Klopt, zo'n monitor is echt killing voor je oren! Heb ik ook regelmatig gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
toen ik nog geen oordoppen had had ik juist de piep aan het oor waarmee ik de monitor afluisterde. De koptelefoon aan het andere oor dempte juist veel...
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt ook discodoppen van andere merken, maar leveren niet zo'n goede demping en zijn niet op maat gemaakt, dus zitten niet heel fijn voor meerdere (8-12) uren achter elkaar...
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ik ze in wil hebben tijdens het optreden.
Dan loop ik voor mijn gevoel het meeste risico op gehoorsbeschadiging
Dus dat is hooguit 2 a 2,5 uur, dat is tot nu toe m'n langste set geweest op een feest.
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je gaat nooit naar feestjes/feesten als bezoeker?
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Vrij weinig, er is hier in de buurt niet zo heel veel leuks te doen.
In casa ging ik regelmatig naartoe, maar die hebben zichzelf helemaal onderuit geschopt
Dichtst bij zijnde tent die ik echt leuk vindt is Outland, Rotterdam
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moetquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is op maat gemaakte doppen misschien iets teveel van het goede, omdat je er dan niet zoveel gebruik van maakt
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het misschien wel nodig dat ze op maat gemaakt worden, aangezien er ook nog een koptelefoon overheen moet
Maar op wat voor prijzen kan ik dan rekenen? (ongeveer)
Ze hebben meestal ook vergelijkbare doppen van een "huismerk"... die niet veel slechter zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ken alleen de Exinore als op maat gemaakte doppen en die zijn dus rond de 160misschien dat ze van Alpine ook op maat gemaakt hebben... anders ff lang BeterHoren of een andere audicien gaan in je buurt
Nog gefeliciteerd kerel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef HarryVanDeTap het volgende:
harryvandetap heb ze rijbewijs net ff ingekopt![]()
dus grote kans dat ik bij twisted ben![]()
quote:
hahaha kreeg deze op msn toegestuurd, kheb me doodgelachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rrrrrr... kauwe rillingen lopen over mijn rug..
Waar zoek jij op zeg, dacht dat bartman rare termen intypte op YT, maar je bent de winnaar van vandaag hoor![]()
ingevulde steekwoorden; lelijke vrouwen, overgeven, chubby, tokkie,
Yoji @ Kiddstock 2008quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey mstx, geef mij is ff 2 of 3 goede hardtrance setjes (die van walt jensen @ x-qlusive sydney heb ik al)
wordt niet veel wijzer als ik die database van je door moet ploegen
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Yoji @ Kiddstock 2008
Kamui @ DefQon1 2008
Walt Jenssen & Pascal Feliz @ DefQon1 2007
Gelukkig wel goed hoorbaar zo, dat scheelt dan weer!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
over leuke DJ tools gesproken, dit is er 1 van mij die zo gereleased mag worden
Chosen few laatste plaat van zijn set @ early zaal thunderdome 2008
om even tegengas te geven aan de hardtrance die net besproken werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |