Dat geluid vorig jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef l3laster het volgende:
iedereen trouwens 30 mei al in agenda... Emporium thuis wedstrijd
Emporium zie ik ook wel weer zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
x2
[..]
Zeker vrij gehouden in de agenda dit word denk ik eerste outdoor van '09..
Dat was vast pijnlijk voor jequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat geluid vorig jaarIk laat nog hardere scheten.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Vorig jaar wel mooi met donkey rollers in de regen vol gas doorgaan...
Emporium is een thuiswedstrijd (op de fietsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Emporium zie ik ook wel weer zitten.![]()
Kaartjes dit jaar 50 euro?
Whehe die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@westlandseboys -> TO TO TO TO TOMATENPLUKKERS![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Sethje het volgende:
hoezo dank? de zoveelste gare rip... hou daar aub mee op....
Amen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
Maar Floorcrushers - Psycho Stylez daarentegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef nattermann het volgende:
Snoeiharde TVP!
Hoewel snoeiharde, eerlijk gezegd vind ik de hardstyle sinds de "grote opkomst" van HH&Wildstylez: P1 de hardstyle niet meer zo gruwelijk geweldig.. zet nu net Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) op, en dat valt me toch beter in de smaak dan alles van P1 en nog veel meer
quote:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:08 schreef Da_Ripper het volgende:
B2BW = zoveelste alias van TBY en/of consorten?
Jongens hij noemt Alphaverb troep!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Verhaal
D'oh!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef mstx het volgende:
Dat is de titel van het nummer (Born 2 Be Wild).
mmmkay, dus misschien een a & b kantje ...quote:Wild Motherfuckers = Zatox & Tatanka
idd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef l3laster het volgende:
zaterdag fusion of sound @ zak
STAMPUHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |