Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Rock The Party
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Dalton_ het volgende:
Seth, Hoe is het met de anthem van Twisted gesteld?
Leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef RiKe het volgende:
Is het niet een idee om toekomstige optredens van actieve dj's hier in de OP te zetten?
Eensch!quote:
Hoe is de sfeer daar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk
Ik draai op dit feestje met wat freunden in het dorp hier.
Westlanders unite!quote:
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer daar?
Is het groot?
Hoe is het geluid?
etc..etc..
NEED INFO!
Dus op zo'n avond als dat is er goed geluid en een leuk gevulde zaal die los gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
De sfeer is er goed omdat heel ons dorp de jeugd hardstyle minded is, wat dus automatisch betekend dat het druk en gezellig is en iedereen los gaat. Er kan zon 200 man in daar denk ik. Voor zoiets " kleins" gaat de zaal niet open. Met Twisted kunnen we ongeveer 1000 man huisvesten in die kroeg.
De topkasten die er hangen kunnen het volume meer dan aan, bij zon gelegenheid legt ie er een dikke basskast bij wat voldoet voor een avondje stuiteren.
x2quote:
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09.. Zal wel weer een leuk feestje worden en van mij part mag het nu wel droog blijven 's avonds..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Klinkt goed! ben benieuwd, die van vorig jaar was goeie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:40 schreef Sethje het volgende:
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
Dat geluid vorig jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Emporium zie ik ook wel weer zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
x2
[..]
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09..
Dat was vast pijnlijk voor jequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat geluid vorig jaarIk laat nog hardere scheten.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Vorig jaar wel mooi met donkey rollers in de regen vol gas doorgaan...
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Emporium zie ik ook wel weer zitten.![]()
Kaartjes dit jaar 50 euro?
Whehe die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@westlandseboys -> TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Sethje het volgende:
hoezo dank? de zoveelste gare rip... hou daar aub mee op....
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
Maar Floorcrushers - Psycho Stylez daarentegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
quote:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
B2BW = zoveelste alias van TBY en/of consorten?
Jongens hij noemt Alphaverb troep!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Verhaal
D'oh!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef mstx het volgende:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).
mmmkay, dus misschien een a & b kantje ...quote:Wild Motherfuckers = Zatox & Tatanka
idd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef l3laster het volgende:
zaterdag fusion of sound @ zak
STAMPUHHH
AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....quote:
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:33 schreef RiKe het volgende:
[..]
AlphaHerb....fuck de regering...paddo.....right....
sorry
Hey begrijpend lezen is moeilijk als je ook op een serie aan het letten bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik een nog twee niet drie eens. stampuuuhh!! Kun padddooo je nagaan!;)
eeen twee drieee
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef poiuytr het volgende:
Rip maak je inbox is leeg zo kan ik je natuurlijk nooit een berichtje terugsturen
Er zat nog een 'definitief verwijderen'-knopjequote:Inbox van Da_Ripper (0 % gebruikt)
Eens met bovenstaande is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind de hardstyle van een tijd terug ook veel dikker...
De nieuwe namen die hier zo de hemel in geprezen worden bevallen me ook geen flikker...Die Ran-D met al zijn troep, Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek... Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel. Whatup with the southstylerz?
Lineup maak ik me echt geen zorgen om, en ach laatste 2 uurtjes stampuh in de regen had ook weer wat... was toch binnen 15 minuten thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fiets) maar als ze dat vragen moeten ze wel beloven dat ze 30% van de entree kosten reserveren voor de geluidsboetes die ze gaan krijgen omdat ze dit jaar schijt hebben aan de geluidslimieten
![]()
En natuurlijk een dikke line up bieden voor dat geld![]()
Anders kan het dit jaar wel eens harmony of hardcore of 7th sunday festival gaan worden dat weekend.
promo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
promo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef NrSiX het volgende:
Leuke promo, jammer dat Twisted zo ver weg is =] Anders was ik er graag geweest!
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ikquote:
Ik heb er maar tot m'n 6e gewoond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:55 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie zei hier totototototomaaieplukkers?
JortK = denhaag toch? en Mstx?
Ik woon randje westland hahaha, altijd GOUD hier, pluk enkolt blad
Gezellig ! Eindelijk weer eens een feestje in een rustige periode. Zeg het niet graag, maar deze week TBY komt bar kut uit !quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef de_huig het volgende:
TT = ok..geen blijvertje
binnenkort maar eens kaartjes voor hardbass aan gaan schaffen..dat wordt de eerstvolgende
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.
je wilt zeggen dat Marlon S & Digital Punk de plaat gejat hebben van Zentiments? of bedoel je andersom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.
Zoek de verschillen vanaf 2.20
ben benieuwd, vanavond thuis ff luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die Ran-D met al zijn troep vind het nog wel te doen
die alpaherbshizzletroep die nergens naar klinkt nou ff kappen hè![]()
![]()
D-block & S-te-fan die al een jaar lang geen fatsoenlijke productie hebben gemaakt x2
Headhunterz is al een jaar hetzelfde als showtek Headhunterz blijft beter dan Showtek
Van A-lusion hoor je de laatste tijd niet zoveel inderdaad, veuls weinig
Whatup with the southstylerz? x2
Gelukkig hebben we de noisecontrollers lekker rauwe nieuwe sound
"de comeback" van zany hij blijft een held
het jaar van wildstylez als hij maar niet de kant van headhunterz opgaat!
en de alpha twins ultieme helden, geen twijfel![]()
De donkeys die altijd door blijven knallen hopelijk zie ik ze zaterdag weer
net als technoboy! laatste paar platen toch wel netjes
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoeld ons promobericht die vannacht is verstuurd op pf denk ik
congratz!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
ik zie dat het tot 2u is, gaan jullie daarna nog knallen in tilburg ofzo, zie dat dat niet zo ver is en zou wel tof zijn anders ben ik op me zaterdag om 3.30 nuchter thuis hahaha is ook weer zo kut. en vanaf tilburg gaat er 3.58 trein naar hierzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Nog 150 kaarten te gaan, afgelopen dagen steeds 30 tot 40 kaarten per dag verkocht, we hopen natuurlijk dat het door het promobericht op gaat lopen, dan zijn we in de loop van volgende week uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |