Model ziet er uit als een Attitude Hi of Conductor Hi...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
gezien op pagina 2 hier, welk model, waar te koop?
Liggen bij Sneakers.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
gezien op pagina 2 hier, welk model, waar te koop?
Lol, daar woon ik. Maar Hoorn zuigt echt qua kledingwinkels (en dan helemaal met sneakers).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef snucky het volgende:
[..]
Ik heb ze idd bij Sneakers (in Hoorn, vlakbij Enkhuizen) vandaan.. 85 euro
weet ik niet, ik weet wel dat ze heel snel vies worden (canvas)quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Mindstate het volgende:
Wat was er nu met die mondriaans, liepen die uit ofzo? (vriend wil ze nog gaan halen)
Die kleuren gingen in de regen uitlopen ja (dus je krijgt hele vieze vlekken).quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Mindstate het volgende:
Wat was er nu met die mondriaans, liepen die uit ofzo? (vriend wil ze nog gaan halen)
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Een verkoper overtuigen waarom wij geen confirmed adres kunnen krijgen is lastig. Maar goed, de pauze is doorbroken
Met andere woorden, binnenkort komt er een tien jaar oude sneaker binnenquote:
geen idee, er zit wel een adidas Originals Store.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef navigator het volgende:
Kent iemand toevallig een goede sneakerstore in Valencia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |