Jezus, wat gaan ze soms ver.. Maar wel mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Dubbel *zucht*quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:47 schreef CrustyClown het volgende:
*ZUCHT KUT SJUMPERS*
staat zo mooi bovenaan de pagina: "(Deze site is overgenomen door GeenStijl)"quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef JortK het volgende:
Mooie hardrock mix van Project One - Numbers op http://www.staatkundiggereformeerdepartij.nl/
Speel je yatzee op vakantie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
*bla bla* een paar dobbelstenen, *bla bla* )
Maxen (of mexxen oid)quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Voor de danceliefhebbers in het algemeen... Staat een leuke house yearmix op lsdb. Slam FM clubbin 3 uur en 40 minuten achter elkaar door... Klinkt wel lekker weg voor op de mp3 moet ik zeggen.
Idieaal als ik van het zomer weer op een balkonnetje in een heel zonnig land zit. (denk daarbij wat stevige drank, een paar dobbelstenen, wat vrienden en wat dames)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maxen (of mexxen oid)![]()
Mien Dobbelsteen of de jouwe![]()
[ afbeelding ]
Of ga je met de familie van MrDice op vakantie
Ohw volgende week bieren @ utrecht dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty![]()
@ RipZEG EENS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
maar je kan heel vele doen met dobbelstenen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dobbelen
maar echte mannen spelen natuurlijk rummikub![]()
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
en dna ga ik nu mijn essays op de bus doen zodat ik nog tot feb vakantie kan vieren![]()
![]()
Idd klinkt erg aangenaam!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik luister hem nu! Erg aangenaam luisteren.. Veel komt bekend voor!
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!quote:
Krijgen jullie dezelfde no1. "Gerelateerde Video's" ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder wil ik even zeggen Drugs are baddd mmmkaaaay
Kaartje-Blazen FTWquote:
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreichquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
Eigenlijk ook nog wel zin in een zuipvakantie!![]()
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel sneu, maar ach op je 21ste mag het nog. Over 5 jaar zou iedereen me echt uitlachen!![]()
Eigenlijk ook nog wel zin in een zuipvakantie!![]()
[compliment-ontvangmodus] Dankjewel, alhoewel ik het niet mijn beste mix vind, maar daar verschillen de meningen blijkbaar over [/compliment-ontbangmodus]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd klinkt erg aangenaam!!
[slijm-modus] Net als jouw khadber-mix van october die ik er gister tijdens de hond uitlaten op had! [/slijm-modus]
Waar in Oostenrijk dan? Mooie van die wintersport zuipvakanties is dat het vaak direct naar het skien al begint. (apres ski) Zit je er tegen 5 uur, ben je tegen 8 uur stuitertje dik. Lig je om 9 uur in bed en ben je de volgende dag om 10 uur alweer goed te pas. Dat is bij die zomervakanties waar je om half 7 terugkomt wel anders!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Over 3 weken gaat deze jongen op zuipvakantie naar Oostenreich
Betere is dat er daar ook een discotheek is waar ze vanaf ongeveer 1 uur hardstyle draaien er was alleen vorig jaar geen bassbox aanwezig, omdat het in een woonwijk ligt
Denk ook dat het onze laatste gaat worden. Zitten er nu al veel met een vriendin en al het gezwammel dat daarbij komt kijken!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook nog wel 1 laatste keer willen doen zo'n zuipvakantie.Lekkah kaartjuh blaasuuh t00gg.
Alhoewel ik niet meer zo van het zuipen ben.
Vakantiegeld is gereserveerd voor de festivals dit jaar.
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
drankspelletjes met dobbelstenen FTW![]()
klopt, want daar staat het krat bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en alleen de echte bazen weten dat dobbelspelletjes onder de tafel beslist worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |