Klopt, zo'n monitor is echt killing voor je oren! Heb ik ook regelmatig gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog geen oordoppen had had ik juist de piep aan het oor waarmee ik de monitor afluisterde. De koptelefoon aan het andere oor dempte juist veel...
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt ook discodoppen van andere merken, maar leveren niet zo'n goede demping en zijn niet op maat gemaakt, dus zitten niet heel fijn voor meerdere (8-12) uren achter elkaar...
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.
Dan loop ik voor mijn gevoel het meeste risico op gehoorsbeschadiging
Dus dat is hooguit 2 a 2,5 uur, dat is tot nu toe m'n langste set geweest op een feest.
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.
In casa ging ik regelmatig naartoe, maar die hebben zichzelf helemaal onderuit geschopt
Dichtst bij zijnde tent die ik echt leuk vindt is Outland, Rotterdam
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moetquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maakt
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moet
Maar op wat voor prijzen kan ik dan rekenen? (ongeveer)
Ze hebben meestal ook vergelijkbare doppen van een "huismerk"... die niet veel slechter zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160misschien dat ze van Alpine ook op maat gemaakt hebben... anders ff lang BeterHoren of een andere audicien gaan in je buurt
Nog gefeliciteerd kerel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
quote:
hahaha kreeg deze op msn toegestuurd, kheb me doodgelachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rrrrrr... kauwe rillingen lopen over mijn rug..
Waar zoek jij op zeg, dacht dat bartman rare termen intypte op YT, maar je bent de winnaar van vandaag hoor![]()
ingevulde steekwoorden; lelijke vrouwen, overgeven, chubby, tokkie,
Yoji @ Kiddstock 2008quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey mstx, geef mij is ff 2 of 3 goede hardtrance setjes (die van walt jensen @ x-qlusive sydney heb ik al)
wordt niet veel wijzer als ik die database van je door moet ploegen
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Yoji @ Kiddstock 2008
Kamui @ DefQon1 2008
Walt Jenssen & Pascal Feliz @ DefQon1 2007
Gelukkig wel goed hoorbaar zo, dat scheelt dan weer!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
over leuke DJ tools gesproken, dit is er 1 van mij die zo gereleased mag worden
Chosen few laatste plaat van zijn set @ early zaal thunderdome 2008
om even tegengas te geven aan de hardtrance die net besproken werd
haha vind hem wel kicke die tetris mix helemaal loooosquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed hoorbaar zo, dat scheelt dan weer!
Al de filtered shows van Asys zitten vol met de beste hard en techtrancequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey mstx, geef mij is ff 2 of 3 goede hardtrance setjes (die van walt jensen @ x-qlusive sydney heb ik al)
wordt niet veel wijzer als ik die database van je door moet ploegen
Geen Yoji? Ik vind dat echt een held! Alhowel het technisch gezien geen hardtrance meer is, maar goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Ultraform @ DefQon.1 2008 Broadcasted by Midnight Escape 037 Radio Vibration 25.10.2008
Ultraform @ Q-Base 2007
Ultraform meets Endah @ Hard.FM Convention Festival - The After
Ernestoow @ Outta Control 008
Dark By Design @ Q-Base 2007
Kamui @ Warmduscher and Friends
Ultraform @ Rainbow Part 4
Linkjes mogen niet![]()
Soms niet hoor, sommige DJ's komen net voor een optreden binnenstormen en draaien en zijn weer weg. Kan me een voorval herinneren met Dana @ decibel. Set voor haar sloot ong af met Her voice en zij opende er weer mee. Maar goed dana is toch al geen favoriet, kan me een sms van bartman herinneren dat ze 2x in dezelfde set een HHZ nummer erop gooide.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef poiuytr het volgende:
Mischien een beetje een noob vraag maar wat ik me al een tijdje afvraag:
Spreken Dj's elkaar voor grootte feesten om hun tracklisten uit te wisselen, omdat je namelijk niet een paar keer hetzelfde nummer kan gaan draaien dan je voorganger deed?
En ik denk ook niet dat Dj's de hele set mee zitten te luisteren over welke platen je voorganger draaide, je moet van tevoren toch een beetje een setje in elkaar zetten?
Daarnaast is het onmogelijk om bij feesten zoals decibel en qbase met 150 dj's alles te gaan afstemmen... maar goed het is aan de organisatie om de lineup per podium zo te maken dat dit zo min mogelijk gebeurd....quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Soms niet hoor, sommige DJ's komen net voor een optreden binnenstormen en draaien en zijn weer weg. Kan me een voorval herinneren met Dana @ decibel. Set voor haar sloot ong af met Her voice en zij opende er weer mee. Maar goed dana is toch al geen favoriet, kan me een sms van bartman herinneren dat ze 2x in dezelfde set een HHZ nummer erop gooide.
Maar er zijn natuurlijk ook DJ's die een hele avond aanwezig zijn bij feestjes en beetje kijken en luisteren naar wat zijn voorgangers gedaan hebben
dat stukje van 0:15 t/m 0:27quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
vooral het stuk alstie mossels gaat etenfucking held
![]()
heel typisch..maar als ik die steekwoorden op google invul kom ik op je hyves uit..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rrrrrr... kauwe rillingen lopen over mijn rug..
Waar zoek jij op zeg, dacht dat bartman rare termen intypte op YT, maar je bent de winnaar van vandaag hoor![]()
ingevulde steekwoorden; lelijke vrouwen, overgeven, chubby, tokkie,
Die Tetris sound is inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
over leuke DJ tools gesproken, dit is er 1 van mij die zo gereleased mag worden
Chosen few laatste plaat van zijn set @ early zaal thunderdome 2008
Ook hoi?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij even zeggen wat het wreedste hardstyle album/verzamelcd ooit gemaakt is?
Bvd.
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij even zeggen wat het wreedste hardstyle album/verzamelcd ooit gemaakt is?
Bvd.
http://www.discogs.com/Va(...)hems/release/1111380quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Bvd.
http://www.discogs.com/DJ(...)es-EP/release/699505quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef DutchChef het volgende:
[..]
Die Tetris sound is inderdaad![]()
Deed me trouwens denken aan de mix van Super Mario, toen ik die hoorde dacht ik echt![]()
![]()
![]()
Het beste album wat ik je kan aanraden is Hardbass Vol 7 gemixd door D-Block & S-Te-Fan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef Frank020 het volgende:
Bvd.
draai um nog steeds af en toe in de autoquote:01 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - The Way We Do (Hardbass Intro Edit)
02 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - Keep it Coming
03 DJ Isaac - Impressed
04 Josh & Wesz presents Chickz On Fire - Aaanstekaah
05 Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
06 Zappaman - Lawn Mower (My Garden Looks So Cool Mix)
07 Scope DJ - Lockdown
08 Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
09 D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass!
10 Smashing Guys - Pump & loud (Zatox mix)
11 Brennan Heart - Rush the Rmx
12 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - Our Way
13 Tatanka - Mess Up
14 D-Block & S-te-Fan - Guilty
15 Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
16 The Prophet feat Headhunterz - High Rollerz
17 Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix)
18 Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Dat dus, ElDaniquote:
Zo ook met Emporium, en dan heb ik het maar over 1 podium maar heb daar denk ik wel 5x We Shall Arise gehoordquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef l3laster het volgende:
(ik liep @ qbase bv van tatanka naar technoboy naar zatox naar acitvator... tja dan weet je dat je sommige nummers 3 of 4 keer krijgt...)
En als dat nou een tof nummer zou zijn wat je 5x wilt horen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat dus, ElDani![]()
[..]
Zo ook met Emporium, en dan heb ik het maar over 1 podium maar heb daar denk ik wel 5x We Shall Arise gehoord
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef NLS04 het volgende:
En als dat nou een tof nummer zou zijn wat je 5x wilt horen..![]()
Op defqon 2007 was dat met Her Voicequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef NLS04 het volgende:
Op defqon 2006 werd ook Nothing else matters stuk of 5x gedraaid. Maargoed dat was toen ook de plaat(hype) van het moment die daarbij ook net uitgebracht was.
Strezzkip anders ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
Op defqon 2007 was dat met Her Voicewas NeM ook niet op DQ '07?
Ja die bedoel ik idd. Her Voice en NeM werden toen overal gedraaid. Bij Zany zelf was het de 3e keer ofzo dat ik hem hoorde maar omdat iedereen meedeed ( was zowiezo heerlijke sfeer tijdens zijn set) was het wel echt gaaf en technoboy gooide toen tijdens zijn set gewoon de b kant van her voice erin als ik het me nog goed kan herinneren. Dat kon ik wel waarderen dat ie er niet voor koos om de track -die toch door hem was gemaakt- niet ook nog eens te gaan draaien maar de andere versie koosquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Op defqon 2007 was dat met Her Voicewas NeM ook niet op DQ '07?
de my bitch remix van josh en wesz kan ik toch minstens 4x aanhoren in zown situatiequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hèhè ... neem een track wat in jou über-geiles-top5 staat en denk je in dat je die in hetzelfde zaaltje/podium 5x te horen krijgt binnen 12 uur.
En al helemaal als je ook nog 's 'DJ-bewust' bent ... dan zakt toch je broek af als je weeeer die eerste toontjes hoort
Lockdown & Light of the Dark kan ik niet vaak genoeg horen wat een heldenplaten zijn dat niet normaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Her voice = heldenshit en helemaal neit zo grijs gedraaid..ten minste zo vaak heb ik hem nog neit op feesten gehoord![]()
NEM - Lockdown en Rock Civilization werden op defqon '07 als vaakst gedraaid en op defqon 08 was het light of the dark van Hardstyle masterz....althans naar mijn mening
or the black rosequote:
Wat een verassingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef RiKe het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)usion%252dSkwert.htm
Skwert verzet naar 9 februari....
straks ga je me nog vertellen dat je bleeding for the harder styles een technisch goeie plaat vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:07 schreef de_huig het volgende:
(en nog steeds vind ik het een goeie plaat technisch gezien..)
En die is nog kutterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef JortK het volgende:
Omdat iedereen Rock Civilization zat is heeft die er maar Rock the subsonic civilization van gemaakt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef NLS04 het volgende:
Headhunterz - Aiming for ya Brain
Zou leuk zijn als die weer eens gedraaid zou worden
Die heb ik afgelopen keer nog gedraaid in de bob.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef ElDani het volgende:
Lockdown & Her Voice zijn inderdaad nice!
Zelfde heb ik ook met Davide Sonar - Reactor, blijft een fijne track!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan..ElDani, Breezah baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |