volgens mij werd die toen vaker gedraaid van het anthemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Op defqon 2007 was dat met Her Voice
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef RiKe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Steen is sowieso koning.quote:
quote:subsonic
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef SMutzskii het volgende:
Dat geluid.
(met koptelefoon op dan.. zonder klinkt het karig)
Jup hoezo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel met wit shirt, zwart gilletje en zonnebril hoort bij jullie?
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalquote:
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo een vage kerel, niet normaalbeetje stakkerindruk laat hij op mij achter
als zij hem wel leuk vind, dan is het toch goed? ik val ook niet op kerelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
zie bovenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
Hahahahhahah..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Als ze nu zegt dat dat dr vriend is zijn de rapen gaar...!![]()
RELLEEEEUUUHHH!!!![]()
Stook heus niet ofzo!
Ik pak de popcorn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is idd mijn vriend.Hijs wel leuk hoor.
al paar keer gezien met stappen trouwensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
Kan best ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
Utrecht aan zeequote:
Jij bent ook strontvliegje anders hoor..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Terecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef RiKe het volgende:
Zo dan, 1 persoon maakt een opmerking over een ander dr vriend
En ineens komt iedereen op af stormen als een strontvlieg op een mesthoop
Hehe ken hem niet ofzo... het was gewoon een gokje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hahahahhahah..![]()
Meer mensen die em kennen?
JERRRYYY JERRRYYY JERRYYYY!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn!
Let the rellen begin!
Dit neigt iets richting een goedmaker!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al paar keer gezien met stappen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |