Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Rock The Party
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Dalton_ het volgende:
Seth, Hoe is het met de anthem van Twisted gesteld?
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef RiKe het volgende:
Is het niet een idee om toekomstige optredens van actieve dj's hier in de OP te zetten?
Eensch!quote:
Hoe is de sfeer daar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk
Ik draai op dit feestje met wat freunden in het dorp hier.
Westlanders unite!quote:
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer daar?
Is het groot?
Hoe is het geluid?
etc..etc..
NEED INFO!
Dus op zo'n avond als dat is er goed geluid en een leuk gevulde zaal die los gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.
De topkasten die er hangen kunnen het volume meer dan aan, bij zon gelegenheid legt ie er een dikke basskast bij wat voldoet voor een avondje stuiteren.
x2quote:
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09.. Zal wel weer een leuk feestje worden en van mij part mag het nu wel droog blijven 's avonds..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Klinkt goed! ben benieuwd, die van vorig jaar was goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Sethje het volgende:
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
Dat geluid vorig jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Emporium zie ik ook wel weer zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
x2
[..]
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09..
Dat was vast pijnlijk voor jequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat geluid vorig jaarIk laat nog hardere scheten.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Vorig jaar wel mooi met donkey rollers in de regen vol gas doorgaan...
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Emporium zie ik ook wel weer zitten.![]()
Kaartjes dit jaar 50 euro?
Whehe die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@westlandseboys -> TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Sethje het volgende:
hoezo dank? de zoveelste gare rip... hou daar aub mee op....
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
Maar Floorcrushers - Psycho Stylez daarentegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
quote:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
B2BW = zoveelste alias van TBY en/of consorten?
Jongens hij noemt Alphaverb troep!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Verhaal
D'oh!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef mstx het volgende:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).
mmmkay, dus misschien een a & b kantje ...quote:Wild Motherfuckers = Zatox & Tatanka
idd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef l3laster het volgende:
zaterdag fusion of sound @ zak
STAMPUHHH
AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....quote:
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef RiKe het volgende:
[..]
AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....
sorry
Hey begrijpend lezen is moeilijk als je ook op een serie aan het letten bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)
eeen twee drieee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef poiuytr het volgende:
Rip maak je inbox is leeg zo kan ik je natuurlijk nooit een berichtje terugsturen
Er zat nog een 'definitief verwijderen'-knopjequote:Inbox van Da_Ripper (0 % gebruikt)
Eens met bovenstaande is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind de hardstyle van een tijd terug ook veel dikker...
De nieuwe namen die hier zo de hemel in geprezen worden bevallen me ook geen flikker...Die Ran-D met al zijn troep, Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek... Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel. Whatup with the southstylerz?
Lineup maak ik me echt geen zorgen om, en ach laatste 2 uurtjes stampuh in de regen had ook weer wat... was toch binnen 15 minuten thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fiets) maar als ze dat vragen moeten ze wel beloven dat ze 30% van de entree kosten reserveren voor de geluidsboetes die ze gaan krijgen omdat ze dit jaar schijt hebben aan de geluidslimieten
![]()
En natuurlijk een dikke line up bieden voor dat geld![]()
Anders kan het dit jaar wel eens harmony of hardcore of 7th sunday festival gaan worden dat weekend.
promo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
promo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
Leuke promo, jammer dat Twisted zo ver weg is =] Anders was ik er graag geweest!
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ikquote:
Ik heb er maar tot m'n 6e gewoond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie zei hier totototototomaaieplukkers?
JortK = denhaag toch? en Mstx?
Ik woon randje westland hahaha, altijd GOUD hier, pluk enkolt blad
Gezellig ! Eindelijk weer eens een feestje in een rustige periode. Zeg het niet graag, maar deze week TBY komt bar kut uit !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef de_huig het volgende:
TT = ok..geen blijvertje
binnenkort maar eens kaartjes voor hardbass aan gaan schaffen..dat wordt de eerstvolgende
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.
je wilt zeggen dat Marlon S & Digital Punk de plaat gejat hebben van Zentiments? of bedoel je andersom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.
Zoek de verschillen vanaf 2.20
ben benieuwd, vanavond thuis ff luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die Ran-D met al zijn troep vind het nog wel te doen
die alpaherbshizzletroep die nergens naar klinkt nou ff kappen hè![]()
![]()
D-block & S-te-fan die al een jaar lang geen fatsoenlijke productie hebben gemaakt x2
Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek Headhunterz blijft beter dan Showtek
Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel inderdaad, veuls weinig
Whatup with the southstylerz? x2
Gelukkig hebben we de noisecontrollers lekker rauwe nieuwe sound
"de comeback" van zany hij blijft een held
het jaar van wildstylez als hij maar niet de kant van headhunterz opgaat!
en de alpha twins ultieme helden, geen twijfel![]()
De donkeys die altijd door blijven knallen hopelijk zie ik ze zaterdag weer
net als technoboy! laatste paar platen toch wel netjes
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ik
congratz!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik zie dat het tot 2u is, gaan jullie daarna nog knallen in tilburg ofzo, zie dat dat niet zo ver is en zou wel tof zijn anders ben ik op me zaterdag om 3.30 nuchter thuis hahaha is ook weer zo kut. en vanaf tilburg gaat er 3.58 trein naar hierzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nog 150 kaarten te gaan, afgelopen dagen steeds 30 tot 40 kaarten per dag verkocht, we hopen natuurlijk dat het door het promobericht op gaat lopen, dan zijn we in de loop van volgende week uitverkocht
Jezus, wat gaan ze soms ver.. Maar wel mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Dubbel *zucht*quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:47 schreef CrustyClown het volgende:
*ZUCHT KUT SJUMPERS*
staat zo mooi bovenaan de pagina: "(Deze site is overgenomen door GeenStijl)"quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Speel je yatzee op vakantie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
*bla bla* een paar dobbelstenen, *bla bla* )
Maxen (of mexxen oid)quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Voor de danceliefhebbers in het algemeen... Staat een leuke house yearmix op lsdb. Slam FM clubbin 3 uur en 40 minuten achter elkaar door... Klinkt wel lekker weg voor op de mp3 moet ik zeggen.
Idieaal als ik van het zomer weer op een balkonnetje in een heel zonnig land zit. (denk daarbij wat stevige drank, een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maxen (of mexxen oid)![]()
Mien Dobbelsteen of de jouwe![]()
[ afbeelding ]
Of ga je met de familie van MrDice op vakantie
Ohw volgende week bieren @ utrecht dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty![]()
@ RipZEG EENS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
maar je kan heel vele doen met dobbelstenen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dobbelen
maar echte mannen spelen natuurlijk rummikub![]()
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
en dna ga ik nu mijn essays op de bus doen zodat ik nog tot feb vakantie kan vieren![]()
![]()
Idd klinkt erg aangenaam!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!quote:
Krijgen jullie dezelfde no1. "Gerelateerde Video's" ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
Kaartje-Blazen FTWquote:
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreichquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
Eigenlijk ook nog wel zin in een zuipvakantie!![]()
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
[compliment-ontvangmodus] Dankjewel, alhoewel ik het niet mijn beste mix vind, maar daar verschillen de meningen blijkbaar over [/compliment-ontbangmodus]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd klinkt erg aangenaam!!
[slijm-modus] Net als jouw khadber-mix van october die ik er gister tijdens de hond uitlaten op had! [/slijm-modus]
Waar in Oostenrijk dan? Mooie van die wintersport zuipvakanties is dat het vaak direct naar het skien al begint. (apres ski) Zit je er tegen 5 uur, ben je tegen 8 uur stuitertje dik. Lig je om 9 uur in bed en ben je de volgende dag om 10 uur alweer goed te pas. Dat is bij die zomervakanties waar je om half 7 terugkomt wel anders!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreich
Betere is dat er daar ook een discotheek is waar ze vanaf ongeveer 1 uur hardstyle draaien er was alleen vorig jaar geen bassbox aanwezig, omdat het in een woonwijk ligt
Denk ook dat het onze laatste gaat worden. Zitten er nu al veel met een vriendin en al het gezwammel dat daarbij komt kijken!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.Lekkah kaartjuh blaasuuh t00gg.
Alhoewel ik niet meer zo van het zuipen ben.
Vakantiegeld is gereserveerd voor de festivals dit jaar.
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
drankspelletjes met dobbelstenen FTW![]()
klopt, want daar staat het krat bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!
Je hebt toch geen spelletjes nodig om te zuipen? Onze afgelopen zomervakantie was ook 25 Liter bier de man in < 2 weken, gewoon lekker beetje bieren en naar Ana kijken (en nee niet ANA, DIE IS FUCKING DIK) en andere mooie servische vrouwen. Ik wil terug en nu meteenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef SMutzskii het volgende:
tvp... het gaat veels te hard tegenwoordig.![]()
Die is bezig met een comeback heb ik vernomenquote:Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel inderdaad, veuls weinig
'comeback'quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die is bezig met een comeback heb ik vernomen.
Aaahhh, vandaar je liefde voor STquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mooie van die wintersport zuipvakanties is dat het vaak direct naar het skien al begint. (apres ski)
Ja, als gratis webrelease.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef Dalton_ het volgende:
Is Equal Mindz - Guide u eigenlijk ooit uitgekomen (vast al lang geleden)
hoe weet je dat??quote:
als hij maar weer vaker te zien en horen is, vind ik het primaquote:
iemand een overzicht van alle webreleases (zoals bijvoorbeeld van Jones, DBSTF etc.etc.) voor mij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, als gratis webrelease.
http://www.google.com/search?hl=nl&q=equal%20mindz%20guide%20u&btnG=Zoeken&lr=
Ik heb vernomen dat hij nog niks van Q-Dance heeft gehoord... maar dat zou dus nog wel kunnen gebeuren.quote:
We zitten in Kirchberg (ongeveer het loret de mar van de zomervakanties)..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Waar in Oostenrijk dan? Mooie van die wintersport zuipvakanties is dat het vaak direct naar het skien al begint. (apres ski) Zit je er tegen 5 uur, ben je tegen 8 uur stuitertje dik. Lig je om 9 uur in bed en ben je de volgende dag om 10 uur alweer goed te pas. Dat is bij die zomervakanties waar je om half 7 terugkomt wel anders!![]()
[..]
Ik was vorig jaar Mayrhofen met ze 8en, hahahaha, 1 piste per dag, meteen zuipe boven op die berg, dan met de lift naar beneden, daar ook zuipe, dan naar huis, douchen omkleden eten, en dan weer zuipeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
We zitten in Kirchberg (ongeveer het loret de mar van de zomervakanties)..
Ik ga alleen meer voor de Apre-ski dan voor het skieen zelf.. meestal rond 12 uur smiddags de piste op en dan om 5 uur terug dan al cafe in en rond 8 uur ergens wat eten en dan vrolijk doorzuipen tot een uur of 3 idiaal![]()
Daarna vaak nog na chillen in het appartement..
Zelf ook al eens op wintersport geweest dan? en waar?
ik ben er donderdag sowieso weerquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ohw volgende week bieren @ utrecht dus
Haha zo zit onze planning er ook al 2 jaar lang uit..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar Mayrhofen met ze 8en, hahahaha, 1 piste per dag, meteen zuipe boven op die berg, dan met de lift naar beneden, daar ook zuipe, dan naar huis, douchen omkleden eten, en dan weer zuipeeeeeeeeeee
(vroeger, lees: met mn ouders mee, ging ik wel altijd 1e lift omhoog hele dag snowboarden tot de laatste lift naar beneden. Maarja, met vrienden erbij is het toch mooier om gewoon kapot te tanken)
edit: Mental Theo in Mayrhofen ------> HELD, tracks als: K heb een hekel aan politie! hahahahaha
hij is al als vinyl uitgebracht hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:24 schreef ElDani het volgende:
http://www.junodownload.com/hardstyle/today/releases/
Always Black als WEB Verkrijgbaar. Ik blij!
Uhu zeker, maar de release die overal te vinden was, is nogal dof van geluid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is al als vinyl uitgebracht hoordus ook al heel tijdje te downloaden dacht ik zo
http://www.discogs.com/Br(...)ce-EP/release/816593
ik vind die track ook geniaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhu zeker, maar de release die overal te vinden was, is nogal dof van geluid.
Ask bartman maar, die word alleen al opgewonden als je de titel laat vallen van het nummer
en dan via de PM naar mij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef ElDani het volgende:
Boeiend, ik ga hem gewoon kopen. Vind het een toptrack!
What...The...Fuck!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef 16meter het volgende:
a-lusion gaat deel uitmaken van blademasterz (live act) heb ik gehoord
geintje remcorequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
What...The...Fuck!!![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gehoord?? en dat zou echt drama zijn, was blij toen ik hoorde dat Fabian met de live act wilde kappen, na zijn wat magere optredens (DefQon.1 + XX drama, Scantraxx viel mee...) en dan nu dit
kan ik een linkje (naar cd/mp3) via PM krijgen??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar er is later een DJ's united cd uitgekomen waar ie full en in goede kwaliteit op stond dus ik ben al verzadigd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
geintje remcore![]()
Maar er komt wel een album samen met Brennan Heart, genaamd Project 2.
niveautje
quote:
nu al?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef ElDani het volgende:
JEEJ! Double Dutch Darkies ook uit @ Saifam!!
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euroquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Paar topics geleden had iemand het over oordopjes, weet niet meer wie
Is dat nou duur?
Want ik heb ze wel eens gezien voor 160,- maar dat vondt ik toch echt te duur worden
Op Partyflock stond een verhaal over 75 euro, op maat gemaakt..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, ben een ochtend niet online en ik mis ff een half topic![]()
Is dat nou duur?
Want ik heb ze wel eens gezien voor 160,- maar dat vondt ik toch echt te duur worden
Die heb ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euromaar dan heb je wel goede kwaliteit waar je een jaartje of 4/5 mee kunt, als je er gewoon normaal mee omgaat
en voor 40 euro per jaar heb ik liever doppen dan een gehoorbeschadiging, dus geld wel waard
Bartman en ik hebben ook die oordoppen van 160 euro waar rem het ook over heeft..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, ben een ochtend niet online en ik mis ff een half topic![]()
Is dat nou duur?
Beter kan ik het niet verwoordenquote:[b]Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euromaar dan heb je wel goede kwaliteit waar je een jaartje of 4/5 mee kunt, als je er gewoon normaal mee omgaat
en voor 40 euro per jaar heb ik liever doppen dan een gehoorbeschadiging, dus geld wel waard
You are totally right the pitcher natuurlijk, groot spelfoutje..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef ElDani het volgende:
Beste TrxQ:
Ten eerste is Guardian Angel van Zany & The Pitcher
En ten tweede wordt hij zo vaak gedraaid dat het me niet zou verbazen als hij op de volgende sampler stond.
edit- en het zou me ook niet verbazen als deze na Santus EP van de Noisecontrollers gaat komen, omdat het ook op Fusion is.
Geen zorgen, die komt wel. Hij wordt nu al te vaak gedraaid om niet te releasenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef trxq het volgende:
[..]
You are totally right the pitcher natuurlijk, groot spelfoutje..
Hopen dat ie uitkomt lekkere plaat
Wtfquote:Heerlijk toch al die lekkere tracks die (hopelijk) dit jaar worden gereleased, want 2008 was maar een ellende!
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bartman en ik hebben ook die oordoppen van 160 euro waar rem het ook over heeft..
Beetje prijzig idd in aanschaf, maar dan heb je ook echt wel wat. Op TD getest, en ze waren het zeker waard vind ik !!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden.
je hebt ook discodoppen van andere merken, maar leveren niet zo'n goede demping en zijn niet op maat gemaakt, dus zitten niet heel fijn voor meerdere (8-12) uren achter elkaar...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef RiKe het volgende:
Zit heel erg met die prijs aangezien ik student ben enzo (en door stage geen uitzicht heb op een bijbaan) maar als dj zijnde gaan je oren eerder naar de getver door die koptelefoon
had ik ook beter kunnen doen, want heb er een keer 1 op de grond gehad en toen was ik heel snel beneden, iedereen wegdrukken en zoeken met licht van telefoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik ga ook die doppen halen, maar ik moet er echt een verzekering bij want als k weeris onder de tap ga hangen of een beetje de ruimte ga verkennen ga ik ze zeker een keer kwijtraken..
waarom vind je het een graflied dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef trxq het volgende:
En godver ik heb nu de track headhunterz - tributo to saifam opstaan tering wat is dat een graflied, de moord!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef RiKe het volgende:
Er normaal mee om gaan is geen probleem, ben altijd zuinig op m'n spullen (meeste dan)
Zit heel erg met die prijs aangezien ik student ben enzo (en door stage geen uitzicht heb op een bijbaan) maar als dj zijnde gaan je oren eerder naar de getver door die koptelefoon
Nouja een ramp is natuurlijk overdreven, maar ik vind er veel minder goede releases bijzitten dan bv 2007, maar daar komt dit jaar vast verandering in..quote:
Wild Wild West vind ik ook nog 1 van de lekkerste a-lusion platen... hopelijk brengt ie 'm ooit nog uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef trxq het volgende:
Over a-lusion gesproken, op youtube staat al best lang een liedje genaamd wild wild west.. Deze mag ie ook wat vaker draaien, die klapt er tenminste op! Hbben de fokmannen hier ook al van gehoord?
Net zoals de track showtek -fts (nehkron remix)
Klopt, zo'n monitor is echt killing voor je oren! Heb ik ook regelmatig gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog geen oordoppen had had ik juist de piep aan het oor waarmee ik de monitor afluisterde. De koptelefoon aan het andere oor dempte juist veel...
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt ook discodoppen van andere merken, maar leveren niet zo'n goede demping en zijn niet op maat gemaakt, dus zitten niet heel fijn voor meerdere (8-12) uren achter elkaar...
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.
Dan loop ik voor mijn gevoel het meeste risico op gehoorsbeschadiging
Dus dat is hooguit 2 a 2,5 uur, dat is tot nu toe m'n langste set geweest op een feest.
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.
In casa ging ik regelmatig naartoe, maar die hebben zichzelf helemaal onderuit geschopt
Dichtst bij zijnde tent die ik echt leuk vindt is Outland, Rotterdam
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moetquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maakt
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moet
Maar op wat voor prijzen kan ik dan rekenen? (ongeveer)
Ze hebben meestal ook vergelijkbare doppen van een "huismerk"... die niet veel slechter zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160misschien dat ze van Alpine ook op maat gemaakt hebben... anders ff lang BeterHoren of een andere audicien gaan in je buurt
Nog gefeliciteerd kerel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
quote:
hahaha kreeg deze op msn toegestuurd, kheb me doodgelachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rrrrrr... kauwe rillingen lopen over mijn rug..
Waar zoek jij op zeg, dacht dat bartman rare termen intypte op YT, maar je bent de winnaar van vandaag hoor![]()
ingevulde steekwoorden; lelijke vrouwen, overgeven, chubby, tokkie,
Yoji @ Kiddstock 2008quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey mstx, geef mij is ff 2 of 3 goede hardtrance setjes (die van walt jensen @ x-qlusive sydney heb ik al)
wordt niet veel wijzer als ik die database van je door moet ploegen
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Yoji @ Kiddstock 2008
Kamui @ DefQon1 2008
Walt Jenssen & Pascal Feliz @ DefQon1 2007
Gelukkig wel goed hoorbaar zo, dat scheelt dan weer!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
over leuke DJ tools gesproken, dit is er 1 van mij die zo gereleased mag worden
Chosen few laatste plaat van zijn set @ early zaal thunderdome 2008
om even tegengas te geven aan de hardtrance die net besproken werd
haha vind hem wel kicke die tetris mix helemaal loooosquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed hoorbaar zo, dat scheelt dan weer!
Al de filtered shows van Asys zitten vol met de beste hard en techtrancequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey mstx, geef mij is ff 2 of 3 goede hardtrance setjes (die van walt jensen @ x-qlusive sydney heb ik al)
wordt niet veel wijzer als ik die database van je door moet ploegen
Geen Yoji? Ik vind dat echt een held! Alhowel het technisch gezien geen hardtrance meer is, maar goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Ultraform @ DefQon.1 2008 Broadcasted by Midnight Escape 037 Radio Vibration 25.10.2008
Ultraform @ Q-Base 2007
Ultraform meets Endah @ Hard.FM Convention Festival - The After
Ernestoow @ Outta Control 008
Dark By Design @ Q-Base 2007
Kamui @ Warmduscher and Friends
Ultraform @ Rainbow Part 4
Linkjes mogen niet![]()
Soms niet hoor, sommige DJ's komen net voor een optreden binnenstormen en draaien en zijn weer weg. Kan me een voorval herinneren met Dana @ decibel. Set voor haar sloot ong af met Her voice en zij opende er weer mee. Maar goed dana is toch al geen favoriet, kan me een sms van bartman herinneren dat ze 2x in dezelfde set een HHZ nummer erop gooide.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef poiuytr het volgende:
Mischien een beetje een noob vraag maar wat ik me al een tijdje afvraag:
Spreken Dj's elkaar voor grootte feesten om hun tracklisten uit te wisselen, omdat je namelijk niet een paar keer hetzelfde nummer kan gaan draaien dan je voorganger deed?
En ik denk ook niet dat Dj's de hele set mee zitten te luisteren over welke platen je voorganger draaide, je moet van tevoren toch een beetje een setje in elkaar zetten?
Daarnaast is het onmogelijk om bij feesten zoals decibel en qbase met 150 dj's alles te gaan afstemmen... maar goed het is aan de organisatie om de lineup per podium zo te maken dat dit zo min mogelijk gebeurd....quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Soms niet hoor, sommige DJ's komen net voor een optreden binnenstormen en draaien en zijn weer weg. Kan me een voorval herinneren met Dana @ decibel. Set voor haar sloot ong af met Her voice en zij opende er weer mee. Maar goed dana is toch al geen favoriet, kan me een sms van bartman herinneren dat ze 2x in dezelfde set een HHZ nummer erop gooide.
Maar er zijn natuurlijk ook DJ's die een hele avond aanwezig zijn bij feestjes en beetje kijken en luisteren naar wat zijn voorgangers gedaan hebben
dat stukje van 0:15 t/m 0:27quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
vooral het stuk alstie mossels gaat etenfucking held
![]()
heel typisch..maar als ik die steekwoorden op google invul kom ik op je hyves uit..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rrrrrr... kauwe rillingen lopen over mijn rug..
Waar zoek jij op zeg, dacht dat bartman rare termen intypte op YT, maar je bent de winnaar van vandaag hoor![]()
ingevulde steekwoorden; lelijke vrouwen, overgeven, chubby, tokkie,
Die Tetris sound is inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
over leuke DJ tools gesproken, dit is er 1 van mij die zo gereleased mag worden
Chosen few laatste plaat van zijn set @ early zaal thunderdome 2008
Ook hoi?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij even zeggen wat het wreedste hardstyle album/verzamelcd ooit gemaakt is?
Bvd.
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij even zeggen wat het wreedste hardstyle album/verzamelcd ooit gemaakt is?
Bvd.
http://www.discogs.com/Va(...)hems/release/1111380quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Bvd.
http://www.discogs.com/DJ(...)es-EP/release/699505quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Die Tetris sound is inderdaad![]()
Deed me trouwens denken aan de mix van Super Mario, toen ik die hoorde dacht ik echt![]()
![]()
![]()
Het beste album wat ik je kan aanraden is Hardbass Vol 7 gemixd door D-Block & S-Te-Fan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Bvd.
draai um nog steeds af en toe in de autoquote:01 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - The Way We Do (Hardbass Intro Edit)
02 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - Keep it Coming
03 DJ Isaac - Impressed
04 Josh & Wesz presents Chickz On Fire - Aaanstekaah
05 Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
06 Zappaman - Lawn Mower (My Garden Looks So Cool Mix)
07 Scope DJ - Lockdown
08 Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
09 D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass!
10 Smashing Guys - Pump & loud (Zatox mix)
11 Brennan Heart - Rush the Rmx
12 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - Our Way
13 Tatanka - Mess Up
14 D-Block & S-te-Fan - Guilty
15 Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
16 The Prophet feat Headhunterz - High Rollerz
17 Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix)
18 Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Dat dus, ElDaniquote:
Zo ook met Emporium, en dan heb ik het maar over 1 podium maar heb daar denk ik wel 5x We Shall Arise gehoordquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef l3laster het volgende:
(ik liep @ qbase bv van tatanka naar technoboy naar zatox naar acitvator... tja dan weet je dat je sommige nummers 3 of 4 keer krijgt...)
En als dat nou een tof nummer zou zijn wat je 5x wilt horen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat dus, ElDani![]()
[..]
Zo ook met Emporium, en dan heb ik het maar over 1 podium maar heb daar denk ik wel 5x We Shall Arise gehoord
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef NLS04 het volgende:
En als dat nou een tof nummer zou zijn wat je 5x wilt horen..![]()
Op defqon 2007 was dat met Her Voicequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef NLS04 het volgende:
Op defqon 2006 werd ook Nothing else matters stuk of 5x gedraaid. Maargoed dat was toen ook de plaat(hype) van het moment die daarbij ook net uitgebracht was.
Strezzkip anders ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
Op defqon 2007 was dat met Her Voicewas NeM ook niet op DQ '07?
Ja die bedoel ik idd. Her Voice en NeM werden toen overal gedraaid. Bij Zany zelf was het de 3e keer ofzo dat ik hem hoorde maar omdat iedereen meedeed ( was zowiezo heerlijke sfeer tijdens zijn set) was het wel echt gaaf en technoboy gooide toen tijdens zijn set gewoon de b kant van her voice erin als ik het me nog goed kan herinneren. Dat kon ik wel waarderen dat ie er niet voor koos om de track -die toch door hem was gemaakt- niet ook nog eens te gaan draaien maar de andere versie koosquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Op defqon 2007 was dat met Her Voicewas NeM ook niet op DQ '07?
de my bitch remix van josh en wesz kan ik toch minstens 4x aanhoren in zown situatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.
En al helemaal als je ook nog 's 'DJ-bewust' bent ... dan zakt toch je broek af als je weeeer die eerste toontjes hoort
Lockdown & Light of the Dark kan ik niet vaak genoeg horen wat een heldenplaten zijn dat niet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Her voice = heldenshit en helemaal neit zo grijs gedraaid..ten minste zo vaak heb ik hem nog neit op feesten gehoord![]()
NEM - Lockdown en Rock Civilization werden op defqon '07 als vaakst gedraaid en op defqon 08 was het light of the dark van Hardstyle masterz....althans naar mijn mening
or the black rosequote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef RiKe het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)usion%252dSkwert.htm
Skwert verzet naar 9 februari....
straks ga je me nog vertellen dat je bleeding for the harder styles een technisch goeie plaat vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:07 schreef de_huig het volgende:
(en nog steeds vind ik het een goeie plaat technisch gezien..)
En die is nog kutterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef JortK het volgende:
Omdat iedereen Rock Civilization zat is heeft die er maar Rock the subsonic civilization van gemaakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
Headhunterz - Aiming for ya Brain
Zou leuk zijn als die weer eens gedraaid zou worden
Die heb ik afgelopen keer nog gedraaid in de bob.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef ElDani het volgende:
Lockdown & Her Voice zijn inderdaad nice!
Zelfde heb ik ook met Davide Sonar - Reactor, blijft een fijne track!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan..ElDani, Breezah baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
oh kom opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef ElDani het volgende:
Nouja.. Beter is het in ieder geval..
Nou nog van dat imago af en dan is het denk ik wel te doen..
sssssssssssssstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben jij Uri Geller ofzo? Misschien moet je ook meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
waar denk je dat ik die foto's vandaan heb?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
En Rike ---> het Brr3ezaHh T0ppickk is daaro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
Dit begint een goed topic te wordenquote:
Steenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
oke okequote:
x2 ... ZAK gaat 'm niet worden morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb zin in een feestje.. gelukkig nog maar een week wachten..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef ElDani het volgende:
Als iemand mij uit gaat leggen wie/wat steen is..
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
Wij hebben Ilse de Lange die is iig nog lekker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.
maar hij represent utreg jeweetz dus kuud00wz voor h3m. hij is die ekte ekte
als we ooit op een feest meeten, let maar niet op me taalgebruik, WANT DIE BASS IS KÂNKÂHHARDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
quote:Q-dance Radio
Qlubtempo
Vrijdagavond op Q-dance Radio: Qlubtempo van 20.00 - 22.00.
Met het tweede uur de liveset van Luna @ In Qontrol 2007
X-Qlusive
Komende dinsdag van 21.00 - 22.00 uur
Houseqlassics
Met volgende week de livesets van:
- Jeroen Flamman, Houseqlassics 2008
- The Darkraver, Defqon.1 Festival 2008, Grey Area
Dinsdag van 22.00 - 0.00 uur
The best of Q-dance
Aanstaande zondag op Q-dance Radio vanaf 20.00 uur:
Technoboy @ Qountdown
Fausto's CrossOver
Bekijk hier de tracklist van Fausto's CrossOver - Week 03
Donderdag van 20.00 - 22.00 uur
Zondag van 18.00 - 20.00 uur (Herhaling)
Mark Sherry's Outburst Radio Show
Bekijk hier de tracklist van de uitzending van afgelopen maandag.
Maandag van 20.00 - 22.00
Vrijdag van 18.00 - 20.00 (Herhaling)
Down Under
Deze week werd de Down Under mix verzorgd door Arbee 011, bekijk hier de tracklist.
- Dinsdag 20:00 - 21:00 (CET)
- Vrijdag 20:00 - 21:00 (AEST) (Herhaling)
quote:edit - Ik stond op het muurtje.. Maar nu ben ik weer wegMeanie!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
eigenlijk nix HS'erigs te melden, behalve dat ik de OP vant weekend nog ff aanpas (Wall_Of_Fame & #83)
ten eerste tis bartman geen Huigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef ElDani het volgende:
Waar heb je die info vandaan Huig?
volgens mij werd die toen vaker gedraaid van het anthemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Op defqon 2007 was dat met Her Voice
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef RiKe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Steen is sowieso koning.quote:
quote:subsonic
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef SMutzskii het volgende:
Dat geluid.
(met koptelefoon op dan.. zonder klinkt het karig)
Jup hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalquote:
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
als zij hem wel leuk vind, dan is het toch goed? ik val ook niet op kerelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
zie bovenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
Hahahahhahah..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
Ik pak de popcorn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
al paar keer gezien met stappen trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
Kan best ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
Utrecht aan zeequote:
Jij bent ook strontvliegje anders hoor..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Hehe ken hem niet ofzo... het was gewoon een gokje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
JERRRYYY JERRRYYY JERRYYYY!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn!
Let the rellen begin!
Dit neigt iets richting een goedmaker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
en zo zie ik hem dan op feestenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef SMutzskii het volgende:
Dan zuipt ie soms gewoon veels te veel en dan gaan ze krullen helemaal pluizen enzo.. en heeft ie een gaar hoofd en doet ie gek enzo.
dat durf ik nu niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef SMutzskii het volgende:
Maar als je hem kent dan valt dat allemaal reuze mee.Dus volgende keer moet je maar us met em praten..
![]()
hij doet gewoon heel vaag, zie ook filmpjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef SMutzskii het volgende:
Me vriend wil weten waarom je dat dan vind Remco![]()
Hahahah.. Brad Pittquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hehe ken hem niet ofzo... het was gewoon een gokje!![]()
[..]
JERRRYYY JERRRYYY JERRYYYY!![]()
[..]
Dit neigt iets richting een goedmaker!![]()
Ff zonder dollen, op feestjes zie ik er sowieso meestal niet zo flex uit... Njah als ik er heenga wel, maar dat is er een paar uur later al snel af!Vooral na wat biertjes en eventueel nog wat anders. Dan heb ik opgegeven moment het gevoel dat ik Brad Pitt ben, maar als ik de volgende dag foto's zie moet ik eigenlijk alleen maar heel hard huilen!
![]()
Niet dat dit ook maar iets met jouw filmpje te maken heeft hoor Smutzi. Voordat ik dezelfde "fout" bega!
ik sta ook altijd met grote ogen op foto's, zoiets alsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dan heb ik opgegeven moment het gevoel dat ik Brad Pitt ben, maar als ik de volgende dag foto's zie moet ik eigenlijk alleen maar heel hard huilen!![]()
Ik heb ook nooit ontkentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef SMutzskii het volgende:
Jij bent ook strontvliegje anders hoor..Haha.
![]()
Eenschquote:
STEVE! STEVE! STEVE!quote:
Leer mij Steve kennen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ontkent![]()
[..]
Eensch![]()
[..]
STEVE! STEVE! STEVE!(die gozer die altijd tussen gevechten komt
)
Hehehe, daar kan ie dus niets aan doen he..quote:
Denk dat je bericht krijgt op PF...quote:[..]
dat durf ik nu niet meer
Hij trekt idd rare gezichten...quote:[..]
hij doet gewoon heel vaag, zie ook filmpjerare gezichten trekken etc. niet verkeerd bedoeld, maar komt dan wel apart over...
ben volgens mij zelf geen haar beter, gezien dat filmpje van QDdenk dat veel mensen ook gedacht hebben "wat staat daar dan voor zooitje halve gare lui!"
filmpje van ons groepje gezien op QD??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:09 schreef SMutzskii het volgende:
hij spoort soms ook echt niet. Maar aan de andere kant vind k dat eigelijk juist wel weer leuk..Gewoon het feit dat ie nergens geen zak om geeft op zo'n moment.. en dan zo los gaat op die muziek.
![]()
Nope, laat zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje van ons groepje gezien op QD??
dan is jouw stukje ook precies van toepassing op ons
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nope, laat zien
Ik heb nog paar filmpjes overigens.. 1 vanaf tribune en andere gemaakt tijdens Pleasure.
Zo eindigt alles toch nog koek en ei!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje van ons groepje gezien op QD??
dan is jouw stukje ook precies van toepassing op ons
Steve was is blank, gij heiden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Leer mij Steve kennen!Kale relnegert!
you stand corrected babbels!quote:
Het ging meer om het woordje relnegert, relblankert klinkt niet...quote:
Nee... hier lul je je niet meer uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het ging meer om het woordje relnegert, relblankert klinkt niet...
* ReMcOrE pakt Rockstar erbijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee... hier lul je je niet meer uit.
Dit gaat wel een rel worden!!!
Ja probeer je er maar onder uit te lullen hequote:
And that's the way it is!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar onder uit te lullen he![]()
Je ziet nu de kans schoon om de aandacht op babbels te leggen!
en niet meer dan terecht dat ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar onder uit te lullen he![]()
Je ziet nu de kans schoon om de aandacht op babbels te leggen!
we hebben je door rem!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niet meer dan terecht dat ik zo
als ik me onder rellen uitlul, dan is er iemand anders wel de pineut
waaraan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
we hebben je door rem!!
er is geen redden meer aan
Hehehe.. nice.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
met 10 man de hele HMH afgebroken
Zulke mensen maken het feest zijn naam ten schande..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |