de my bitch remix van josh en wesz kan ik toch minstens 4x aanhoren in zown situatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.
En al helemaal als je ook nog 's 'DJ-bewust' bent ... dan zakt toch je broek af als je weeeer die eerste toontjes hoort
Lockdown & Light of the Dark kan ik niet vaak genoeg horen wat een heldenplaten zijn dat niet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Her voice = heldenshit en helemaal neit zo grijs gedraaid..ten minste zo vaak heb ik hem nog neit op feesten gehoord![]()
NEM - Lockdown en Rock Civilization werden op defqon '07 als vaakst gedraaid en op defqon 08 was het light of the dark van Hardstyle masterz....althans naar mijn mening
or the black rosequote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef RiKe het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)usion%252dSkwert.htm
Skwert verzet naar 9 februari....
straks ga je me nog vertellen dat je bleeding for the harder styles een technisch goeie plaat vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:07 schreef de_huig het volgende:
(en nog steeds vind ik het een goeie plaat technisch gezien..)
En die is nog kutterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef JortK het volgende:
Omdat iedereen Rock Civilization zat is heeft die er maar Rock the subsonic civilization van gemaakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
Headhunterz - Aiming for ya Brain
Zou leuk zijn als die weer eens gedraaid zou worden
Die heb ik afgelopen keer nog gedraaid in de bob.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef ElDani het volgende:
Lockdown & Her Voice zijn inderdaad nice!
Zelfde heb ik ook met Davide Sonar - Reactor, blijft een fijne track!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan..ElDani, Breezah baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |