loop eens langs bij Footlocker/Sneakers/Coach, genoeg Air Max modellen. Anders moet je even op purchaze.nl/we rock your socks kijken (staan in de OP btw)quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Je vind Lacoste sneakers zeker mooi?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:13 schreef navigator het volgende:
Niet te veel tierelantijnen en hooguit 3,bij mekaar passende, kleuren. Maar maakt ook niet uit voor de rest, iedereen moet lekker dragen wat hij/zij mooi vindt
Seventyfive, Nike Store, Concrete.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef pindaplukker het volgende:
Kan iemand mij een goeie site geven, waar ik Nike air max 90 / nike Air max 1 kan vinden.
Sneakershop heb ik al gekeken,...maar daar zitten geen leuke modellen bij vind ik.
Post van de maand dit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef shiftsix het volgende:
zag wel dat dunks bij footlocker 5 euro duurder zijn dan in coach
Rosh Skateboard Management natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:55 schreef Digital-Love het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een winkel in Rotterdam is die sb dunks verkoopt, en zo ja, waar deze zit(ten)?
Dankquote:
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low'squote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef Famouss het volgende:
Ik had een tijdje geleden een Nike sb Low gehaald .. maar die zijn best wel dik ( breedt ) zijn die mid's en high ook zo of zijn die wat minder breedt ?
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben geen stuffed tongue dus ze vallen een half maatje kleiner uit tov sb low's
Voor Nike SB high heb ik 8.5 en voor SB low heb ik 9.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dezelfde maat genomen als m'n voetbalschoenen van Nike. Ik zie wel hoe ze uiteindelijk uitvallen
nice, welke zijn dat?quote:
ehm, nee, die zou ik nog niet dragen op mijn eigen begrafenisquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je vind Lacoste sneakers zeker mooi?
Patta, online bij The Glade.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nice, welke zijn dat?
lama, heb ze al gevonden. waar te krijgen in NL? (online is prima)
Allebei zwaar nep natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:44 schreef Rekkof het volgende:
iemand ervaring met www.nike-dunksb.com en www.sneakerright.com?
echt/nep? grote pak kans door douane?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:59 schreef kadeya het volgende:
hey bij die sneakerright.com kan je de AM1 Amsterdam kopen voor $45!
W0w Kk G4v3 Kl3UrTjeZZZ enS0wWWW!~1!!1!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:15 schreef bbaadd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check dat model!!!!
kadeya, welke broek draag je bij die zwarte Toki Lux?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef kadeya het volgende:
thanks. Zwart is zeker ook dope.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |