geintje remcorequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
What...The...Fuck!!![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gehoord?? en dat zou echt drama zijn, was blij toen ik hoorde dat Fabian met de live act wilde kappen, na zijn wat magere optredens (DefQon.1 + XX drama, Scantraxx viel mee...) en dan nu dit
kan ik een linkje (naar cd/mp3) via PM krijgen??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar er is later een DJ's united cd uitgekomen waar ie full en in goede kwaliteit op stond dus ik ben al verzadigd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
geintje remcore![]()
Maar er komt wel een album samen met Brennan Heart, genaamd Project 2.
niveautje
quote:
nu al?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef ElDani het volgende:
JEEJ! Double Dutch Darkies ook uit @ Saifam!!
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euroquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Paar topics geleden had iemand het over oordopjes, weet niet meer wie
Is dat nou duur?
Want ik heb ze wel eens gezien voor 160,- maar dat vondt ik toch echt te duur worden
Op Partyflock stond een verhaal over 75 euro, op maat gemaakt..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, ben een ochtend niet online en ik mis ff een half topic![]()
Is dat nou duur?
Want ik heb ze wel eens gezien voor 160,- maar dat vondt ik toch echt te duur worden
Die heb ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euromaar dan heb je wel goede kwaliteit waar je een jaartje of 4/5 mee kunt, als je er gewoon normaal mee omgaat
en voor 40 euro per jaar heb ik liever doppen dan een gehoorbeschadiging, dus geld wel waard
Bartman en ik hebben ook die oordoppen van 160 euro waar rem het ook over heeft..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, ben een ochtend niet online en ik mis ff een half topic![]()
Is dat nou duur?
Beter kan ik het niet verwoordenquote:[b]Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
op maat gemaakte Exinore (ER Flexcomfort) kosten inderdaad rond de 160 euromaar dan heb je wel goede kwaliteit waar je een jaartje of 4/5 mee kunt, als je er gewoon normaal mee omgaat
en voor 40 euro per jaar heb ik liever doppen dan een gehoorbeschadiging, dus geld wel waard
You are totally right the pitcher natuurlijk, groot spelfoutje..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef ElDani het volgende:
Beste TrxQ:
Ten eerste is Guardian Angel van Zany & The Pitcher
En ten tweede wordt hij zo vaak gedraaid dat het me niet zou verbazen als hij op de volgende sampler stond.
edit- en het zou me ook niet verbazen als deze na Santus EP van de Noisecontrollers gaat komen, omdat het ook op Fusion is.
Geen zorgen, die komt wel. Hij wordt nu al te vaak gedraaid om niet te releasenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef trxq het volgende:
[..]
You are totally right the pitcher natuurlijk, groot spelfoutje..
Hopen dat ie uitkomt lekkere plaat
Wtfquote:Heerlijk toch al die lekkere tracks die (hopelijk) dit jaar worden gereleased, want 2008 was maar een ellende!
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Bartman en ik hebben ook die oordoppen van 160 euro waar rem het ook over heeft..
Beetje prijzig idd in aanschaf, maar dan heb je ook echt wel wat. Op TD getest, en ze waren het zeker waard vind ik !!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden.
je hebt ook discodoppen van andere merken, maar leveren niet zo'n goede demping en zijn niet op maat gemaakt, dus zitten niet heel fijn voor meerdere (8-12) uren achter elkaar...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef RiKe het volgende:
Zit heel erg met die prijs aangezien ik student ben enzo (en door stage geen uitzicht heb op een bijbaan) maar als dj zijnde gaan je oren eerder naar de getver door die koptelefoon
had ik ook beter kunnen doen, want heb er een keer 1 op de grond gehad en toen was ik heel snel beneden, iedereen wegdrukken en zoeken met licht van telefoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik ga ook die doppen halen, maar ik moet er echt een verzekering bij want als k weeris onder de tap ga hangen of een beetje de ruimte ga verkennen ga ik ze zeker een keer kwijtraken..
waarom vind je het een graflied dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef trxq het volgende:
En godver ik heb nu de track headhunterz - tributo to saifam opstaan tering wat is dat een graflied, de moord!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef RiKe het volgende:
Er normaal mee om gaan is geen probleem, ben altijd zuinig op m'n spullen (meeste dan)
Zit heel erg met die prijs aangezien ik student ben enzo (en door stage geen uitzicht heb op een bijbaan) maar als dj zijnde gaan je oren eerder naar de getver door die koptelefoon
Nouja een ramp is natuurlijk overdreven, maar ik vind er veel minder goede releases bijzitten dan bv 2007, maar daar komt dit jaar vast verandering in..quote:
Wild Wild West vind ik ook nog 1 van de lekkerste a-lusion platen... hopelijk brengt ie 'm ooit nog uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef trxq het volgende:
Over a-lusion gesproken, op youtube staat al best lang een liedje genaamd wild wild west.. Deze mag ie ook wat vaker draaien, die klapt er tenminste op! Hbben de fokmannen hier ook al van gehoord?
Net zoals de track showtek -fts (nehkron remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |