qupost ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
de 4e, hoe heet dat ook alweer?
Het gedoe met 4 heet quatro toch? Dan denk ik qupost jaquote:
Nee, die stonden in een topic van FOK!sters Sexy & Gewaagd.quote:
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmeldenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die stonden in een topic van FOK!sters Sexy & Gewaagd.
Hier stonden ze in de OP maar is al verwijderd. US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #20 *O*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die heeft danny alleen voor zichzelf gehoudenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmelden
Weet ik het, ik zit niet in het kledertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Staan al die .rars wel in het keldertje van Danny dan? Anders ga ik me daar natuurlijk wel aanmelden
inderdaad dat is slecht voor me imagequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik het, ik zit niet in het kledertje
Als je daarmee ook je naaktfoto's in gaat pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik net een virus heb geinstalleerd, heeft iemand een veilige full winzip link?
quote:Wikisletpedia schreef ooit:
RAR is een datacompressie-algoritme, bekend van WinRAR. Het woord RAR is afkomstig van de makers van de software Rarlab uit Duitsland. Naast WinRAR dat voor het windows platform is bedoeld bestaan er ook programma's die RAR bestanden kunnen uitpakken voor Linux, FreeBSD, MS-DOS en Mac OS X.
Het bestandformaat is bedacht door Eugene Roshal. Zijn belangrijkste product is WinRAR, dat als shareware beschikbaar is. De commandline-tool is als freeware beschikbaar voor Windows. Pocket RAR voor de Pocket PC platform, is freeware. De jongste telg aan de RAR-boom is WinRAR voor U3 systeem.
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?quote:
quote:
de naaktpics hoeven niet in een rar hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat ik net een virus heb geinstalleerd, heeft iemand een veilige full winzip link?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij ook niet die ajacied?
Heeft ie misschien zelf gedaan, of remlof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef slindenau het volgende:
Welke grafjosti heeft Paultjuh (ofzo) trouwens in de OP gezet...hij is welgeteld 1 topic ff komen kijken![]()
Kan paultjuh zelf wel zijn geweest toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef slindenau het volgende:
Welke grafjosti heeft Paultjuh (ofzo) trouwens in de OP gezet...hij is welgeteld 1 topic ff komen kijken![]()
Fc Ossquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Dit is mijn club, Mijn ideaal...
Al heb ik wel uit zeer betrouwbare bron vernomen dat een Russische Miljardair en eigenaar van een Russische voetbalclub misschien voor Korting op zijn nieuwe Heeschen Bootje, spelers gaat stallen bij Top/Fc.quote:
In Weekblad regio Oss de woensdag editiequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
In Weekblad regio Oss de woensdag editie
Bedrijfskleding zegt al FC Oss![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Al heb ik wel uit zeer betrouwbare bron vernomen dat een Russische Miljardair en eigenaar van een Russische voetbalclub misschien voor Korting op zijn nieuwe Heeschen Bootje, spelers gaat stallen bij Top/Fc.
Al zit dat in de onderhandelingsfase.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef Dynd het volgende:
Wil gewoon dat progamma, ga echt niks posten ofzo.
Ja dan niet joh, met je kutclubquote:
was het dan serieusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dan niet joh, met je kutclub![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag klikte ik trouwens op school even de KLB-SC aan, kom ik in de OP terecht. Zitten er lui uit me klas mee te kijken. Als ik naar beneden scroll en langs Lianne komt zei de helft opeens: Hee, die ken ik !!.. Ik maar meteen zeggen dat ik er niks vanaf wist enzo
lianne?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef behangplakker het volgende:
Vandaag klikte ik trouwens op school even de KLB-SC aan, kom ik in de OP terecht. Zitten er lui uit me klas mee te kijken. Als ik naar beneden scroll en langs Lianne komt zei de helft opeens: Hee, die ken ik !!.. Ik maar meteen zeggen dat ik er niks vanaf wist enzo
Ja menquote:
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op isquote:
is het raar als ik je niet geloofquote:
Met die zaadvragende oogjes?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mens in het plaatje van de Flying Nigger waar 1136 verlief op is
msn?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb het ook alleen gehoord. Maar de man van wie ik het heb is wel betrouwbaar en echte Top(FCquote:
oke maar het klinkt zo stomquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb het ook alleen gehoord. Maar de man van wie ik het heb is wel betrouwbaar en echte Top(FC) supporter
1136 is zo een internethero die verliefd word op elk meisje wat "hoi" tegen hem zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
SIEG HERTZquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef Triptamine het volgende:
Tevens Fipo Gemacht op Pagina Zwei JA!
Alsof er wijven hoi tegen hem zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
1136 is zo een internethero die verliefd word op elk meisje wat "hoi" tegen hem zegt![]()
Zijn moekequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alsof er wijven hoi tegen hem zeggen
1136 IS VERLIEFD OP ZIJN MOEDER AAAAAAAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Als je kijkt naar de laatste 15 gesloten topics kan je 3 dingen concluderen:
* De boswachter is een kutmod die elk topic dichtgooit
* De boswachter is de enige mod die echt in KLB komt overdag (waarvoor dan 5 mods)
* Beide bovenstaande
Je 3e conclusie is nogal mager en overbodigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Als je kijkt naar de laatste 15 gesloten topics kan je 3 dingen concluderen:
* De boswachter is een kutmod die elk topic dichtgooit
* De boswachter is de enige mod die echt in KLB komt overdag (waarvoor dan 5 mods)
* Beide bovenstaande
negerts moeten namelijk vaak rennen als de politie achter ze aan zit als ze weer bananen hebben gejatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef reetveter het volgende:
Check die negerts rennen op de OS zegTEURING!
Altijd die vooroordelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:11 schreef gers het volgende:
[..]
negerts moeten namelijk vaak rennen als de politie achter ze aan zit als ze weer bananen hebben gejat
dus kunnen ze harder lopen
Het was toch Paaskonijn die er verliefd op was?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kunnen katoen plukken als de beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef gers het volgende:
wat krijg je als je een negert kruist met een octopus ?
Oh damn, ik volg het niet meer. Kan iemand ff naaktpics van beide dames posten? Dan haal ik ze tenminste niet meer door elkaar.quote:
me garpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze kunnen katoen plukken als de beste.
Acht armen enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Dynd het volgende:
Ik vat hem niet
Als je meer pics post, leg ik hem wel uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Dynd het volgende:
Ik vat hem niet
1893 belde; of ze hun grap terug mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef gers het volgende:
wat krijg je als je een negert kruist met een octopus ?
quote:
Chiquita belde, ze willen hun banaan terug.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1893 belde; of ze hun grap terug mogen
quote:
Toen hadden ze nog helegaar geen telefoons!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1686 schreef toen was het al een kutgrapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen die ava is al genoeg reden om hem in de OP te zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef McFearless het volgende:
JULLIE ZIJN VIEZE RACISTEN!!!!!!11:r:r:r
SIEG HERTZquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:29 schreef McFearless het volgende:
JULLIE ZIJN VIEZE RACISTEN!!!!!!11:r:r:r
Fok belde; of ze hun emo.gif terug mogenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Faalhaasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog helegaar geen telefoons!
quote:Het eerste uitgewerkte voorstel voor telefonie is gedaan door Charles Bourseul in 1854.
De Duitse fysicus Philipp Reis kwam 1860 met het eerste concept voor het maken van een telefoonverbinding en is de ontdekker van het eerste telefoon, ook de naam "Telefon" is van Philip Reis.
Op 14 februari 1876 werd door Alexander Graham Bell een patent aangevraagd op de uitvinding voor ‘improvement of telegraphy’. Enkele jaren daarvoor was het Antonio Meucci al gelukt om een telefoonverbinding tot stand te brengen. Door geldgebrek kon hij echter een patentaanvraag niet betalen.
Later werd de telefoon elektrisch versterkt gemaakt in plaats van akoestisch waardoor de verstaanbaarheid beter was. Door een verbeterde kabeltechniek werd de reikwijdte vergroot.
Twee uur na Bell diende Elisha Gray een patentaanvraag in voor ‘instruments for transmitting vocal sounds telegraphically’. Het is vrij waarschijnlijk dat Gray en Meucci onafhankelijk van elkaar de telefoon uitgevonden hebben.
Op 1 juni 1881 opende de Nederlandsche Bell Telephoon Maatschappij op de hoek van de Kalverstraat en de Dam, in Amsterdam, het eerste Nederlandse openbare telefoonnetwerk met 49 vaste aansluitingen van abonnees. In midden van de jaren negentig van de twintigste eeuw waren er 7 miljoen vaste aansluitingen in Nederland.
Gaat er 1 ook helemaal een artikel opzoekenquote:
jaartallenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Dynd het volgende:
Wasup met al die nummers?
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Dynd het volgende:
Ja, als ik mijn post niet onderbouw, krijg je weer van die "Bron?" roeperts.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gaat er 1 ook helemaal een artikel opzoeken
Dadelijk pwnt ie ons!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:33 schreef McFearless het volgende:
Whehe, Jos word gepwnd!
truequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn post niet onderbouw, krijg je weer van die "Bron?" roeperts.
BRON !!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft die twee plakken worst of z'n voorhoofd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dadelijk pwnt ie ons!
[ afbeelding ]
GROEN!! BRON!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Paint mag ook!quote:
Hij had honger, dus zijn er nog maar twee plakken over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom heeft die twee plakken worst of z'n voorhoofd?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hij had honger, dus zijn er nog maar twee plakken over.
PHOTOSHOP !!!quote:
Ik weet het, zie PI.quote:
quote:
Is dat niet die ene mongool?quote:
Had je een probleem!?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dat niet die ene mongool?
zal jou eens photoshoppen.quote:
Een heleboel.quote:
quote:
quote:
Jij bent niet zo heel erg slim zegmaar hèquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Dynd het volgende:
Ken je C&H uberhaupt? Dat zijn bijna alleen maar van dit soort cartoonsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik vind hem te ver gaan...
Lees ze elke dag.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ken je C&H uberhaupt? Dat zijn bijna alleen maar van dit soort cartoons
nee, 2 keer een stripje gezien, die ik wel leuk vond... (incl. deze)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ken je C&H uberhaupt? Dat zijn bijna alleen maar van dit soort cartoons
Deze zijn pas ziek:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Sackboy het volgende:
Maar ik vind hem eigenlijk niet echt grappig
deze zijn zo stom dat ik er toch om moet lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deze zijn pas ziek:
http://www.electricretard.com/
en
http://fagart.electricretard.com/
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef gers het volgende:
http://www.electricretard.com/0023.html![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Dynd het volgende:
http://www.explosm.net/comics/ voor meer
Ben ze nu ook rustig aan het doorkijken. Sommige zijn echt grappig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Dynd het volgende:
http://www.explosm.net/comics/ voor meer
Welke zieke geest verzint dit, wtf.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deze zijn pas ziek:
en
http://fagart.electricretard.com/
Dat is me lompquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deze zijn pas ziek:
Dat staat er toch joh, Electric Retard.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Welke zieke geest verzint dit, wtf.
?quote:
Ericquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Welke zieke geest verzint dit, wtf.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Dynd het volgende:
serieus... in elke strip wordt een neger vermoord....
OH NEE!?!?!?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef Dynd het volgende:
Het is een fucking nazi, check dit dan http://fagart.electricretard.com/0041.html
Het zit je wel dwars hé?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef Dynd het volgende:
Hij laat hitler altijd negers vermoorden, fucking debiel.
die is egt geniaalquote:
Het is gewoon een debiel punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, want dat zou Hitler nooit doen!!!1
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:31 schreef Dynd het volgende:
allerlaatste,
http://www.explosm.net/comics/1117/
Zijn het nog steeds jaartallen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Toch geen kutkloon van 1136 he?
Neen, ik opereer geheel zelfstandig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is die weg dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
1136 is een userquote:
2609quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
en hoe heet die kutuser met paris hilton dan?
223390quote:
Je bent eerder een kloon van PusKut.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef Rotzooi het volgende:
Wie is 1136 en waarom zou ik daar een kloon van zijn?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:
Dat is een smerige naamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent eerder een kloon van PusKut.
Ga weg, Duffy hatend tuigquote:
Duffyquote:
Kijk, met jou en Gers kan ik tenminste pratenquote:
Even een quotje uit de OPquote:
Het is niet dat ik de enige ben ofzo, jij bent een van de zeldzame mensen die haar wel leuk vind.quote:BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg
Zeldzame mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:14 schreef tard het volgende:
[..]
Even een quotje uit de OP
[..]
Het is niet dat ik de enige ben ofzo, jij bent een van de zeldzame mensen die haar wel leuk vind.
Die is op vakantiequote:
htn = vrltn!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:23 schreef slindenau het volgende:
Je hebt Photoshop, Naturel en Lelijk...Duffy valt gewoon onder Lelijk kerel, sorry.
Smaken verschillen. Daarbij heeft ze idd een apart uiterlijk, dat vind je mooi of niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:23 schreef slindenau het volgende:
Je hebt Photoshop, Naturel en Lelijk...Duffy valt gewoon onder Lelijk kerel, sorry.
Enige minpunt aan Duffy is dat ze rookt, vind ik altijd wel een afknapper.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, Duffy zou ik ook zsm verlaten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef Sackboy het volgende:
Urban Dictionary zegt:
Duffy
a girl in a group of other girls that is drastically uglier and broader than the rest often making them look better(may also be a cockblock). the term is derrived from the phrase "Designated ugly fat friend". The -y at the end is added so the word can be used freely in the presence of the duffy without making it obvious that you are making fun of her.
Yo those girls over there are pretty hot...aw man dude, they got a duffy. I call she's not mine.
Precies! Ik vind haar ook niet knap zoals Haley of Hayden, maar ze heeft wel degelijk wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Daarbij heeft ze idd een apart uiterlijk, dat vind je mooi of niet.
In die clips van haar is ze zoveel sexier. Ze heeft idd iets leuksquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies! Ik vind haar ook niet knap zoals Haley of Hayden, maar ze heeft wel degelijk wat.En zoals ik al zei, in werkelijkheid ziet ze er veel mooier uit. Die foto in de OP vind ik ook niet mooi.
Fail.quote:
quote:"If you have completely lost your sense of humor, you can allways become a writer for the show Friends...Mmkay."
Friends blijft grappigquote:
Oh noes!quote:
Inderdaad zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef afcajos het volgende:
Sno naar ajaxNog maar ff afwachten wat dat gaat worden..
Rot op jordy, dit was voor voetbalkennersquote:
'Kenners'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Rot op jordy, dit was voor voetbalkenners
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
'Kenners'Je kijikt gewoon af en toe een potje voetbal
Hoi, ik ben een voetbal expert [ afbeelding ]"
(nee niet over jou maar van die lui op tv
Ik 51.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:46 schreef RickoKun het volgende:
ik heb elke pagina 100 posts dus wat lullen jullie nou losers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je weet toch wel waar het vandaan komt hequote:
O.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
Wat is dit voor tyfus reclame naast m'n FOK venster man![]()
![]()
Wellek?quote:
Post eensch een screenshot, ik zie heul geen reclame.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
Wat is dit voor tyfus reclame naast m'n FOK venster man![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wellek?
Edit: oh ik zie het al. Normaal kreeg ik zoeen PM bij een berichtje in mn fobo, maar die instelling heeft zichzelf weer uitgezet blijkbaar
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Post eensch een screenshot, ik zie heul geen reclame.
Hmm, de instelling staat er nog...de feature is alleen stukquote:
Kijk in je FoBo, dikzakquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Maisnon het volgende:
Groetjes uit Groningen
Die reclame zit daar al heel langquote:
Maar die zat er niet bij de oude lay-out, nu wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die reclame zit daar al heel langtenminste, bij de baggerlayout.
pwnd!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar die zat er niet bij de oude lay-out, nu wel.
Moet je hem ff zo instellen dat je een PM krijgt bij een nieuw bericht, dat werkt wel naar ik begreep.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, de instelling staat er nog...de feature is alleen stuk
Danny, doe eens wat voor je geld.
Dat staat er dus alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je hem ff zo instellen dat je een PM krijgt bij een nieuw bericht, dat werkt wel naar ik begreep.
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:20 schreef afcajos het volgende:
Nick en Simon - te jong
[bleeeh]
Godver, dit nummer is gemaakt voor mij
GENIAALquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.html
Geile sletjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.html
Geile sletjes palen.quote:
Neuqseqs maken.quote:
quote:
Ik zeg toch niet dat IK geile sletjes aan het palen ben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh, en dan zit je tussendoor zoeen beetje op FOK! enzo?
Ik heb 100 posts per paginaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:57 schreef gers het volgende:
FIPO AUF PAGINA 6
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
JE VERPEST HET RIJTJE GOVVEDOMME!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
C-C-C-ombo breakerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
JE VERPEST HET RIJTJE GOVVEDOMME!
quote:
Inderdaad, wat een kutnoob.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
JE VERPEST HET RIJTJE GOVVEDOMME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Gvd, weet je wat...ik gooi een adbock op http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/Duffy/*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnoob.
Voor straf: [ afbeelding ]
Ga ik wel weer op tinypic uploaden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Gvd, weet je wat...ik gooi een adbock op http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/Duffy/*
ach zo zou ik haar nog wel doen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnoob.
Voor straf: [ afbeelding ]
Dan gooi ik toch heel Tinypic op de adblock. Al die gratis imagehost dingen zijn toch baggerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga ik wel weer op tinypic uploaden.
Dan moet je ook al mijn mooie baas photoshops missenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan gooi ik toch heel Tinypic op de adblock. Al die gratis imagehost dingen zijn toch bagger
quote:
quote:
wel. jij hebt gewoon geen smaak.quote:
Ik zou mijn hond maxi er nog van aftrappen.quote:
hij vind waarschijnlijk yvonne bastbaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wel. jij hebt gewoon geen smaak.
Mijn behang laat los, welke lijm kan ik nou het beste gebruiken?quote:
Ik las bast haarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij vind waarschijnlijk yvonne bastbaar
Jij hebt helemaal geen hond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond maxi er nog van aftrappen.
En deze mevrouw:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij vind waarschijnlijk yvonne bastbaar
je eigen zaadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn behang laat los, welke lijm kan ik nou het beste gebruiken?
Goedkope oplossingquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:21 schreef postmortum het volgende:
volgende tt : welke fokuseres ios het meest batsbaar
Zoals BobbyB zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mijn behang laat los, welke lijm kan ik nou het beste gebruiken?
maak jij ff de niewe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |