalen als je niet eens weet waar je pakketje is. Anders moet je even bellen naar dit nummer: 0900-0570 (originele thread) of TNTpostquote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef Rekkof het volgende:
M'n pakje ligt al sinds 8 januari oid bij de douane. Heb al factuur e.d. op moeten sturen, maar tot vandaag nog niks binnengehad. Toch maar weer is gebeld. Blijkt dat ze het pakje ergens anders heen hebben gestuurd, waar die niet is aangekomen. Dus nu denken ze dat ie bij het inklaringsgedoe ligt, en anders is ie waarschijnlijk teruggestuurd.![]()
Kan ik de douane voor de kosten laten opdraaien als ie kwijt is of teruggestuurd wordt?
Laatste, je kan gewoon een doos nemen die je bij de supermarkt kan vinden. 3 paar schoenen is geen 10 kilo, dus betaal je 6.75 (basis pakket) of verzekerd (8.61).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef Jiveje het volgende:
Ik moet zometeen 3 paar schoenen opsturen. Iemand van jullie weet vast wel hoe ik dit het voordeligst mogelijk kan doen? Moet ik dan een 'Zeker Pakket' kopen of gewoon zelf een doos zoeken waar ze alledrie inpassen of wat?
Aight!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Laatste, je kan gewoon een doos nemen die je bij de supermarkt liggen. 3 paar schoenen is geen 10 kilo, dus betaal je 6.75 (basis pakket) of verzekerd (8.61).
@pickyourshoesquote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef heybabyY het volgende:
[..]
vette schoenen.
waar heb je die gehaald?
vraagje, waarom bel je ze zelf niet op? Ben je bang dat ze terugpraten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef kadeya het volgende:
Wil iemand even bij de douane vragen wat ze met mijn schoenen aan het doen zijn.
nee niet bellen, ik wil dat iemand persoonlijk langs gaat. zo'n steve brown type.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vraagje, waarom bel je ze zelf niet op? Ben je bang dat ze terugpraten?
Ja, dat heet inklaringskosten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:44 schreef McTasty het volgende:
yo mensen even een vraagje he ik heb laatst schoenen van www.pickyourshoes.com gekocht duurde ten eerst al een hele maand voordat ik ze had. en dan moest ik ook nog eens betalen toen die knakker bij mij aan de deur stond. ik heb dus 1 de schoenen betaald, 2 verzendkosten, 3 toen ze werden afgeleverd 70 euro...
is dit normaal ?
hmmm, lelijk. Maar wat is jouw mening erover?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vinden jullie van die pegasus?
[ afbeelding ]
Ze schatten de waarde van het pakket.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:17 schreef McTasty het volgende:
damn dus dit gebeurt altijd no mather what of is er een bepaalde grote/gewicht aan gekoppeld?
hmm dat kan inderdaad kloppen ja ik heb zon brief thuis gehad ja. ik heb zelfs de douane gebeld toen xD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ze schatten de waarde van het pakket.
Als er een brief of iets bijzit met de waarde willen ze dat ook nog wel eens aannemen. En als het als "gift" (kado) verzonden is zitten er soms geen kosten aan verbonden. Maar je begrijpt wel dat veel mensen hem dus als gift laten versturen en dit truukje weinig kans van slagen meer heeft.
En als ze de waarde niet kunnen schatten, dan krijg je een brief thuis. Daar moet je wat informatie op invullen (wat is de waarde, etc.). Veel mensen vullen dus een lagere waarde in en als je door de mand valt zijn de consequenties voor jouw (maar gebeurd niet veel).
En de kosten zijn BTW (19% en nog een x aantal procent inklaringskosten ofzo). Dus de extra kosten worden aan de hand van de waarde van het pakket berekend. Gaat allemaal naar deze kutstaat.
Doe je goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:10 schreef Electric_Wizard het volgende:
Yep... het niet DS paartje ga ik ruilen tegen wat leuks denk ik.
Patroon verneukt de blazer juist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Herox het volgende:
Bij twijfel zou ik het al niet doen:P Vind blazers persoonlijk niks maar dat patroon is wel tof..
Hell no!quote:
Ik vind ze best tof!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
hmmm, lelijk. Maar wat is jouw mening erover?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Patroon verneukt de blazer juist.
Heb ze idd maar niet genomen![]()
[..]
Hell no!
indeed![]()
Nee, smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef navigator het volgende:
Smaak is natuurlijk subjectief maar driekwart van de schoenen die hier gepost worden vind ik echt spuuglelijk. Of ligt het aan mij
Als je geen epileptie hebt wel...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenste zijn wel vet toch?
Bedankt voor je grappige antwoordquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als je geen epileptie hebt wel...
Als ik schoenen zou willen bestellen bij main-source.co.uk dan scheelt dat 30-40% met de prijzen in Nederland. Dan is dat dus veel voordeligerquote:
nounounou, deze jongen komt ook es langs in het sneakertopic hoorquote:
loop eens langs bij Footlocker/Sneakers/Coach, genoeg Air Max modellen. Anders moet je even op purchaze.nl/we rock your socks kijken (staan in de OP btw)quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Je vind Lacoste sneakers zeker mooi?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef navigator het volgende:
Niet te veel tierelantijnen en hooguit 3,bij mekaar passende, kleuren. Maar maakt ook niet uit voor de rest, iedereen moet lekker dragen wat hij/zij mooi vindt
Seventyfive, Nike Store, Concrete.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Post van de maand dit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef shiftsix het volgende:
zag wel dat dunks bij footlocker 5 euro duurder zijn dan in coach
Rosh Skateboard Management natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:55 schreef Digital-Love het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een winkel in Rotterdam is die sb dunks verkoopt, en zo ja, waar deze zit(ten)?
Dankquote:
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef Famouss het volgende:
Ik had een tijdje geleden een Nike sb Low gehaald .. maar die zijn best wel dik ( breedt ) zijn die mid's en high ook zo of zijn die wat minder breedt ?
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low's
Voor Nike SB high heb ik 8.5 en voor SB low heb ik 9.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |