de my bitch remix van josh en wesz kan ik toch minstens 4x aanhoren in zown situatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.
En al helemaal als je ook nog 's 'DJ-bewust' bent ... dan zakt toch je broek af als je weeeer die eerste toontjes hoort
Lockdown & Light of the Dark kan ik niet vaak genoeg horen wat een heldenplaten zijn dat niet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Her voice = heldenshit en helemaal neit zo grijs gedraaid..ten minste zo vaak heb ik hem nog neit op feesten gehoord![]()
NEM - Lockdown en Rock Civilization werden op defqon '07 als vaakst gedraaid en op defqon 08 was het light of the dark van Hardstyle masterz....althans naar mijn mening
or the black rosequote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef RiKe het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)usion%252dSkwert.htm
Skwert verzet naar 9 februari....
straks ga je me nog vertellen dat je bleeding for the harder styles een technisch goeie plaat vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:07 schreef de_huig het volgende:
(en nog steeds vind ik het een goeie plaat technisch gezien..)
En die is nog kutterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef JortK het volgende:
Omdat iedereen Rock Civilization zat is heeft die er maar Rock the subsonic civilization van gemaakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
Headhunterz - Aiming for ya Brain
Zou leuk zijn als die weer eens gedraaid zou worden
Die heb ik afgelopen keer nog gedraaid in de bob.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef ElDani het volgende:
Lockdown & Her Voice zijn inderdaad nice!
Zelfde heb ik ook met Davide Sonar - Reactor, blijft een fijne track!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan..ElDani, Breezah baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
oh kom opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef ElDani het volgende:
Nouja.. Beter is het in ieder geval..
Nou nog van dat imago af en dan is het denk ik wel te doen..
sssssssssssssstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben jij Uri Geller ofzo? Misschien moet je ook meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
waar denk je dat ik die foto's vandaan heb?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
En Rike ---> het Brr3ezaHh T0ppickk is daaro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
Dit begint een goed topic te wordenquote:
Steenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
oke okequote:
x2 ... ZAK gaat 'm niet worden morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb zin in een feestje.. gelukkig nog maar een week wachten..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef ElDani het volgende:
Als iemand mij uit gaat leggen wie/wat steen is..
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
Wij hebben Ilse de Lange die is iig nog lekker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.
maar hij represent utreg jeweetz dus kuud00wz voor h3m. hij is die ekte ekte
als we ooit op een feest meeten, let maar niet op me taalgebruik, WANT DIE BASS IS KÂNKÂHHARDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
quote:Q-dance Radio
Qlubtempo
Vrijdagavond op Q-dance Radio: Qlubtempo van 20.00 - 22.00.
Met het tweede uur de liveset van Luna @ In Qontrol 2007
X-Qlusive
Komende dinsdag van 21.00 - 22.00 uur
Houseqlassics
Met volgende week de livesets van:
- Jeroen Flamman, Houseqlassics 2008
- The Darkraver, Defqon.1 Festival 2008, Grey Area
Dinsdag van 22.00 - 0.00 uur
The best of Q-dance
Aanstaande zondag op Q-dance Radio vanaf 20.00 uur:
Technoboy @ Qountdown
Fausto's CrossOver
Bekijk hier de tracklist van Fausto's CrossOver - Week 03
Donderdag van 20.00 - 22.00 uur
Zondag van 18.00 - 20.00 uur (Herhaling)
Mark Sherry's Outburst Radio Show
Bekijk hier de tracklist van de uitzending van afgelopen maandag.
Maandag van 20.00 - 22.00
Vrijdag van 18.00 - 20.00 (Herhaling)
Down Under
Deze week werd de Down Under mix verzorgd door Arbee 011, bekijk hier de tracklist.
- Dinsdag 20:00 - 21:00 (CET)
- Vrijdag 20:00 - 21:00 (AEST) (Herhaling)
quote:edit - Ik stond op het muurtje.. Maar nu ben ik weer wegMeanie!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
eigenlijk nix HS'erigs te melden, behalve dat ik de OP vant weekend nog ff aanpas (Wall_Of_Fame & #83)
ten eerste tis bartman geen Huigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef ElDani het volgende:
Waar heb je die info vandaan Huig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |