AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....quote:
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef RiKe het volgende:
[..]
AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....
sorry
Hey begrijpend lezen is moeilijk als je ook op een serie aan het letten bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)
eeen twee drieee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef poiuytr het volgende:
Rip maak je inbox is leeg zo kan ik je natuurlijk nooit een berichtje terugsturen
Er zat nog een 'definitief verwijderen'-knopjequote:Inbox van Da_Ripper (0 % gebruikt)
Eens met bovenstaande is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind de hardstyle van een tijd terug ook veel dikker...
De nieuwe namen die hier zo de hemel in geprezen worden bevallen me ook geen flikker...Die Ran-D met al zijn troep, Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek... Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel. Whatup with the southstylerz?
Lineup maak ik me echt geen zorgen om, en ach laatste 2 uurtjes stampuh in de regen had ook weer wat... was toch binnen 15 minuten thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fiets) maar als ze dat vragen moeten ze wel beloven dat ze 30% van de entree kosten reserveren voor de geluidsboetes die ze gaan krijgen omdat ze dit jaar schijt hebben aan de geluidslimieten
![]()
En natuurlijk een dikke line up bieden voor dat geld![]()
Anders kan het dit jaar wel eens harmony of hardcore of 7th sunday festival gaan worden dat weekend.
promo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
promo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
Leuke promo, jammer dat Twisted zo ver weg is =] Anders was ik er graag geweest!
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ikquote:
Ik heb er maar tot m'n 6e gewoond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie zei hier totototototomaaieplukkers?
JortK = denhaag toch? en Mstx?
Ik woon randje westland hahaha, altijd GOUD hier, pluk enkolt blad
Gezellig ! Eindelijk weer eens een feestje in een rustige periode. Zeg het niet graag, maar deze week TBY komt bar kut uit !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef de_huig het volgende:
TT = ok..geen blijvertje
binnenkort maar eens kaartjes voor hardbass aan gaan schaffen..dat wordt de eerstvolgende
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.
je wilt zeggen dat Marlon S & Digital Punk de plaat gejat hebben van Zentiments? of bedoel je andersom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.
Zoek de verschillen vanaf 2.20
ben benieuwd, vanavond thuis ff luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die Ran-D met al zijn troep vind het nog wel te doen
die alpaherbshizzletroep die nergens naar klinkt nou ff kappen hè![]()
![]()
D-block & S-te-fan die al een jaar lang geen fatsoenlijke productie hebben gemaakt x2
Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek Headhunterz blijft beter dan Showtek
Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel inderdaad, veuls weinig
Whatup with the southstylerz? x2
Gelukkig hebben we de noisecontrollers lekker rauwe nieuwe sound
"de comeback" van zany hij blijft een held
het jaar van wildstylez als hij maar niet de kant van headhunterz opgaat!
en de alpha twins ultieme helden, geen twijfel![]()
De donkeys die altijd door blijven knallen hopelijk zie ik ze zaterdag weer
net als technoboy! laatste paar platen toch wel netjes
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ik
congratz!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
ik zie dat het tot 2u is, gaan jullie daarna nog knallen in tilburg ofzo, zie dat dat niet zo ver is en zou wel tof zijn anders ben ik op me zaterdag om 3.30 nuchter thuis hahaha is ook weer zo kut. en vanaf tilburg gaat er 3.58 trein naar hierzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nog 150 kaarten te gaan, afgelopen dagen steeds 30 tot 40 kaarten per dag verkocht, we hopen natuurlijk dat het door het promobericht op gaat lopen, dan zijn we in de loop van volgende week uitverkocht
Jezus, wat gaan ze soms ver.. Maar wel mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Dubbel *zucht*quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:47 schreef CrustyClown het volgende:
*ZUCHT KUT SJUMPERS*
staat zo mooi bovenaan de pagina: "(Deze site is overgenomen door GeenStijl)"quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Speel je yatzee op vakantie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
*bla bla* een paar dobbelstenen, *bla bla* )
Maxen (of mexxen oid)quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Voor de danceliefhebbers in het algemeen... Staat een leuke house yearmix op lsdb. Slam FM clubbin 3 uur en 40 minuten achter elkaar door... Klinkt wel lekker weg voor op de mp3 moet ik zeggen.
Idieaal als ik van het zomer weer op een balkonnetje in een heel zonnig land zit. (denk daarbij wat stevige drank, een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maxen (of mexxen oid)![]()
Mien Dobbelsteen of de jouwe![]()
[ afbeelding ]
Of ga je met de familie van MrDice op vakantie
Ohw volgende week bieren @ utrecht dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty![]()
@ RipZEG EENS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
maar je kan heel vele doen met dobbelstenen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dobbelen
maar echte mannen spelen natuurlijk rummikub![]()
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
en dna ga ik nu mijn essays op de bus doen zodat ik nog tot feb vakantie kan vieren![]()
![]()
Idd klinkt erg aangenaam!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!quote:
Krijgen jullie dezelfde no1. "Gerelateerde Video's" ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
Kaartje-Blazen FTWquote:
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreichquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
Eigenlijk ook nog wel zin in een zuipvakantie!![]()
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
Eigenlijk ook nog wel zin in een zuipvakantie!![]()
[compliment-ontvangmodus] Dankjewel, alhoewel ik het niet mijn beste mix vind, maar daar verschillen de meningen blijkbaar over [/compliment-ontbangmodus]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd klinkt erg aangenaam!!
[slijm-modus] Net als jouw khadber-mix van october die ik er gister tijdens de hond uitlaten op had! [/slijm-modus]
Waar in Oostenrijk dan? Mooie van die wintersport zuipvakanties is dat het vaak direct naar het skien al begint. (apres ski) Zit je er tegen 5 uur, ben je tegen 8 uur stuitertje dik. Lig je om 9 uur in bed en ben je de volgende dag om 10 uur alweer goed te pas. Dat is bij die zomervakanties waar je om half 7 terugkomt wel anders!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreich
Betere is dat er daar ook een discotheek is waar ze vanaf ongeveer 1 uur hardstyle draaien er was alleen vorig jaar geen bassbox aanwezig, omdat het in een woonwijk ligt
Denk ook dat het onze laatste gaat worden. Zitten er nu al veel met een vriendin en al het gezwammel dat daarbij komt kijken!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.Lekkah kaartjuh blaasuuh t00gg.
Alhoewel ik niet meer zo van het zuipen ben.
Vakantiegeld is gereserveerd voor de festivals dit jaar.
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
drankspelletjes met dobbelstenen FTW![]()
klopt, want daar staat het krat bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |