oh kom opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef ElDani het volgende:
Nouja.. Beter is het in ieder geval..
Nou nog van dat imago af en dan is het denk ik wel te doen..
sssssssssssssstquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben jij Uri Geller ofzo? Misschien moet je ook meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
waar denk je dat ik die foto's vandaan heb?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
En Rike ---> het Brr3ezaHh T0ppickk is daaro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Dit begint een goed topic te wordenquote:
Steenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Da_Ripper het volgende:
5 rot-kankertjes op je beeldscherm![]()
[ afbeelding ]
oke okequote:
x2 ... ZAK gaat 'm niet worden morgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb zin in een feestje.. gelukkig nog maar een week wachten..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef ElDani het volgende:
Als iemand mij uit gaat leggen wie/wat steen is..
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
Wij hebben Ilse de Lange die is iig nog lekker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie het geniale van Steen ook nog niet helemaal.
maar hij represent utreg jeweetz dus kuud00wz voor h3m. hij is die ekte ekte
als we ooit op een feest meeten, let maar niet op me taalgebruik, WANT DIE BASS IS KÂNKÂHHARDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:16 schreef ElDani het volgende:
Vage gast..
En ook lichtjes kansloos om om de 3 seconde kanker te gaan roepen..![]()
quote:Q-dance Radio
Qlubtempo
Vrijdagavond op Q-dance Radio: Qlubtempo van 20.00 - 22.00.
Met het tweede uur de liveset van Luna @ In Qontrol 2007
X-Qlusive
Komende dinsdag van 21.00 - 22.00 uur
Houseqlassics
Met volgende week de livesets van:
- Jeroen Flamman, Houseqlassics 2008
- The Darkraver, Defqon.1 Festival 2008, Grey Area
Dinsdag van 22.00 - 0.00 uur
The best of Q-dance
Aanstaande zondag op Q-dance Radio vanaf 20.00 uur:
Technoboy @ Qountdown
Fausto's CrossOver
Bekijk hier de tracklist van Fausto's CrossOver - Week 03
Donderdag van 20.00 - 22.00 uur
Zondag van 18.00 - 20.00 uur (Herhaling)
Mark Sherry's Outburst Radio Show
Bekijk hier de tracklist van de uitzending van afgelopen maandag.
Maandag van 20.00 - 22.00
Vrijdag van 18.00 - 20.00 (Herhaling)
Down Under
Deze week werd de Down Under mix verzorgd door Arbee 011, bekijk hier de tracklist.
- Dinsdag 20:00 - 21:00 (CET)
- Vrijdag 20:00 - 21:00 (AEST) (Herhaling)
quote:edit - Ik stond op het muurtje.. Maar nu ben ik weer wegMeanie!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:54 schreef Da_Ripper het volgende:
eigenlijk nix HS'erigs te melden, behalve dat ik de OP vant weekend nog ff aanpas (Wall_Of_Fame & #83)
ten eerste tis bartman geen Huigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef ElDani het volgende:
Waar heb je die info vandaan Huig?
volgens mij werd die toen vaker gedraaid van het anthemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Op defqon 2007 was dat met Her Voice
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef RiKe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Steen is sowieso koning.quote:
quote:subsonic
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef SMutzskii het volgende:
Dat geluid.
(met koptelefoon op dan.. zonder klinkt het karig)
Jup hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalquote:
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
als zij hem wel leuk vind, dan is het toch goed? ik val ook niet op kerelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
zie bovenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
Hahahahhahah..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
Ik pak de popcorn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
al paar keer gezien met stappen trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
Kan best ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
Utrecht aan zeequote:
Jij bent ook strontvliegje anders hoor..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Hehe ken hem niet ofzo... het was gewoon een gokje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
JERRRYYY JERRRYYY JERRYYYY!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn!
Let the rellen begin!
Dit neigt iets richting een goedmaker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
en zo zie ik hem dan op feestenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef SMutzskii het volgende:
Dan zuipt ie soms gewoon veels te veel en dan gaan ze krullen helemaal pluizen enzo.. en heeft ie een gaar hoofd en doet ie gek enzo.
dat durf ik nu niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef SMutzskii het volgende:
Maar als je hem kent dan valt dat allemaal reuze mee.Dus volgende keer moet je maar us met em praten..
![]()
hij doet gewoon heel vaag, zie ook filmpjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef SMutzskii het volgende:
Me vriend wil weten waarom je dat dan vind Remco![]()
Hahahah.. Brad Pittquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hehe ken hem niet ofzo... het was gewoon een gokje!![]()
[..]
JERRRYYY JERRRYYY JERRYYYY!![]()
[..]
Dit neigt iets richting een goedmaker!![]()
Ff zonder dollen, op feestjes zie ik er sowieso meestal niet zo flex uit... Njah als ik er heenga wel, maar dat is er een paar uur later al snel af!Vooral na wat biertjes en eventueel nog wat anders. Dan heb ik opgegeven moment het gevoel dat ik Brad Pitt ben, maar als ik de volgende dag foto's zie moet ik eigenlijk alleen maar heel hard huilen!
![]()
Niet dat dit ook maar iets met jouw filmpje te maken heeft hoor Smutzi. Voordat ik dezelfde "fout" bega!
ik sta ook altijd met grote ogen op foto's, zoiets alsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dan heb ik opgegeven moment het gevoel dat ik Brad Pitt ben, maar als ik de volgende dag foto's zie moet ik eigenlijk alleen maar heel hard huilen!![]()
Ik heb ook nooit ontkentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef SMutzskii het volgende:
Jij bent ook strontvliegje anders hoor..Haha.
![]()
Eenschquote:
STEVE! STEVE! STEVE!quote:
Leer mij Steve kennen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ontkent![]()
[..]
Eensch![]()
[..]
STEVE! STEVE! STEVE!(die gozer die altijd tussen gevechten komt
)
Hehehe, daar kan ie dus niets aan doen he..quote:
Denk dat je bericht krijgt op PF...quote:[..]
dat durf ik nu niet meer
Hij trekt idd rare gezichten...quote:[..]
hij doet gewoon heel vaag, zie ook filmpjerare gezichten trekken etc. niet verkeerd bedoeld, maar komt dan wel apart over...
ben volgens mij zelf geen haar beter, gezien dat filmpje van QDdenk dat veel mensen ook gedacht hebben "wat staat daar dan voor zooitje halve gare lui!"
filmpje van ons groepje gezien op QD??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:09 schreef SMutzskii het volgende:
hij spoort soms ook echt niet. Maar aan de andere kant vind k dat eigelijk juist wel weer leuk..Gewoon het feit dat ie nergens geen zak om geeft op zo'n moment.. en dan zo los gaat op die muziek.
![]()
Nope, laat zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje van ons groepje gezien op QD??
dan is jouw stukje ook precies van toepassing op ons
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nope, laat zien
Ik heb nog paar filmpjes overigens.. 1 vanaf tribune en andere gemaakt tijdens Pleasure.
Zo eindigt alles toch nog koek en ei!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje van ons groepje gezien op QD??
dan is jouw stukje ook precies van toepassing op ons
Steve was is blank, gij heiden!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Leer mij Steve kennen!Kale relnegert!
you stand corrected babbels!quote:
Het ging meer om het woordje relnegert, relblankert klinkt niet...quote:
Nee... hier lul je je niet meer uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Het ging meer om het woordje relnegert, relblankert klinkt niet...
* ReMcOrE pakt Rockstar erbijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee... hier lul je je niet meer uit.
Dit gaat wel een rel worden!!!
Ja probeer je er maar onder uit te lullen hequote:
And that's the way it is!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar onder uit te lullen he![]()
Je ziet nu de kans schoon om de aandacht op babbels te leggen!
en niet meer dan terecht dat ik zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar onder uit te lullen he![]()
Je ziet nu de kans schoon om de aandacht op babbels te leggen!
we hebben je door rem!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niet meer dan terecht dat ik zo
als ik me onder rellen uitlul, dan is er iemand anders wel de pineut
waaraan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
we hebben je door rem!!
er is geen redden meer aan
Hehehe.. nice.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
met 10 man de hele HMH afgebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |